דרוש מידע בקשה רצינית לגבי נעילת אשכולות

  • הוסף לסימניות
  • #1
אני נתקלת בהרבה אשכולות שנחסמים. לפעמים זה נשאים ממש חשובים.
אולי אפשר פשוט לכתוב בכל אשכול שנועלים את סיבת הנעילה?
לא תמיד רואים את השתלשלות הדברים (מחיקת הודעות) ואז לא יודעים היכן טמונה הבעיה.
זה כבר נהיה דיי מעצבן...
תודה
 
  • הוסף לסימניות
  • #2
רב האשכולות שנסגרים הסיבה די ברורה והרבה צופים את הנעילה לפני
 
  • הוסף לסימניות
  • #4
אני נתקלת בהרבה אשכולות שנחסמים. לפעמים זה נשאים ממש חשובים.
אולי אפשר פשוט לכתוב בכל אשכול שנועלים את סיבת הנעילה?
לא תמיד רואים את השתלשלות הדברים (מחיקת הודעות) ואז לא יודעים היכן טמונה הבעיה.
זה כבר נהיה דיי מעצבן...
תודה
מצטרף
 
  • הוסף לסימניות
  • #5
רב האשכולות שנסגרים הסיבה די ברורה והרבה צופים את הנעילה לפני
דווקא ממש לא תמיד צופה מראש.
תראי לבד כמה פעמים סגרו את סיטי כאר.
אם את תוך כדי עוקבת בשרשור אולי זה מובן לך.
אבל לי היה מקרה של שאלה ששאלתי ועוד לפני שקראתי את התשובות זה ננעל. ואין לי מושג למה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #8
האשכול האחרון שננעל על עליית המחירים של סיטי קאר, היה אשכול עדין רגוע ולא מתלהם (בניגוד לראשון שגם הוא לא חצה קווים יותר מדי אבל בכל זאת היה מיליטנטי יותר).
לא ברור איזו סיבה יש לסגור אשכול כל כך חשוב שמביע את כאבם האמיתי של ציבור ענק שמעתה יצטרך לחזור לאוטובוסים, זה הכלי הקטן והיחיד שיש לנו כלי חשוב מאד, כלי לגיטימי, וגם את זה לקחת, פלא עצום.....
הלימוד זכות היחיד אולי היה לחצים עצומים כולל איומים בתביעות משפטיות ואז בהחלט אפשר להבין שההנהלה דפרוג לא רוצה מלחמות מיותרת ועדין היה מקום להשאיר אשכול עדין רגוע שמשמיע קול זעקה אמיתי וכואב...חבל!!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #9
האשכול האחרון שננעל על עליית המחירים של סיטי קאר, היה אשכול עדין רגוע ולא מתלהם (בניגוד לראשון שגם הוא לא חצה קווים יותר מדי אבל בכל זאת היה מיליטנטי יותר).
לא ברור איזו סיבה יש לסגור אשכול כל כך חשוב שמביע את כאבם האמיתי של ציבור ענק שמעתה יצטרך לחזור לאוטובוסים, זה הכלי הקטן והיחיד שיש לנו כלי חשוב מאד, כלי לגיטימי, וגם את זה לקחת, פלא עצום.....
הלימוד זכות היחיד אולי היה לחצים עצומים כולל איומים בתביעות משפטיות ואז בהחלט אפשר להבין שההנהלה דפרוג לא רוצה מלחמות מיותרת ועדין היה מקום להשאיר אשכול עדין רגוע שמשמיע קול זעקה אמיתי וכואב...חבל!!!
אז לא פספסתי....


גם האשכול ההוא נעול....
 
  • הוסף לסימניות
  • #10
דווקא ממש לא תמיד צופה מראש.
תראי לבד כמה פעמים סגרו את סיטי כאר.
אם את תוך כדי עוקבת בשרשור אולי זה מובן לך.
אבל לי היה מקרה של שאלה ששאלתי ועוד לפני שקראתי את התשובות זה ננעל. ואין לי מושג למה.
שאלתי פעם והבנתי שיש גם שיקולים כלכלים כמו חברות שמפרסמות בפרוג אז ההנהלה לא יכולה לאפשר שילכלכו עליהם מחשש הפסד כספי או חשש לתביעות דיבה (ההנהלה שללה פעם את הסיבה הזאת אבל עדיין היא קיימת )
או כמו שקרה באשכול של "הנוכל הגדול" שנמחק מלא תוכן מועיל בגלל חשש לאיומים על ההנהלה וחשש להסתבך עם גורמים עוינים
בקיצור יש שיקולים נוספים שאמורים להגן על הפורום הזה שימשיך להתקיים
אז נכון שבפרוג אנחנו מרגישים בבית לדבר על הכל אבל במציאות יש עניים נוספות שתמיד עוקבות אחרי המתרחש...
 
  • הוסף לסימניות
  • #11
זו תגובה שנרשמה ע"י ההנהלה באשכול אחר
אוי, נו באמת.
האשכול קיים, יען הוא חשוב ביותר!

אבל זה לא סוד, שמאחורי פרוג יש אנשים, הבעלים של פרוג אינו אנונימי, ורובכם מכירים אותו בשמו ובפרצופו. אפשר להבין שאינו רוצה להסתבך עם אנשים מהעולם התחתון, כפי שכבר הוכח פה שוב ושוב. משתמש אנונימי שכותב תגובות, אינו חושש מללכת ברחוב, או לשלוח את בניו לחיידר. וד"ל.

חשוב מאוד לפרסם, אך בפרוג הוחלט, לאחר התייעצות עם רבני פרוג, שלא להשאיר את שמו ותמונתו של אותו נוכל. ולא, לא מפני שמגינים עליו, נהופכו.
 
  • הוסף לסימניות
  • #12

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה