דרוש מידע זוג צעיר שגר בבנין של ההורים

מצב
הנושא נעול.
  • הוסף לסימניות
  • #42
לא. אני מאוד מודע לעצמי.
אני מרגיש חופשי לגמרי בביתי, וזה לא מגביל אותי בכלום.
אבל ידעתי לאן אני נכנס, ובהתחלה לקחתי תקופת ניסיון, ככה שבסוף - זה היה לטובה.
אם הייתה אפילו מריבה אחת שקשורה לעניין הזה, או אפילו חוסר נעימות רציני אחד - הייתי עוזב אחרי חודש - חודשיים.
לא מעוניין לדבר על גופו של מקרה אבל גם אתה מסכים שרק היום אתה יכול להגיד שזה היה בסדר ובאותו מידה יכולה להגיד היום שזה דפק לך את החיים אז מה העניין להיכנס לזה מראש
בוא נעשה דיל אני יסכים אתך לגמרי בתמורה אתה מעלה כבר פרק... באחת הסיפורים המוצלחים שקראתי או שאני באשליה מידי?
 
  • הוסף לסימניות
  • #43
אני אציג את דעתי , אומנם זה עמדה קצת קיצונית אבל מאד ברורה , עדיף עיר אחרת מאשר בנין עם ההורים ,
גם שמדובר בהורים מאד אוהבים ותומכים , ואולי אדייק ואומר בפרט אם מדובר בהורים מאד אוהבים...
( למרות שאני מכירה שני זוגות שגרים בבנין עם ההורים באושר גדול , בשני הזוגות האמורים ההורים בגלאי ה50 המאוחרות )

זו גם דעתי
 
  • הוסף לסימניות
  • #45
ולמה שההורים או הזוג ירצו לדעת?
ולמה אם זה נודע להם במקרה, זה אמור להעסיק אותם?
כי הם דואגים
והדאגה שלהם ממש מובנת
ובדיוק בגלל שזה כ"כ טבעי הדאגה שלהם מומלץ לזוג וגם להורים שמראש לא להיכנס לזה

אגב יהיה כ"כ מעניין לדעת כל אלו הכותבים באיזה שלב הם בחיים
 
  • הוסף לסימניות
  • #46
לא מעוניין לדבר על גופו של מקרה אבל גם אתה מסכים שרק היום אתה יכול להגיד שזה היה בסדר ובאותו מידה יכולה להגיד היום שזה דפק לך את החיים אז מה העניין להיכנס לזה מראש
האמת היא שאני מסכים שגופו של מקרה מיותר.
ידעתי אז את מה שאתם יודעים היום, וזה היה פשוט אירוע מוזר שאיכשהו - זה היה המוצא היחיד ממנו, או במילים אחרות - הרגשה פרטית.
באתי לתקופה של חודש, נשארתי לשנתיים.
זה לא דומה לשום מקרה שאתם מכירים, אז קשה לדמות, ולמי שלא הבין - אני לא ממליץ מלכתחילה. רק ביקרתי משפטים מכלילים, כי מציאות שונה - בהחלט קיימת.
בוא נעשה דיל אני יסכים אתך לגמרי בתמורה אתה מעלה כבר פרק... באחת הסיפורים המוצלחים שקראתי או שאני באשליה מידי?
הלוואי שזה היה רק להסכים וזהו.
לא יודע אם אתם יודעים, אבל אני - ככל הנראה, רוצה להשלים את הפרקים הבאים הרבה יותר ממה שאתם רוצים שהם יעלו.
כתיבה זה עניין מוזר. צריך לזה זמן, השראה, שקט. וגם אז פתאום זה נתקע.
אבל תודה על המחמאה. זה תמיד מפתיע מחדש, ואף פעם לא מובן מאליו.
 
  • הוסף לסימניות
  • #47
לא משחקים בנישואים !!
מה משחק פה?
אולי לך זה לא מתאים, אבל יש מלא שאין להם בעיה עם זה, אז כל אחד צריך להכיר את עצמו ולדעת מה הגבולות שלו,
יתכן שאם יש פה שאלה, אז אולי באמת עדיף שלא, מניחה שהרבה מאלו שחיים ככה זה בא להם טבעי וטוב בלי התלבטויות מידי.
 
  • הוסף לסימניות
  • #48
בעיקרון לא,
אם אין ברירה - זה לא אומר שבאופן אוטומטי אבד הכלח על הנישואין, עדיין אפשר להצליח

בכל אופן זאת שאלה יותר למי שמכיר את הנפשות הפועלות (לפחתו את חלקן), בעדיפות לסמכות תורנית
 
  • הוסף לסימניות
  • #49
ולמה שההורים או הזוג ירצו לדעת?
ולמה אם זה נודע להם במקרה, זה אמור להעסיק אותם?
לא התכוונתי שההורים חופרים
ולא התכוונתי שהם מחפשים את הזוג כל הזמן
אבל כן יש סיכוי סביר שהזוג ימצא את עצמו נזהר כל הזמן שמא ואולי ההורים יראו ויעירו
אז לזוג שכבר עבר את התקופה הראשונה, והוא מכיר את עצמו והורים - מקסים, שיחליטו לפי הנתונים שלהם
אבל זוג שעוד לא התחיל את החיים? בשביל מה הם צריכים את זה?
ושוב, אני לא מתכוונת להורים עם בעיה כלשהי
רק להורים אוהבים ודואגים, ומלאי כוונות טובות כרימון, שבאמת רוצים בשביל הילדים שלהם רק טוב...
 
  • הוסף לסימניות
  • #50
לא התכוונתי שההורים חופרים
ולא התכוונתי שהם מחפשים את הזוג כל הזמן
אבל כן יש סיכוי סביר שהזוג ימצא את עצמו נזהר כל הזמן שמא ואולי ההורים יראו ויעירו
אז לזוג שכבר עבר את התקופה הראשונה, והוא מכיר את עצמו והורים - מקסים, שיחליטו לפי הנתונים שלהם
אבל זוג שעוד לא התחיל את החיים? בשביל מה הם צריכים את זה?
ושוב, אני לא מתכוונת להורים עם בעיה כלשהי
רק להורים אוהבים ודואגים, ומלאי כוונות טובות כרימון, שבאמת רוצים בשביל הילדים שלהם רק טוב...
זה כבר קשור לסגנון הקשר ששל הילד/ה עם ההןרים- לא לשום דבר אחר
וכל אחד עונה כאן מהמקום והעיניים שלו- מול ההורים שלו
 
  • הוסף לסימניות
  • #51
מה משחק פה?
אולי לך זה לא מתאים, אבל יש מלא שאין להם בעיה עם זה, אז כל אחד צריך להכיר את עצמו ולדעת מה הגבולות שלו,
יתכן שאם יש פה שאלה, אז אולי באמת עדיף שלא, מניחה שהרבה מאלו שחיים ככה זה בא להם טבעי וטוב בלי התלבטויות מידי.
יש נורמות ויש "רוב העולם"
ואם לרוב העולם זה לא מתאים, זה קצת כן נקרא לשחק באש ולנסות דווקא כן.
במצב של אין ברירה טוטאלי אולי, אבל סתם להכניס ראש בריא למיטה חולה.

כן, מיטה חולה
אם רבים ניסו ונכוו עד כדי גירושין לעיתים אין טעם סתם לנסות
 
  • הוסף לסימניות
  • #53
א"א לכתוב כן כי לרוב זה לא יעשה טוב
ובלי קשר לזוגיות,זה סתם תחושת אי נוחות
כשאתה יודע שכל רגע נתון אתה "מצולם"
ולא שמישהו עוקב,למי יש זמן לזה...
אבל זה הרגשת שחרור מינימלי לדעתי

אולי יש יחידי סגולה שזה לא מדגדג להם
 
  • הוסף לסימניות
  • #54
זה כבר קשור לסגנון הקשר ששל הילד/ה עם ההןרים- לא לשום דבר אחר
וכל אחד עונה כאן מהמקום והעיניים שלו- מול ההורים שלו
ברור!
אבל איך בחורה מאורסת, עם כל הכבוד לתבונתה, תדע מה סגנון הקשר שיהיה בין חתנה לבין הוריה?
ומה סגנון הקשר שיהיה בינה לבין הריה לאחר החתונה?
לא יודעת מה איתכם, אבל הקשר שלי עם הורי השתנה מאוד מאוד אחרי שהתחתנתי...
דווקא השתנה למוטב, אבל עדיין...
 
  • הוסף לסימניות
  • #55
וואוו שאלה שמשתנה מאדם לאדם מהורים להורים...
מה שבטוח שכל אחד עונה ממבטו ומהמקרה שלו!
מה שכן אני מאמין שרוב האנשים לא יהיה להם טוב
כי צריך להיות אנשים חלקים עם תקשורת טובה וקשר מעולה
שזה יעבור חלק
ולצערי לא מכיר הרבה אנשים כאלו....
 
  • הוסף לסימניות
  • #56
הנושא הוא לא האם בטעות הכלה בכל מריבה תברוח להוריה או לא
אלא עצם האפשרות של הכלה לברוח להוריה
והידיעה שהם קרובים לשם
נותנת את ההרגשה שאפשר לערוק אם צריך
וגם אם זה לא קורה
עצם האפשרות מערערת את היסוד של השלום בית שאמור להיות בשנה הראשונה
 
  • הוסף לסימניות
  • #57
לא!!!!!!!!
זה לא רק ההורים
מה עם כל הילדים שבבית אם יש קטנים, להם אין טקט מתי לא לחפור לזוג
ואם אין ילדים, מה עם הנשואים שבאים להורים ורק רוצים לבקר א האחות, לדפוק לשאול מה נשמע, לקחת את הדירה לשבת
ל...
ל...

גם אני בתור אמא לנשואים לא רוצה שהבת שלי תגור בבנין שלי
זה יוצר חוסר נפרדות

גם אם ההורים הכי לא סקרנים, מה לעשות יש דברים שרואים ושמים לב מספיק גם כשגרים רחוק:)
 
  • הוסף לסימניות
  • #58
תשאלי את המדריכה
היא מכירה אותך ואת הקשר שלך עם ההורים, תפרטי לה את הסיבות לכאן ולכאן,
והיא תוכל להיות אוביקטיבית וספציפית למקרה שלך
חוץ מזה שיש לה אינטרס שתצליחו בזוגיות ;)
 
  • הוסף לסימניות
  • #59
בעד!
שמעתי מיועץ נישואין מפורסם מאד
שמאוד כדאי שבתחילת החיים האשה תגור ליד אמא שלה
לתקתק בית זה לא דבר קל, ועד שמתרגלים זה מאוד טוב שהאמא יכולה לעזור בארוחות וכד'
אולי עדיף לא באותו בניין אלא סתם קרוב, אבל גם באותו בניין זה לא סוף העולם..
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת
מצב
הנושא נעול.

אשכולות דומים

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה