התייעצות סקר מה לדעתכם תהיה העיר החרדית הבאה ?

רכבת אין ל

רכבת: אין לי מושג עברתי לאחרונה בצומת פוריה איפה שאמור להיות התחנה ולא עובדים שם
ברור ייקח הרבה מאד שנים עד שיהיה רכבת בטבריה.
המטרה של המדינה זה לחבר את צפון-טבריה או אולי קריית שמונה עד לדרום-באר שבע ואפילו אילת.
בשלב הראשון והבא זה לבנות את השלוחה הקטנה של המסילה המזרחית שמתחברת לחריש.

כבר בשלב הזה כל הגליל מונגש למסילה המזרחית, הווי אומר ירושלים, מזרח גוש דן והשפלה, ומרכז הדרום. לשם המחשה: זה בדיוק כמו היום שכולם עוברים בכביש 6' ע"י מחלף עירון-חריש.

לאחר מכן להתחבר למסילת העמק, ורק בסוף בקצה קצה אמורה המסילה של כרמיאל להתחבר לטבריה.

אגב, אם משווים ערים....
חריש לבני ברק זה 46 קילומטר
מחריש לטבריה זה עוד! 55 קילומטר
קצת היגיון, פרופורציה...
 
נערך לאחרונה ב:
אגב, אם משווים ערים....
חריש לבני ברק זה 46 קילומטר
מחריש לטבריה זה עוד! 55 קילומטר
קצת היגיון, פרופורציה...

טענה נכונה ואמיתית!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
אבל... תלוי למי
למגזר הלטאי חשוב הקרבה לבני ברק אבל למגזר החסידי חשוב חיי קהילה
ולכן לצאנז דוג' עדיף טבריה שהקהילה משגשגת שם מאשר חריש שקרובה לבני ברק
ועוד דוג' לויזניץ עדיף עפולה וחיפה מאשר חריש
 
רכבת אין ל

רכבת: אין לי מושג עברתי לאחרונה בצומת פוריה איפה שאמור להיות התחנה ולא עובדים שם
עד כמה שידוע לי מהפרסום התחנה אמורה להיות באיזור כפר זיתים. יש שם עבודות אבל לא נראלי קשורות לרכבת העתידית. (ב-2023 בתוך ימי המלחמה שרת התחבורה מירי רגב אישרה הכל.. חפש בגוגל- אמנם בנתיים אין כלום כמנהג מדינת ישראל הבירוקרטית)
עיר קצת ישנונית: אין לי מה לענות לך
אפס עסקנות: מי דאג שיהיה שם את התחבורה ציבורית הכי טובה באזור ירושלים בית-שמש ביתר מודעין-עילית בני ברק אלעד גבעת זאב נתניה אלעד (נראה לי שבהר יונה חריש עפולה אין את כל היעדים
עם הבחירות האחרונות קצת התחילו לזוז.. וכמובן הלוואי וימים יגידו.
חברה ימי כיף: לידיעתך בבין הזמנים אב האחרון היה ערב ליטאים בקנטרי בחיפה אם אני לא טועה לחסידים בחמת גדר לספרדים בחוף אחר שאני לא זוכר את שמו כולל אוכל ומתקנים והופעות חינם ועוד המון פעילות ע"ח העירייה
אחד מעיר שנים ממשפחה. ממש צולע
מקום הכי משעמם בעולם: בגלל זה יש שם רק 2 מיליון תיירים בשנה
תיירים לא חרדים מגיעים כי זו עיר תיירות ברשמי למשל יש נוצרים וכאלה שמגיעים לכנסיות וכן מוסלמים למסגדים. לחילונים אין מה לעשות שם - סתם הוללות ברחובות וחרדים שמציצים עליהם ומחקים אותם - וק"ו לחרדים שמגיעים לנפוש ולקפוץ למסלולים ואתרים בצפון שלא גרים שם.
אין הופעות וכו : שקר
באיזה הופעה לאחרונה השתתפת שם? שוב לאחרונה מביאים מידי פעם. מטעם העיריה ומועצה"ד שואף לאפס.
תקפוץ לרכסים ואפי' לבית שאן בבין הזמנים ותראה את חוברת האטרקציות ומופעים לכל החוגים חסידי, מזרחי, בקשות וכדו' לא מדבר על מתנפחים לילדים...
0 פארקים : זה נראה שהייתה 0 פעמים בטבריה
:ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:
חמוד אתה מתכתב עם טבריני..
 
עד כמה שידוע לי מהפרסום התחנה אמורה להיות באיזור כפר זיתים. יש שם עבודות אבל לא נראלי קשורות לרכבת העתידית. (ב-2023 בתוך ימי המלחמה שרת התחבורה מירי רגב אישרה הכל.. חפש בגוגל- אמנם בנתיים אין כלום כמנהג מדינת ישראל הבירוקרטית)

עם הבחירות האחרונות קצת התחילו לזוז.. וכמובן הלוואי וימים יגידו.

אחד מעיר שנים ממשפחה. ממש צולע

תיירים לא חרדים מגיעים כי זו עיר תיירות ברשמי למשל יש נוצרים וכאלה שמגיעים לכנסיות וכן מוסלמים למסגדים. לחילונים אין מה לעשות שם - סתם הוללות ברחובות וחרדים שמציצים עליהם ומחקים אותם - וק"ו לחרדים שמגיעים לנפוש ולקפוץ למסלולים ואתרים בצפון שלא גרים שם.

באיזה הופעה לאחרונה השתתפת שם? שוב לאחרונה מביאים מידי פעם. מטעם העיריה ומועצה"ד שואף לאפס.
תקפוץ לרכסים ואפי' לבית שאן בבין הזמנים ותראה את חוברת האטרקציות ומופעים לכל החוגים חסידי, מזרחי, בקשות וכדו' לא מדבר על מתנפחים לילדים...

:ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:
חמוד אתה מתכתב עם טבריני..
סוף סוף הודעה לא על חריש
 
סוף סוף הודעה לא על חריש
כבר נכתב לעיל כמה הודעות בענין
בלת"ק
טבריה

* כמדומני שיש גם צפי לרכבת בעגלא ובזמן קריב.
אמנם עיר קצת ישנונית עם כמעט אפס עסקנות מקומית שדואגת לתושביה בתעסוקה, חברה, ימי כיף, בינהזמנים מקום הכי משעמם בעולם, אין הופעות לציבור החרדי הגדול בעיר בחגים ובימי מועד, 0 פארקים.

רכסים בהתחשב שנראה שאין רשות להכניס בה חסידים.. אז לא יודע אם זה רלוונטי 🤔
וגם לא בטוח שהשטח שלה עם המסתעף יכול עוד להתרחב לממדי העיר העתידית.
ועם רבנות מקומית קצת קפדנית בנושא חנויות רחוב, מרכזי קניות, מסעדנות וכדו' בכלל...

עוד עיר שיכולה להיות כר נרחב לציבור חרדי אולי קרית אתא.
 
כמה ידיעות על כסיף מהחודשים האחרונים שלא ראיתי שעודכן בפרוג

א. מישהו החליט שכסיף זה לא שם יפה והחליפו את השם ל"מנורה בדרום"o_O
אבל בתקשורת ממשיכים לקרוא לזה כסיף

ב. משרד הבינוי והשיכון הגיש תכנית לרובע הראשון עם 5,100 יח"ד (לא ברור מהכתבה מה הלו"ז)
 
כמה ידיעות על כסיף מהחודשים האחרונים שלא ראיתי שעודכן בפרוג

א. מישהו החליט שכסיף זה לא שם יפה והחליפו את השם ל"מנורה בדרום"o_O
אבל בתקשורת ממשיכים לקרוא לזה כסיף

ב. משרד הבינוי והשיכון הגיש תכנית לרובע הראשון עם 5,100 יח"ד (לא ברור מהכתבה מה הלו"ז)
קישור לתוכנית.
אוחז בתחילת התהליך.
 
טענה נכונה ואמיתית!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
אבל... תלוי למי
למגזר הלטאי חשוב הקרבה לבני ברק אבל למגזר החסידי חשוב חיי קהילה
ולכן לצאנז דוג' עדיף טבריה שהקהילה משגשגת שם מאשר חריש שקרובה לבני ברק
צאנז נקראת יחסית מהחסידיות שהכי הצליחו.
וא"כ אז אבדנו...
תברר כמה עזבו משם...
ועוד דוג' לויזניץ עדיף עפולה וחיפה מאשר חריש
לא ברור לי ההבדל מחריש.
בחיפה כל הקהילות וויזיניץ בינהם קנו דירות יד שניה
אם יעשו את זה בחריש זה יהיה פי 2 יותר מהר...
חצי מהעיר כאמור למכירה...

ובחריש בניגוד לחיפה שהיא עיר חילונית ענקית אפשר לצבור שליטה וכוח פוליטי (בחריש שליש מהמועצה חרדים, בחיפה...)
ואפילו להגיע לרוב חרדי בעיר.

וגם בעפולה ויזניץ התחילו ביד 2, והיום גם שם המצב לא כ"כ מרנין...
 
נערך לאחרונה ב:
מה עדיף חריש או כסיף🤣🤣
עוד יחליטו להחליף את השם של חריש....
ממש מצחיק.

לא מצאתי עוד עיר בנויה לתפארת
(11,000 דירות בנויות בדומה אלעד, ביתר, מודיעין עילית)

40 דקות מבני ברק

בהמשך אפילו 35 מבני ברק

על כביש 6

גם קרובה לצפון (המבוקש מאד מאד אצל החסידים, וגם אצל הליטאים)

שמוכרים שם דירות במחיר מגוחך של 1.450.000 לדירת 4 חדרים חדשה.

להשוות את זה לכסיף זה אפילו לא בדיחה...

מי שקצת מבין בנדל"ן ומונח בנתונים
מבין שחריש היא מציאה חד פעמית שלעולם לא הייתה,
וגם לעולם לא תהיה...
 
"מנורה בדרום"
בעיני, גם זה שם פחות יפה.
עדיף לקרוא לה מראש "זנוח".
אולי ככה, יום אחד היא תהיה ליד בית שמש.
ובכנות, מה הרעיון להקים עיר חרדית בשממה הבדואית?
זהו, שזה הרעיון.
 

קבצים מצורפים

  • kasif.pdf
    6.5 MB · צפיות: 26

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה