- הוסף לסימניות
- #101
כן, אבל ברוב המקרים שאתה מתאר אדוני ה @לץ היה בעיקרון אפשר לגמור עם הבעיות מראש.יש פה הרבה באשכול את הקטע הטיפשי הזה של האשמה המיידית והמוחלטת על חברי הכנסת שלנו בכל נושא גזירת המעונות וכדומה עם המסקנה הגאונית של "מהיום לא נצביע ושישרף לנו הכפר"
כל מיני ניקים שלפני דקה לא ידעו מה זה עסק זעיר ולא מה זה הצעת חוק מחרטטים בביטחון על הצורך המיידי
להביא סיבסוד למעונות כאילו יש לחכי"ם שלנו כפתור סודי שלוחצים אליו ונשפך כסף
אין על להוציא קיטור ,זה נחמד ,זה משחרר ובפרט שלא צריך להוכיח כלום ,
כאילו ואנחנו לא מבינים באיזה סיטואציה אנחנו נמצאים במלחמה וכמה פופולאריות יש לנו ברחוב
ברור לכל מי שקצת חושב שמול היועצת המשפטית שלנו אין לנו שום כלים לא חוק ולא תקציב
ואין שום הייתכנות לחוק המעונות לעבור אחרי שחברינו מהציונות הדתית והליכוד הודיעו שלא יתמכו
אז זהו זה , חברים, יש דברים שגם השלוחים שלנו לא יכולים לעשות .פשוט כי הם לא מלאכים
(גם למפלגת השלטון ישנם המון דברים שהם לא מצליחים להעביר בגלל הייעוץ המשפטי)
אז בפעם הבאה שאתם שומעים את אותם חכמולוגים תשאלו אותם מה הם היו עושים כעת בסיטואציה הזאת
ותתפלאו לשמוע שפשוט אין להם רעיון חילופי חוץ מלחזור ולהאשים אותם גם שלא מנעו את הסגר בפורים ולא ביטלו להם את הקנס ברכב
כי:
אם היה ברור להם בהרכבת הממשלה את יכולותיהם הם היו משתמשים בה ולא מתנקנקים.
ואם היה דחוף להם פיטור היועמשי"ת (לא יודע עם היה הולך ציבורית, אבל העיקרון) זה היה יכול לקרות במיוחד שיש לזה הרבה גיבוי מעוד מפלגות
ואם היה דחוף להם להעביר חוק גיוס הם לא היו מתנהגים כמו שוטי הכפר בפעם האלף ומאמינים להגיגי נתנייהו שר"י שכן כן.. הנה הנה.. ואנחנו מעבירים פה חוק גיוס שמעולם לא יכול להיות יותר טוב, אלא מתעקשים על זה מיד בכניסה לקואליציה, ובאמת לא מעבירים תקציב,
ולא מחכים לאחרי ה7.10 שאז כבר פתאום אי אפשר ויש להם הסברים מכאן עד אפריקה על כל דבר.
ואם גפני יכל פעם להשתמש באיום שלו להתפטר מוועדת הכספים וזה עבד אז שלא יחכה להשתמש בזה רק כדי להעביר את המשכורות של המורות אלא כדי לקדם את אופק.
וכן רבות ע"ז הדרך
הנושאים החמים