- הוסף לסימניות
- #181
אני מודעת שאיסורי חילול שבת ו... הם איסורי תורה חמוריםוואי אני מציעה להתעלם מהטרול.
זה התחיל בהצעה פשוטה וקוסמת-
לחבור לשמאל כדי
כי את חברי הכנסת זה לא מעניין, הם לא שליחי הרבנים ועושי דברם, הרי הם רק:
וכל ההסברים שמדובר על שונאי דת, עוכרי התורה ואפילו אויבי עמ"י לא מעניינים...
אז מה כן מעניין אותה?
ההטבות שהילדים שלך צריכים לקבל? כלומר, מה ההבדל בינך לבין חברי הכנסת שדואגים רק לעצמם? הרי גם המשפחות שלהם חרדיות...
האם גבריתי מודעת שחילול שבת ו... הם איסורי תורה חמורים?
לא אכפת לה שיתקצבו ויתמכו באיסורי תורה - חילולי שבת בפרהסיא ודברים שמאוסים על הקב"ה,
אז שלא תנסה לצייר את עצמה כאחת שחשוב לה הרוחניות ומה שהקב"ה רוצה.
יש אנשים שעושים אותם
לא משנה להם אם יש אוטובוס או תקציב.
לא רוצה שגם הילדים שלי יחללו חלילה שבת או יעברו איסורי תורה חמורים
רק כי היה חשוב למנוע איזה בדל של תקציב (כי גם הימין מתקצב אותם אל תדאגי..)
מאי אילו אחרים.
כן נעים מאד. אני מחפשת את יבנה וחכמיה
את החרדיות והרוחניות של הילדים שלי
לפני אי אילו אנשים שבלי התקציב ובלי החוק מחללים שבת בין כה ועוברים על איסורי תורה.. (אה ובין כה מתוקצבים)
ואם עומד על כף המאזניים להעמיד את הילדים שלי בנסיונות קשים מאין כמותם
לחשוף אותם למחללי שבת ועוברי עבירה - ולקוות שלא יהיו מה50 אחוז שמאבדים את הדרך בעקבות זה
אז יש לי סולם עדיפויות נכון.
סולם העדיפויות המסורתי של הציבור החרדי. הסתגרות ודאגה לא חשיפה בכל מחר.
מה גם שהסיכוי שיצליחו להעביר חוקים חמורים כשהחרדים בקואליציה - לא גבוה.
הנושאים החמים