התייעצות גזירת המעונות- הפיתרון?

מצב
הנושא נעול.
מודה אני לא מבין גדול בעגלונות
אבל נראה לי שמי שזורם עם העדר זה אתה שרק יושב ביציע ורוטן
ולא מסביר מה אתה הגאון היית עושה שונה
שוב וודאי שגם להם יש טעויות כמוני וכמוך ,אבל לא היה זמן שבו היה חוק גיוס שהיה יכול לעבוא את המינימום שלנו ולעבור בג"ץ
טעות.
ושוב אתה מדבר על עכשיו.
ואני מדבר על לפני זמן.
כן, כשהחרדים נכנסו לממשלה עם אף בשמים אם אמרו בעצמם שהם הולכים להעביר חוק, אבל אז דחיה מפה מנתנייהו שר"י ושקר משם של עוד אחד והחכים הנפלאים מאמינים לכולם ודוחים ודוחים עד שהגענו לאיפה שהגענו
 
הם צריכים לפרוש כדי להראות שגיוס אברכים זה קו אדום מבחינתם ומבחינת היהדות החרדית וגדולי ישראל
מה הטעם להמשיך לשבת בממשלה?
ברגע שהם עדיין שם הם רק מראים שהם מסכימים למצב הקיים.
וזה לא נגמר בגזירת המעונות, ההמשך הוא שלילת קצבאות, ביטול הנחות בארנונה וכו'
מה דעתכם על צירופכם למועצת גדולי / חכמי התורה
הידע הנרחב שלכם בכל המשמעויות של הפרישה מפעים ונדמה שזה פשוט ביזבוז בשביל המועצות שאתם לא שם
 
מה דעתכם על צירופכם למועצת גדולי / חכמי התורה
הידע הנרחב שלכם בכל המשמעויות של הפרישה מפעים ונדמה שזה פשוט ביזבוז בשביל המועצות שאתם לא שם
ולוואי והיה מגיע לידיעתם כל מה שאנחנו יודעים....
את האימוג'י הכועס אני יעשה לעצמי
 
טעות.
ושוב אתה מדבר על עכשיו.
ואני מדבר על לפני זמן.
כן, כשהחרדים נכנסו לממשלה עם אף בשמים אם אמרו בעצמם שהם הולכים להעביר חוק, אבל אז דחיה מפה מנתנייהו שר"י ושקר משם של עוד אחד והחכים הנפלאים מאמינים לכולם ודוחים ודוחים עד שהגענו לאיפה שהגענו
האם אתה חושב שיש חוק שעובר בג"ץ ןאנחנו יכולים לחיות איתו
 
אני חייב לדעת מה אתה מציע לעשות מול ההחלטה של היועמ"ש וכיצד אפשר להתמודד איתה בכל אופן משפטי
והאם לדעתך יש דברים שבהם החכי"ם שלנו מוגבלים או שהם יכולים לעשות הכלללללללללללללל
ללכת לשמאל - מרכז
להציע להם קואליציה תמורת חוק גיוס
להפסיד בגלל זה את המצביעים אוהדי ביבי שהם בקהל שאינו מספיק בייס של המפלגות
ויצביע לימין ולא להם.

ולדאוג לבייס ולרוחניות.
ברגע שהם ילכו ויקימו קואליציה עם המרכז-שמאל
פתאום היועמ"ש תשתתק כדג
היא שותקת באופן מושלם בקואליציה שהיא לטעמה האישית.
 
הם צריכים לפרוש כדי להראות שגיוס אברכים זה קו אדום מבחינתם ומבחינת היהדות החרדית וגדולי ישראל
מה הטעם להמשיך לשבת בממשלה?
ברגע שהם עדיין שם הם רק מראים שהם מסכימים למצב הקיים.
וזה לא נגמר בגזירת המעונות, ההמשך הוא שלילת קצבאות, ביטול הנחות בארנונה וכו'
נכון הגיוס זה קו אדום
ברגע שיגייסו מישהו הם יפרשו.
כרגע לא גייסו אף אחד

אולי מבחינתך הקו האדום הוא גזירת המעונות או שלילת הארנונה.
 
נכון הגיוס זה קו אדום
ברגע שיגייסו מישהו הם יפרשו.
כרגע לא גייסו אף אחד

אולי מבחינתך הקו האדום הוא גזירת המעונות או שלילת הארנונה.
הקו האדום מבחינתי הוא אפס השגים במשך 3 שנים
פלוס הרעות.

אין שום תחום שלא חלה בו הרעה למגזר החרדי
חינוך. תקציבים. גיוס.

מה הם כן עשו חוץ מלתמוך בכל מה שביבי אומר ולשבת על כסא עור צבי?!
כבר 3 שנים שביבי מבטיח להם חוק גיוס - אוטוטו.... רק תצביעו לתקציב כדי שלא תתפזר הממשלה.. לרפורמות המשפטיות... ומיד מיד מיד אחר כך אוטוטו........
הם מאמינים לביבי או קורצים לקהל הביביסטי שאינו בכיסם... ומחכים לאירוע הבא בעוד שנה.
 
ללכת לשמאל - מרכז
להציע להם קואליציה תמורת חוק גיוס
להפסיד בגלל זה את המצביעים אוהדי ביבי שהם בקהל שאינו מספיק בייס של המפלגות
ויצביע לימין ולא להם.

ולדאוג לבייס ולרוחניות.
ברגע שהם ילכו ויקימו קואליציה עם המרכז-שמאל
פתאום היועמ"ש תשתתק כדג
היא שותקת באופן מושלם בקואליציה שהיא לטעמה האישית.

אתה מוכן לשבת בממשלה עם גלעד קריב ולזימי וכל מיני חכי"ם משוקצים
שברור לך שלצד הגיוס הממשלה שלך תתמוך בכל החוקים והמיזמים שאני אפילו לא יכול לכתוב פה כי זה יחסם בנטפרי
ברור שזה נשמע קורץ ומפתה אבל ברור שיש לזה השלכות דרמטיות על תחבורה ציבורית בשבת, על תמיכה במיזמי....
אתה מודע להשלכות של זה???
ועל המון צפרדעים שנצטרך לבלוע
נראה לך הגיוני שזו החלטה שתתקבל על ידי הציבור או על ידי גדולי הציבור
 
הקו האדום מבחינתי הוא אפס השגים במשך 3 שנים
פלוס הרעות.

אין שום תחום שלא חלה בו הרעה למגזר החרדי
חינוך. תקציבים. גיוס.
מובן התסכול.

יש משהו אחד שלדעתי כ"א יכול להבין שזה נתון להכרעתם של גדולי ישראל ולא חייבים להבין,
וזה האם ללכת אם השמאל או לא, על כל הרווחים שיש בזה.

גדולי ישראל הכריעו שלא הולכים עם השמאל נקודה, וזה לא מעניין למה.
 
מתנצל בפני כולם ע"ז שאני מנסה להחזיר את הדיון הזה לפסים מעשיים במקום ויכוחים חסרי תועלת

אבל אולי ננסה בכל זאת לעשות עם זה משהו?

לפני שהאשכול ננעל\נמחק
 
אני חייב לדעת מה אתה מציע לעשות מול ההחלטה של היועמ"ש וכיצד אפשר להתמודד איתה בכל אופן משפטי
והאם לדעתך יש דברים שבהם החכי"ם שלנו מוגבלים או שהם יכולים לעשות הכלללללללללללללל
אם הם לא היו יכולים הכלללל
אבל הרוב או אולי חצי כן
ומשהו אחד מוזנח בלית ברירה... נו. נו.

אם הם יושבים בקואליציה והדבר היחיד שיש ממנה זה כסאות ותפקידים ומשרות.
והבטחות על הקרח...
אז כן. שיקומו ויעזבו. לא אכפת לנו שלא יהיה להם כסא ותפקיד ומשרה.
המצב עכשיו זהה למצב כשהם היו באופוזיציה. אפילו גרוע יותר.
חוק הגיוס שתכנן ליברמן וגנץ להעביר היה סוכריה ליד המצב הנוכחי או החוק שהקואליציה בה שותפים חרדים חושבת להעביר.
אז הסיכון שאם הם יפרקו את הממשלה ויציבו אולטימטום להבא בתור - ואולי יהיו באופוזיציה - לא נשמע כזה מסוכן לשום דבר.(חוץ כמובן מלמשרת השר , הנהג , העוזר , המנכ"ל...)
 
נכון הגיוס זה קו אדום
ברגע שיגייסו מישהו הם יפרשו.
כרגע לא גייסו אף אחד

אולי מבחינתך הקו האדום הוא גזירת המעונות או שלילת הארנונה.
אז רק כשבחורים והאברכים יהיו בכלא בעוון השתמטות הם יפרשו?
או שגם אז הם יגידו -אף אחד לא מגוייס, לא נורא שהם נמצאים בכלא ולא בכולל / ישיבה...אז אפשרי להישאר בממשלה, העיקר שהיהדות החרדית ניצלה בזכותנו! :cry:
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת
מצב
הנושא נעול.

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה