התייעצות גזירת המעונות- הפיתרון?

מצב
הנושא נעול.
יש פה הרבה באשכול את הקטע הטיפשי הזה של האשמה המיידית והמוחלטת על חברי הכנסת שלנו בכל נושא גזירת המעונות וכדומה עם המסקנה הגאונית של "מהיום לא נצביע ושישרף לנו הכפר"
כל מיני ניקים שלפני דקה לא ידעו מה זה עסק זעיר ולא מה זה הצעת חוק מחרטטים בביטחון על הצורך המיידי
להביא סיבסוד למעונות כאילו יש לחכי"ם שלנו כפתור סודי שלוחצים אליו ונשפך כסף
אין על להוציא קיטור ,זה נחמד ,זה משחרר ובפרט שלא צריך להוכיח כלום ,
כאילו ואנחנו לא מבינים באיזה סיטואציה אנחנו נמצאים במלחמה וכמה פופולאריות יש לנו ברחוב
ברור לכל מי שקצת חושב שמול היועצת המשפטית שלנו אין לנו שום כלים לא חוק ולא תקציב
ואין שום הייתכנות לחוק המעונות לעבור אחרי שחברינו מהציונות הדתית והליכוד הודיעו שלא יתמכו
אז זהו זה , חברים, יש דברים שגם השלוחים שלנו לא יכולים לעשות .פשוט כי הם לא מלאכים
(גם למפלגת השלטון ישנם המון דברים שהם לא מצליחים להעביר בגלל הייעוץ המשפטי)
אז בפעם הבאה שאתם שומעים את אותם חכמולוגים תשאלו אותם מה הם היו עושים כעת בסיטואציה הזאת
ותתפלאו לשמוע שפשוט אין להם רעיון חילופי חוץ מלחזור ולהאשים אותם גם שלא מנעו את הסגר בפורים ולא ביטלו להם את הקנס ברכב
כן, אבל ברוב המקרים שאתה מתאר אדוני ה @לץ היה בעיקרון אפשר לגמור עם הבעיות מראש.
כי:
אם היה ברור להם בהרכבת הממשלה את יכולותיהם הם היו משתמשים בה ולא מתנקנקים.
ואם היה דחוף להם פיטור היועמשי"ת (לא יודע עם היה הולך ציבורית, אבל העיקרון) זה היה יכול לקרות במיוחד שיש לזה הרבה גיבוי מעוד מפלגות
ואם היה דחוף להם להעביר חוק גיוס הם לא היו מתנהגים כמו שוטי הכפר בפעם האלף ומאמינים להגיגי נתנייהו שר"י שכן כן.. הנה הנה.. ואנחנו מעבירים פה חוק גיוס שמעולם לא יכול להיות יותר טוב, אלא מתעקשים על זה מיד בכניסה לקואליציה, ובאמת לא מעבירים תקציב,
ולא מחכים לאחרי ה7.10 שאז כבר פתאום אי אפשר ויש להם הסברים מכאן עד אפריקה על כל דבר.
ואם גפני יכל פעם להשתמש באיום שלו להתפטר מוועדת הכספים וזה עבד אז שלא יחכה להשתמש בזה רק כדי להעביר את המשכורות של המורות אלא כדי לקדם את אופק.
וכן רבות ע"ז הדרך
 
כן, אבל ברוב המקרים שאתה מתאר אדוני ה @לץ היה בעיקרון אפשר לגמור עם הבעיות מראש.
כי:
אם היה ברור להם בהרכבת הממשלה את יכולותיהם הם היו משתמשים בה ולא מתנקנקים.
ואם היה דחוף להם פיטור היועמשי"ת (לא יודע עם היה הולך ציבורית, אבל העיקרון) זה היה יכול לקרות במיוחד שיש לזה הרבה גיבוי מעוד מפלגות
ואם היה דחוף להם להעביר חוק גיוס הם לא היו מתנהגים כמו שוטי הכפר בפעם האלף ומאמינים להגיגי נתנייהו שר"י שכן כן.. הנה הנה.. ואנחנו מעבירים פה חוק גיוס שמעולם לא יכול להיות יותר טוב, אלא מתעקשים על זה מיד בכניסה לקואליציה, ובאמת לא מעבירים תקציב,
ולא מחכים לאחרי ה7.10 שאז כבר פתאום אי אפשר ויש להם הסברים מכאן עד אפריקה על כל דבר.
ואם גפני יכל פעם להשתמש באיום שלו להתפטר מוועדת הכספים וזה עבד אז שלא יחכה להשתמש בזה רק כדי להעביר את המשכורות של המורות אלא כדי לקדם את אופק.
וכן רבות ע"ז הדרך

(לא יודע עם היה הולך ציבורית, אבל העיקרון)
המשפט הזה שלך מתמצת את כל הסיפור במילה אחת
לא יודע אם היה אפשר אבל ברור שהם אשמים !

כי ברור שאין שום הייתכנות לפיטורי היועמ"ש אבל העיקרון
וברור שאחרי ה7/10 כמעט לא אפשרי להעביר חוק אבל העיקרון
וברור שיש הבדל דרמטי בין החלטת יועמת לבין חוקים אבל העיקרון
כי שיושבים ביציע הכי קל לדבר
 
עושה רושם שאתה מאוד מתמצא
אשמח לשמוע ממך אופציה מעשית להתמודדות עם יועצת משפטית שפירשנה את לשון החוק
והאם חוק יכול לשנות את החלטה ואיך?
אם הנציגים היו רוצים הם היו גורמים לפיטורי היועמשית כבר מזמן או גורמים שתהיה עוד הארכה כמו שהשיגו עד עכשיו.
 
אם הנציגים היו רוצים הם היו גורמים לפיטורי היועמשית כבר מזמן או גורמים שתהיה עוד הארכה כמו שהשיגו עד עכשיו.
קצת לא נעים עם חוסר הידע אבל ננסה בכל אופן
1.ברור לכל מי שיש בו קצת תבונה שבשניה שנפטר את היועמ"ש בג"ץ יחזיר אותה כגיבורה וכבר רמז על זה בג"ץ
2.הדרך שהשיגו את ההארכה הייתה דרך בג"ץ שהעריך רק בעוד 3 חודשים ללא אפשרות הארכה נוספת
עדיף לבדוק להבא לפני שכותבים
 
לא מבין, מישו פה עייור?
היה עשרות הזדמנויות (כביכול) ומליון הכרזות והבטחות ש:
אין תקציב 2023 בלי חוק גיוס, ואין תקציב 2024 בלי אופק חדש ועוד אלפי איומים מסוג זה ואחר,
כולל התפטרותו הנפלאה של ליצמן לא זוכר בעקבות מה והתקפלותו אחר תוך כדי דיבור
נכון שכשמגיעים למעשה לשעת אמת יש את ההוראה מהרבנים ופועלים על פיה, אבל זה לא סותר כלל לכך שעל פניו לא נראה שאי מי מיושבי עור הצבי מתעניין באמת וצר לו על המצב בין ברוחניות ובין בגשמיות.
בגדול, זה העיקרון של הפלג - בהוראת רבניהם - כבר כמה שנים לא להצביע, אם מבחינתם אין תוצאות אז למה הם שם?
ואולי עכשיו יראו שגם מבחינתינו אין תוצאות....
מעונות זה חשוב, מאד חשוב, אבל לא הכי חשוב
התקציב למשל יותר חשוב (כי כלולים בו תקציבים לעוד הרבה צרכים של חרדים ובסכומים הרבה יותר גבוהים)
יש גם דברים נוספים שעושים בממשלה שלא קשורים למעונות
למשל, במשרד השיכון, קידום של מכרזים לאוכלוסיה חרדית
למשל, מינוי של רבני ערים חרדיות והגדלת תקציבים של מועצות דתיות.
יש כמובן את חוק הגיוס שעל הפרק.

לשבת על הטריבונה ולזרוק אבנים על הנציגים שלא שלחת כי אתה לא משתתף בבחירות הטמאות, זה קל.. אבל מיותר. תחסוך לנו.
 
לשבת על הטריבונה ולזרוק אבנים על הנציגים שלא שלחת כי אתה לא משתתף בבחירות הטמאות, זה קל.. אבל מיותר. תחסוך לנו.
בלי לדבר על זה שבסוף גם אלו שיושבים וצופים מבחוץ-אוכלים את פירות העשיה הזו...
 
בלי לדבר על זה שבסוף גם אלו שיושבים וצופים מבחוץ-אוכלים את פירות העשיה הזו...
פירות הבאושים.
ברור. ולא מורשים להכנס למירון בלג בעומר כי לא מקורבים לחכ זה או אחר.
הם עושים דברים טובים אבל גם נזקים.
 
לא מורשים להכנס למירון בלג בעומר כי לא מקורבים לחכ זה או אחר.
תבינו את הרמה שלהם
אוי מירון ,וקרונה ,ותיכף יהיה גם על הסגר בירושלים
דיי תעלו קצת את הרמה
האם לרעבציין יש רעיון איך מתמודדים עם הנחיית היועמ"ש וכיצד ?
אני חייב לשמוע כי נראה לי שיש פה המון הבנה בתחום הביוקרטיה
 
מעונות זה חשוב, מאד חשוב, אבל לא הכי חשוב
התקציב למשל יותר חשוב (כי כלולים בו תקציבים לעוד הרבה צרכים של חרדים ובסכומים הרבה יותר גבוהים)
יש גם דברים נוספים שעושים בממשלה שלא קשורים למעונות
למשל, במשרד השיכון, קידום של מכרזים לאוכלוסיה חרדית
למשל, מינוי של רבני ערים חרדיות והגדלת תקציבים של מועצות דתיות.
יש כמובן את חוק הגיוס שעל הפרק.

לשבת על הטריבונה ולזרוק אבנים על הנציגים שלא שלחת כי אתה לא משתתף בבחירות הטמאות, זה קל.. אבל מיותר. תחסוך לנו.

בלי לדבר על זה שבסוף גם אלו שיושבים וצופים מבחוץ-אוכלים את פירות העשיה הזו...
גילוי נאות: אני משתתף בבחירות כהוראת רבותי, אבל אין זה מונע ממני לחשוב על מה שהם אומרים ולתהות על הענין...
ושוב, אם התקציב כ"כ חשוב למה הם מאיימים בכל זאת שלא יעבירו אותו?
ולמה אם הם איימו הם כן מצביעים בסוף?
ולא רוצה לשמוע את התשובה הנפלאה שלפני כל תזוזת אצבע של אחד מהחכי"ם הם יושבים עשרה ימים ותשעה לילות אצל כל גדו"י.
זה ברור שגם אם בהרכב הכי נפלא של הממשלה יש לחרדים כח עצום, אבל הם בזבזו את קריאות הזאב זאב על מלא שטויות וכעת לא נשאר להם כלום.
 
גילוי נאות: אני משתתף בבחירות כהוראת רבותי, אבל אין זה מונע ממני לחשוב על מה שהם אומרים ולתהות על הענין...
ושוב, אם התקציב כ"כ חשוב למה הם מאיימים בכל זאת שלא יעבירו אותו?
ולמה אם הם איימו הם כן מצביעים בסוף?
ולא רוצה לשמוע את התשובה הנפלאה שלפני כל תזוזת אצבע של אחד מהחכי"ם הם יושבים עשרה ימים ותשעה לילות אצל כל גדו"י.
זה ברור שגם אם בהרכב הכי נפלא של הממשלה יש לחרדים כח עצום, אבל הם בזבזו את קריאות הזאב זאב על מלא שטויות וכעת לא נשאר להם כלום.
אני חייב לדעת מה אתה מציע לעשות מול ההחלטה של היועמ"ש וכיצד אפשר להתמודד איתה בכל אופן משפטי
והאם לדעתך יש דברים שבהם החכי"ם שלנו מוגבלים או שהם יכולים לעשות הכלללללללללללללל
 
אני חייב לדעת מה אתה מציע לעשות מול ההחלטה של היועמ"ש וכיצד אפשר להתמודד איתה בכל אופן משפטי
והאם לדעתך יש דברים שבהם החכי"ם שלנו מוגבלים או שהם יכולים לעשות הכלללללללללללללל
הם לא יכולים? אז שיתפטרו.
 
2. כאלו שמבינים שהצבעה למפלגה חרדית דבר ראשון מטרתה לשמור על היהדות וכו' ורק דבר שני על הכיס המסכן של המצביעים.
גם את זה הם לא עושים... נשלחו צווי גיוס, וזו הממשלה הכי גרועה שהייתה אי פעם לחרדים :(
 
הם לא יכולים? אז שיתפטרו.
בגלל שאי אפשר לסדר סעיף אחד אז מוותרים על כל הסעיפים
נדמה לי שאין הגדרה יותר טובה למשפט ,"לשפוך את התינוק עם המים" מאשר מה שכתבתם
זה מראה על הבנה טובה של המציאות שבה אנחנו חיים
 
אני חייב לדעת מה אתה מציע לעשות מול ההחלטה של היועמ"ש וכיצד אפשר להתמודד איתה בכל אופן משפטי
והאם לדעתך יש דברים שבהם החכי"ם שלנו מוגבלים או שהם יכולים לעשות הכלללללללללללללל
שוב אנחנו לא על אותו תדר.
אתה מדבר מה אפשר לעשות עכשיו.
התשובה: כלום
הנידון הוא מה היה אפשר לעשות ולא עשו,
וכמאמר העגלון הזקן לצעיר, נכשלת במבחן, כי עגלון חכם לא היה נכנס לבוץ.
 
אני חייב לדעת מה אתה מציע לעשות מול ההחלטה של היועמ"ש וכיצד אפשר להתמודד איתה בכל אופן משפטי
והאם לדעתך יש דברים שבהם החכי"ם שלנו מוגבלים או שהם יכולים לעשות הכלללללללללללללל
אם הם היו רציניים ולא מאיימים שוב ושוב ובסוף כן מצביעים, נתניהו היה מפטר את היועמ"שית.
 
שוב אנחנו לא על אותו תדר.
אתה מדבר מה אפשר לעשות עכשיו.
התשובה: כלום
הנידון הוא מה היה אפשר לעשות ולא עשו,
וכמאמר העגלון הזקן לצעיר, נכשלת במבחן, כי עגלון חכם לא היה נכנס לבוץ.

מודה אני לא מבין גדול בעגלונות
אבל נראה לי שמי שזורם עם העדר זה אתה שרק יושב ביציע ורוטן
ולא מסביר מה אתה הגאון היית עושה שונה
שוב וודאי שגם להם יש טעויות כמוני וכמוך ,אבל לא היה זמן שבו היה חוק גיוס שהיה יכול לעבוא את המינימום שלנו ולעבור בג"ץ
 
זה מה שאמרו על גלנט וזה לא קרה...
לפחות היו מנסים לעשות את זה!
כמעט כל המשפטנים שאני מכיר סבורים אחרת מהידע המקיף שלכם
יש הבדל דרמטי בחוק בין שר ליועמ"ש
אבל שהעובדות לא מעניינות מה אפשר להגיד
 
מודה אני לא מבין גדול בעגלונות
אבל נראה לי שמי שזורם עם העדר זה אתה שרק יושב ביציע ורוטן
ולא מסביר מה אתה הגאון היית עושה שונה
שוב וודאי שגם להם יש טעויות כמוני וכמוך ,אבל לא היה זמן שבו היה חוק גיוס שהיה יכול לעבוא את המינימום שלנו ולעבור בג"ץ
הם צריכים לפרוש כדי להראות שגיוס אברכים זה קו אדום מבחינתם ומבחינת היהדות החרדית וגדולי ישראל
מה הטעם להמשיך לשבת בממשלה?
ברגע שהם עדיין שם הם רק מראים שהם מסכימים למצב הקיים.
וזה לא נגמר בגזירת המעונות, ההמשך הוא שלילת קצבאות, ביטול הנחות בארנונה וכו'
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת
מצב
הנושא נעול.

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה