יש יוגורט חלבון שמכיל 20 גרם חלבון.תנו רעיונות לחלבון זמין
גבינה מלוחה/בולגרית אני מוסיפה לסלט פשוט של עגבניה, מלפפון ופלפל. משדרג בטעם ומוסיף חלבון.תודה על המידע !
תנו רעיונות לחלבון זמין
אני לוקחת יוגורט, גבינה
משתדלת שיהיה בבית עוגת גבינה אפויה או קנויה (במקום עוגות פחות מזינות
קווייקר זה לא כומר, זה אדם ששייך לזרם מסוים בנצרות. התמונה על הקופסה היא של אדם שלבוש באופנה הקווייקרית של המאה השבע עשרה, זו אינה תלבושת של כומר.דרך אגב המילה קוואקר הכוונה כומר (התמונה על הקופסה זה איש דת אמריקאי)
תודה על הרעיונותגבינה מלוחה/בולגרית אני מוסיפה לסלט פשוט של עגבניה, מלפפון ופלפל. משדרג בטעם ומוסיף חלבון.
מבשלת חומוס שמספיק לשבוע במקרר או פותחת שימורים ומוסיפה לסלט כנ"ל או מנשנשת לבד
טונה בסלטים, טוסטים, פיצות, פוקאצ'ות, בולונז מטונה ועוד.
חביתה, ביצים קשות (מוסיפות מאוד לטוסטים וסלטים)
מרק ירקות עם קוביות חזה עוף ועדשים
מרק אפונה (אפונה יבשה נחשבת חלבון ואני מוסיפה גם קוואקר להסמכה וקיבלתי עוד תוספת חלבון)
אני משתמשת בקמח חלבון אפונה/עדשים . אין משמעות לטעםאם תכינו מג'דרה? בני הבית יאכלו?
אני משתמשת בשיבולת שועל דקה לייצב תערובות של בשר עוף הודו ודגים לקציצות בריאות יותר (מפירורי לחם)
דרך אגב המילה קוואקר הכוונה כומר (התמונה על הקופסה זה איש דת אמריקאי)...oats זה שיבולת שועל באנגלית!!!
וואו, זה ממש ממש מדהים לבטל ידע קודם שקיים בעולם, ואז..... לשאול את GPT!!!!ועוד לפי קשקושים שונים של דיאטניות שונות ורופאים (מוסמכים. בטח.)
מה בריא, עד כמה בריא והאם נכון להגביל או לא
אז הלכתי לשאול את ד"ר GPT וזה לשונו:
את צודקת לגבי קמחים, אבל היא דברה על קורנפלור, שאינו קמח אלא עמילן בלבד.סוכר קמחים לא מלאים
אינו נחשב לסוכר "מאד לא בריא".
לפחות לכל מי שלא מקפיד על תזונת לחם שיפון וקינואה...
יש קמחים בריאים יותר. לא הופך את שאר הקמחים ל"מאד לא בריאים". וגם לא לסוכר זמין.
סתם כדי שלא יחששו שהקופסה כן טמאהתודה על הדיוק ...
השימוש במילה קוואקר היא הצורמת ...(הקופסה לא טמאה...)
תמיד אני שואל את עצמי מה מרויחים שסותרים מידע מבוסס
שימשיכו בטעות ....
הולכת לבדוק בגוגל איפה טעיתי (איזו טעות שה' ישמור ויציל)![]()
אם השאלה היא כלכלית אז האמת שמחירי הירקות לא עלו פחות מבשר ועופותקודם כל כל הכבוד לך ,אמא בשלנית ודואגת למשפחתך.
אל תשכחי שגם את ובעלך חלק (חשוב ) במשפחה, ולכן תדאגי לחלק את הכמות שיש גם לכם.
כמובן כהמשפחה גדלה הכמויות משתנות ,וכן צריך ללמד את כל הסועדים לראות שיש לכולם מהכל
באמת מרקים הם פתרון מזין ןמשביע -קיטניות וכדו' וכמובן בגיל ההתבגרות החברה אוכלים גם את השולחן...
אצלי תמיד המרק הציל את המצב .תמידמכינה סיר ענק של מרק ויכולים לאכול לשובע.
ואם נקרא לזה קוואקר מה יקרה?תשאלי כל אמריקאית - היא לא קוראת לזה קוואקר רק ישראלים ואירופאים שלא יודעים אנגלית טובה טועים וקוראים לזה כך.
אני דוברת אנגלית גדלתי בקנדה
קוראים לזה : oats ו- oatmeal
שימוש בשורשים ובעלי תיבול מעשיר מאד את טעם המרק.אני לא מצליחה להכין מרקים פרווה ללא אבקת מרק...טפל לי...
יש לכן רעניונות ?
מנסה להשיג אבקה ללא מונוסודיום גלוטמט קשה להשיג
מה שמצאתי זה שקיות אינסטנט נמס בכוס והופתעתי שאין מ"ג
מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!
חלה שגיאה בשליחה. נסו שוב!
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר להצטרף
אליהם ממש עכשיו:
תהילים פרק כה
אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
הנושאים החמים


Reactions: ilan p ו-בעיקר להודות2 //