התייעצות גזירת המעונות- הפיתרון?

מצב
הנושא נעול.
וואי אני מציעה להתעלם מהטרול.
זה התחיל בהצעה פשוטה וקוסמת-
לחבור לשמאל כדי

כי את חברי הכנסת זה לא מעניין, הם לא שליחי הרבנים ועושי דברם, הרי הם רק:

וכל ההסברים שמדובר על שונאי דת, עוכרי התורה ואפילו אויבי עמ"י לא מעניינים...


אז מה כן מעניין אותה?

ההטבות שהילדים שלך צריכים לקבל? כלומר, מה ההבדל בינך לבין חברי הכנסת שדואגים רק לעצמם? הרי גם המשפחות שלהם חרדיות...

האם גבריתי מודעת שחילול שבת ו... הם איסורי תורה חמורים?
לא אכפת לה שיתקצבו ויתמכו באיסורי תורה - חילולי שבת בפרהסיא ודברים שמאוסים על הקב"ה,

אז שלא תנסה לצייר את עצמה כאחת שחשוב לה הרוחניות ומה שהקב"ה רוצה.
אני מודעת שאיסורי חילול שבת ו... הם איסורי תורה חמורים
יש אנשים שעושים אותם
לא משנה להם אם יש אוטובוס או תקציב.

לא רוצה שגם הילדים שלי יחללו חלילה שבת או יעברו איסורי תורה חמורים
רק כי היה חשוב למנוע איזה בדל של תקציב (כי גם הימין מתקצב אותם אל תדאגי..)
מאי אילו אחרים.

כן נעים מאד. אני מחפשת את יבנה וחכמיה
את החרדיות והרוחניות של הילדים שלי
לפני אי אילו אנשים שבלי התקציב ובלי החוק מחללים שבת בין כה ועוברים על איסורי תורה.. (אה ובין כה מתוקצבים)

ואם עומד על כף המאזניים להעמיד את הילדים שלי בנסיונות קשים מאין כמותם
לחשוף אותם למחללי שבת ועוברי עבירה - ולקוות שלא יהיו מה50 אחוז שמאבדים את הדרך בעקבות זה
אז יש לי סולם עדיפויות נכון.
סולם העדיפויות המסורתי של הציבור החרדי. הסתגרות ודאגה לא חשיפה בכל מחר.

מה גם שהסיכוי שיצליחו להעביר חוקים חמורים כשהחרדים בקואליציה - לא גבוה.
 
השקפת עולם מעניינת שחבל שלא באה לביטוי בציבוריות החרדית
פשוט פיספוס
תשובה יש?
כי זה משפט התחמקות מרשים במיוחד מהשאלה הפשוטה
מה אכפת מדעות - ולמה לא להתמקד במעשים בפועל.

מה אכפת לי מה דעותיו של אדם
ולמה להקריב את הדת של ילדי על מזבח לא לשתף פעולה לטובתי עם אנשים בעלי דעות שנוגדות את אמונתי.

זה בדיוק השתדלנות שהיתה כל השנים אצל פריצים ועריצים ושאר בעלי דעות נוגדות
שותפות של אינטרסים.
 
התופעה הזאת שרואים פה היא מדהימה ולדעתי ראויה למחקר יותר מעמיק
יושבים אנשים שביום יום אין להם שום ידע בעבודה פרלמנטרית בכיצד מעבירים חוקים ,מה אפשר לעשות מול פקידים
ופורסים את משנתם הענפה עם קביעות חד משמעיות על נושאים על פרישה ,ישיבה עם השמאל, פיטורי היועמ"ש,
והכל תמיד חד משמעי עם כתב גדול ,הם יודעים הכל ומייד ואין להם התלבטויות בכלל
אבל אין להם מושג במגבלות הכוח ,פשוט כך ,
אין היום שום אפשרות להתמודד עם היועמ"ש זה לא רק צרה שלנו ,ברור שאם תפוטר תוחזר ע"י בג"צ
וברור גם שיש לנו מאוד קצת ליגטמציה להעביר חוק גיוס ומעונות גם ציבורית וגם מעשית כי יש חכי"ם בליכוד ובציונות הדתית שהודיעו שלא יצביעו בזה
הכי קל לטנף מהיציע ,זה פשוט, אפשר לזקוק סיסמאות ריקות ונתונים מפוברקים בלי לתת חשבון
פה זה מתחלק לשניים- יש את החלק עם חוסר הידע המביך שכותבים בענק
-לפטר את היעומ"ש או להפגנות עכשיו או לא קיבלנו כלום בקואליציה (אמיתי -זה נכתב פה)או לשבת עם קריב עכשיו
ויש את החלק שמבין שיש מגבלת כוח ויש דברים בעיקר מול פקידים ויועצים משפטיים שאין מה לעשות
ולא חושב לשפוך את התינוק עם המים ,
תבחרו אתם באיזה צד להיות
התנשאות מיותרת
כל אברך נעשה פרופסור לבירוקרטיה בעקבות המצב...
פשוט זלזול בוטה באינטלגנציה של הציבור!

בנוסף, אם אי אפשר לפטר את היועמ"שית והיא כל יכולה,
איזה משמעות יש לנבחרי ציבור?
לשמור על התפקיד שלהם?
לדאוג לג'ובים למקורבים?
 
אני מודעת שאיסורי חילול שבת ו... הם איסורי תורה חמורים
יש אנשים שעושים אותם
לא משנה להם אם יש אוטובוס או תקציב.

לא רוצה שגם הילדים שלי יחללו חלילה שבת או יעברו איסורי תורה חמורים
רק כי היה חשוב למנוע איזה בדל של תקציב (כי גם הימין מתקצב אותם אל תדאגי..)
מאי אילו אחרים.

כן נעים מאד. אני מחפשת את יבנה וחכמיה
את החרדיות והרוחניות של הילדים שלי
לפני אי אילו אנשים שבלי התקציב ובלי החוק מחללים שבת בין כה ועוברים על איסורי תורה.. (אה ובין כה מתוקצבים)

ואם עומד על כף המאזניים להעמיד את הילדים שלי בנסיונות קשים מאין כמותם
לחשוף אותם למחללי שבת ועוברי עבירה - ולקוות שלא יהיו מה50 אחוז שמאבדים את הדרך בעקבות זה
אז יש לי סולם עדיפויות נכון.
סולם העדיפויות המסורתי של הציבור החרדי. הסתגרות ודאגה לא חשיפה בכל מחר.
נשמע כמו פתיח טוב לקמפיין למפלגת העצמאים החרדית
המפלגה שדואגת רק לכם וכו... ולא מעניין אותה השטויות של תח"צ בשבת
אכלנו מספיק קש מאלו
 
ושלא יחשבו שאני חושבת שחברי הכנסת שלנו הם משהו משהו. ייתכן שגם הם היו רצים לעשות את מה שמציעה קצרה, כי גם הם מונעים מאותם אינטרסים צרים, לדאוג לקרובים אליהם תוך התעלמות מגורל עמ"י
"ערבים זה לזה" לא אני אמרתי.
אם לא גדו"י ששוללים את החבירה לשמאל ב"ה מראיית העבר העתיד ומאחריות ציבורית רחבה יותר.

ולכל מי שבונה על חבירה לשמאל וחולם שככה יציל לפחות את לומדי התורה, תזכרו מה היה עם לפיד ושות. להבטיח הם תמיד יכולים, אבל הם לא מבטיחים לקיים.

ודרך אגב תחצ בשבת זה לא הדבר היחיד העומד על הפרק.
כבר התחילו מהלכים נגד הכשרות (דבר שלעת עתה מעוגן בחוק וגם את זה רצו לקעקע), גיורים, רפורמים וכו'.
 
נשמע כמו פתיח טוב לקמפיין למפלגת העצמאים החרדית
המפלגה שדואגת רק לכם וכו... ולא מעניין אותה השטויות של תח"צ בשבת
אכלנו מספיק קש מאלו
ואתה נשמע כמו פתיח
למפלגה דת"ל מזן חדש
מפלגה שהפכה סדרי עדיפויות מסדרת דנא:

קודם לדאוג לתפקידים
אחר כך לאי תח"צ בשבת ליהודים מחללי שבת
ל"צביון" ה"יהודי" של עוברי עבירות

אפשר לוותר על:
ייהרג ואל יעבור של הילדים שלנו
גיוס בני הישיבות
לימוד תורה
קיום מצוות.

זו בדיוק הסטיה של הדת"ל-
יש את המדינה היהודית את ביבי את הימין את המסורת את הצבא

בשבילו אפשר לוותר "קצת" (או הרבה :() על מצוות הדת של הילדים שלנו.
העיקר המדינה היהודית והצביון ה"יהודי" שלה.
 
מה אכפת לי מה דעותיו של אדם
ולמה להקריב את הדת של ילדי על מזבח לא לשתף פעולה לטובתי עם אנשים בעלי דעות שנוגדות את אמונתי.
אף אחד לא דיבר על דעות
מדובר בממשלה שתתמוך במעשים בפועל -לדוגמה רכבת קלה בשבת ,תחבורה ציבורית בשבת ,תמיכה ממשלתית בתקציבים של תועבות למיניהם ,בגיורים שלא ע"פ ההלכה , בהכרה בכשרויות בעייתיות ,וחוץ מהעובדה הפשוטה
שגם הם לא יתנו את החוק המיוחל
בקיצור חירטוט
 
תשובה יש?
כי זה משפט התחמקות מרשים במיוחד מהשאלה הפשוטה
מה אכפת מדעות - ולמה לא להתמקד במעשים בפועל.

מה אכפת לי מה דעותיו של אדם
ולמה להקריב את הדת של ילדי על מזבח לא לשתף פעולה לטובתי עם אנשים בעלי דעות שנוגדות את אמונתי.

זה בדיוק השתדלנות שהיתה כל השנים אצל פריצים ועריצים ושאר בעלי דעות נוגדות
שותפות של אינטרסים.
ביהדות המטרה לא מקדשת את האמצעים.
אי אפשר להבטיח את אי גיוס החרדים תמורת תמיכה באיסורי תורה. זה לא עובד ככה. הלכתית.
מאיפה אני יודעת שדבר זה לא דוחה את השני? מההחלטות של גדו"י שלפיהם פועלים הנציגים בכנסת.
די להטיף על סדר עדיפויות וערכים כשיש תורה, רבנים ופסיקות שלהם.
 
ושלא יחשבו שאני חושבת שחברי הכנסת שלנו הם משהו משהו. ייתכן שגם הם היו רצים לעשות את מה שמציעה קצרה, כי גם הם מונעים מאותם אינטרסים צרים, לדאוג לקרובים אליהם תוך התעלמות מגורל עמ"י
"ערבים זה לזה" לא אני אמרתי.
אם לא גדו"י ששוללים את החבירה לשמאל ב"ה מראיית העבר העתיד ומאחריות ציבורית רחבה יותר.

ולכל מי שבונה על חבירה לשמאל וחולם שככה יציל לפחות את לומדי התורה, תזכרו מה היה עם לפיד ושות. להבטיח הם תמיד יכולים, אבל הם לא מבטיחים לקיים.

ודרך אגב תחצ בשבת זה לא הדבר היחיד העומד על הפרק.
כבר התחילו מהלכים נגד הכשרות (דבר שלעת עתה מעוגן בחוק וגם את זה רצו לקעקע), גיורים, רפורמים וכו'.
אז בשביל כשרות רבנות ולא צוהר לחילונים אוכלי נבלות וטרפות ..
או שלא יקרה שילד חילוני שלא אכפת לו מכלום יתחתן עם גיור רפורמי

שכל הילדים שלנו יהפכו חלילה לחילונים? או ישמרו מצוות דרדלה ולא ילמדו תורה??

ברור שעדיף הכל
אבל אם יש מצוי ורצוי - מתחילים ביבנה וחכמיה.
 
התופעה הזאת שרואים פה היא מדהימה ולדעתי ראויה למחקר יותר מעמיק
יושבים אנשים שביום יום אין להם שום ידע בעבודה פרלמנטרית בכיצד מעבירים חוקים ,מה אפשר לעשות מול פקידים
ופורסים את משנתם הענפה עם קביעות חד משמעיות על נושאים על פרישה ,ישיבה עם השמאל, פיטורי היועמ"ש,
והכל תמיד חד משמעי עם כתב גדול ,הם יודעים הכל ומייד ואין להם התלבטויות בכלל
אבל אין להם מושג במגבלות הכוח ,פשוט כך ,
אין היום שום אפשרות להתמודד עם היועמ"ש זה לא רק צרה שלנו ,ברור שאם תפוטר תוחזר ע"י בג"צ
וברור גם שיש לנו מאוד קצת ליגטמציה להעביר חוק גיוס ומעונות גם ציבורית וגם מעשית כי יש חכי"ם בליכוד ובציונות הדתית שהודיעו שלא יצביעו בזה
הכי קל לטנף מהיציע ,זה פשוט, אפשר לזקוק סיסמאות ריקות ונתונים מפוברקים בלי לתת חשבון
פה זה מתחלק לשניים- יש את החלק עם חוסר הידע המביך שכותבים בענק
-לפטר את היעומ"ש או להפגנות עכשיו או לא קיבלנו כלום בקואליציה (אמיתי -זה נכתב פה)או לשבת עם קריב עכשיו
ויש את החלק שמבין שיש מגבלת כוח ויש דברים בעיקר מול פקידים ויועצים משפטיים שאין מה לעשות
ולא חושב לשפוך את התינוק עם המים ,
תבחרו אתם באיזה צד להיות
כולם פה מסכימים איתך שאי אפשר עם הפקידים היועמשי''ת ובגץ לעשות כלום בכנסת אז יאללה הביתה....
בשביל מה הצבענו?
לא צריך להצביע לכנסת בכלל אם אתה אומר שאין מה לעשות!
גם לא לשבת עם השמאל אסור בגלל שהם אלה שמפעילים את כל הנ''ל.
בקיצור חבל על הזמן!
לדעתי עצם זה שאנחנו מצביעים בכלל אנחנו רק מפסידים כי אז הם מנסים לדפוק אותנו כי אנחנו עם הימין אם לא היינו מצביעים בכלל לא היו מסתכלים לכיון שלנו בכלל!
 
ואתה נשמע כמו פתיח
למפלגה דת"ל מזן חדש
מפלגה שהפכה סדרי עדיפויות מסדרת דנא:

קודם לדאוג לתפקידים
אחר כך לאי תח"צ בשבת ליהודים מחללי שבת
ל"צביון" ה"יהודי" של עוברי עבירות

אפשר לוותר על:
ייהרג ואל יעבור של הילדים שלנו
גיוס בני הישיבות
לימוד תורה
קיום מצוות.

זו בדיוק הסטיה של הדת"ל-
יש את המדינה היהודית את ביבי את הימין את המסורת את הצבא

בשבילו אפשר לוותר "קצת" (או הרבה :() על מצוות הדת של הילדים שלנו.
העיקר המדינה היהודית והצביון ה"יהודי" שלה.
כדאי לפתור אחת ולתמיד את הוויכוח
אשמח לשמוע איזה דמות רבנית כלשהו תומכת בעקרונות המקסימים של המפלגה שלכם
והאם נזכה שתתמודדו כבר בבחירות הקרובות ,אנחנו מחכים
 
אם כל כך מפחדים ממשלה אחרת (שמאל)
יש עוד דרכים לאיים למשל שיצביעו בעד חקירה ממלכתית, ועוד כהנה רבות גם אם לא מפילים את הממשלה,
ולכן זה הפתרון כמו שאר ראשי הקואליציה במפלגות אחרות מי שמאיים מקבל מי שלא לא
אך מענין מדוע החכי"ם החרדים לא מאיימים אפילו בעד משהו אחד קטן
 
ביהדות המטרה לא מקדשת את האמצעים.
אי אפשר להבטיח את אי גיוס החרדים תמורת תמיכה באיסורי תורה. זה לא עובד ככה. הלכתית.
מאיפה אני יודעת שדבר זה לא דוחה את השני? מההחלטות של גדו"י שלפיהם פועלים הנציגים בכנסת.
די להטיף על סדר עדיפויות וערכים כשיש תורה, רבנים ופסיקות שלהם.
אף אחד לא אמר להם לתמוך באיסורי תורה
אמרו להם לחבור לתומכים באיסורי תורה בכדי להציל יבנה וחכמיה.

הם לא דורשים ולא דרשו מהחרדים אף פעם לתמוך בפועל בחוקים כאלו ואחרים. והחרדים גם לא יתמכו.
 
כדאי לפתור אחת ולתמיד את הוויכוח
אשמח לשמוע איזה דמות רבנית כלשהו תומכת בעקרונות המקסימים של המפלגה שלכם
והאם נזכה שתתמודדו כבר בבחירות הקרובות ,אנחנו מחכים
הרבה רבנים
לדוגמא
הרב עובדיה יוסף שלמשל הושיב את שס פעם בממשלת שמאל מן הזן הזה.
 
אז בשביל כשרות רבנות ולא צוהר לחילונים אוכלי נבלות וטרפות ..
או שלא יקרה שילד חילוני שלא אכפת לו מכלום יתחתן עם גיור רפורמי

שכל הילדים שלנו יהפכו חלילה לחילונים? או ישמרו מצוות דרדלה ולא ילמדו תורה??

ברור שעדיף הכל
אבל אם יש מצוי ורצוי - מתחילים ביבנה וחכמיה.
זה הופך למביך מרגע לרגע והכל מתגלה
חשבתי שיש רמה לוויכוח
לא אכפת לה שיהיה במדינה גיור רפורמי מה שיגרום ליבנה וחכמיה שלה להתחתן עם נוכריות או להחזיק ספר יוחסין
שמעתם טוב טוענת פה מישהו שלא אכפת לה שיהיה פה גיור כל אחד איך שרוצה
עכשיו אני מבין למה אין לטענות האלו קהל ,ברוך ה'
 
זה הופך למביך מרגע לרגע והכל מתגלה
חשבתי שיש רמה לוויכוח
לא אכפת לה שיהיה במדינה גיור רפורמי מה שיגרום ליבנה וחכמיה שלה להתחתן עם נוכריות או להחזיק ספר יוחסין
שמעתם טוב טוענת פה מישהו שלא אכפת לה שיהיה פה גיור כל אחד איך שרוצה
עכשיו אני מבין למה אין לטענות האלו קהל ,ברוך ה'
אכפת לי קודם כל שהילדים שלנו יהיו שומרי תורה ומצוות
קודם יבנה וחכמיה.

אתה יודע מה יקרה אם נוותר על דור העתיד תמורת אי גיור רפורמי?
הם יתחנו עם גויות עם או בלי גיור.

יהפכו לרוב
יעבירו את כל החוקים שאתה מפחד מהם
ישאירו את הדת לזקנים....

הדת"ל והמשכילים והרפורמים טענו נגד ההסתגרות
ובעד הדאגה לכלל על חשבון הדתיות של ילדיך.
הם יהיו פחות דתיים אבל עתיד העם
והארץ
וכו

אתה ממחזר טענות מיושנות של עוכרי ישראל בדרך לפי התהום וההתבוללות.

השיטה החרדית המסורה בכל שנות המדינה עד קום ביבי
היתה תן לי יבנה וחכמיה קודם כל
נאבקו גם על הצביון כמה שאפשר
אבל קודם כל לדאוג לרוחניות הפרטית.
והחרדים בעידוד רבנים גדולים היו שותפים לשמאל בהרבה פעולות עד קום עידן ביבי והגוש.
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת
מצב
הנושא נעול.

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה