אתגר נספח לאתגר - מילים של אמת!

  • הוסף לסימניות
  • #61
בד"כ לא אוהב לכתוב ביקורת על קטע באתגר. בפרט כשאני משתתף בו.
אבל אני חייב לציין את הקטע המדהים של @לא כמו כולם
הזדהיתי עם הסיפור שנגע בי עמוק בלב, כמעט כמו שלומי המעוכב שידוך (הייתי חייב...) בפרט שהמקרה הזה בשונה משאר הסיפורים שנכתבו עד כה, נוגע לכולנו. מי בתפקיד הפוגע ומי בתפקיד הנפגע.

רק הארה.
לקורא הממוצע שלא נפגש עם טיפוסים חסרי מצפון, אדישים, כפויי טובה, אנטיפתים, כמו אותה """חברה""" במרכאות כפולות (לפי השתלשלות הסיפור, מרכאות משולשות ומשולשות) עולה השאלה. ולא אחת.
מה המניע שלה לספר לחברות אחרות ולא לך. זו שאלה מתבקשת.
האם תוכלי לדלות הסבר הגיוני (נסי לחפור בתאים האפורים שכבר הלבינו) מדוע היא פעלה כך. כמובן שזה לא בא להצדיק אותה בשום אופן. רק לתת הגיון לסיפור ולדמות המפוקפקת שגילמה בקטע את תפקיד המנוולת, המאכזבת, המרשעת, כפוית הטובה.
האם יש מצב שאת נקשרת אליה יותר ממה שהיא נקשרה.
האם מדובר בדמות שאובחן על הרצף האוטיסטי. או קרוב לזה.
שאלות רשות. לא חייבים לענות. תרגישו בנוח.

כאמור, אני מציף את השאלות. רק בגלל שהזדהיתי כל כך עם הסיפור והרגשות שהובעו בו בצורה מושלמת.
 
  • הוסף לסימניות
  • #62
אגב, אם אני זוכה באתגר. יש מצב שהאתגר שאעלה, לאמץ קטע מהאתגר הזה, ולכתוב עליו דברי ניחומים....
 
  • הוסף לסימניות
  • #63
@מוז'יניקית ,
מיוחד במינו.
ולקינוח באה @מוז'יניקית וקרעה את הלב לחתיכות יותר ...
כתבת כ"כ אוטנטי וכ"כ נוגע וכ"כ נכון (מכירה את התחושות ממישהו קרוב אחר שנפטר)
וזה כזה שחור ואטום
שרק ד' יכול לגאול מהמצולות האלה.
@מוז'יניקית קרעת לי את הלב ממש! מדהים בעיניי איך שמת את הלב ככה חשוף ובכתיבה כנה ויפה נתת לנו להרגיש אותו..
כל מילה. אין לי עוד מה להוסיף. אולי את הדמעה שנשרה - כשקראתי. אז הוספתי.
 
  • הוסף לסימניות
  • #64
  • הוסף לסימניות
  • #65
מוזר לי מאד שכמה וכמה מהכותבים הנכבדים לא שמו לב לכלל הכי פשוט של פותחת האתגר:
מבדיקה שעשיתי מלמעלה, 5 כותבים לא כתבו 350 מילים!
פשוט חבל!
 
  • הוסף לסימניות
  • #66
מוזר לי מאד שכמה וכמה מהכותבים הנכבדים לא שמו לב לכלל הכי פשוט של פותחת האתגר:
5. קטע שלא יפחת מ-350 מילים, ולא יעלה על 1000 מילים (!).
כנראה זו קנוניה שנסגרה מראש במרתפים חשוכים, בין אלו שכתבו למעלה מ-1000 מילים - לאלו שכתבו פחות מ-350 מילים. שאחד נותן לשני את המילים הנוספות. אז זה מתקזז. (כולל 648 שלי).
אכן זה מעמיד באור שלילי את שם האתגר. אבל ממתי האמת היא נר לרגלי האנשים... :)
מבדיקה שעשיתי מלמעלה, 5 כותבים לא כתבו 350 מילים!
פשוט חבל!
 
  • הוסף לסימניות
  • #67
  • הוסף לסימניות
  • #68
אתגר ראשון שלי.

ומכאן לכמה מילים:
הקטע שהעליתי מבוסס על תיאור של גיסי, גיבור הסיפור המצמרר 'לאסורים צאו'.
למרות שהקטע הנוכחי מתאר שלבים מתקדמים בסיפורו (כשבסיפור אנו אוחזים 8 שנים אחורה), לא יכולתי שלא להעלות את הסיפור המצמרר הזה, ברוח ימי החנוכה האופפים אותנו.

אשמח מכל מי שיוכל להזכיר אותו בהדלקת הנרות, לרפואה שלימה ולזיווג הגון:
משה אהרן בן רויטל סימה שמחה.

חנוכה שמח!
עיצבתי והדפסתי את הסיפור, על מנת לעורר את בני המשפחה להתפלל.
מצרף לכם את התוצאה המרגשת.
עשינו לך מנורה_עמוד_1.jpg

עשינו לך מנורה_עמוד_2.jpg
 
  • הוסף לסימניות
  • #69
  • הוסף לסימניות
  • #70
חברים, קבעתי לעצמי לא להתייחס כאן באשכול לשום שיתוף...

לא מתאפק, חייב לומר שני דברים:
1. הפתעתם, לא האמנתי לאן האתגר יגיע. זה מדהים. אתם, כולנו.
כמה רגש, כמה עומק, כמה כנות! וואו!

2. לא יודע איך אסתדר עם הסינון עד לזוכים. כל שיתוף מרגש ומטלטל בפני עצמו, זה יהיה קשוח.
אבל עזבו עכשיו זכייה, בואו נהנה מכל שיתוף, ניתן את הלב.

זה הזמן גם לומר תודה על השרביט שהוענקה לי על ידי @חני גרשון , כולל ליווי ויעוץ מאחורי הקלעים. תודה.

תיקנו אותי באישי: כמה שזה אבסורדי: רגשות - לשון זכר...
 
נערך לאחרונה ב:
  • הוסף לסימניות
  • #71
  • הוסף לסימניות
  • #72
האם ניתן להעלות במקביל את הקטע שכתבתי באתגר בתור פוסט נפרד?
אני ממש רוצה שהוא יגיע לכמה שיותר אנשים, שיתפללו עליו בהדלקת הנרות.
מה אומרים?
אין שום בעייה. כמו שאמרתי בנספח האתגר הקודם, נראה לי - מדי פעם אני מעלה סיפורים שכתבתי לאתגר שנית באשכול חדש. (כמובן לאחר שעבר קצת זמן, וכבר די שכחו ממנו...)
 
  • הוסף לסימניות
  • #73
האם ניתן להעלות במקביל את הקטע שכתבתי באתגר בתור פוסט נפרד?
אני ממש רוצה שהוא יגיע לכמה שיותר אנשים, שיתפללו עליו בהדלקת הנרות.
מה אומרים?
@יהלום-יצירות מלוטשות @מ. י. פרצמן @ניהול קהילת כתיבה
אם דעתי חשובה, אני חושב שאין שום בעיה.
שיתפללו, שיפעלו ישועות עליו ועל כל עם ישראל.
למה לא?
 
  • הוסף לסימניות
  • #74
@אוראל סולטן @יהלום-יצירות מלוטשות תודה על התגובות, קיבלתי את דעתכם.
 
  • הוסף לסימניות
  • #76
  • הוסף לסימניות
  • #78
פעם ראשונה שמעיזה לעלות קטע, במיוחד לאתגר.
אבל שראיתי את הדרישה, האפיזודה הזו מיד עלתה לי, לא מוכנה להישאר רק בזיכרון, דורשת תמלול.
התלבטתי אם להעלות לפה, והחלטתי להעיז לשבור את הפחד שלי...
אשמח להערות.
וואי כמה כוחות נפש וכמה עצב ובדידות :cry:
כתבת כ"כ נוגע וכ"כ מביע ומרגש וכואב

מרגישה קצת חופרת כאן...
לא יודעת אם ככה זה עובד באתגרים, פעם ראשונה שאני משתתפת
אולי גם אחרונה - פשוט כי נגמרו לי הדמעות על האתגר הזה....
אבל כתבת ש"לא מוכנה להישאר בזיכרון"
יש גם הפי אנד לסיפור הזה??
זה ממש סיוטה של כל אמא...לא להרגיש טוב...
 
  • הוסף לסימניות
  • #79
וואי כמה כוחות נפש וכמה עצב ובדידות :cry:
כתבת כ"כ נוגע וכ"כ מביע ומרגש וכואב

מרגישה קצת חופרת כאן...
לא יודעת אם ככה זה עובד באתגרים, פעם ראשונה שאני משתתפת
אולי גם אחרונה - פשוט כי נגמרו לי הדמעות על האתגר הזה....
אבל כתבת ש"לא מוכנה להישאר בזיכרון"
יש גם הפי אנד לסיפור הזה??
זה ממש סיוטה של כל אמא...לא להרגיש טוב...
תודה!
בזמן שזה היה לא יכולתי לחשוב ככה על פרסום בריש גלי. אבל עכשיו ברוך ה' מצאו לה תרופה..
 
  • הוסף לסימניות
  • #80
כאמור, אני מציף את השאלות. רק בגלל שהזדהיתי כל כך עם הסיפור והרגשות שהובעו בו בצורה מושלמת.
תודה על ההארות 🙏
אגב, אם אני זוכה באתגר. יש מצב שהאתגר שאעלה, לאמץ קטע מהאתגר הזה, ולכתוב עליו דברי ניחומים....
חחח אהבתי...
2. לא יודע איך אסתדר עם הסינון עד לזוכים. כל שיתוף מרגש ומטלטל בפני עצמו, זה יהיה קשוח.
אבל עזבו עכשיו זכייה, בואו נהנה מכל שיתוף, ניתן את הלב.
אני מוותרת מראש על הזכיה (אם יש דבר כזה)
האמת שזו הסיבה שדילגתי עד היום על האתגרים ,
החשש שאזכה ומה אעשה באתגר שאצטרך לפתוח?
נסחפתי עם המחשבה שאזכה?

תודה!
בזמן שזה היה לא יכולתי לחשוב ככה על פרסום בריש גלי. אבל עכשיו ברוך ה' מצאו לה תרופה..
ואוו ב"ה!! כ"כ משמח ומרגיע לשמוע!
בריאות איתנה ולב שמח עד 120!!!!!
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

אשכולות דומים

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה