התייעצות גזירת המעונות- הפיתרון?

מצב
הנושא נעול.
  • הוסף לסימניות
  • #61
אני מצרף את קובץ ההדרכה לסבסוד למעונות של ארגון אמת ליעקב
 

קבצים מצורפים

  • הדרכה סבסוד למעונות ארגון אמת ליעקב.pdf
    KB 136 · צפיות: 52
  • הוסף לסימניות
  • #62
אני אברך אבא ל -5 בלע"הר גר באחת מעירי הפריפריה, אשתי בעלת משפחתון ואין לה רישום! ב"ה היה לנו לידה ועכשיו אנו לא מצליחים לפתוח מחדש את המשפחתון!
אנחנו יושבים בבית לאחר הרבה שנים שב"ה אשתי עבדה והפרנסה זרמה ואפ' הרבה מעבר לשאר המשפחות כאן בשכונה ועכשיו מטה לחמינו נשבר! פשוטו כמשמעה! אשתי רצה מבית לבית בשביל להיות עוזרת למטפלות אחרות בשביל לקמץ עוד כמה שקלים ואין כלל אופק לרישום למעונות ומשפחתונים!
-אנחנו השקענו עכשיו אלפי ש"ח בשביל לעצב מחדש את המשפחתון ולמשוך מחדש את ההורים והנה כזה שוקת שבורה!
-חכ"ים, עסקנים, אנשים דגולים שיושבים על כורסאותיכם, היכן אתם למול אותם מאות נשות האברכים שאין להם כעת עבודה ומאות האברכים שהנשים שלהם עובדות במעונות ומשפחתונים שנאלצים כעת לעזוב את העבודה בגלל אלפי התינוקות שיוצאים לחופשה כפויה????????
-זה לא צחוק! מאות ואלפי האימהות שעד היום שלחו את תינוקם למעון/משפחתון ואצים רצים לעבודה יצטרכו שוב לשקול את צעדיהם! הרי ניצא מנקודת הנחה שהאברכים לא עוזבים את הכולל עבור גזרה כזאת ואחרת היל"ת אז להיכן התינוקות ילכו האם לשלם 2000/1500 למטפלת פרטית??? או שנוו"הב פשוט תעזוב את עבודתה???
 
  • הוסף לסימניות
  • #63
-האם אותם אלו חכי"ם וכ' יודעים שישנם כעת אלפי בתי אב בציבור החרדי שחרדים לגורל מטה לחמם הן העובדות במעונות /משפחתונים והן אלו שאין להם לאן לשלוח יותר את עולליהם????
תפרסמו קריאה זו בכמה שיותר פלטפורמות כדי שהצעקה שלנו יגיע לאוזניים הערלות של סמוטרצים למיני' שמכריזים בעוז "שעדיין לא מצינו את האופצ' של הגזרות הכלכליות של אלו שלא מתגייסים" עפ"ל, מי מילל ומי פילל שבמדינת ישראל הנאורה שהיא גם "מדינת-כל-אזרחיה" שתגזור כאלה גזרות על אזרחים שכל חטאם הוא שיושבים ולומדים את התורה הקדושה!!!

-האם אנו ברוסיה הבולשביקית או תחת שלטון עריץ של בולסונארו ועוד ששלטו על נתיניהם ללא אומר ודברים? האם לערבים ו/או קבוצות אחרות היו מעיזים לעלות על דל השפתים כאלה רעיונות של סנקציות מכסות יעדים וכ'? וכשהאנטישמיות בעולם מרימה ראש וכלל הצקצקנים מהליכוד וכ' הולכים לגנות שקודם יסתכלו לביתם פנימה! שלא יתפעלו כי אם כאן בארץ כך מתנהגים אז בניו-יורק יש גזרת חינוך ובאוסטרליה מחללים בית כנסת היל"ת!
 
  • הוסף לסימניות
  • #64
תפרסמו קריאה זו בכמה שיותר פלטפורמות כדי שהצעקה שלנו יגיע לאוזניים הערלות של סמוטרצים למיני' שמכריזים בעוז "שעדיין לא מצינו את האופצ' של הגזרות הכלכליות של אלו שלא מתגייסים" עפ"ל, מי מילל ומי פילל שבמדינת ישראל הנאורה שהיא גם "מדינת-כל-אזרחיה" שתגזור כאלה גזרות על אזרחים שכל חטאם הוא שיושבים ולומדים את התורה הקדושה!!!
וכמו שכבר נכתב כאן, למה אנחנו בציבור החרדי מחכים? שיתנו לנו גם על הלחי השניה? נראה לי שכבר אין איפה לתת! כולה דואבת! הרי הם הצהירו בריש גלי על הארנונה וביטו"ל ועוד כל מיני, הם אפ' הצהירו שהמשרדים הונחו לבדוק היכן יש עוד כסף שלא אותר שהחרדים האלה גונבים,,,, וצריך לעצור להם,,,
עד מתי? היכן הם אלו שיודעים להגיד: יש לנו ימין מלא מלא עם חכי"ם שיושבים בקבינטים עם שרים שיושבים בלשכות ומבינים את המצב לאשורו....???
 
  • הוסף לסימניות
  • #65
אני אברך אבא ל -5 בלע"הר גר באחת מעירי הפריפריה, אשתי בעלת משפחתון ואין לה רישום! ב"ה היה לנו לידה ועכשיו אנו לא מצליחים לפתוח מחדש את המשפחתון!
אנחנו יושבים בבית לאחר הרבה שנים שב"ה אשתי עבדה והפרנסה זרמה ואפ' הרבה מעבר לשאר המשפחות כאן בשכונה ועכשיו מטה לחמינו נשבר! פשוטו כמשמעה! אשתי רצה מבית לבית בשביל להיות עוזרת למטפלות אחרות בשביל לקמץ עוד כמה שקלים ואין כלל אופק לרישום למעונות ומשפחתונים!
-אנחנו השקענו עכשיו אלפי ש"ח בשביל לעצב מחדש את המשפחתון ולמשוך מחדש את ההורים והנה כזה שוקת שבורה!
-חכ"ים, עסקנים, אנשים דגולים שיושבים על כורסאותיכם, היכן אתם למול אותם מאות נשות האברכים שאין להם כעת עבודה ומאות האברכים שהנשים שלהם עובדות במעונות ומשפחתונים שנאלצים כעת לעזוב את העבודה בגלל אלפי התינוקות שיוצאים לחופשה כפויה????????
-זה לא צחוק! מאות ואלפי האימהות שעד היום שלחו את תינוקם למעון/משפחתון ואצים רצים לעבודה יצטרכו שוב לשקול את צעדיהם! הרי ניצא מנקודת הנחה שהאברכים לא עוזבים את הכולל עבור גזרה כזאת ואחרת היל"ת אז להיכן התינוקות ילכו האם לשלם 2000/1500 למטפלת פרטית??? או שנוו"הב פשוט תעזוב את עבודתה???
אכן, מצוקה קשה, מכאיב לשמוע
אני במקומכם הייתי מתווכת בין ההורים לבין כאלו שמתעסקים עם הפתרונות לגזירה, ויש הרבה כאלו.
ההנחה היא שרוב ההורים היו מאד שמחים להשאיר את הילד
 
  • הוסף לסימניות
  • #66
ב"ה היה לנו לידה ועכשיו אנו לא מצליחים לפתוח מחדש את המשפחתון!
אכן, מצוקה קשה, מכאיב לשמוע
אני במקומכם הייתי מתווכת בין ההורים לבין כאלו שמתעסקים עם הפתרונות לגזירה, ויש הרבה כאלו.
ההנחה היא שרוב ההורים היו מאד שמחים להשאיר את הילד
 
  • הוסף לסימניות
  • #67
משיחה שקימתי כעת עם גורמים בכירים בהנהלת אגף המעונות מתברר כי אכן חייבי גיוס שזכאים להנחה במעון מסיבה אחרת מלבד היותם אברכים (תלוש שכר/עסק/לימודי מקצוע/נכות) ימשיכו להיות זכאים גם מכאן ואילך.
השאלה אם שוחחת עם הפקידים החרדים שהם עדיין אופטימים או עם המחליטים בפועל- הייעוץ המשפטי שההודעה נוסחה על דעתם?
 
  • הוסף לסימניות
  • #68
זאת לאחר הרעיונות שפורסמו בתקופה האחרונה במקומות רבים איך אברכים יוכלו להמשיך ולקבל סבסוד
להלן נוסח ההודעה
עדכון לגבי הזכאות לקבלת סבסוד למעונות היום והמשפחתונים
משרד העבודה מודיע כי בהתאם להנחיית משרד המשפטים והיועצת המשפטית לממשלה, החל מ 1.3.25, הזכאות לקבלת סבסוד בשכר הלימוד של הורים לפעוטות במעונות היום המסובסדים,
תותנה בעמידת ההורה באחד מהתבחינים הבאים:

  • מי שנולד ביום 16.7.1997 או לפניו (מבוסס על גיל הפטור לחוק שירות ביטחון התשמ״ו - 1986)
  • מי שהשלים שירות ביטחון סדיר, וגם הורים המצויים במהלך שירותם הצבאי - זכאים לסבסוד
  • מי שקיבל פטור באופן פרטני משירות ביטחון
שימו לב - העומדים בתנאים אלו, לא צריכים להגיש טפסים או לפנות לסבסוד מחדש.

לכאורה אין כל מקור חוקי שמאפשר דבר כזה
אך בעידן של היום קשה לדעת מה תחליט היועמ"ש גם ללא סמכות חוקית
הערבים מקבלים פטור באופן פרטני?
כי אחרת הם גם לא יהיו זכאים לסבסוד
 
  • הוסף לסימניות
  • #69
ומה הבעיה זה רק נוגע לקומץ בתוך החרדים
הינה אפי' את החרדים עצמם הם לא מעניינים .....
אני חושבת שזה מעניין את כולם
בעלי כבר עבר את הגיל, וזכאי
אבל זה פשוט מקוממם ומכעיס
 
  • הוסף לסימניות
  • #71
בכל מקרה רק 13% מהפעוטות במגזר הערבים זכאים לסבסוד (לעומת 40% במגזר החרדי) אז זה לא כל כך רלוונטי לדיון הזה
למה לא רלוונטי
מתוך ה 13% יש מסתבר כמה אבות מתחת גיל 26
מה יעשו איתם?
 
  • הוסף לסימניות
  • #72
אני לא מבין למה לחכות
פוגעים בנו בשלילת זכויות בסיסיות
בנוסף, הופכים עשרות אלפי אזרחים לפליליים
השלב הבא יהיה מה?
שלילת אזרחות למי שלא מתגייס?
מי יעצור אותם?
היועמשי"ת תנחה
בג"ץ יהנהן
ואנחנו?
נפנה לאו"ם?

ואנחנו?
אנחנו בגלות.

גילוי נאות: אני לחלוטין עומדת בכל הקריטריונים להדפק מהחוק הזה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #73
השאלה אם שוחחת עם הפקידים החרדים שהם עדיין אופטימים או עם המחליטים בפועל- הייעוץ המשפטי שההודעה נוסחה על דעתם?
שוחחתי עם אלו שמכונים גורמי המקצוע, לא חרדיים ואפילו לא דתיים.
כאלו שהסבירו לי שהם הולכים לבדוק היטב את כל אלו שיהפכו לפתע לזכאים,
אבל הוסיפו ואמרו שמי שזכאי לפי מבחני התמיכה זה שהוא אברך זה לא מפריע.
 
  • הוסף לסימניות
  • #74
אני אברך אבא ל -5 בלע"הר גר באחת מעירי הפריפריה, אשתי בעלת משפחתון ואין לה רישום! ב"ה היה לנו לידה ועכשיו אנו לא מצליחים לפתוח מחדש את המשפחתון!
אנחנו יושבים בבית לאחר הרבה שנים שב"ה אשתי עבדה והפרנסה זרמה ואפ' הרבה מעבר לשאר המשפחות כאן בשכונה ועכשיו מטה לחמינו נשבר! פשוטו כמשמעה! אשתי רצה מבית לבית בשביל להיות עוזרת למטפלות אחרות בשביל לקמץ עוד כמה שקלים ואין כלל אופק לרישום למעונות ומשפחתונים!
-אנחנו השקענו עכשיו אלפי ש"ח בשביל לעצב מחדש את המשפחתון ולמשוך מחדש את ההורים והנה כזה שוקת שבורה!
-חכ"ים, עסקנים, אנשים דגולים שיושבים על כורסאותיכם, היכן אתם למול אותם מאות נשות האברכים שאין להם כעת עבודה ומאות האברכים שהנשים שלהם עובדות במעונות ומשפחתונים שנאלצים כעת לעזוב את העבודה בגלל אלפי התינוקות שיוצאים לחופשה כפויה????????
-זה לא צחוק! מאות ואלפי האימהות שעד היום שלחו את תינוקם למעון/משפחתון ואצים רצים לעבודה יצטרכו שוב לשקול את צעדיהם! הרי ניצא מנקודת הנחה שהאברכים לא עוזבים את הכולל עבור גזרה כזאת ואחרת היל"ת אז להיכן התינוקות ילכו האם לשלם 2000/1500 למטפלת פרטית??? או שנוו"הב פשוט תעזוב את עבודתה???
למה היא לא פותחת משפחתון פרטי?
 
  • הוסף לסימניות
  • #75
שמישהו יסביר לי למה החרדים בכלל בממשלה???
עזבו בממשלה למה בכל הולכים לכנסת???
הרי הכל נקבע היום ע''י קומץ שופטים ויועמשי''ת רעת לב!!
איך בדיוק ישכנעו אותנו להצביע פעם הבאה למען ה'??
תנו הישג חרדי אחד שהיה בממשלה הזאת!!
אם המשחק עבר לבג''ץ אנחנו צריכים להעביר את המשחק שלנו גם לשם!
איך? כמו בגולה שהיו שתדלנים שידעו לשכנע... את המלך/הפריץ/ העריץ התורן בכל מיני דרכים;);)
פשוט חבל על הזמן והכסף של הבחירות...
 
  • הוסף לסימניות
  • #76
שביתה לא גורמת לשום מעסיק לפטר עובד,
במיוחד אם הוא עובד טוב, שנצרך במקום.
לפעמים יש לאנשים הפתעות לגבי מה חושבים עליהם או על זה שהם הצטרפו לשביתה לא חוקית ומנוגדת לערכים של המעסיק.
היו שביתות של המגזר הערבי בעקבות אירועים בטחוניים
שכמה ערבים שעבדו בעבודות טובות וחשבו שהם מוערכים - הופתעו לגלות שזה עד פה.

אף אחת לא רוצה לגלות שהמעסיק שלה בליבו הוא נגד סבסוד מעונות לאברכים או ממש בעד גיוס חרדים
ובגלל שהשביתה שלה מרגיזה אותו -
הוא מוכן לחפש עובד טוב אחר---
 
  • הוסף לסימניות
  • #77
שמישהו יסביר לי למה החרדים בכלל בממשלה???
עזבו בממשלה למה בכל הולכים לכנסת???
הרי הכל נקבע היום ע''י קומץ שופטים ויועמשי''ת רעת לב!!
איך בדיוק ישכנעו אותנו להצביע פעם הבאה למען ה'??
תנו הישג חרדי אחד שהיה בממשלה הזאת!!
אם המשחק עבר לבג''ץ אנחנו צריכים להעביר את המשחק שלנו גם לשם!
איך? כמו בגולה שהיו שתדלנים שידעו לשכנע... את המלך/הפריץ/ העריץ התורן בכל מיני דרכים;);)
פשוט חבל על הזמן והכסף של הבחירות...
זה קל מאד לשכנע את הפריץ העריץ התורן
הוא בסך הכל רוצה שייתמכו בממשלת שמאל - מרכז
ואז הוא ישתוק על כל מה שנבקש...

מסיבות פוליטיות ואלקטורליות כאלו ואחרות
המפלגות החרדיות הפכו לליכוד ב'
וממושמעות לביבי לכל גחמותיו ושקריו.
 
  • הוסף לסימניות
  • #78
יום אחד נפסיק לפחד
נבין שאנחנו הרוב פה
וצריכים אותנו במשק
אף אחד לא מעסיק חרדיות כי הוא מעריך אותן
אלא כי הוא צריך אותן!

וזו לא שביתה מגזרית אלא גזירה מגזרית.
ברבות מהמשרות בשוק -

אנשים מעסיקים חרדיות
כי הם ליברלים שנותנים הזדמנות שווה
הם יכולים בהחלט להשיג חילונים
אבל חרדית ששלחה קורות חיים והרשימה בראיון
הם ישתדלו לבחון בשוויוניות.

בשם הערכים הליברלים הם לא בהכרח
מאד אוהבים את כל מה שקורה פה עם החרדים והגיוס
ולא בטוח בכלל שחכם מצד עובדת
שלא רוצה להיקלע לפיטורין או לאי נעימות בעבודה
לתקוע להם בעיניים..
 
  • הוסף לסימניות
  • #79
אסור למעסיק לפטר עובד בשל השתתפותו בשביתה.
אם עובד פוטר בשל השתתפותו בשביתה, הוא יכול להגיש תביעה לבית הדין האזורי לעבודה נגד המעסיק. בית הדין רשאי להורות למעסיק להחזיר את העובד לעבודה או לפסוק לו פיצויים.

כל זכות

אולי זה יהיה הזמן להקים את ארגון העובדים החרדים בישראל שיכריז על סכסוך עבודה רשמי
רק עובד ששבת בשביתה חוקית שבוצעה כחוק על ידי ארגון מוכר ומאוגד - מוגן מפיטורין.

גם לאיגודים ,
אי אפשר להכריז סכסוך עבודה על רקע פוליטי - בית משפט מבטל את הסכסוך.

המגזר הערבי שבת פעם על רקע איזה מבצע או משהו - והמעסיקים פיטרו על ימין ושמאל.
 
  • הוסף לסימניות
  • #80
חייבים שביתה! אין לנו ברירה אחרת!
אין הרי הבדל משמעותי בין סבסוד מעונות, לחינוך חינם. מחר יבטלו את חינוך חינם! למה לא?
והבטחת הכנסה – זה כן נשמע לכם הגיוני לבטל? סיוע רווחה בסיסי. גם על זה מדברים לבטל
הכי מרתיח שזה לא מזיז לאף אחד. לא לימין, לא לדת"ל. אפילו לא לחרדים
יש לנו כלי ביד, צריך להשתמש בו!
שביתה ביום ראשון!
אין כוונה לבטל זכויות בסיסיות המוקנות לכל אזרח בחוק. כמו חינוך , בריאות , רווחה
לפחות לטענת יולי אדלשטיין מייצר הסנקציות.
הם מחפשים אך ורק הטבות מהמדינה. הנחות . סבסודים שאינן ניתנות לכלל. ואברך מופיע בהם כקריטריון ייחודי.

אם את בלחץ.
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת
מצב
הנושא נעול.

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה