- הוסף לסימניות
- #61
כמי שמתעסקת בשידוכים וזכיתי ב"ה לעשות כמה וכמה אני אחלק את התשובה לשתיים
תמונה לשדכן/ית: בעיני חובה, עוברים אצלי כ"כ הרבה שמות שבלי תמונה קשה לי ממש לזכור או להבין מה בדיוק הסגנון של המועמד/ת, מה גם שלפעמים אני מקבלת בקשות ספציפיות וחבל לבזבז את הזמן של שני הצדדים, אציין שאני לא מעבירה בלי לבקש. ואגב, יש אנשים שלא מוכנים לשלוח תמונה, אותי אישית זה קצת מלחיץ, והם גם לא מצפים שאני אלך לראות כל מעומד ששולחים לי
לגבי שליחה לצד השני, אני מבינה את הרתיעה ולכן אני אישית גם כשיש הסכמה לשליחת תמונה קודם שולחת את הפרטים ורק כששומעת שיש ענין בהצעה מצרפת את התמונה
מצד שני, אפשר לקרוא לזה שטחיות כמה שרוצים אבל עובדה שאם בחור או בחורה מורידים על חלק מסוים בחיצוניות הם כנראה יורידו על זה גם בפגישה, בדר"כ אם מורידים על תמונה מהניסיון שלי זה לא בגלל משהו קטן אלא ענין משמעותי יותר, מועמד חכם ובוגר מבין או מבינה שתמונה זה רק חלק מאוד ראשוני וגם אם התמונה לא נראית לו ב100 אחוז אם אין משהו מאוד עקרוני ושאר הדברים מתאימים מהניסיון שלי זה לא עצר מלהתקדם לפגישה.
מה שכן, לפעמים מתעדפים הצעות לפי נשיאת החן בתמונה, זה קצת מבאס אותי אבל זה גלגל שכבר התגלגל ולא נראה לי שאפשר לעצור אותו
תמונה לשדכן/ית: בעיני חובה, עוברים אצלי כ"כ הרבה שמות שבלי תמונה קשה לי ממש לזכור או להבין מה בדיוק הסגנון של המועמד/ת, מה גם שלפעמים אני מקבלת בקשות ספציפיות וחבל לבזבז את הזמן של שני הצדדים, אציין שאני לא מעבירה בלי לבקש. ואגב, יש אנשים שלא מוכנים לשלוח תמונה, אותי אישית זה קצת מלחיץ, והם גם לא מצפים שאני אלך לראות כל מעומד ששולחים לי
לגבי שליחה לצד השני, אני מבינה את הרתיעה ולכן אני אישית גם כשיש הסכמה לשליחת תמונה קודם שולחת את הפרטים ורק כששומעת שיש ענין בהצעה מצרפת את התמונה
מצד שני, אפשר לקרוא לזה שטחיות כמה שרוצים אבל עובדה שאם בחור או בחורה מורידים על חלק מסוים בחיצוניות הם כנראה יורידו על זה גם בפגישה, בדר"כ אם מורידים על תמונה מהניסיון שלי זה לא בגלל משהו קטן אלא ענין משמעותי יותר, מועמד חכם ובוגר מבין או מבינה שתמונה זה רק חלק מאוד ראשוני וגם אם התמונה לא נראית לו ב100 אחוז אם אין משהו מאוד עקרוני ושאר הדברים מתאימים מהניסיון שלי זה לא עצר מלהתקדם לפגישה.
מה שכן, לפעמים מתעדפים הצעות לפי נשיאת החן בתמונה, זה קצת מבאס אותי אבל זה גלגל שכבר התגלגל ולא נראה לי שאפשר לעצור אותו
הנושאים החמים