מידע שימושי נהג יקר, אני סולח לך.

  • הוסף לסימניות
  • #81
לפי הזעזוע נשמע שאתה אדם מאוד עדין ומנומס
כנראה שאתה גם משפריץ בעדינות ובנונשלנטיות תוך כדי שאתה מאזין למוזיקה שקטה או אגב שיחה חביבה ומנומסת עם חבר
??
האם אני אמור להגיב על זה

זה שתאורת חירום לא הגיב זה באמת נשמע שהוא עדין ומנומס
 
  • הוסף לסימניות
  • #82
כל אחד חושב על עצמו.

כואב לענות לך.
כואב לענות למי שמרגיש שהשיח הזה הוא ש'כל אחד חושב על עצמו'.
אין פה מה לחשוב על הנהגים, חוץ מזה שצריכים 'לטרוח' ולשים לב, השאלה הוא האם הנהגים צריכים להואיל בטובם לשים לב להולכי רגל או לא.

הולך הרגל חושב לפעמים שצריך לעצור את כל העולם בשבילו (רואים את זה בהליכה על הכביש, במעבר חצייה באלכסון, בהליכה איטית בכביש, בהתפרצות ובירידה לכביש)

התפרצות וירידה לכביש, וכן חציה באלכסון וכו', לא אומר שהכביש שלו, אלא שהוא יודע לעמוד על זכותו החוקית שיש לו זכות קדימה במעבר חציה (עוד נושא כאוב, בפרט בבני ברק שאתה יכול לחכות במעבר חציה, ולחכות, ולהמשיך לחכות, ועד שאתה לא מתחיל לעבור (לזה הוא קורא 'מתפרץ לכביש') אתה יכול להמשיך לחכות.
נהג לא תמיד יכול לסוע מאוד לאט, הוא לא יודע היכן יש הצטברות של שלולית של מים, איפה יש נוד של מים ברצפה שהכל זז כמו צונאמי קטן.
ומה לעשות שהתשתיות של כל גוש דן לא מתאימים לאירוע גשם חזק?

אכן אני מסכים שאם הנהג יודע או נוסע במהירות עצומה, אז הוא לא בסדר ואפילו אכזר.
אבל צריך לדעת שאפילו נסיעה על 20 קמ"ש שזה נקרא מאוד מאוד לאט, יכול להשפריץ מים!
מה שמעניין הוא שיש נהגים שכן יודעים 'לכוון את מהירות הקמ"ש' ולא להשפריץ ולהזיק...
ולא עוד, אלא אתה בעצמך (מסתמא) כשאני זוכר להסתובב אליך לפני שאתה מגיע לידי, ולסמן לך עם היד שתסע לאט - אתה יודע בדיוק איך ליסוע בלי להזיק..

(בלי קשר - אין לך מושג איזה תחושת הקלה אני מרגיש אחרי שרכב מאט כשהוא עובר לידי. תחושה של 'הנה, יש גם אנשים טובים'. בבקשה, תהיה גם אתה מהאנשים הטובים.)

אז בלי ההתחמקויות - פה אתה יכול להמשיך להתווכח,
אבל
אנא ממך - למעיישה, תיזהר יותר.

בברכה
הולכי הרגל דמתא
 
  • הוסף לסימניות
  • #83
ירדנו למטה לבושים ומוכנים לצאת בערב אחד של חנוכה.
חיכינו שהגשם קצת ייחלש,
ואז התחלנו לפסוע לאט לאט בצד בצד .
תוך כדי שאני מסבירה לילדים למה חשוב ללכת הכי צמוד לגדר מתקרב לו רכב
בעלי שהיה מאחורי , ניסה לאותת לו להאט,
ההוא, ילד קטן שאפחד לא יראה לו איך ליסוע ,
נתן זינוק אדיר!!!
השפריץ הגיע לי לכתף !
כולנו היינו ספוגי מים מרגל עד ראש,
המומים ורועדים מקור.
ואז ראינו שהוא נעצר ברמזור,
ניגשנו אליו ,
בעלי התחיל לצעוק עליו והוא רק הפטיר שהוא שוטר והוא יכול לעצור אותנו אם נמשיך סגר את החלון וזהו.
כאב לי.
לא יודעת על מה לא יודעת על מי
אבל התופעה הזו שאני הולכת ברחוב ואני (הולכת רגל) חסרת ישע ונתונה בעצם לגחמתם של יושבי הרכב, היתה משפילה למדי
למה אני מספרת?
קודם כדי לפרוק ותודה מראש שהבנתם אותי

וגם . כן. הכביש והמדרכה הם של אנשים
מי שעל המדרכה הוא לא נחות וזקוק לחסדיכם
בבקשה , אל תצפרו להם כשהם עצבנו אתכם כי לכם יש צופר ולהם לא
אל תחנכו אותם כי נח לכם לחנך מתוך מושב נח
אל תעמדו על מדרכות כי להולכי רגל אין מה לעשות חוץ מלעקוף דרך הכביש
ואל תשפריצו!!!!!!!! עליהם כי הם חייבים ללכת ברחוב לצד רכבים שלא ממש שמים לב איפה יש שלולית.


אה... ותודה, אבל באמת לנהגים האדיבים שבשבוע הסוער הרגישו אותי בחוץ וכ"כ נזהרו
באמת חימם לי את הלב אחרי השפריץ ההוא.....
 
  • הוסף לסימניות
  • #84
האם אני אמור להגיב על זה?



כל אחד חושב על עצמו.
והולך הרגל חושב לפעמים שצריך לעצור את כל העולם בשבילו (רואים את זה בהליכה על הכביש, במעבר חצייה באלכסון, בהליכה איטית בכביש, בהתפרצות ובירידה לכביש)

ולכן, הוא חושב שהנהג אשם אם הוא השפריץ מים.

נהג לא תמיד יכול לסוע מאוד לאט, הוא לא יודע היכן יש הצטברות של שלולית של מים, איפה יש נוד של מים ברצפה שהכל זז כמו צונאמי קטן.
ומה לעשות שהתשתיות של כל גוש דן לא מתאימים לאירוע גשם חזק?

אכן אני מסכים שאם הנהג יודע או נוסע במהירות עצומה, אז הוא לא בסדר ואפילו אכזר.
אבל צריך לדעת שאפילו נסיעה על 20 קמ"ש שזה נקרא מאוד מאוד לאט, יכול להשפריץ מים!

ויש כאלה לצערי שהם יודעים לקראת מה הם הולכים, ובמקום להזדרז, או ליזהר, הם רוצים שהנהג יהיה אשם.

??


זה שתאורת חירום לא הגיב זה באמת נשמע שהוא עדין ומנומס
לא תודה אין צורך להגיב מי שהיה צריך להבין הבין

אני כן חושבת שהנסיון החוזר על עצמו לאורך כל האשכול להצדיק או להקטין את התופעה הזו של להרטיב הולכי רגל בטענות חסרות כל רגישות והבנה למקרה מעידה הרבה על ניתוק ואגו בדיוק כמו שתארתי "בעדינות ובנונשלנטיות וכו'"
וכמובן לא לשכוח להזדעזע
התיאור הוא מטפאורי כמובן
 
  • הוסף לסימניות
  • #85
לא תודה אין צורך להגיב מי שהיה צריך להבין הבין

אני כן חושבת שהנסיון החוזר על עצמו לאורך כל האשכול להצדיק או להקטין את התופעה הזו של להרטיב הולכי רגל בטענות חסרות כל רגישות והבנה למקרה מעידה הרבה על ניתוק ואגו בדיוק כמו שתארתי "בעדינות ובנונשלנטיות וכו'"
וכמובן לא לשכוח להזדעזע
התיאור הוא מטפאורי כמובן
זה קרה לי (הולך רגל) אותו דבר בשבוע שעבר בשבוע שעבר, הטרתבתי כשנהג שעבר לפני מעבר חציה השפריץ עלי מים משלולית והרטיב אותי. למרבה המזל, הוא עצר מיד, ביקש סליחה והתנצל על המקרה.
בעיני כך צריך להיות!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #87
זה קרה לי (הולך רגל) אותו דבר בשבוע שעבר בשבוע שעבר, הטרתבתי כשנהג שעבר לפני מעבר חציה השפריץ עלי מים משלולית והרטיב אותי. למרבה המזל, הוא עצר מיד, ביקש סליחה והתנצל על המקרה.
בעיני כך צריך להיות!!
כך צריך להיות !
עם כבר הרטבת נהג תעצור ותתנצל.
צודקים ב100%!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #88
בלת"ק
אחרי שקרה לי לפני שנים כבר,
עמדתי באמצע צומת בעזרא השומר בבני ברק וחיכיתי לרמזור ירוק,
נהג אוטובוס מאד רצה להספיק את הירוק,
והוא לא הספיק אלא נסע במהירות אוטוסטרדה באדום!!!
נרטבתי כולי מכף רגל ועד ראש, סחוטה לגמרי!
זה היה מאד לא נעים ואפילו ברמה של משפיל, ממש חוסר אונים,
מאז אני ממש עם אובססיה לדבר הזה
אז אם תראו אישה שאמורה להיות שפויה, הולכת ברחוב בימים גשומים וכל כמה דקות מסמנת לנהגים עם היד להאט, תדעו שזו אני....
אבל זה עוזר, מאז לא קרה לי עוד פעם...
 
  • הוסף לסימניות
  • #89
נהג לא תמיד יכול לסוע מאוד לאט, הוא לא יודע היכן יש הצטברות של שלולית של מים, איפה יש נוד של מים ברצפה שהכל זז כמו צונאמי קטן.
לא מקבל את זה
אני נהג שנים ארוכות
ובהחלט אפשר ליזהר
רק צריך טיפה לשים לב
אם אתה רואה אנשים בגשם
תאט תאט תאט
אפשר בהחלט לזהות שלוליות גם בלילה כשנוסעים לאט
ולא נורא אם תיסע כמה מטרים לאט לאט
וגם אם תיסע במהירות של הולך רגל לא יחרב העולם

מאי חזית דדמא דידך סומק טפי, דילמא דמא דההוא גברא סומק טפי​

 
  • הוסף לסימניות
  • #90
בלת"ק, אני לא מצליחה להבין את הנהגים. באמת לא! ואני נוהגת יותר מאשר הולכת ברגל. זה פשיטא שאם יורד גשם צריך לנסוע לאט ובזהירות ולהתבונן היכן יש הולכי רגל ושלוליות, ואז לנסוע במשנה זהירות. אני רואה נהגים שטסים ממש בשלוליות ומשפריצים מים לכל הכיוונים בלי להתבונן בכלל. מי שכותב שאין לנהג אפשרות לראות - טועה! זה לא נכון, זה שקר! בעיר ממילא לא צריך לנסוע מהר ולא כל שכן בגשם, אז איזה תירוץ יכול להיות לנהג? מילא אם נסע בדרך בין עירונית, אבל שם ממילא אין הולכי רגל וגם אם יש - רואים אותם היטב ואפשר להאט.
שיהיה לכולם חורף בריא!
 
  • הוסף לסימניות
  • #95
זה רעיון!
בואו נעביר חוק שכל נהג שמרטיב הולך רגל- חייב לקחת אותו ברכב לאן שהוא צריך.
אף אחד כבר לא ישפריץ... פתאום כולם יסתדרו וישימו לב...
אני הייתי מחוקק שהנהג צריך לתת את הרכב להולך הרגל והנהג ילך לדרכו ברגל עד הבית להרגיש פעם אחת מה זה
 
  • הוסף לסימניות
  • #96
זה רעיון!
בואו נעביר חוק שכל נהג שמרטיב הולך רגל- חייב לקחת אותו ברכב לאן שהוא צריך.
אף אחד כבר לא ישפריץ... פתאום כולם יסתדרו וישימו לב...

אני הייתי מחוקק שהנהג צריך לתת את הרכב להולך הרגל והנהג ילך לדרכו ברגל עד הבית להרגיש פעם אחת מה זה
החוק לא יעבור בכנסת
הרי כל החכי"ם עם רכבים...
 
  • הוסף לסימניות
  • #97
כמובן לא במחוזותינו..........ולא לקחת דוגמא
נכתב כאגב לדברים החשובים שנאמרו כאן
היהלא מזמן קבוצה של הולכי רגל
שהחליטו להשים לדבר סוף
הם הכינו אבנים ורכב שהשפריץ עליהם פשוט חטף אבן..........
הם טענו שראו שיפור אחרי פרסום הסרטונים
 
  • הוסף לסימניות
  • #98
כמובן לא במחוזותינו..........ולא לקחת דוגמא
נכתב כאגב לדברים החשובים שנאמרו כאן
היהלא מזמן קבוצה של הולכי רגל
שהחליטו להשים לדבר סוף
הם הכינו אבנים ורכב שהשפריץ עליהם פשוט חטף אבן..........
הם טענו שראו שיפור אחרי פרסום הסרטונים
וכמובן לא במחזותנו
היה נהג רכב, שהולכי רגל הלכו על הכביש, כאילו זה שבת, והוא החליט לדחוף אותם עם הרכב, בעדינות. מאז כך אומרים, הם כבר לא הולכים על הכביש.
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה