דרוש מידע מכירים מקרוב ילד שעבר טיפול רגשי?

ואז הוא לוקח לא 300 ש"ח לטיפול אלא 500 ש"ח .. כי הוא המומחה....
מחירי עושק. פסיכולוגים חילוניים עם התמחות של שנים לא מגרדים אותם.
(וגם אנשי טיפול חרדים וטובים, בעל הסמכה מקצועית מלאה, לא לוקחים אותם).
 
איך בודקים את זה?
זה בדיקת דם פשוטה?
כשמבקשים בדיקת דם, אל תגידו שאתם רוצים בדיקת דם.
כדי שהרופא לא ירגיש מזכיר שעושה מה שאומרים לו.
תגידו שאתם סובלים מחולשה ועייפות... ואז בדרך כלל הדבר הראשון שעושים זה לשלול חסרים תזונתיים וכדומה והרופא מציע בדיקות דם. (אם לא מציע פשוט תציעו בעדינות)
כשכבר מתחיל להקליד את בדיקות הדם.
תבקשי שיבדוק גם מאגרי ברזל, בי 12, ובלוטת התריס (לרוב הרופאים יכניסו את זה אוטומטית, אבל תבקשו בכל אופן)
בלוטת התריס נקרא TSH בבדיקות הדם, בקופת חולים מתייחסים לזה רק כשעובר את מסר 5. בפועל, כל הסימפטומים הנ"ל יכולים כבר להופיע כשזה מעל 2.
אם יש בעיה בבלוטת התריס לא תצליחו לרדת במשקל, והבטן לא יכנס, גם אם תלכו כל בוקר מירושלים לתל אביב
 
מחירי עושק. פסיכולוגים חילוניים עם התמחות של שנים לא מגרדים אותם.
(וגם אנשי טיפול חרדים וטובים, בעל הסמכה מקצועית מלאה, לא לוקחים אותם).
אני מכירה גם כאלה שלוקחים 1000 שקל....
שאלת השאלות זה האם הם מביאים תוצאות, אם כן אז שווה את הכסף, ואם לא, גם אם שילמתי שכר מינימום למטפל.
הזמן שלי גם שווה את זה. הטרטור של הילד גם שווה.
ואגב, פסיכולוגים מקבלים סבסודים בלימודים. כך שהוצאות הלימודים שלהם לא היו כל כך גבוהות, וכן סוחבים אותך שנים כך שבסוף אתה מוציא יותר כסף.
מטפלים טובים למדו כ4 שנים, והציאו עשרות אלפי שקלים על הלימודים.
אני אישית הוצאתי יותר מ100,000 על לימודים. ואני לא מטפלת רגשית, רק קואצ'רית עם עוד הרבה נישות.
 
איך בודקים את זה?
זה בדיקת דם פשוטה?
כשמבקשים בדיקת דם, אל תגידו שאתם רוצים בדיקת דם.
כדי שהרופא לא ירגיש מזכיר שעושה מה שאומרים לו.
תגידו שאתם סובלים מחולשה ועייפות... ואז בדרך כלל הדבר הראשון שעושים זה לשלול חסרים תזונתיים וכדומה והרופא מציע בדיקות דם. (אם לא מציע פשוט תציעו בעדינות)
כשכבר מתחיל להקליד את בדיקות הדם.
תבקשי שיבדוק גם מאגרי ברזל, בי 12, ובלוטת התריס (לרוב הרופאים יכניסו את זה אוטומטית, אבל תבקשו בכל אופן)
בלוטת התריס נקרא TSH בבדיקות הדם, בקופת חולים מתייחסים לזה רק כשעובר את מסר 5. בפועל, כל הסימפטומים הנ"ל יכולים כבר להופיע כשזה מעל 2.
אם יש בעיה בבלוטת התריס לא תצליחו לרדת במשקל, והבטן לא יכנס, גם אם תלכו כל בוקר מירושלים לתל אביב
נא להשאיר האשכול נקי לנושא שלשמו נפתח.
בתודה.
 
אני מכירה גם כאלה שלוקחים 1000 שקל....
שאלת השאלות זה האם הם מביאים תוצאות, אם כן אז שווה את הכסף, ואם לא, גם אם שילמתי שכר מינימום למטפל.
הזמן שלי גם שווה את זה. הטרטור של הילד גם שווה.
ואגב, פסיכולוגים מקבלים סבסודים בלימודים. כך שהוצאות הלימודים שלהם לא היו כל כך גבוהות, וכן סוחבים אותך שנים כך שבסוף אתה מוציא יותר כסף.
מטפלים טובים למדו כ4 שנים, והציאו עשרות אלפי שקלים על הלימודים.
אני אישית הוצאתי יותר מ100,000 על לימודים. ואני לא מטפלת רגשית, רק קואצ'רית עם עוד הרבה נישות.
לא כל הפסיכולוגים מקבלים סבסודים בלימודים, וחוץ מלימודי תואר מטפל טוב ממשיך להוציא עוד הרבה-הרבה כסף בהמשך.
לא פחות מהסכומים שציינת.
אבל אני שמחה שיש לך גילוי נאות שמסביר את עמדתך, ולפיכך לא ניכנס לוויכוח.
 
נערך לאחרונה ב:
לא כל הפסיכולוגים מקבלים סבסודים בלימודים, וחוץ מלימודי תואר מטפל טוב ממשיך להוציא עוד הרבה-הרבה כסף בהמשך.
לא פחות מהסכומים שציינת.
אבל אני שמחה שיש לך גילוי נאות שמסביר את עמדתך, ולפיכך לא ניכנס לוויכוח.
לא הבנתי מה אמור להיות הוויכוח.
כמו בכל דבר, מחיר הוא עניין של הצעה וביקוש.
אם היומן שלו ריק והוא מחפש לקוחות אז המחיר זול.
ואם היומן מלא והוא לא מחפש לקוחות אז הוא מעלה מחירים.
אני ממש לא בעד לקחת 1000 לפגישה. זה גובל בחזירות לדעתי...
אלא אם כן אתה ממש נותן תמורה, למשל, יועץ ומאמן עסקי שבאמת גורם לך להרוויח את כל הכסף הזה בעקבות הייעוץ - אפשר להבין.
רק ציינתי, שצריך לקחת בחשבון את כל ההוצאות שהיו בלימוד המקצוע.
 
לא הבנתי מה אמור להיות הוויכוח.
כמו בכל דבר, מחיר הוא עניין של הצעה וביקוש.
אם היומן שלו ריק והוא מחפש לקוחות אז המחיר זול.
ואם היומן מלא והוא לא מחפש לקוחות אז הוא מעלה מחירים.
אני ממש לא בעד לקחת 1000 לפגישה. זה גובל בחזירות לדעתי...
אלא אם כן אתה ממש נותן תמורה, למשל, יועץ ומאמן עסקי שבאמת גורם לך להרוויח את כל הכסף הזה בעקבות הייעוץ - אפשר להבין.
רק ציינתי, שצריך לקחת בחשבון את כל ההוצאות שהיו בלימוד המקצוע.
ואני רק עדכנתי אותך שללמוד פסיכולוגיה זה לא יותר זול :)
וגם שם ממשיכות להיות הוצאות של הכשרות נוספות והדרכות בלתי פוסקות.
 
שלחתי כמה ילדים לטיפול רגשי,
אם אחרי 12 פגישות לא ראיתי שום שיפור אז עברתי מטפל.
וסליחה מראש מאנשי מקצוע עם תואר.
5 תרפיסטים עם תואר לא הצליחו להזיז כלום (נסיון על כמה ילדים)
3 מטפלים לפי שיטות אלטרנטיביות, כאלה שלמדו הרבה, יש תעודות אך אין תואר - הם הצליחו לעשות שינוי משמעותי.

באיזה שיטות: שיטות אימוניות, NLP, פרחי באך, תוספי תזונה.

איך ראיתי שזה עובד - המנהל של החיידר התקשר לשאול מה שעיתי עם הילד, הוא הרבה יותר רגוע.
הוא לא ידע ששלחתי לטיפול...

אגב, אני אישית למדתי פרחי באך בעקבות זה שראיתי עד כמה זה עובד.
אני לא עובדת בזה ממש, יש לי ערכה שאני מכינהלי ולילדים בעת הצורך.
היה תקופה שניסיתי לחקור עד כמה זה עובד.
נתתי לאנשים טיפול ואמרתי להם שישלמו לי רק אם זה עובד.
מתוך 18 אנשים שנתתי, 15 אנשים באו לשלם!

חשוב כמובן שיהיו אנשי מקצוע.
אי אפשר לקבוע אם שיטה עובדת לפי כמה פגישות או לפי מטפל אחד.
יש מצבים שצריך יותר מפגשים, ויש מצבים שהמטפל עצמו הוא לא מומחה והשיטה מצויינת.

יש אגב הרבה בעיות שנובעות מחוסר של ויטמינים ומינרלים,
למשל: חוסר בברזל יכול לגרום לחוסר תאבון, לפחדים וחרדות, לתשוקה לשוקולד (אם אתם חייבים שוקולד ולא יכולים להתאפק תבדקו ברזל!)
חוסר בי12 יכול לגרום לחרדות, לרחפנות (אגב, חוסר בי12 גורם לבעיה בספיגת הברזל)
בעיות בבלוטת התריס יכול לגרום לאדישות, מצבי רוח, השמנה בטנית, נשירת שיער, עצירות, חוסר חשק לעשות דברים ועוד. - יש לציין שבקופת חולים מתייחסים לבעיה בבלוטת התריס רק כשזה ממש גבוה, בתכלס, כל הנ"ל כבר קורה כשנמצאים באמצע שזה תקין מבחינת קופת חולים.
יש לך מטפל בפרחי באך מוסמך להמליץ עליו ? ומה בגדול העלות של אבחון / טיפול ?
תודה רבה !!
 
קראתי חלק מהתגובות.
אבל-
בטיפול רגשי ועוד תחומים דומים לו,
אי אפשר לקבוע מראש מס' פגישות, וכמובן שלא תוצאות.
מאחר והנפש של האדם ארוכה ורחבה ועמוקה מיני ים.
לכל אדם מתאימה שיטה אחרת.
וחשוב מאד גם ליצור כימיה בין מטפל למטופל.
זה כמו לקלף בצל, רק שככל שהאדם מבוגר יותר,
וככל שעבר חויות שליליות כך יהיה העמוק יותר.
ולידיעתכם, יש מושג של דפוס התנהגות שנספג מהמשפחה, מהסביבה ועוד.
ולא נראה לי שמשהו בעולם כולו הצליח להגיע לגרעין העמוק.
זו עבודה, זה תהליך שיכול לקחת שנים עד שרואים תוצאות.
יש היום המון שיטות מהירות שבעזרתם אפשר להגיע לשורש הבעיה.
רק צריך לבדוק טוב טוב את כשרותם, וכשרות המטפל.
ואם לא מצליחים בשיטה אחת מנסים אחרת.
כן זה תחום שאין לו סוף,
ולא מרוע או שרלטנות. זו נפש האדם.
וצריך זהירות יתירה לדעת מתי לעצור.
 
קראתי חלק מהתגובות.
אבל-
בטיפול רגשי ועוד תחומים דומים לו,
אי אפשר לקבוע מראש מס' פגישות, וכמובן שלא תוצאות.
מאחר והנפש של האדם ארוכה ורחבה ועמוקה מיני ים.
לכל אדם מתאימה שיטה אחרת.
וחשוב מאד גם ליצור כימיה בין מטפל למטופל.
זה כמו לקלף בצל, רק שככל שהאדם מבוגר יותר,
וככל שעבר חויות שליליות כך יהיה העמוק יותר.
ולידיעתכם, יש מושג של דפוס התנהגות שנספג מהמשפחה, מהסביבה ועוד.
ולא נראה לי שמשהו בעולם כולו הצליח להגיע לגרעין העמוק.
זו עבודה, זה תהליך שיכול לקחת שנים עד שרואים תוצאות.
יש היום המון שיטות מהירות שבעזרתם אפשר להגיע לשורש הבעיה.
רק צריך לבדוק טוב טוב את כשרותם, וכשרות המטפל.
ואם לא מצליחים בשיטה אחת מנסים אחרת.
כן זה תחום שאין לו סוף,
ולא מרוע או שרלטנות. זו נפש האדם.
וצריך זהירות יתירה לדעת מתי לעצור.
ובכל זאת, אם המטפלים היו מתחייבים שאם הם לא מביאים תוצאות הם מחזירים חצי מהכסף,
זה היה נותן בהם יותר אימון,
זה היה מחייב אותם, שברגע שהם 'מרגישים' שהם לא מצליחים - מאיזה סיבה שיהיה - הם מיד מודיעים ומפסיקים הטיפול,
וזה גם היה מדרבן אותם להשקיע את מירב הכוחות שלהם שאכן הטיפול יצליח. כל אחד יכול לעבוד 'קצת' יותר טוב, אם רק היה יודע שהתשלום מותנה ב'פריון העבודה'.
 
אני מעוניין לדעת האם יש באמת טיפול שעוזר, או שזה בבחינת 'אני העשרתי את אברם'...

אז מי שמכיר מקרוב (לא שמועות רחוקות) ילד שעבר טיפול רגשי, הייתי שמח אם תענו על השאלות הבאות:

  1. באיזה שיטת טיפול השתמשו?
  2. האם עזר או לא?
  3. במידה והתשובה על שאלה 2 היא שעזר: איך הוכחתם לעצמכם שזה באמת עזר, ולא זרקתם כסף לפח?
הלכנו ל3 הממדים עם ילד אסמטי, עבר לו, יש הוכחה גדולה מזו?
(אסטה זה כמעט תמיד רגשי, ואצלו זה היה שקוף במיוחד, אחותו אחריו היתה מאושפזת, ולפנינואחרי הישפוז היתה ניראת מבחיל שאפילו אני כאמא שלה ניגעלתי, מאז שחזרתי איתה האישפוז היציאה הבאה היתה לקנות וינטולין וכו כי הילד נחנק כמה פעמים ביום)
 
ובכל זאת, אם המטפלים היו מתחייבים שאם הם לא מביאים תוצאות הם מחזירים חצי מהכסף,
זה היה נותן בהם יותר אימון,
זה היה מחייב אותם, שברגע שהם 'מרגישים' שהם לא מצליחים - מאיזה סיבה שיהיה - הם מיד מודיעים ומפסיקים הטיפול,
וזה גם היה מדרבן אותם להשקיע את מירב הכוחות שלהם שאכן הטיפול יצליח. כל אחד יכול לעבוד 'קצת' יותר טוב, אם רק היה יודע שהתשלום מותנה ב'פריון העבודה'.
למה שבתי הספר לא יחזירו כסף לילדים שלא קלטו את החומר? כך המורים היו עובדים קצת יותר טוב...
אי אפשר לחייב את הטיפול להצליח, הטיפול הוא של הילד לא של המטפל! ולכל ילד יש בשלות שונה לשינוי, וזה מאווווד תלוי בסביבה שלו
 
למה שבתי הספר לא יחזירו כסף לילדים שלא קלטו את החומר? כך המורים היו עובדים קצת יותר טוב...
אי אפשר לחייב את הטיפול להצליח, הטיפול הוא של הילד לא של המטפל! ולכל ילד יש בשלות שונה לשינוי, וזה מאווווד תלוי בסביבה שלו
אם בבית ספר היה לוקחים לשעה כמו שהמטפלים לוקחים אכן הייתי מבקש כסף בחזרה. אבל כמה משלמים כבר לשעה, א"א להוריד משכר מינימום כזה. העבודה שלהם - גם בלי תוצאות - שווה את המחיר הנמוך שהם מקבלים.

אבל המטפלים, הלא גורפים סכומי עתק. לא יתכן לבקש כ"כ הרבה כסף על 'נסיון' לעזור.

לא אמרתי לא לשלם להם בכלל, אמרתי שמחיר גבוהה אפשר לקחת רק על תוצאה. אם אין תוצאות די והותר לשלם מאה שקל לשעה.

וכמו שאמרתי, הרעיון פשוט, ומוכח מהרבה תחומים בחיים. מי שיודע שהוא 'חייב' להצליח כדי להרויח יפה, כל התהליך שונה לחלוטין. אם הוא מתאים ההצלחה תבוא יותר מהר, ואם הוא לא מתאים הוא 'יתפטר' מבעוד מועד, כדי לא לבזבז זמנו לריק.

נ. ב.
ואכן הלוואי שהיה איזה מנגנון גם בבתי ספר ש'יחייב' במדת מה את המורים להצלחת התלמידים.
בודאי שאי אפשר לדרוש הצלחה אצל כל התלמידים אותו דבר. אבל בכל זאת כל זמן שאף אחד אינו מפסיד כלום מזה שיש אחוז מסוים של הכתה שאינו מצליח, אז לא מתאמצים דיו. אם מישהו היה מפסיד זה היה מנוע חזק לדאוג שאכן יהיה הרבה יותר אחוזי הצלחה.

אפשר להרחיב הרבה בנושא זה, אבל זה נושא אחר לחלוטין, וכתבתי את זה רק במאמר המוסגר. נא לא לסטות מהנושא המקורי.
 
אם בבית ספר היה לוקחים לשעה כמו שהמטפלים לוקחים אכן הייתי מבקש כסף בחזרה. אבל כמה משלמים כבר לשעה, א"א להוריד משכר מינימום כזה. העבודה שלהם - גם בלי תוצאות - שווה את המחיר הנמוך שהם מקבלים.

אבל המטפלים, הלא גורפים סכומי עתק. לא יתכן לבקש כ"כ הרבה כסף על 'נסיון' לעזור.

לא אמרתי לא לשלם להם בכלל, אמרתי שמחיר גבוהה אפשר לקחת רק על תוצאה. אם אין תוצאות די והותר לשלם מאה שקל לשעה.

וכמו שאמרתי, הרעיון פשוט, ומוכח מהרבה תחומים בחיים. מי שיודע שהוא 'חייב' להצליח כדי להרויח יפה, כל התהליך שונה לחלוטין. אם הוא מתאים ההצלחה תבוא יותר מהר, ואם הוא לא מתאים הוא 'יתפטר' מבעוד מועד, כדי לא לבזבז זמנו לריק.

נ. ב.
ואכן הלוואי שהיה איזה מנגנון גם בבתי ספר ש'יחייב' במדת מה את המורים להצלחת התלמידים.
בודאי שאי אפשר לדרוש הצלחה אצל כל התלמידים אותו דבר. אבל בכל זאת כל זמן שאף אחד אינו מפסיד כלום מזה שיש אחוז מסוים של הכתה שאינו מצליח, אז לא מתאמצים דיו. אם מישהו היה מפסיד זה היה מנוע חזק לדאוג שאכן יהיה הרבה יותר אחוזי הצלחה.

אפשר להרחיב הרבה בנושא זה, אבל זה נושא אחר לחלוטין, וכתבתי את זה רק במאמר המוסגר. נא לא לסטות מהנושא המקורי.
כל מילה נכונה.
אוסיף נקודת מבט, מדוע תמיד בטיפול מתמשך בלי סוף, היוזמה להפסקת הטיפול מגיעה מצד המטופל?
מצופה ממטפל שאחרי אינסוף טיפולים,
שיכריז "לא הצלחתי לגעת בנפש הילד\המטופל,
או נפש האדם מאוד מורכבת וכו' לכן אמליץ על טיפול\מטפל אחר '"
נתקלתם במטפל כזה?
 
יש לך מטפל בפרחי באך מוסמך להמליץ עליו ? ומה בגדול העלות של אבחון / טיפול ?
תודה רבה !!
יש לי מישהי מומחית שמשלבת פרחי כאך בטיפול
במידה ואת מעוניינת כתבי
נ. ב.
ואכן הלוואי שהיה איזה מנגנון גם בבתי ספר ש'יחייב' במדת מה את המורים להצלחת התלמידים.
בודאי שאי אפשר לדרוש הצלחה אצל כל התלמידים אותו דבר. אבל בכל זאת כל זמן שאף אחד אינו מפסיד כלום מזה שיש אחוז מסוים של הכתה שאינו מצליח, אז לא מתאמצים דיו. אם מישהו היה מפסיד זה היה מנוע חזק לדאוג שאכן יהיה הרבה יותר אחוזי הצלחה.
ידוע שכאשר "משחדים" בממון את המלמד
הוא חש מחויבות יתר להצלחת התלמיד, משקיע בו יותר וכד"כ יש תוצאות במידה מסוימת...
(כמובן, א"א להביא את כלל התלמידים לאותה רמה)
חוץ מהנקודה שבכיתה יש כ 30 תלמידים לעומת טיפול אחד על אחד
 
כל מילה נכונה.
אוסיף נקודת מבט, מדוע תמיד בטיפול מתמשך בלי סוף, היוזמה להפסקת הטיפול מגיעה מצד המטופל?
מצופה ממטפל שאחרי אינסוף טיפולים,
שיכריז "לא הצלחתי לגעת בנפש הילד\המטופל,
או נפש האדם מאוד מורכבת וכו' לכן אמליץ על טיפול\מטפל אחר '"
נתקלתם במטפל כזה?

זה נכון,
נדרשת מידת יושר מהמטפל, לבוא ולומר לא יודע, פנו למישהו אחר.
אבל יש דברים שלוקחים הרבה זמן.
אוזכר כאן שלשות המימדים,
אוסיף על כך. שאני טיפלתי בבני בשיטה זו, כחמישה חודשים!
לכאורה על משהו קל, לילד בן ארבע שלא רצה להפרד מהטיטול.
השיטה הזו מדהימה בעיני, ועם מטפל טוב שיודע להסביר מה בדיוק קורה.
הבנתי שזה משהו מסובך ועמוק הקשור בי, האם. ובסוף ראינו תוצאות.
אם יש הבנה לדבר, יש סבלנות ורצון לביים.
ויש שיטות מהירות יותר.
 
כל מילה נכונה.
אוסיף נקודת מבט, מדוע תמיד בטיפול מתמשך בלי סוף, היוזמה להפסקת הטיפול מגיעה מצד המטופל?
מצופה ממטפל שאחרי אינסוף טיפולים,
שיכריז "לא הצלחתי לגעת בנפש הילד\המטופל,
או נפש האדם מאוד מורכבת וכו' לכן אמליץ על טיפול\מטפל אחר '"
נתקלתם במטפל כזה?
לא נכון. מכירה כמה ואני בתוכם (אמנם אני לא בטיפול רגשי אבל טיפול פיזי) שבשלב הנכון מבינים שהם מדשדשים ומפנים לאיש מקצוע אחר
 
ובכל זאת, אם המטפלים היו מתחייבים שאם הם לא מביאים תוצאות הם מחזירים חצי מהכסף,
זה היה נותן בהם יותר אימון,
זה היה מחייב אותם, שברגע שהם 'מרגישים' שהם לא מצליחים - מאיזה סיבה שיהיה - הם מיד מודיעים ומפסיקים הטיפול,
וזה גם היה מדרבן אותם להשקיע את מירב הכוחות שלהם שאכן הטיפול יצליח. כל אחד יכול לעבוד 'קצת' יותר טוב, אם רק היה יודע שהתשלום מותנה ב'פריון העבודה'.
או מכניס את הטיפול ללחץ שיהרוס את כל הטיפול
 
ידוע שכאשר "משחדים" בממון את המלמד
הוא חש מחויבות יתר להצלחת התלמיד, משקיע בו יותר וכד"כ יש תוצאות במידה מסוימת...
(כמובן, א"א להביא את כלל התלמידים לאותה רמה)
חוץ מהנקודה שבכיתה יש כ 30 תלמידים לעומת טיפול אחד על אחד
זה בדיוק מה שאני עושה כל שנה לכל מלמד...
וזה הראיה הכי חזקה על מה שכתבתי למעלה, שכאשר יש עידוד, או לחילופין, יש מה להפסיד, פתאום אפשר להתאמץ יותר ולעשות הדברים הנכונים.
אני לא כותב את זה בתור לעג, אני כותב את זה בתור הבנה גמורה, כי בן אדם הוא בן אדם, ואינו מבחין בעצמו כמה הוא באמת יכול להתאמץ יותר וכדו', ואם הוא באמת אמיתי עם עצמו. אולם כשגם חלק ה'בן אדם' יש לו אינטרס, כי הוא יכול להפסיד משהו וכדו', אז יוצאים הכוחות הפנימיים יותר שבו.
 
או מכניס את הטיפול ללחץ שיהרוס את כל הטיפול
למה שיהרוס הטיפול, כשמישהו משקיע כסף בהשקעה ויודע שיכול לאבד הכסף הוא יעשה יותר שטויות מחמת הלחץ הזה, או שיהיה יותר זהיר.
או מתכונת התשלומים הזה ייכנס לנורמה, זה לא ייצר לחץ, כל מטפל ידע שהוא לא יושב על אוצר בטוח, אלא שהוא צריך לספק תוצאות אז יהיה יותר חד, ממוקד וכן עם עצמו ועם המטופלים.

התלבטתי עד עכשיו אם להגיד את זה או לא. אבל עכשיו אני כן יגיד, מכיון שבכל מקרה אתם לא מכירים אותי.
אני לא רק נאה דורש, אלא ב"ה גם נאה מקיים.
גם עבדכם הנאמן עוסק בתור מקצוע בתחום מסוים של ייעוץ וקאוצ'ינג, ובדיוק מה שאני הצעתי לכם למעלה אני מציע לכל הלקוחות\מטופלים\מתייעצים אתי. לא רק שאני אומר להם שאם אני לא מצליח לעזור להם הם משלמים רק מאה ש"ח לשעה\פגישה, אלא אני אומר להם, שאתם תחליטו מתי שאתם רוצים אם אתם מרוצים ממנו או לא, אם אתם מרגישים שאני לא עוזר לכם ורק ממרח את הזמן, בבקשה אתם מקבלים הכסף בחזרה (עד לסכום של מאה ש"ח לשעה).
אינני מרגיש בלחץ בשום נקודת זמן. למה?
כי אני יודע שיש לי במה לעזור להם.
ואני בטוח בעצמי שאני יכול לעזור להם.
ואני מאמין שאם אני לא מצליח לעזור להם, לא מגיע לי כסף כמטפל\כיועץ.
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה