התייעצות מאפיה בכשרות הרב לנדא - קוד לבוש

מצב
הנושא נעול.
  • הוסף לסימניות
  • #62
אגב היום מוכרת לא מקבלת יותר ממעון, אני כל הזמן רואה פרסומות על עובדות מעון באיזור ה 50 שח לשעה
והם באמת הבינו שלא יבואו אליהם עובדות לעבודה קשה פיזית וללא תמורה הוגנת, ובאמת כל הזמן יש העלאות שכר.
 
  • הוסף לסימניות
  • #63
בחיים לא נתקלתי בנהג אוטובוס עם עניבה. ממש מסקרן איפה
היה פעם באגד. חחחח
1733397529761.png
 
  • הוסף לסימניות
  • #65
לכל אלו שממליצים להעלות את השכר למוכרות, אין בעיה, תמיד אפשר לעלות, אבל אז גם המחירים של המאפים עולים.
גם כך עסקים קטנים בארץ כורעים תחת הנטל, הרבה נסגרים וקשה לעמוד בעלויות המטורפות.
אז נכון שזה לא השכר הכי טוב, ולא התנאים הכי טובים ולא העבודה הכי מכובדת, אבל בשביל עבודה שלא נדרשת תעודה, לא נדרשת סבלנות וניסיון כמו במעון ועבודה עם ילדים, זה נשמע לי שכר הוגן לחלוטין.
 
  • הוסף לסימניות
  • #67
לכל אלו שממליצים להעלות את השכר למוכרות, אין בעיה, תמיד אפשר לעלות, אבל אז גם המחירים של המאפים עולים.
גם כך עסקים קטנים בארץ כורעים תחת הנטל, הרבה נסגרים וקשה לעמוד בעלויות המטורפות.
אז נכון שזה לא השכר הכי טוב, ולא התנאים הכי טובים ולא העבודה הכי מכובדת, אבל בשביל עבודה שלא נדרשת תעודה, לא נדרשת סבלנות וניסיון כמו במעון ועבודה עם ילדים, זה נשמע לי שכר הוגן לחלוטין.
כל מילה רק שחבל שלא מביאים מוכרים תאיילנדים זה הרבה יותר זול :rolleyes:
 
נערך לאחרונה ב:
  • הוסף לסימניות
  • #69
כל כך הרבה מדברים על התפקיד של משפחות שיש להם נערה או נערה מתמודדים בבית - לקבל, להכיל, לאהוב.
חלילה לא לזרוק מהבית.
לתת מקום.
יש רבנים והרצאות וסמינרים של ערכים ומה לא.
ומה התפקיד שלנו, הקהילה הסובבת?
כן לזרוק וכן לפרצף וכן להציק עד שיעופו לנו מהעיניים ולא נזכור שהם קיימים?????
בדיוק זה מה שעלה לי ברגע שראיתי את האשכול...
משום מה נזכרתי בשאלה של האשכול השכן :censored:
 
  • הוסף לסימניות
  • #72
מנסה לחשוב על פיתרון נוסף,
אפשר פשוט לתת לעובדים/ות חולצות מודפסות של המאפיה
חוסך הרבה בעיות מסוג זה..
זה הרעיון!
כמו בכל מקום מכובד (וגם פחות)
יש חולצות ממותגות של העסק
כמו אחיות/ רופאים/ נהגי אוטובוס /עובדים בשופרסל /רמי לוי/ מלצרים וקופאים בהרבה מקומות
גם נותן תחושה טובה ללקוחות ללא קשר לבעיית צניעות
וגם דרישה לגיטימית מהעובדים

סיפור של 30-40 ש"ח לחולצה ממותגת וסיימנו את הסיפור!!!!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #73
היום מאד מקובל שמנהל עבודה מבקש מעובדיו לבוא בצורה "ייצוגית".
הלווו מדובר פה בקופאים
מנסה לחשוב על פיתרון נוסף,
אפשר פשוט לתת לעובדים/ות חולצות מודפסות של המאפיה
חוסך הרבה בעיות מסוג זה..
על 35 שקל לשעה?

אולי גם כובע של שף שיכסה את כל הראש?
 
  • הוסף לסימניות
  • #75
יש בקרית מלאכי מאפיה בשם שיבולת השרון גם בהשגחת הרב לנדא
הרבה בחורי ישיבה מכל האזור קונים שם
והמוכרות שם לבושות בצורה נוראית, ואיך יתכן שההכשר לא מתערב בזה
ניסית לדבר איתם?
 
  • הוסף לסימניות
  • #76
אברהם אבינו אהב את ישמעאל באותה מידה כמו את יצחק, אבל ברגע שהוא היווה קלקול הוא לא עשה חשבונות, נתן לו צידה לדרך ושלח אותו מהבית.
"קצתי בחיי מפני בנות חת" לא אני אומר. רבקה אימנו אמרה את זה. והיא לא חשודה בחינוך מטועה.
כלומר, הסמינרים של ערכים והרבנים המדברים בהם טועים?
 
  • הוסף לסימניות
  • #77
בקשר לחוסר העובדים:
ב'שובע' לדוגמא או ב'הצבי' לא יקרו כאלה דברים,
המאפים שלהם לא יותר יקרים בגלל שיש להם מוכרים/ות רציניים.
אם זה חשוב לבעל המקום זה קורה ואם לא אז לא,
כדי שיהיה חשוב לו כדאי לנו בתור צרכנים לומר לו שזה חשוב.
 
  • הוסף לסימניות
  • #78
כלומר, הסמינרים של ערכים והרבנים המדברים בהם טועים?
לא אמרתי כזה דבר.
ממש לא.
אני מעריך את האנשים האלה ומתעסק בעצמי עם נוער מתמודד.
אבל אין שום היתר לשום אדם בעולם לראות מראה אסור.
לא נראה לי שבסמינרים של ערכים מגיעים בלבוש פרוץ.
 
  • הוסף לסימניות
  • #80
לא אמרתי כזה דבר.
ממש לא.
אני מעריך את האנשים האלה ומתעסק בעצמי עם נוער מתמודד.
אבל אין שום היתר לשום אדם בעולם לראות מראה אסור.
לא נראה לי שבסמינרים של ערכים מגיעים בלבוש פרוץ.
בסמינרים של ערכים מלמדים לא לזרוק את מהבית, ואתה הבאת להוכחה לאיך להתייחס לנוער מתמודד בן ימינו את ישמעאל שכן נזרק מהבית. לכן שאלתי.
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת
מצב
הנושא נעול.

אשכולות דומים

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה