- הוסף לסימניות
- #61
בד"כ לא אוהב לכתוב ביקורת על קטע באתגר. בפרט כשאני משתתף בו.
אבל אני חייב לציין את הקטע המדהים של @לא כמו כולם
הזדהיתי עם הסיפור שנגע בי עמוק בלב, כמעט כמו שלומי המעוכב שידוך (הייתי חייב...) בפרט שהמקרה הזה בשונה משאר הסיפורים שנכתבו עד כה, נוגע לכולנו. מי בתפקיד הפוגע ומי בתפקיד הנפגע.
רק הארה.
לקורא הממוצע שלא נפגש עם טיפוסים חסרי מצפון, אדישים, כפויי טובה, אנטיפתים, כמו אותה """חברה""" במרכאות כפולות (לפי השתלשלות הסיפור, מרכאות משולשות ומשולשות) עולה השאלה. ולא אחת.
מה המניע שלה לספר לחברות אחרות ולא לך. זו שאלה מתבקשת.
האם תוכלי לדלות הסבר הגיוני (נסי לחפור בתאים האפורים שכבר הלבינו) מדוע היא פעלה כך. כמובן שזה לא בא להצדיק אותה בשום אופן. רק לתת הגיון לסיפור ולדמות המפוקפקת שגילמה בקטע את תפקיד המנוולת, המאכזבת, המרשעת, כפוית הטובה.
האם יש מצב שאת נקשרת אליה יותר ממה שהיא נקשרה.
האם מדובר בדמות שאובחן על הרצף האוטיסטי. או קרוב לזה.
שאלות רשות. לא חייבים לענות. תרגישו בנוח.
כאמור, אני מציף את השאלות. רק בגלל שהזדהיתי כל כך עם הסיפור והרגשות שהובעו בו בצורה מושלמת.
אבל אני חייב לציין את הקטע המדהים של @לא כמו כולם
הזדהיתי עם הסיפור שנגע בי עמוק בלב, כמעט כמו שלומי המעוכב שידוך (הייתי חייב...) בפרט שהמקרה הזה בשונה משאר הסיפורים שנכתבו עד כה, נוגע לכולנו. מי בתפקיד הפוגע ומי בתפקיד הנפגע.
רק הארה.
לקורא הממוצע שלא נפגש עם טיפוסים חסרי מצפון, אדישים, כפויי טובה, אנטיפתים, כמו אותה """חברה""" במרכאות כפולות (לפי השתלשלות הסיפור, מרכאות משולשות ומשולשות) עולה השאלה. ולא אחת.
מה המניע שלה לספר לחברות אחרות ולא לך. זו שאלה מתבקשת.
האם תוכלי לדלות הסבר הגיוני (נסי לחפור בתאים האפורים שכבר הלבינו) מדוע היא פעלה כך. כמובן שזה לא בא להצדיק אותה בשום אופן. רק לתת הגיון לסיפור ולדמות המפוקפקת שגילמה בקטע את תפקיד המנוולת, המאכזבת, המרשעת, כפוית הטובה.
האם יש מצב שאת נקשרת אליה יותר ממה שהיא נקשרה.
האם מדובר בדמות שאובחן על הרצף האוטיסטי. או קרוב לזה.
שאלות רשות. לא חייבים לענות. תרגישו בנוח.
כאמור, אני מציף את השאלות. רק בגלל שהזדהיתי כל כך עם הסיפור והרגשות שהובעו בו בצורה מושלמת.
הנושאים החמים

Reactions: rrrrrrrrrrrrrr, אוראל סולטן ו-ח.ד. וחלק3 //