אתגר נספח לאתגר - מילים של אמת!

  • הוסף לסימניות
  • #2
פתחתי ייחס אמביוולנטי לאתגר. רגשות מעורבות בשמחה, עצב, איחול, אכזבה, אהבה, שנאה, סערה, כאב.
סליחה שאני שוטח כאן את רגשותיי בשפה די פשוטה, לא מבריקה לא שנונה ובטח לא סוחפת. אבל כזה אני. איש מאותגר. שלוקח צעד אחד קדימה...
 
נערך לאחרונה ב:
  • הוסף לסימניות
  • #3
@יהלום-יצירות מלוטשות תודה רבה על האתגר המעצים!

נ.ב: אפשר לעלות קטעים שעלו כאן בעבר? פשוט כמעט כל ה'שיתופים - לביקורת' שלי הם כאלה...

אה, ו @יוסף יצחק פ. אתגר זה נעוץ גם ינעץ. אנא נעץ אותו בנעצך בראש הקהילה ;).
 
  • הוסף לסימניות
  • #4
  • הוסף לסימניות
  • #5
נ.ב: אפשר לעלות קטעים שעלו כאן בעבר? פשוט כמעט כל ה'שיתופים - לביקורת' שלי הם כאלה...
אם לדעתך הוא מצדיק הוצאה מהבוידם - בהחלט כן!...

פתחתי ייחס אמביוולנטי לאתגר. רגשות מעורבות בשמחה, עצב, איחול, אכזבה, אהבה, שנאה, סערה, כאב.
סליחה שאני שוטח כאן את רגשותיי בשפה די פשוטה, לא מבריקה לא שנונה ובטח לא סוחפת. אבל כזה אני. איש מאותגר. שלוקח צעד אחד קדימה...
הכתיבה זה קודם כל בשביל הנשמה.
בשביל להביע מה שמבעבע בך.
 
  • הוסף לסימניות
  • #7
העליתי קטע. אשמח לתגובות (מקווה שהוא עומד בכללי האתגר...).
כמו שכתבתי שם, הוא שילוב של 3 קטעים שפרסמתי כאן בעבר.

 
  • הוסף לסימניות
  • #8
לא כל כך הבנתי. לכתוב על רגשות בהקשר למה? סתם סיפור רגש סוחט דמעות?
מגוון רגשות כנות שאת או אדם אחר חווה (מנקודת מבט אישית) בעקבות אירוע מסוים, פעוט ככל שיהיה. די פשוט.
 
  • הוסף לסימניות
  • #9
יש הגבלות כלשהן על סוג הקטע? כלומר זה יכול להיות מקבץ של משפטים על הכתיבה?
נגיד- נותנת דוגמא לכמה משפטים ספורים.

לפעמים אני כותבת מהראש,
לפעמים אני כותבת מהיד.
לפעמים המילים נכתבות כמעט מעצמן.
לפעמים הלב כותב.
לפעמים המילים נכתבות על הלב והדף- כמעט מיותר.
 
  • הוסף לסימניות
  • #10
  • הוסף לסימניות
  • #11
  • הוסף לסימניות
  • #13
  • הוסף לסימניות
  • #14
אני נקרעת. נקרעת מבפנים. אני מרגישה את זה פיזית, אני אומרת לך! מעולם לא חשבתי שלב יכול להרגיש כאלה רגשות מנוגדים, ועוד כל כך הרבה...חוץ מזה מעולם לא בכיתי למישהי בטלפון, זה כבר גורם לי להרגיש רע.

מבטיחה לך שבחיים אני לא עושה את זה שוב!! לא יכולה להרגיש את התחושה הזו של הכישלון, של האכזבה מעצמי, של הטעם הזה, של ה--לא יודעת, יש עוד כל כך הרבה רגשות שאני לא מצליחה לקרוא להם בשם אפילו...
שלא תחשבי, המחשב שלי חסום עם החסימה הכי טובה שיש, ומעולם לא העליתי על דעתי שאי פעם
אני אעשה משהו אחר.. אבל מה שקרה זה שאתמול נגמר לי הבטרייה במחשב והייתי צריכה דחוף את המייל שלי, אז נכנסתי דרך המחשב של אמא שלי, זה שהיא עובדת איתו, וזה התחבר לי לרשת אפילו בלי שניסיתי להתחבר. לא הבנתי איך זה הגיוני ואז גיליתי ש-אהממ... לא משנה, תכלס אנחנו גרים בקומה ראשונה, נכון? אז כנראה שאיזה נהג של אפיקים החנה את האוטובוס שלו ליד הבית שלנו, ואת יודעת... יש להם אינטרנט שהוא בכלל בלי חסימה, וכנראה שמישהו בעבודה שהמחשב היה אצלו פעם הגדיר שזה מיד יתחבר למחשב. אז חשבתי לעצמי, שאם כבר אז כבר... מבינה? שאולי אני יכולה ככה לנסות לראות משהו..
את יודעת כמה אני נלחמת לא לראות שטויות, נכון? כאילו כן קצת קליפים בקטנה, אבל בכללי אני בחורה טובה.. אני יודעת לשמור על עצמי, להגיד לא. אז זהו, חשבתי ככה... כנראה אני כן חלשה, חלשה מאד אפילו.
תכלס היה בערך 11 בלילה--- אוף, אני לא יודעת למה אני מספרת לך את זה, אבל אני מרגישה שעוד רגע אני מתפוצצת מרוב רגשות, את בכלל לא מבינה את מה שהיה אבל זה לא אכפת לי, אני רק רוצה שתקשיבי.. בלי לדבר ובלי לייעץ עצות טיפשיות...
בקיצור מה שהיה זה שראיתי סרטון אחד, אני חושבת שבגלל שעוד לא הבנתי מה אני עושה הצלחתי להנות ממה שראיתי, תכלס אח"כ עלה לי עוד סרטון, ועוד אחד...והיה שם דברים די מעניינים.
כשאני חושבת על זה עכשיו אין לי מושג איך הצלחתי להנות מזה, בא לי להקיא על עצמי.

את יודעת איך הולך הדברים האלה, באחד אמרתי שרק עד שתיים, ואז עד שלוש... תכלס רק בחמש התעשתי וכיביתי את המחשב. הרגשתי גויה כזה, אבל לא מידי.. לא יודעת, כאילו הייתי אפטית כזה, כן אמרתי לעצמי כזה 'יואו איזה מטומטמת אני, מה חשבתי לעצמי' ועוד כל מיני כאלה.. אבל לא מדי דרמות.. ואז הלכתי לישון. אני אומרת לך קמתי עם בחילות, אני רוצה להקיא על עצמי... אין לי מושג מה חשבתי לעצמי, הרגע אני הולכת להתקין חסימה על המחשב הזה, שלא תהיה לי את הדילמה הזו בכלל.

טוב.. תודה שהקשבת, להתראות בזמנים טובים יותר.."
אשמח לתגובות על מה שהעליתי באתגר.
אני מקווה שהוא אכן עומד בכללים הנדרשים :)
תודה רבה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #15
  • הוסף לסימניות
  • #17
כותב ובוכה, מפרסם ובוכה. זו הסיבה לכתמי הדמעות הטריים.
אתגר הדמעות.jpg

אשמח לקבל תגובות ומשוב. תודה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #18
@קפטן אמריקה
אמאלההה, בכיתי כשקראתי את זה...
כל כך כנה ועצובבב ויפה..

@הספרן
ווואוו!
אין לי מילים.
פשוט מדהים וכואב ועצוב.
*אני רואה שהלכתם על הקצה, 998 מילים :)
 
  • הוסף לסימניות
  • #19
@הספרן זה אותו אחד של ה'דרוש סיפור 800-900 מילה' וכו'? (א"כ כדאי שתיתן קישור בהתחלה...)

סיפור o_O (סליחה, פשוט נעתקו המילים מפי. זה מה שיצא.).


כותב ובוכה, מפרסם ובוכה.
קורא ובוכה. מגיב ובוכה.
התרגשתי. סיפור כזה ראוי להתפרסם בתור אשכול נפרד.
 
  • הוסף לסימניות
  • #20
@הספרן
ווואוו!
אין לי מילים.
פשוט מדהים וכואב ועצוב.
תודה. אגב האתגר הזה מזכיר לי, את מצעד השירים העצובים.. מי שיודע יודע.
*אני רואה שהלכתם על הקצה, 998 מילים :)
בגדול לאחר פיחות קטן זה הגיע ל1043. צינזור קטן פה מחיקה קלה שם והקטע התפרסם. דקות בודדות לאחר מכן התברר שזה עומד על 1001! מה שכמובן אילץ אותי למחוק 3 מילים קריטיות שאני עוד יכול להתחרט עליהם.
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

אשכולות דומים

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה