- הוסף לסימניות
- #361
ברור ייקח הרבה מאד שנים עד שיהיה רכבת בטבריה.רכבת אין ל
רכבת: אין לי מושג עברתי לאחרונה בצומת פוריה איפה שאמור להיות התחנה ולא עובדים שם
המטרה של המדינה זה לחבר את צפון-טבריה או אולי קריית שמונה עד לדרום-באר שבע ואפילו אילת.
בשלב הראשון והבא זה לבנות את השלוחה הקטנה של המסילה המזרחית שמתחברת לחריש.
כבר בשלב הזה כל הגליל מונגש למסילה המזרחית, הווי אומר ירושלים, מזרח גוש דן והשפלה, ומרכז הדרום. לשם המחשה: זה בדיוק כמו היום שכולם עוברים בכביש 6' ע"י מחלף עירון-חריש.
לאחר מכן להתחבר למסילת העמק, ורק בסוף בקצה קצה אמורה המסילה של כרמיאל להתחבר לטבריה.
אגב, אם משווים ערים....
חריש לבני ברק זה 46 קילומטר
מחריש לטבריה זה עוד! 55 קילומטר
קצת היגיון, פרופורציה...
נערך לאחרונה ב:
הנושאים החמים