לידה אחרי ניתוח בלידה הראשונה

  • הוסף לסימניות
  • #21
תנו לי מושגים
כמה עולה תומכת לידה?
1,000-3,000-10,000-100,000
 
  • הוסף לסימניות
  • #22
תנו לי מושגים
כמה עולה תומכת לידה?
1,000-3,000-10,000-100,000
2,800 - 2,300
ויש גם בסביבות 1,400
ממש משתנה מאחת לשניה

ממליצה ביותר על אפרת קורנפלד מלניאדו.
מניסיון!
 
  • הוסף לסימניות
  • #23
אין לי כח סבל
בכלל
אני שונאת לסבול
בטעות נולדי אישה..
 
  • הוסף לסימניות
  • #24
אין לי כח סבל
בכלל
אני שונאת לסבול
בטעות נולדי אישה..
ב"ה שיש אפידורל
רק שאסור לקחת ממנו יותר מדי כי צריך להרגיש קצת כדי לפעול נכון

יש גם כל מני סוגי קולות נמוכים שאת יכולה לעשות לעצמך במהלך הצירים...
שמועיל פלאים להפחתת הכאב - בזכות שלמדתי אותם היה לי כח ב"ה להתמודד עם הצירים בלידה השניה ...
ובראשונה כמעט התעלפתי רק מלחשוב שבא עוד אחד - עוד לא הכרתי את הצלילים האלו ...
 
  • הוסף לסימניות
  • #25
הייתי יומיים עם צירים של זרוז
סבל שאני מאחלת רק לאמהות של שהידים
אין לי כח לחשוב על זה שוב (ושיגמר בסוף בקיסרי)
בא לי לבוא כמו מלכה, בלי שיכאב לי
בעלי יקבל תדרוך וישב איתי בניתוח
ולא כמו לידה שעברה
באתי לניתוח אחרי יומיים בלי שינה ודמעות שגמרו לי את הכח+טשטוש...
וכמובן שבעלי לא היה איתי כדי לתמוך בי כי זה היה חירום ולא יכלתי להינות מהבכי הראשון של התינוק שלי, למרות שהצמידו לי אותו ללחי כדי שארגיש אותו.
אני מרגישה שיצאתי קרחת מכל הכיוונים
ולא בא לי עוד פעם..
 
  • הוסף לסימניות
  • #26
הייתי יומיים עם צירים של זרוז
סבל שאני מאחלת רק לאמהות של שהידים
אין לי כח לחשוב על זה שוב (ושיגמר בסוף בקיסרי)
בא לי לבוא כמו מלכה, בלי שיכאב לי
בעלי יקבל תדרוך וישב איתי בניתוח
ולא כמו לידה שעברה
באתי לניתוח אחרי יומיים בלי שינה ודמעות שגמרו לי את הכח+טשטוש...
וכמובן שבעלי לא היה איתי כדי לתמוך בי כי זה היה חירום ולא יכלתי להינות מהבכי הראשון של התינוק שלי, למרות שהצמידו לי אותו ללחי כדי שארגיש אותו.
אני מרגישה שיצאתי קרחת מכל הכיוונים
ולא בא לי עוד פעם..
באמת חוית טראומה לא שגרתית בכלל!!!!!!!!!!!!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #27
הייתי יומיים עם צירים של זרוז
סבל שאני מאחלת רק לאמהות של שהידים
אין לי כח לחשוב על זה שוב (ושיגמר בסוף בקיסרי)
בא לי לבוא כמו מלכה, בלי שיכאב לי
בעלי יקבל תדרוך וישב איתי בניתוח
ולא כמו לידה שעברה
באתי לניתוח אחרי יומיים בלי שינה ודמעות שגמרו לי את הכח+טשטוש...
וכמובן שבעלי לא היה איתי כדי לתמוך בי כי זה היה חירום ולא יכלתי להינות מהבכי הראשון של התינוק שלי, למרות שהצמידו לי אותו ללחי כדי שארגיש אותו.
אני מרגישה שיצאתי קרחת מכל הכיוונים
ולא בא לי עוד פעם..

זה בסדר גמור שככה החלטת. רק בריאות ושמחה!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #28
  • הוסף לסימניות
  • #29
@שירייי111, אם את רוצה ללכת לקראת לידה רגילה,
את חייבת לעבוד על חשיבה חיובית כלפיה,
זה הבסיס הראשון להצלחה.
וכמובן הכל מאיתו יתברך.
תחשבי טוב - יהיה טוב!!!
מאחלת לך הכל טוב!
 
  • הוסף לסימניות
  • #30
אני איתך
לא מרגישה טוב עם זה
כי ניתוח הוא לא בריא וגם מגביל את מספר הילדים האפשריים...

אני איתך בעניין הזה,אבל יש תמיד גישה כזו של הטפה לטיבעי וזה ממש לא מתאים לכל אחת בכל מיני סיטואציות בחיים. לפעמים הבחירה הזאת היא המרגיעה והטובה לאותו הרגע. בעז"ה שיפלו הפחדים ותשתחרר כל הטראומה שעברת. אבל עד אז פשוט רציתי לעודד אותך שגם הבחירה הזאת היא בסדר גמור!
 
  • הוסף לסימניות
  • #31
@שירייי111, אם את רוצה ללכת לקראת לידה רגילה,
את חייבת לעבוד על חשיבה חיובית כלפיה,
זה הבסיס הראשון להצלחה.
וכמובן הכל מאיתו יתברך.
תחשבי טוב - יהיה טוב!!!
מאחלת לך הכל טוב!


את כל כך צודקת!!!
האמת שלפני הלידה הקודמת
הייתי רואה נשים עם עגלות ואמרתי "ואוו, היא עשתה את זה"
ולא הצלחתי לדמיין את עצמי בסיטואציה
ועדיין לא מצליחה..
 
  • הוסף לסימניות
  • #32
אני איתך


אני איתך בעניין הזה,אבל יש תמיד גישה כזו של הטפה לטיבעי וזה ממש לא מתאים לכל אחת בכל מיני סיטואציות בחיים. לפעמים הבחירה הזאת היא המרגיעה והטובה לאותו הרגע. בעז"ה שיפלו הפחדים ותשתחרר כל הטראומה שעברת. אבל עד אז פשוט רציתי לעודד אותך שגם הבחירה הזאת היא בסדר גמור!



חמודה
 
  • הוסף לסימניות
  • #34
את כל כך צודקת!!!
האמת שלפני הלידה הקודמת
הייתי רואה נשים עם עגלות ואמרתי "ואוו, היא עשתה את זה"
ולא הצלחתי לדמיין את עצמי בסיטואציה
ועדיין לא מצליחה..
את מזכירה לי את עצמי-גם אני כמוך לא מסוגלת לסבול, אין לי כח סבל(או שאני חושבת כך בכל אופן)
בלידה ראשונה היה לי קיסרי כי לא התקדם, אחרי שסבלתי צירים וכו' , בלידה הבאה גם חשבתי לעצמי עדיף כבר ניתוח מתוכנן, כך לא אסבול וזהו אך ידעתי שלא מומלץ ובסופו של דבר ילדתי לידה רגילה עם תומכת מצוינת, באמת לא האמנתי שאצליח. וגם בבית חולים לא הסכימו לתת אפידורל מיד כדי שתהיה התקדמות משמעותית בסוף נתנו אפידורל וילדתי עם ואקום, וכמובן שכל הזמן הייתי בלחץ שאולי עדיין יהיה ניתוח והרופאים באו והלחיצו כל הזמן שאם לא מתקדם יהיה ניתוח, בסופו של דבר היה לידה בואקום.
אך מבחינת ההתאוששות אני באמת מודה שאין מה להשוות -חוץ מהכאבים המטורפים של אחרי ניתוח בצלקת וכו', כל השנה שאחרי ניתוח עדיין סבלתי מכל מיני דברים ומחושים ואחרי לידה רגילה באמת התאוששתי הרבה יותר מהר והרגשתי הרבה יותר טוב
אז אפילו תחשבי על הנושא הזה שזה שווה לידה רגילה
 
  • הוסף לסימניות
  • #35
הייתי יומיים עם צירים של זרוז
סבל שאני מאחלת רק לאמהות של שהידים
אין לי כח לחשוב על זה שוב (ושיגמר בסוף בקיסרי)
בא לי לבוא כמו מלכה, בלי שיכאב לי
בעלי יקבל תדרוך וישב איתי בניתוח
ולא כמו לידה שעברה
באתי לניתוח אחרי יומיים בלי שינה ודמעות שגמרו לי את הכח+טשטוש...
וכמובן שבעלי לא היה איתי כדי לתמוך בי כי זה היה חירום ולא יכלתי להינות מהבכי הראשון של התינוק שלי, למרות שהצמידו לי אותו ללחי כדי שארגיש אותו.
אני מרגישה שיצאתי קרחת מכל הכיוונים
ולא בא לי עוד פעם..
ממש ככה היה גם אצלי.
ובלידה השניה- שהיה (בסוף) ניתוח מתוכנן- הגעתי כמו מלכה. נכנסתי לחדר ניתוח כמו נסיכה. מאופרת, אפילו.:eek::p:eek: עם אופציה למלווה (בסוף לא נכנס בעלי, כי ביקשתי קצת טישטוש- לתחילת הניתוח.
טישטשו אותי טיפה, נימנמתי, התעוררתי- מהבכי של התינוקי שלי ברגע שהוא יצא. החזקתי את הרך הנולד כמה דקות. ליטפתי אותו, נישקתי, ראיתי, נהניתי. לאט לאט- תוך כדי תפירה- עבר לי לגמרי ההשפעה של הטישטוש. היה לי זמן להתפלל על כל מי ומה שרציתי. אפילו קצת השתעממתי בסוף...
בחדר התאוששות יכלתי לדבר ולהתרגש עם בעלי בנחת. כבר עבר לי ההשפעה של הטישטוש.
אחרי כמה שעות עליתי למחלקה. כמו נסיכה.... לא מאוד כאבים, לא מרגישה פרה.... נקיה יחסית... לא הרגשתי שאני צריכה דחוף הרגע אמבטיה...
שלא כמו בלידה הקודמת שהיה בסוף ניתוח חירום- שטישטשו אותי לגמרי. שההשפעה של זה עבר לגמרי רק אחרי יומיים. לא ראיתי את הבת שלי מיד כשנולדה- ר קאחרי איזה 8 שעות. כשבעלי נכנס להגיד לי מזל טוב- בקושי הצלחתי לפתוח ת'עיניים. בטח לא להגיב. סיוט.
מאיזשהו מקום- ניתוח מתוכנן זה בטוח עדיף מניתוח חירום (גם מבחינה רפואית- יש פחות סיכונים) השאלה היא כמה סיכויים ללידה רגילה יש.
 
  • הוסף לסימניות
  • #36
אני ילדתי לידה ראשונה גם בקיסרי ובלידה שניה חשבתי לקחת בהתחלה רופא פרטי
בסוף לא לקחתי והלכתי ללידהעם המון תפילות שיהיה לידה רגילה וב"ה הכל היה בסדר ללא רופא פרטי וללא תומכת
 
  • הוסף לסימניות
  • #37
הייתי יומיים עם צירים של זרוז
סבל שאני מאחלת רק לאמהות של שהידים
אין לי כח לחשוב על זה שוב (ושיגמר בסוף בקיסרי)
בא לי לבוא כמו מלכה, בלי שיכאב לי
בעלי יקבל תדרוך וישב איתי בניתוח
ולא כמו לידה שעברה
באתי לניתוח אחרי יומיים בלי שינה ודמעות שגמרו לי את הכח+טשטוש...
וכמובן שבעלי לא היה איתי כדי לתמוך בי כי זה היה חירום ולא יכלתי להינות מהבכי הראשון של התינוק שלי, למרות שהצמידו לי אותו ללחי כדי שארגיש אותו.
אני מרגישה שיצאתי קרחת מכל הכיוונים
ולא בא לי עוד פעם..
שירי111
תרשי לי לשאול אותך, כמה זמן את אחרי?
אני בטוחה ב99.9% שעוד לא עברה שנה+
אני צודקת?
 
  • הוסף לסימניות
  • #38
אני ילדתי ראשון בקיסרי חירום ואח"כ עוד 3 לידות רגילות עם רופא פרטי.
אם הייתי בלי רופא פרטי הייתי בטוח מגיעה שוב לניתוח חוזר.
השאלה מה רמת הסיכון בהריון שלך.
 
  • הוסף לסימניות
  • #39
אך מבחינת ההתאוששות אני באמת מודה שאין מה להשוות -חוץ מהכאבים המטורפים של אחרי ניתוח בצלקת וכו', כל השנה שאחרי ניתוח עדיין סבלתי מכל מיני דברים ומחושים ואחרי לידה רגילה באמת התאוששתי הרבה יותר מהר והרגשתי הרבה יותר טוב

אצלי הניתוח לא היה בראשוןן אבל גם אני חושבת שאם משהי מפחדת מסבל אז מה בכלל האופציה של ניתוח מול לידה רגילה?
לידה רגילה גם אם היא ארוכה נגמרת אחרי מקסימום שלושה ימים והתאוששות מהניתוח בימים הראשונים סבל נוראי עם כל תנועה וחודשים אח"כ עדיין עם תופעות שונות שלא נותנות לשכוח... אם יש אופציה ללידה רגילה אני לא הייתי חושבת פעמיים.
אצל אחותי ילדה לידה ראשונה קיסרי בשניה לקחה תומכת הייתה לידה לא קלה אבל כשהגיע למחלקה לא גמרה להתלהב שיכולה לתפקד...
 
  • הוסף לסימניות
  • #40
אני ילדתי לידה ראשונה קייסרי
ללידה שניה לקחתי תומכת ואפידורל ודיקור סיני לפני
והייתה לידה קלה ממש ודי קצרה
לידה שלישית ילדתי בלי תומכת ובלי אפידורל
תוך כמה דקות מאז שהגעתי היה כואב מאוד
אבל בלי קשר לקיסרי
לידה בבלי אפידורל זה כואב
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה