התייעצות גזירת המעונות- הפיתרון?

מצב
הנושא נעול.
  • הוסף לסימניות
  • #81
ברבות מהמשרות בשוק -

אנשים מעסיקים חרדיות
כי הם ליברלים שנותנים הזדמנות שווה
הם יכולים בהחלט להשיג חילונים
אבל חרדית ששלחה קורות חיים והרשימה בראיון
הם ישתדלו לבחון בשוויוניות.

בשם הערכים הליברלים הם לא בהכרח
מאד אוהבים את כל מה שקורה פה עם החרדים והגיוס
ולא בטוח בכלל שחכם מצד עובדת
שלא רוצה להיקלע לפיטורין או לאי נעימות בעבודה
לתקוע להם בעיניים..
לפעמים יש לאנשים הפתעות לגבי מה חושבים עליהם או על זה שהם הצטרפו לשביתה לא חוקית ומנוגדת לערכים של המעסיק.
היו שביתות של המגזר הערבי בעקבות אירועים בטחוניים
שכמה ערבים שעבדו בעבודות טובות וחשבו שהם מוערכים - הופתעו לגלות שזה עד פה.

אף אחת לא רוצה לגלות שהמעסיק שלה בליבו הוא נגד סבסוד מעונות לאברכים או ממש בעד גיוס חרדים
ובגלל שהשביתה שלה מרגיזה אותו -
הוא מוכן לחפש עובד טוב אחר---
זה נכון ולכן צריך לחפש את המקומות שבהם החרדים מחזיקים יתרון
אפרופו הדוגמה של הערבים אז כנהגי אוטובוס הם מרשים לעצמם הרבה יותר מבשאר הדברים
כי הם הרוב ןהם אלו שמוכנים ללכת לעבוד בזה
ולכן שוק המטפלות שרווי בעובדות חרדיות נותן יתרון לחרדים
ולא צריך לעשות את זה כמחאה אלא לייצר נרטיב שמטפלות עוברות לשוק הפרטי
בגלל שהרבה עוזבים את המעונות
ושעל הדרך אם כבר המדינה מחפשת בלחץ מטפלות הגיע הזמן לדון על שכרן [באמת הגיע הזמן]
 
  • הוסף לסימניות
  • #83
זה נכון ולכן צריך לחפש את המקומות שבהם החרדים מחזיקים יתרון
אפרופו הדוגמה של הערבים אז כנהגי אוטובוס הם מרשים לעצמם הרבה יותר מבשאר הדברים
כי הם הרוב ןהם אלו שמוכנים ללכת לעבוד בזה
ולכן שוק המטפלות שרווי בעובדות חרדיות נותן יתרון לחרדים
ולא צריך לעשות את זה כמחאה אלא לייצר נרטיב שמטפלות עוברות לשוק הפרטי
בגלל שהרבה עוזבים את המעונות
ושעל הדרך אם כבר המדינה מחפשת בלחץ מטפלות הגיע הזמן לדון על שכרן [באמת הגיע הזמן]
זה נשמע הרעיון הכי טוב והכי ישים...
 
  • הוסף לסימניות
  • #85
הדבר הראשון שצריך לקרות כרגע זה הקמת ארגון עובדים חרדי [כן גם הגברים החרדים העובדים כדאי שישבתו כדי להביע סולידריות עם ציבור האברכים, למה לא?]

כי עם כל הכעס והדיבורים הזועמים
בסוף כשאין גוף מקצועי מסודר ומאורגן שיכול לנהל אופרציות
(וגם ממומן - יהיו חייבים להיות דמי חבר כדי לממן את הפעילות של הגוף הזה, אם כי אני די בטוח שלכשיקום גוף כזה דמי החבר שלו יהיו שווים כל שקל! כל חבר הסתדרות משלם דמי חבר כל חודש)
שום דבר לא יקרה!!

אבל כשיש גוף גדול ועוצמתי עם עשרות אלפי עובדים ולמעלה מכך שמכריז על שביתה
מעסיק לא יכול ולא ינסה להתווכח עם עובד\ת שחבר\ה בארגון
ודרכי הפעולה שלו הם חוקיות לחלוטין ומגובות משפטית וציבורית

במקום לקטר בלי תועלת אני קורא לכל חברי הפורום להרים את הכפפה ומציע לכל מי שמעונין להצטרף
להצהיר על זה כאן

ובס"ד ננסה להוביל את זה שלב או שתיים קדימה
ולהקים את 'הסתדרות העובדים החרדים' (האמת שארגון כזה צריך היה לקום מזמן בלי קשר לכל המאבק הנוכחי אבל זו הזדמנות שקל יותר להסביר לציבור את הצורך וחבל לפספס אותה)


@איצ'ה קו המידע והפורום להגנת הצרכן החרדי
אולי הגיע הזמן להקים את הפורום להגנת האזרח החרדי???



מה אתם אומרים?
אפשר לנסות לקדם מהלך כזה?

נ.ב. מציע לכל מי שמאמין בזה שאפשר לפעול
לפרסם ולהפיץ את הפוסט הזה
כדי שנקבל כמה שיותר מודעות ותמיכה ציבורית בענין
פשוט להעתיק את הקישור הישיר להודעה הזאת בצד שמאל למעלה
ולהפיץ בכל רשימת תפוצה אפשרית


השלב הבא יצטרך להיות תמיכה מרבנים ואישי ציבור כדי שהעסק יתרומם
 
  • הוסף לסימניות
  • #86
הדבר הראשון שצריך לקרות כרגע זה הקמת ארגון עובדים חרדי [כן גם הגברים החרדים העובדים כדאי שישבתו כדי להביע סולידריות עם ציבור האברכים, למה לא?]

כי עם כל הכעס והדיבורים הזועמים
בסוף כשאין גוף מקצועי מסודר ומאורגן שיכול לנהל אופרציות
(וגם ממומן - יהיו חייבים להיות דמי חבר כדי לממן את הפעילות של הגוף הזה, אם כי אני די בטוח שלכשיקום גוף כזה דמי החבר שלו יהיו שווים כל שקל! כל חבר הסתדרות משלם דמי חבר כל חודש)
שום דבר לא יקרה!!

אבל כשיש גוף גדול ועוצמתי עם עשרות אלפי עובדים ולמעלה מכך שמכריז על שביתה
מעסיק לא יכול ולא ינסה להתווכח עם עובד\ת שחבר\ה בארגון
ודרכי הפעולה שלו הם חוקיות לחלוטין ומגובות משפטית וציבורית

במקום לקטר בלי תועלת אני קורא לכל חברי הפורום להרים את הכפפה ומציע לכל מי שמעונין להצטרף
להצהיר על זה כאן

ובס"ד ננסה להוביל את זה שלב או שתיים קדימה
ולהקים את 'הסתדרות העובדים החרדים' (האמת שארגון כזה צריך היה לקום מזמן בלי קשר לכל המאבק הנוכחי אבל זו הזדמנות שקל יותר להסביר לציבור את הצורך וחבל לפספס אותה)


@איצ'ה קו המידע והפורום להגנת הצרכן החרדי
אולי הגיע הזמן להקים את הפורום להגנת האזרח החרדי???



מה אתם אומרים?
אפשר לנסות לקדם מהלך כזה?

נ.ב. מציע לכל מי שמאמין בזה שאפשר לפעול
לפרסם ולהפיץ את הפוסט הזה
כדי שנקבל כמה שיותר מודעות ותמיכה ציבורית בענין
פשוט להעתיק את הקישור הישיר להודעה הזאת בצד שמאל למעלה
ולהפיץ בכל רשימת תפוצה אפשרית


השלב הבא יצטרך להיות תמיכה מרבנים ואישי ציבור כדי שהעסק יתרומם
יוזמה חשובה מאד!
מעלה שוב את ההבדל בין ההסתדרות לבין ארגון מגזרי ואת החיסרון בכך.
 
  • הוסף לסימניות
  • #87
לפי דעתי זה לא אמור להיות הפגנה
זה אמור להיות סיבה ותוצאה

הורידו את הסבסבוד של המעונות- חושבים שזה לא מגיע לנו
תשמעו אין מי שישמור על הילדים, היציאה לעבודה כבר לא ממש רווחית
ועד שלא מוצאים פתרון מתאים
אנחנו מחכים בבית
 
  • הוסף לסימניות
  • #88
הדבר הראשון שצריך לקרות כרגע זה הקמת ארגון עובדים חרדי [כן גם הגברים החרדים העובדים כדאי שישבתו כדי להביע סולידריות עם ציבור האברכים, למה לא?]

כי עם כל הכעס והדיבורים הזועמים
בסוף כשאין גוף מקצועי מסודר ומאורגן שיכול לנהל אופרציות
(וגם ממומן - יהיו חייבים להיות דמי חבר כדי לממן את הפעילות של הגוף הזה, אם כי אני די בטוח שלכשיקום גוף כזה דמי החבר שלו יהיו שווים כל שקל! כל חבר הסתדרות משלם דמי חבר כל חודש)
שום דבר לא יקרה!!

אבל כשיש גוף גדול ועוצמתי עם עשרות אלפי עובדים ולמעלה מכך שמכריז על שביתה
מעסיק לא יכול ולא ינסה להתווכח עם עובד\ת שחבר\ה בארגון
ודרכי הפעולה שלו הם חוקיות לחלוטין ומגובות משפטית וציבורית

במקום לקטר בלי תועלת אני קורא לכל חברי הפורום להרים את הכפפה ומציע לכל מי שמעונין להצטרף
להצהיר על זה כאן

ובס"ד ננסה להוביל את זה שלב או שתיים קדימה
ולהקים את 'הסתדרות העובדים החרדים' (האמת שארגון כזה צריך היה לקום מזמן בלי קשר לכל המאבק הנוכחי אבל זו הזדמנות שקל יותר להסביר לציבור את הצורך וחבל לפספס אותה)


@איצ'ה קו המידע והפורום להגנת הצרכן החרדי
אולי הגיע הזמן להקים את הפורום להגנת האזרח החרדי???



מה אתם אומרים?
אפשר לנסות לקדם מהלך כזה?

נ.ב. מציע לכל מי שמאמין בזה שאפשר לפעול
לפרסם ולהפיץ את הפוסט הזה
כדי שנקבל כמה שיותר מודעות ותמיכה ציבורית בענין
פשוט להעתיק את הקישור הישיר להודעה הזאת בצד שמאל למעלה
ולהפיץ בכל רשימת תפוצה אפשרית


השלב הבא יצטרך להיות תמיכה מרבנים ואישי ציבור כדי שהעסק יתרומם
ככל הנראה שמתוך כל קהילות הנשים שיש בסוף יצא משהו קרוב לזה
אני אישית חושב ששביתה היא לא הפתרון כאן
וגם אם כן להקים גוף כזה זה חתיכת עבודה שלא תוכלו להספיק כלום בחצי שנה הקרובה
אבל הרעיון לגופו הוא ממש מבורך
הנה משבר מייצר הזדמנויות וגורם לאנשים לצאת מאזור הנוחות
 
  • הוסף לסימניות
  • #89
יכול להיות שמצב בו ההצבעה שלנו לא מובטחת היה מדרבן אותם יותר
המגזר החרדי גודל! וכמות הנציגים החרדים בכנסת לא גודל. אז איך ההצבעה מובטחת?
מהיום שקלטתי שהם לא עושים (מבחינתי, מספיק) בשביל עולם התורה והיהדות, לא מצביעים!
לה' יש מספיק דרכים לנהל את העולם!
 
  • הוסף לסימניות
  • #90
המגזר החרדי גודל! וכמות הנציגים החרדים בכנסת לא גודל. אז איך ההצבעה מובטחת?
מהיום שקלטתי שהם לא עושים (מבחינתי, מספיק) בשביל עולם התורה והיהדות, לא מצביעים!
לה' יש מספיק דרכים לנהל את העולם!
בגלל אנשים חכמים כמוך כמות הנציגים לא תגדל לעולם
והם לגמרי לא יוכלו לעשות בשביל עולם התורה והיהדות
אם פעלתם לאחר התייעצות עם רב-אני לוקחת את דברי חזרה...
 
  • הוסף לסימניות
  • #91
בגלל אנשים חכמים כמוך כמות הנציגים לא תגדל לעולם
והם לגמרי לא יוכלו לעשות בשביל עולם התורה והיהדות
אם פעלתם לאחר התייעצות עם רב-אני לוקחת את דברי חזרה...
בודאי בהוראת רב.
 
  • הוסף לסימניות
  • #92
מהיום שקלטתי שהם לא עושים (מבחינתי, מספיק) בשביל עולם התורה והיהדות, לא מצביעים!
לה' יש מספיק דרכים לנהל את העולם!
קבעת חד משמעית שהם לא עושים מספיק
ואני חייב לשמוע מה לדעתך הם היו צריכים לעשות בנושא המעונות שלא עשו
 
  • הוסף לסימניות
  • #93
קבעת חד משמעית שהם לא עושים מספיק
ואני חייב לשמוע מה לדעתך הם היו צריכים לעשות בנושא המעונות שלא עשו
לא לחכות אם זה לרגע האחרון גם בנוגע לגזירת גיוס
אם תסתכל אחורנית להיסטוריה של הכניסה של העולם החרדי לתוככי הכנסת תראה שאחד הסיבות העיקריות הייתה גזירת הגיוס
 
  • הוסף לסימניות
  • #94
יש אנשים שחושבים, שאם כאן ועכשיו לא הולך כמו שהם רצו צריך לפרק הכול,
יש הרבה שיקולים לגדולי ישראל איך לעשות ומה לעשות,
ושלא תחשבו שזה משהו שזה לא מעניין את גדולי ישראל או החכי"ם,

בודאי בהוראת רב.
האדמור מתולדות אהרן.

שום רב לא שינה את הדעה שלו בגלל מה שקורה עכשיו.
 
  • הוסף לסימניות
  • #95
לא לחכות אם זה לרגע האחרון גם בנוגע לגזירת גיוס
אם תסתכל אחורנית להיסטוריה של הכניסה של העולם החרדי לתוככי הכנסת תראה שאחד הסיבות העיקריות הייתה גזירת הגיוס
ממש
כאילו היה זמן שהם היו יכולים להעביר חוק שמקובל על בג"צ ועלינו ולא העבירו
מתי בדיוק ולמה לדעתך הם לא העבירו ,כי סתם לא היה בא להם
 
  • הוסף לסימניות
  • #96
יש אנשים שחושבים, שאם כאן ועכשיו לא הולך כמו שהם רצו צריך לפרק הכול,
יש הרבה שיקולים לגדולי ישראל איך לעשות ומה לעשות,
ושלא תחשבו שזה משהו שזה לא מעניין את גדולי ישראל או החכי"ם,


האדמור מתולדות אהרן.

שום רב לא שינה את הדעה שלו בגלל מה שקורה עכשיו.
שתעבוד יחד עם חכים/ שרים / נבחרי ציבור בעיירה
תדע ותבין שלא הכל לצערנו הולך לפי הוראות הרבנים.....
 
  • הוסף לסימניות
  • #97
מתאים לרוח האשכול
1740650583631.png
 
  • הוסף לסימניות
  • #98
יש פה הרבה באשכול את הקטע הטיפשי הזה של האשמה המיידית והמוחלטת על חברי הכנסת שלנו בכל נושא גזירת המעונות וכדומה עם המסקנה הגאונית של "מהיום לא נצביע ושישרף לנו הכפר"
כל מיני ניקים שלפני דקה לא ידעו מה זה עסק זעיר ולא מה זה הצעת חוק מחרטטים בביטחון על הצורך המיידי
להביא סיבסוד למעונות כאילו יש לחכי"ם שלנו כפתור סודי שלוחצים אליו ונשפך כסף
אין על להוציא קיטור ,זה נחמד ,זה משחרר ובפרט שלא צריך להוכיח כלום ,
כאילו ואנחנו לא מבינים באיזה סיטואציה אנחנו נמצאים במלחמה וכמה פופולאריות יש לנו ברחוב
ברור לכל מי שקצת חושב שמול היועצת המשפטית שלנו אין לנו שום כלים לא חוק ולא תקציב
ואין שום הייתכנות לחוק המעונות לעבור אחרי שחברינו מהציונות הדתית והליכוד הודיעו שלא יתמכו
אז זהו זה , חברים, יש דברים שגם השלוחים שלנו לא יכולים לעשות .פשוט כי הם לא מלאכים
(גם למפלגת השלטון ישנם המון דברים שהם לא מצליחים להעביר בגלל הייעוץ המשפטי)
אז בפעם הבאה שאתם שומעים את אותם חכמולוגים תשאלו אותם מה הם היו עושים כעת בסיטואציה הזאת
ותתפלאו לשמוע שפשוט אין להם רעיון חילופי חוץ מלחזור ולהאשים אותם גם שלא מנעו את הסגר בפורים ולא ביטלו להם את הקנס ברכב
 
  • הוסף לסימניות
  • #99
לא מבין, מישו פה עייור?
היה עשרות הזדמנויות (כביכול) ומליון הכרזות והבטחות ש:
אין תקציב 2023 בלי חוק גיוס, ואין תקציב 2024 בלי אופק חדש ועוד אלפי איומים מסוג זה ואחר,
כולל התפטרותו הנפלאה של ליצמן לא זוכר בעקבות מה והתקפלותו אחר תוך כדי דיבור
נכון שכשמגיעים למעשה לשעת אמת יש את ההוראה מהרבנים ופועלים על פיה, אבל זה לא סותר כלל לכך שעל פניו לא נראה שאי מי מיושבי עור הצבי מתעניין באמת וצר לו על המצב בין ברוחניות ובין בגשמיות.
בגדול, זה העיקרון של הפלג - בהוראת רבניהם - כבר כמה שנים לא להצביע, אם מבחינתם אין תוצאות אז למה הם שם?
ואולי עכשיו יראו שגם מבחינתינו אין תוצאות....
 
לא מבין, מישו פה עייור?
היה עשרות הזדמנויות (כביכול) ומליון הכרזות והבטחות ש:
אין תקציב 2023 בלי חוק גיוס, ואין תקציב 2024 בלי אופק חדש ועוד אלפי איומים מסוג זה ואחר,
כולל התפטרותו הנפלאה של ליצמן לא זוכר בעקבות מה והתקפלותו אחר תוך כדי דיבור
נכון שכשמגיעים למעשה לשעת אמת יש את ההוראה מהרבנים ופועלים על פיה, אבל זה לא סותר כלל לכך שעל פניו לא נראה שאי מי מיושבי עור הצבי מתעניין באמת וצר לו על המצב בין ברוחניות ובין בגשמיות.
בגדול, זה העיקרון של הפלג - בהוראת רבניהם - כבר כמה שנים לא להצביע, אם מבחינתם אין תוצאות אז למה הם שם?
ואולי עכשיו יראו שגם מבחינתינו אין תוצאות....

עושה רושם שאתה מאוד מתמצא
אשמח לשמוע ממך אופציה מעשית להתמודדות עם יועצת משפטית שפירשנה את לשון החוק
והאם חוק יכול לשנות את החלטה ואיך?
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת
מצב
הנושא נעול.

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה