התייעצות סקר מה לדעתכם תהיה העיר החרדית הבאה ?

ק"ג
 

קבצים מצורפים

  • IMG-20241217-WA0007.jpg
    IMG-20241217-WA0007.jpg
    KB 200.1 · צפיות: 42
רכסים
ממלכת התורה בצפון

בתור אחת חיפאית שגרה גם 5 שנים בירושלים
וכיום אנחנו 10 שנים בגבעה החדשה של רכסים
גבעה ג היא לב רכסים כי כבר מקושרת לגבעת הפרסה החדשה , לבנה ביתך ובעבודות קישור לגבעה א...

אין כמו רכסים בעולם ! ואין כמו גבעה ג, גבעה חדשה צעירה, אבל אנשים איכותיים ממש, הרוב בני תורה , מוסדות לימוד מושלמים.

פשוט חייבים לעבור לרכסים!

ואגב יש לי מספר דירות מעלפות שעומדות למכירה / השכרה למי שירצה להעמיק..
 
לא קראתי הכל אבל מההתחלה אתה מבין את הכיוון הפוליטי
אגב זו דמגוגיה שאחד מכל ארבעה זוכה זה נכון בשקלול של עשור ממש לא של השנים האחרונות
ראו באשכול ההגרלות את החישוב בין 0.43 ל0.9 בסכויי ההגרלות
 
רכסים
ממלכת התורה בצפון

בתור אחת חיפאית שגרה גם 5 שנים בירושלים
וכיום אנחנו 10 שנים בגבעה החדשה של רכסים
גבעה ג היא לב רכסים כי כבר מקושרת לגבעת הפרסה החדשה , לבנה ביתך ובעבודות קישור לגבעה א...

אין כמו רכסים בעולם ! ואין כמו גבעה ג, גבעה חדשה צעירה, אבל אנשים איכותיים ממש, הרוב בני תורה , מוסדות לימוד מושלמים.

פשוט חייבים לעבור לרכסים!
אולי זה מתפתח אבל זה לא העיר הבאה
ואגב יש לי מספר דירות מעלפות שעומדות למכירה / השכרה למי שירצה להעמיק..
עכשיו הבנתי:unsure::unsure::unsure:
 
רכסים
ממלכת התורה בצפון

בתור אחת חיפאית שגרה גם 5 שנים בירושלים
וכיום אנחנו 10 שנים בגבעה החדשה של רכסים
גבעה ג היא לב רכסים כי כבר מקושרת לגבעת הפרסה החדשה , לבנה ביתך ובעבודות קישור לגבעה א...

אין כמו רכסים בעולם ! ואין כמו גבעה ג, גבעה חדשה צעירה, אבל אנשים איכותיים ממש, הרוב בני תורה , מוסדות לימוד מושלמים.

פשוט חייבים לעבור לרכסים!

ואגב יש לי מספר דירות מעלפות שעומדות למכירה / השכרה למי שירצה להעמיק..
איך אפשר ליצור איתך קשר?
 
אולי מישהו ירים את הכפפה ויארגן קבוצה ליטאית בעמנואל במיוחד עכשיו עם המחיר למשתכן (יש כבר בית כנסת ליטאי בעמנואל אבל ממש בסיסי...)
אם בנחליאל אפשר להביא קבוצה של 80 משפחות ליטאיות ליישוב דתי לאומי בגוש טלמונים, כמעט בלי תחבורה ציבורית
בוודאי אפשר להביא 80 משפחות ליטאיות לעמנואל. עיר חרדית! במרכז עם אוטובוסים כל 45 דק' לבני ברק, ובתדירות נמוכה יותר לכל הערים החרדיות (ירושלים בני ברק אלעד! מו"ע! בית שמש! ביתר! מדי יום!)
לגבי עמנואל נכון שזה מקום ישן אבל ממש גודל מגעים משפחות צעירות בעיקר חסידים ועובדים שם קשה על התחבורה שזה יהיה מוצלח
נ.ב לא כזה עמוק בשומרון 20 קד' מאלעד

ההשוואה השטותית של עמנואל לחריש היא הזיה מוחלטת.

המרחק של חריש ועמנואל למרכז זה פחות או יותר אותו דבר,
(כרגע יש יתרון של דקות ספורות לעמנואל שיבוטל עם החיבור המתוכנן לכביש 6', + הרכבת המתוכננת מחריש שתגיע ישירות ב 20 דקות לאלעד....)
חריש בנוסף גם קרובה לנתניה, חיפה, קיסריה, יוקנעם עילית , אור עקיבא ועוד, ו
והיא יושבת על כביש 6' בדרך מהצפון למרכז
(כל מי שנוסע לחיפה, צפת, מירון, טבריה כ-ו-ל-ם נוסעים דרך חריש...)

אבל ההבדל העיקרי הוא
שלגור בעמנואל זה לגור באמצע המדבר!
בשממה,
התנחלות של ממש לכל דבר ועניין...

בחריש לשם ההשוואה מתגוררים 38,000 תושבים
שיוצאים מחריש אחרי 5 דקות נסיעה בלבד יש עיר ששמה פרדס חנה שמתגוררים שם 45,000 תושבים
(לשם השוואה בצפת גרים 39,000 תושבים...)
עוד 5 דקות נסיעה יש עיר גדולה חדרה שגרים שם 100,000 תושבים...
אזור נורמאלי, בנוי, מיושב, עם כל מה שכל אחד צריך...

ביישוב עמנואל לשם ההשוואה יש 5,500 תושבים בלבד...(העיר היחידה שקרובה אליה היא אריאל עם 19,000 תושבים)
:p
 
ההשוואה השטותית של עמנואל לחריש היא הזיה מוחלטת.
כבר כתבתי לך מיליון פעם שהמחלף של חריש והרכבת זה דמיונות ולעולם זה לא יקרה.
עמנואל צמודה לקרני שומרון 7 דק' נסיעה, בקרנ"ש יש בנקים ועוד.
מעמנואל לכפר סבא 20 דק' נסיעה 24 ק"מ, לעומת 42 ק"מ מחריש לכפר סבא (חריש במרחק כמעט כפול מעמנואל), וכן הלאה לשאר גוש דן עמנואל הרבה יותר קרובה מחריש.
הבעיה של חריש היא הנסיעה דרך כביש 6 הפקוק. עמנואל עיר יפה, עם נוף מדהים.
ממש לא מעניין אותי דרך איפה נוסעים לצפת, או הקירבה לאור עקיבא.
עמנואל עיר חרדית מתפתחת ועם כל זה המחיר הרבה יותר זול מחריש.
הערים החרדיות החדשות הכי מצליחות הם התנחלויות כמו ביתר ומודיעין עילית.
תכלס כיום לחסידים אין כמעט מה לחפש בחריש, ולליטאים אין כמעט מה לחפש בעמנואל. ההתלבטות היא אולי לספרדים. אבל אם יעשו קבוצה ליטאית לעמנואל זה יהיה דבר מצוין.
 
ההשוואה השטותית של עמנואל לחריש היא הזיה מוחלטת.

המרחק של חריש ועמנואל למרכז זה פחות או יותר אותו דבר,
(כרגע יש יתרון של דקות ספורות לעמנואל שיבוטל עם החיבור המתוכנן לכביש 6', + הרכבת המתוכננת מחריש שתגיע ישירות ב 20 דקות לאלעד....)
חריש בנוסף גם קרובה לנתניה, חיפה, קיסריה, יוקנעם עילית , אור עקיבא ועוד, ו
והיא יושבת על כביש 6' בדרך מהצפון למרכז
(כל מי שנוסע לחיפה, צפת, מירון, טבריה כ-ו-ל-ם נוסעים דרך חריש...)

אבל ההבדל העיקרי הוא
שלגור בעמנואל זה לגור באמצע המדבר!
בשממה,
התנחלות של ממש לכל דבר ועניין...

בחריש לשם ההשוואה מתגוררים 38,000 תושבים
שיוצאים מחריש אחרי 5 דקות נסיעה בלבד יש עיר ששמה פרדס חנה שמתגוררים שם 45,000 תושבים
(לשם השוואה בצפת גרים 39,000 תושבים...)
עוד 5 דקות נסיעה יש עיר גדולה חדרה שגרים שם 100,000 תושבים...
אזור נורמאלי, בנוי, מיושב, עם כל מה שכל אחד צריך...

ביישוב עמנואל לשם ההשוואה יש 5,500 תושבים בלבד...(העיר היחידה שקרובה אליה היא אריאל עם 19,000 תושבים)
:p

כבר כתבתי לך מיליון פעם שהמחלף של חריש והרכבת זה דמיונות ולעולם זה לא יקרה.
עמנואל צמודה לקרני שומרון 7 דק' נסיעה, בקרנ"ש יש בנקים ועוד.
מעמנואל לכפר סבא 20 דק' נסיעה 24 ק"מ, לעומת 42 ק"מ מחריש לכפר סבא (חריש במרחק כמעט כפול מעמנואל), וכן הלאה לשאר גוש דן עמנואל הרבה יותר קרובה מחריש.
הבעיה של חריש היא הנסיעה דרך כביש 6 הפקוק. עמנואל עיר יפה, עם נוף מדהים.
ממש לא מעניין אותי דרך איפה נוסעים לצפת, או הקירבה לאור עקיבא.
עמנואל עיר חרדית מתפתחת ועם כל זה המחיר הרבה יותר זול מחריש.
הערים החרדיות החדשות הכי מצליחות הם התנחלויות כמו ביתר ומודיעין עילית.
תכלס כיום לחסידים אין כמעט מה לחפש בחריש, ולליטאים אין כמעט מה לחפש בעמנואל. ההתלבטות היא אולי לספרדים. אבל אם יעשו קבוצה ליטאית לעמנואל זה יהיה דבר מצוין.
מה ההשוואה בכלל, יש הבדל ענק בין עמנואל לחריש, חריש זו עיר חילונית מאוד מפותחת, עמנואל זה ישוב חרדי קטן
 
כבר כתבתי לך מיליון פעם שהמחלף של חריש והרכבת זה דמיונות ולעולם זה לא יקרה.
עמנואל צמודה לקרני שומרון 7 דק' נסיעה, בקרנ"ש יש בנקים ועוד.
מעמנואל לכפר סבא 20 דק' נסיעה 24 ק"מ, לעומת 42 ק"מ מחריש לכפר סבא (חריש במרחק כמעט כפול מעמנואל), וכן הלאה לשאר גוש דן עמנואל הרבה יותר קרובה מחריש.
הבעיה של חריש היא הנסיעה דרך כביש 6 הפקוק. עמנואל עיר יפה, עם נוף מדהים.
ממש לא מעניין אותי דרך איפה נוסעים לצפת, או הקירבה לאור עקיבא.
עמנואל עיר חרדית מתפתחת ועם כל זה המחיר הרבה יותר זול מחריש.
הערים החרדיות החדשות הכי מצליחות הם התנחלויות כמו ביתר ומודיעין עילית.
תכלס כיום לחסידים אין כמעט מה לחפש בחריש, ולליטאים אין כמעט מה לחפש בעמנואל. ההתלבטות היא אולי לספרדים. אבל אם יעשו קבוצה ליטאית לעמנואל זה יהיה דבר מצוין.
@די עדיף לענות כך:
 
כבר כתבתי לך מיליון פעם שהמחלף של חריש והרכבת זה דמיונות ולעולם זה לא יקרה.
עמנואל צמודה לקרני שומרון 7 דק' נסיעה, בקרנ"ש יש בנקים ועוד.
ממש לא דמיונות.
7. ביצוע מסילת מנשה דרום.


אפילו מתקדמים הלאה!
אוחזים כבר בלתכנן את מנשה צפון לטבריה...
מה שאתה לא אוהב זה דמיונות...
מעמנואל לכפר סבא 20 דק' נסיעה 24 ק"מ, לעומת 42 ק"מ מחריש לכפר סבא (חריש במרחק כמעט כפול מעמנואל),
ק"מ זה לא משנה.
בתכלס זמן הנסיעה הוא כמעט אותו דבר
וכן הלאה לשאר גוש דן עמנואל הרבה יותר קרובה מחריש.
הבעיה של חריש היא הנסיעה דרך כביש 6 הפקוק.
בטח,
במוידעין עילית אין פקקים...
בבני ברק אין בירושלים אין באשדוד אין...
זה די נורמלי שבכזה חור לא יהיה פקוק...
כנראה שגם בירוחם לא פקוק...
בבית שמש לא היה פעם?
עמנואל עיר יפה, עם נוף מדהים.
נוף שאי אפשר לטייל, מסובבת עם גדר... (מדרום וצפון לחריש יש טבע מטורף מתחת לבית בלי גדר...)
גם הים לא כ"כ רחוק משם.
מסלולי טיולי חורף סמוך לחריש

ממש לא מעניין אותי דרך איפה נוסעים לצפת,
אותך לא,
אבל יש אלפי חרדים שנוסעים לצפון,
צפת, טבריה, מירון, חיפה, ועוד ועוד
עמנואל היא לעולם לא יעד.
היא אי שם בקצה שמאלה...
או הקירבה לאור עקיבא.
נכון, וגם לא מעניין הקרבה לנתניה, חיפה, יוקנעם חדרה...
עמנואל עיר חרדית
כן, עיר עם 5,500 תושבים...
מתפתחת ועם כל זה המחיר הרבה יותר זול מחריש.
הבדל מזערי שלא שווה את המחיר...
פרדס חנה שהיא 5 דקות מחריש דירה 4 חדרים חדשים עולה 2 מילון
אל תשווה את זה לחור של עמנואל
מחיר חריש.jpg
עולה
הערים החרדיות החדשות הכי מצליחות הם התנחלויות כמו ביתר ומודיעין עילית.
שהם פסיעה מהקו הירוק
וקמו לפני עידן גדר ההפרדה,
ועידן הקפאות הבניה.
נראה לי גם שבית שמש קצת יותר מתפתחת מביתר...

תכלס כיום לחסידים אין כמעט מה לחפש בחריש,
לליטאים אין כמעט מה לחפש בעמנואל. ההתלבטות היא אולי לספרדים. אבל אם יעשו קבוצה ליטאית לעמנואל זה יהיה דבר מצוין.
ואם יעשו קבוצה חסידית בחריש?
מה היא שונה מחיפה? עפולה? קריית גת? צפת בעבר?
זה בדיוק אותו דבר!
אגב חריש היא בהרבה יותר חרדית/דתית משלושתם!

אני אישית גם אשמח עם גם יעשו קבוצה ליטאית בעמנואל,
אין לי שום דבר נגד המקום.
רק פשוט זה מגוחך ההשוואה בין העיר חריש ליישוב עמנואל שבלב השומרון....
 
נערך לאחרונה ב:
לא יודע מה באמת תהייה העיר הבאה מה שבטוח יפה לראות איך כל אחד מושך למקום שהוא גר בו :)
...
בעיקר חריש נשמעים נואשים לגמרי מהמצבבבב:LOL::LOL::ROFLMAO:
 
ממש לא דמיונות.
7. ביצוע מסילת מנשה דרום.


אפילו מתקדמים הלאה!
אוחזים כבר בלתכנן את מנשה צפון לטבריה...
מה שאתה לא אוהב זה דמיונות...

ק"מ זה לא משנה.
בתכלס זמן הנסיעה הוא כמעט אותו דבר

בטח,
במוידעין עילית אין פקקים...
בבני ברק אין בירושלים אין באשדוד אין...
זה די נורמלי שבכזה חור לא יהיה פקוק...
כנראה שגם בירוחם לא פקוק...
בבית שמש לא היה פעם?

נוף שאי אפשר לטייל, מסובבת עם גדר... (מדרום וצפון לחריש יש טבע מטורף מתחת לבית בלי גדר...)
גם הים לא כ"כ רחוק משם.
מסלולי טיולי חורף סמוך לחריש


אותך לא,
אבל יש אלפי חרדים שנוסעים לצפון,
צפת, טבריה, מירון, חיפה, ועוד ועוד
עמנואל היא לעולם לא יעד.
היא אי שם בקצה שמאלה...

נכון, וגם לא מעניין הקרבה לנתניה, חיפה, יוקנעם חדרה...

כן, עיר עם 5,500 תושבים...

הבדל מזערי שלא שווה את המחיר...
פרדס חנה שהיא 5 דקות מחריש דירה 4 חדרים חדשים עולה 2 מילון
אל תשווה את זה לחור של עמנואל
צפה בקובץ המצורף 1915123עולה

שהם פסיעה מהקו הירוק
וקמו לפני עידן גדר ההפרדה,
ועידן הקפאות הבניה.
נראה לי גם שבית שמש קצת יותר מתפתחת מביתר...



ואם יעשו קבוצה חסידית בחריש?
מה היא שונה מחיפה? עפולה? קריית גת? צפת בעבר?
זה בדיוק אותו דבר!
אגב חריש היא בהרבה יותר חרדית/דתית משלושתם!

אני אישית גם אשמח עם גם יעשו קבוצה ליטאית בעמנואל,
אין לי שום דבר נגד המקום.
רק פשוט זה מגוחך ההשוואה בין העיר חריש ליישוב עמנואל שבלב השומרון....
בחריש אגב יש התפתחות במסחר החרדי
לאחורה סופר משנת יוסף (KT)' קידי שיק,
בנוסף ליש חסד ורמי לוי שהולכים לפתוח.
וגם ללידר, שרייבר, פיצות מאפיות (העדה לנדא), גוד מרקט ועוד ועוד
 
בעיקר חריש נשמעים נואשים לגמרי מהמצבבבב:LOL::LOL::ROFLMAO:
זה פשוט הזיה כל אשכול שמדבר על נושא הדיור החרישניקים קופצים על המציאה מביאים מפות תוכניות וכו' וכו' תראו כאן איך שבן אדם שואל שאלה ומיד @יאיר סופר קופץ על המציאה למרות שזה בכלל לא קשור מישהו כבר כתב כאן בעבר שהוא מדמיין את הגבאי השטיבלאך בחריש דופק על הבימה אחרי התפילה רבותי יש אשכול חדש בפרוג צאו להשפיע:p:p:p:p
 
חריש זו עיר חילונית מאוד מפותחת
לא הייתי קורא לחריש עיר מאוד מפותחת...
זה דמיונות...
אם אין תקציב לביצוע זה דמיונות. אתה יודע כמה תוכניות נמצאים במגירה עשרות שנים?
עמנואל לא צריך לצאת לטייל. אפשר לראות מהמרפסת בבית את הרי השומרון המדהימים. עמנואל נמצאת על הר גבוה הצופה על פני כל האזור. וגם עמנואל עצמה היא עיר מאוד יפה ומטופחת.
לא תהיה קבוצה חסידית בחריש כי חסידים בד"כ לא גרים במעורב עם חילונים ודת"ל.
לדעתי באמת אין השוואה בין חריש לעמנואל. כמו שיביאו כאן מפות שקריית גת יותר קרובה למרכז ולכן היא עדיפה מביתר. תכלס ביתר ועמנואל ערים חרדיות.
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה