דרוש מידע בייביסיטר לתינוק בן כמה שבועות

  • הוסף לסימניות
  • #21
לדעתי תסכמו על סכום שישתלם לה בתנאי שהתינוק אכן רגוע ושקט
ותגידי שאם התינוק ידרוש מעבר לציפיות שלה את תוסיפי העיקר שיהיה לו טוב.
וזה כמובן לטובת הבייבי שהיא תרצה להתמסר אליו הכי שאפשר
 
  • הוסף לסימניות
  • #22
ואגב
חרדת נטישה בדר"כ
יותר מתבטא בגילאים 7-8 חודשים+
בגיל הצעיר,
אם מקבל את הצרכים שלו
ובאופן ח"פ נמצא אצל מישהי זרה אכפתית
לא אמור להיות נזקים...
 
  • הוסף לסימניות
  • #23
אני משאירה תינוק קטן ממש אצל מטפלת (מבוגרת ומנוסה, שזה העיסוק הקבוע שלה),
למשך ליל ל"ג בעומר והבוקר שאחריו, לרגל חלאקה שאנחנו ב"ה חוגגים.
מעוניינת לשמוע מה מקובל בשוק-
כמה משלמים על דבר כזה?
מדובר בקימה בלילה וטיפול צמוד, ובנוסף גם העיתוי של ערב שבת עוד יותר מכביד... מצד שני מספר השעות לא קטן, כ-12 שעות בערך.
חשבתי על סכום של 50 לשעה, הגיוני?
השאלה גם מזה כמה שבועות, 3 שבועות או 8 שבועות? ילדים בגילאים האלו צורכים יחס קצת שונה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #24
ואגב
חרדת נטישה בדר"כ
יותר מתבטא בגילאים 7-8 חודשים+
בגיל הצעיר,
אם מקבל את הצרכים שלו
ובאופן ח"פ נמצא אצל מישהי זרה אכפתית
לא אמור להיות נזקים...
אני אישית חושבת שמה שלא ראוי לעשות לתינוק בגיל שמונה חודשים לא ראוי לעשות גם בגיל שמונה ימים או שמונה שבועות, מדין פשוט של ואהבת לרעך כמוך גם אם לא יהיו נזקים ארוכי טווח. לא הכל בחיים זה למנוע נזק לטווח ארוך.
 
  • הוסף לסימניות
  • #25
אני אישית חושבת שמה שלא ראוי לעשות לתינוק בגיל שמונה חודשים לא ראוי לעשות גם בגיל שמונה ימים או שמונה שבועות, מדין פשוט של ואהבת לרעך כמוך גם אם לא יהיו נזקים ארוכי טווח. לא הכל בחיים זה למנוע נזק לטווח ארוך.
לא חושבת שזה תגובה ראויה גם אם זה רק מה שאת חושבת
האמא שאלה טכני ולא שאלה אם בסדר לעשות את זה
אני חושבת שזה סתם לעשות לה נקיפות מצפון
 
  • הוסף לסימניות
  • #26
אני אישית חושבת שמה שלא ראוי לעשות לתינוק בגיל שמונה חודשים לא ראוי לעשות גם בגיל שמונה ימים או שמונה שבועות, מדין פשוט של ואהבת לרעך כמוך גם אם לא יהיו נזקים ארוכי טווח. לא הכל בחיים זה למנוע נזק לטווח ארוך.
את גם צודקת וגם טועה
יש דברים שמשתנים עם הגיל אז לפעמים רק בטווח של כמה שנים ולפעמים בטווח של כמה חודשים (ולפעמים בטווח של ימים)
 
  • הוסף לסימניות
  • #27
כל אמא יודעת ומרגישה את התינוק שלה ואת הצרכים שלו בצורה הכי מדויקת ונכונה בשבילו.
זה שתהילה מרגישה פחד להשאיר בצורה כזו זו זכותה המלאה וד' נתן לה את הרגשות האלה שמתאיתים לילדים שלה,
אם את מרגישה בטוחה להשאיר תינוק אצל המטפלת שלו שהוא מכיר ואוהב,
ונשאר אצלה כל יום וחוית נטישה יכולה להתרחש בדיוק אותו דבר גם אם נשאר אצלה בבוקר,
ואת מרגישה שזה עדיף לו ולך מכל הסיבות שבעולם,
אין שום סיבה שתקשיבי לכאלה אמירות וסתם תעשי לעצמך נקיפות מצפון!!!
תהיי בטוחה שאת עושה טוב לתינוקי שלך ותשדרי לו את זה וזה הכי חשוב!!!!
בהצלחה!
וכל הכבוד שלמרות גילו הצעיר של תינוקך את מתפנה כל כולך לילדון הגדול יותר בטוחה שלא ישכח לך את זה!!!
הרבה נחת!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #28
אני אישית חושבת שמה שלא ראוי לעשות לתינוק בגיל שמונה חודשים לא ראוי לעשות גם בגיל שמונה ימים או שמונה שבועות, מדין פשוט של ואהבת לרעך כמוך גם אם לא יהיו נזקים ארוכי טווח. לא הכל בחיים זה למנוע נזק לטווח ארוך.
מה זה קשור.
את משאירה את הילדים איתך עד גיל 8 כדי למנוע מהם נזקים?

מדובר באירוע של ילד בן 3
הילד חייב אותה (מדובר גם בתינוק)
הם עושים דווקא בלג בעומר במירון, כי זה חשוב להם מאוד כנראה.
לקחת את התינוק הקטן זה עוול לכולם
ולתינוק העוול הכי גדול בעיני...

הנזק של הילד בן 3 יהיה גדול יותר אם לא תהיה איתו ברגע השמחה.

התינוק הקטן נשאר אצל אישה טובה, מנוסה רגועה
שמקבלת שכר מכובד, כך שלא מרגישה מנוצלת
לא הבנתי למה כ"כ אכפת לך...

רגע
ואם זה היה חתונה של אחותה והיתה משאירה את התינוק
גם היית מזדעקת כך
או אומרת,
כל הכבוד שאת לא לוקחת את התינוק
כדי למנוע ממנו נזקים...

אכפת לך שנוסעים למירון?
 
  • הוסף לסימניות
  • #29
אני פשוט בהלם!
מעולם לא השארתם ילד עם בייביסיטר?
היא צריכה שהסיבה תהיה מוצדקת בעיני אי מי?
שאלה שאלה טכנית ואפשר לענות לה יפה
להשאיר תינוק עם מטפלת מנוסה לישון בבית ללילה
כאילו השאירה אותו בלב המדבר
ועוד משלמת סכום כסף כדי לוודא שהכל יהיה על הצד הטוב ביותר
עדיף לנסוע עם תינוק למירון????
 
  • הוסף לסימניות
  • #31
סליחה שאני מקלקלת אבל זה סכום נמוך מידי. מטפלות לילה לוקחות יותר מ50 לשעה.
אני שמרתי פעם על תינוק למשך יומיים. הסכום היה באלפים, לא במאות. (למען ההגינות אציין שהיה מדובר במשפחה בעלת אמצעים)
אציין שעברתי ממיטתי הקבועה לחדר אחר להיות ליד התינוק כל הלילה כדי לא להעיר את בן הזוג.
 
  • הוסף לסימניות
  • #32
@חישוקים חייבת להגיד שאני מתפעלת ממך ממש,
רואים איך את מנסה להיות האמא הכי מושלמת, ולתת לכל ילד את הצרכים שלו.
להיפרד מסכום נכבד לטובת התינוק כדי למנוע ממנו טלטולים מיותרים,
ולתת את כל כולך לילד הגדול יותר שזקוק לך.
בטוחה שהילדים שלך מרגישים את המסירות, וזה מה שהכי משפיע על העתיד.
 
  • הוסף לסימניות
  • #33
לא חושבת שזה תגובה ראויה גם אם זה רק מה שאת חושבת
האמא שאלה טכני ולא שאלה אם בסדר לעשות את זה
אני חושבת שזה סתם לעשות לה נקיפות מצפון
האמא שאלה בפורום ציבורי וטרחה לפרט את הסיבה, משמע היא לא מרגישה עם זה הכי בנוח בעולם, ובצדק. לא התכוונתי להעביר ביקורת, כן שיתפתי מהניסיון שלי בתחום. זה הכול. אני בתור אמא נהנית שמאירים את עיני בעוד זוויות שלא חשבתי עליהן.
מה זה קשור.
את משאירה את הילדים איתך עד גיל 8 כדי למנוע מהם נזקים?

מדובר באירוע של ילד בן 3
הילד חייב אותה (מדובר גם בתינוק)
הם עושים דווקא בלג בעומר במירון, כי זה חשוב להם מאוד כנראה.
לקחת את התינוק הקטן זה עוול לכולם
ולתינוק העוול הכי גדול בעיני...

הנזק של הילד בן 3 יהיה גדול יותר אם לא תהיה איתו ברגע השמחה.

התינוק הקטן נשאר אצל אישה טובה, מנוסה רגועה
שמקבלת שכר מכובד, כך שלא מרגישה מנוצלת
לא הבנתי למה כ"כ אכפת לך...

רגע
ואם זה היה חתונה של אחותה והיתה משאירה את התינוק
גם היית מזדעקת כך
או אומרת,
כל הכבוד שאת לא לוקחת את התינוק
כדי למנוע ממנו נזקים...

אכפת לך שנוסעים למירון?
על תינוק בן כמה שבועות מחללים שבת גם על ספק פיקוח נפש, חלאקה במירון זה אפילו לא מנהג ישראל.
מדובר בנסיעה למקום מועד לפורענות, בזמן מועד לפורענות, בערב שבת עם סיכון מסוים וסביר להתיקע שם לכל השבת ולהשאיר את התינוק עם אישה זרה, שלא מכירה את התינוק והוא לא אותה והיא גם לא עושה את זה בדרך כלל (אחרת היא לעולם לא הייתה מסכימה לתשלום הנמוך הזה).
אני באמת לא מבינה את ההשוואה לחתונה של כמה שעות. וכן, אם דווקא מעניין אותך, אני ויתרתי על חתונה של גיס כי לא היה לי איפה להשאיר את התינוק.
 
  • הוסף לסימניות
  • #35
לתינוק בגיל הזה אין תחושת זמן. מבחינתו זה נטישה לנצח. מבינה שמבחינתך הסיבה מוצדקת - בסדר גמור. רק אמרתי מה אני חושבת.

אם היא הייתה באה אלייך הביתה התעריף דווקא יותר זול כי התינוק רגיל למקום ויש סיכוי שישן יותר טוב. מהניסיון שלי 99% מהתינוקות במצב כזה לא ישנו כל הלילה (אחוז ניכר מתוכם עשויים לפתח חום) אז משלמים בהתאם כי את לא יודעת מה יהיה...
(שמרתי על תינוקות בגילאים האלו בתור רווקה אז אומרת לך מה שאני יודעת מהניסיון שלי)
מנסיון שלי מהצד השני- התגובה מוגזמת,
שמרתי בסיטואציות שונות על תינוקות שונים לאורך הלילה, כולל בגילאי שבועות ספורים (בתור חסד משפחתי בד"כ- בבחינת שמור לי ואשמור לך...), רוב התינוקות ישנו בשלום ובשלווה, אפילו יותר טוב מהילדים הביולוגיים שלי. אף אחד לא העלה חום..
ולא היה מדובר בתינוקות שהכרתי יותר מדי, מבחינתם הייתי אישה זרה
 
  • הוסף לסימניות
  • #36
תודה על כל התגובות המחממות והטובות,
מעריכה את זה מאד!
@רפרפת , ריגשת אותי במיוחד. תודה רבה!

וכל מי שלא מבין את הסיטואציה- זה בסדר גמור, זכותו להביע את דעתו.
לא גורם לי לנקיפות מצפון או לשינוי תוכנית...
רק מתקנת:
האמא שאלה בפורום ציבורי וטרחה לפרט את הסיבה, משמע היא לא מרגישה עם זה הכי בנוח בעולם, ובצדק.
מרגישה עם זה בנוח,
פירטתי את הסיבה רק כדי שהתמונה המלאה תהיה מובנת (ל"ג בעומר הוא לא יום רגיל, וגם לא העיתוי של יום שישי).
כמו שכתבתי קודם, ברור לי שאני צריכה להיות עם בן השלוש במירון מכמה וכמה סיבות מוצדקות (בין השאר, כי הוא ילד של רבי שמעון- קרוי על שמו והבטחנו בפה מלא במשך כמה שנים שנבוא לספר אותו בציונו ביום ל"ג בעומר, ואנחנו רוצים וחייבים לקיים את ההבטחה. וזו רק אחת הסיבות...)
תודה בכל אופן על הרצון להאיר את עיניי.

בשורות טובות וישועות לכולם בזכות התנא האלוקי!
 
  • הוסף לסימניות
  • #37
תודה על כל התגובות המחממות והטובות,
מעריכה את זה מאד!
@רפרפת , ריגשת אותי במיוחד. תודה רבה!

וכל מי שלא מבין את הסיטואציה- זה בסדר גמור, זכותו להביע את דעתו.
לא גורם לי לנקיפות מצפון או לשינוי תוכנית...
רק מתקנת:

מרגישה עם זה בנוח,
פירטתי את הסיבה רק כדי שהתמונה המלאה תהיה מובנת (ל"ג בעומר הוא לא יום רגיל, וגם לא העיתוי של יום שישי).
כמו שכתבתי קודם, ברור לי שאני צריכה להיות עם בן השלוש במירון מכמה וכמה סיבות מוצדקות (בין השאר, כי הוא ילד של רבי שמעון- קרוי על שמו והבטחנו בפה מלא במשך כמה שנים שנבוא לספר אותו בציונו ביום ל"ג בעומר, ואנחנו רוצים וחייבים לקיים את ההבטחה. וזו רק אחת הסיבות...)
תודה בכל אופן על הרצון להאיר את עיניי.

בשורות טובות וישועות לכולם בזכות התנא האלוקי!
את מהממת והתגובות שלך מיוחדות במינן בסובלנותן.
שתזכו לראות מכולם המון נחת!
 
  • הוסף לסימניות
  • #38
האמא שאלה בפורום ציבורי וטרחה לפרט את הסיבה, משמע היא לא מרגישה עם זה הכי בנוח בעולם, ובצדק. לא התכוונתי להעביר ביקורת, כן שיתפתי מהניסיון שלי בתחום. זה הכול. אני בתור אמא נהנית שמאירים את עיני בעוד זוויות שלא חשבתי עליהן.

על תינוק בן כמה שבועות מחללים שבת גם על ספק פיקוח נפש, חלאקה במירון זה אפילו לא מנהג ישראל.
מדובר בנסיעה למקום מועד לפורענות, בזמן מועד לפורענות, בערב שבת עם סיכון מסוים וסביר להתיקע שם לכל השבת ולהשאיר את התינוק עם אישה זרה, שלא מכירה את התינוק והוא לא אותה והיא גם לא עושה את זה בדרך כלל (אחרת היא לעולם לא הייתה מסכימה לתשלום הנמוך הזה).
אני באמת לא מבינה את ההשוואה לחתונה של כמה שעות. וכן, אם דווקא מעניין אותך, אני ויתרתי על חתונה של גיס כי לא היה לי איפה להשאיר את התינוק.
גם בגיל 50 מחללים שבת על ספק פיקוח נפש
 
  • הוסף לסימניות
  • #40
הכותבת וודאי התכוונה שתינוק הוא חולה שיש בו סכנה
למרות שאני לא מבינה את ההקשר :unsure:
הרבה דברים לא הבנתי דעתי היא שילדים עד חצי שנה ממש לא מעניין אותם מי עומד מולם רק שייחכו להם יאכילו אותם וזהו מעון שעובד לילה יהיה אחד הדברים הרווחים
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה