מידע שימושי מה שעזר לנו עם האטופיק...

בעבר כשניסינו משחה עם קורטיזון סבלנו מאד כשהפסקנו,
לקח המון המון המון זמן לשקם את העור.
אז מה בעצם המעלה בזה?
זה הרי לא משחה לתמיד, רק לתקופה מוגבלת, לא?
מצטערת לשמוע.
יש הרבה שעוברים לאלידל אחרי שבוע של קורטיזון, ורואים תוצאות טובות.
לנו אישית לא ראיתי שהועיל
מה שכן, אנחנו אחרי שהבעיה רק צצה, מרחתי אלוקום רק לכמה ימים, והפסקתי בהדרגה וכך לא ראיתי התפרצות מחודשת.
כמו שרואים כאן בפורום, כל אחד מגיב בצורה שונה לשיטות השונות...
 
כמו שרואים כאן בפורום, כל אחד מגיב בצורה שונה לשיטות השונות...
אני באמת מאד מבולבלת מכל הדעות השונות..
רק לאחרונה הבנתי שאנחנו ממש בבעיה,
ושהרופאת עור בעצמה לא יודעת איך לעזור לנו...
המליצו לי לנסות לקרוא תגובות כאן- בפרוג,
אני כבר כמה ימים רק קוראת בנושא,
ורק מתבלבלת יותר ויותר.
בכל אופן כל תגובה מחכימה:)
 
ומה הבעיה להגיע כל יום מירושלים, באמת? חוץ מזה שהיא רחוקה.
הרי הענין זה להיות כמה שעות על החוף כל יום. זה משנה היכן נמצאים בשאר הזמן?
לפי ד"ר הררי, אם נמצאים כל הזמן בגובה פני ים המלח (מינוס שלוש מאות וכמה), זה הרבה יותר משמעותי מאשר אם נוסעים וחוזרים.
אבל אם נוסעים וחוזרים, זה כבר לא משנה אם מגיעים מערד או מירושלים או מחדרה...
פרקטית, כמובן שיותר קל להגיע מערד מאשר מחדרה.
 
נערך לאחרונה ב:
אני באמת מאד מבולבלת מכל הדעות השונות..
רק לאחרונה הבנתי שאנחנו ממש בבעיה,
ושהרופאת עור בעצמה לא יודעת איך לעזור לנו...
המליצו לי לנסות לקרוא תגובות כאן- בפרוג,
אני כבר כמה ימים רק קוראת בנושא,
ורק מתבלבלת יותר ויותר.
בכל אופן כל תגובה מחכימה:)

יקירתי, זה באמת בפירוש כך.
לרופאים אין מושג מה יעזור כי כל ילד מגיב אחרת לגמרי.
לבן שלי (עוד רגע חלאקה) היה אטופיק ברמה מאוד קשה, כמו ש @bat 7 מתארת.
ביפנטן פלוס בקושי עזר, אמנם שיפר את מצב הזיהום אבל זהו בערך.
קרמים מאוד יקרים שהמליצו לנו עליהם - רק החמירו את המצב. גם הטבעיים שבהם.
כולל קרם שרופאת עור רשמה לנו, משהו על בסיס קוקוס שעולה 130 ש"ח.
השתמשנו מדי פעם בסטרואידים בצורה נקודתית, רק במקרים שממש לא היתה ברירה.

היום הוא כאמור כמעט בן 3
הפנים חלקות, ב"ה זה נפלא לראות את השיפור!
יש לו עדיין רגישות במפרקים ובצוואר, כשאוכל משהו שלא טוב לו או כשיש לחץ (הכניסה לחיידר למשל...) - ישר רואים החמרה. זה מיידי.
 
ומה הבעיה להגיע כל יום מירושלים, באמת? חוץ מזה שהיא רחוקה.
הרי הענין זה להיות כמה שעות על החוף כל יום. זה משנה היכן נמצאים בשאר הזמן?
כמו ש @גלבוע אמרה.
הנושא הוא להיות במקום לספוג את האוויר עם כל המינרלים (ועוד דברים, לא יודעת בדיוק...) שיש בו.
יותר מזה, גם כשנמצאים שם הוא אומר לא להיות בחדר במזגן כל היום אלא כמה שיותר בחוץ.
 
שכחתי לכתוב!
היום מה שעוזר לו זה משחה שאני מכינה לבד משמנים אורגניים בשילוב אלוורה שאנחנו מגדלים בחצר
(כן למדתי כל מיני כישורי חיים בעקבות המצב... ביניהם - לישון תו"כ שאני שומרת עליו שלא יפצע את עצמו, להחזיק אותו על הידיים תו"כ שאני מסיחה את דעתו מהפצעים, לעשות הכל עם תינוק במנשא... וגם... לרקוח משחות).

למותר לציין שרק 100% כותנה בבגדים, אם אני מוצאת משהו קונה כמות.
(קניתי בלידר פיג'מה קייצית עם דוגמה של לגו, מי שמוצאת - שווה! קניתי 3, וחבל שלא נשארו מידות גדולות הייתי קונה גם לשנה הבאה)
גם המנשא היה 100% כותנה.
גם השמיכות (פליז בחורף, נורא ואיום...)
סבון כביסה אקולוגי בלבד.
בלי מרכך.
מקלחת במים פושרים גם בחורף (החמים מרככים מדי את העור וזה גורם לו לעוד יותר יובש).

אגב, אם מדובר בתינוק -
שימו לב שגם מה שהאמא לובשת\מורחת - עלול לגרום לרגישות.
 
שכחתי לכתוב!
היום מה שעוזר לו זה משחה שאני מכינה לבד משמנים אורגניים בשילוב אלוורה שאנחנו מגדלים בחצר
(כן למדתי כל מיני כישורי חיים בעקבות המצב... ביניהם - לישון תו"כ שאני שומרת עליו שלא יפצע את עצמו, להחזיק אותו על הידיים תו"כ שאני מסיחה את דעתו מהפצעים, לעשות הכל עם תינוק במנשא... וגם... לרקוח משחות).

למותר לציין שרק 100% כותנה בבגדים, אם אני מוצאת משהו קונה כמות.
(קניתי בלידר פיג'מה קייצית עם דוגמה של לגו, מי שמוצאת - שווה! קניתי 3, וחבל שלא נשארו מידות גדולות הייתי קונה גם לשנה הבאה)
גם המנשא היה 100% כותנה.
גם השמיכות (פליז בחורף, נורא ואיום...)
סבון כביסה אקולוגי בלבד.
בלי מרכך.
מקלחת במים פושרים גם בחורף (החמים מרככים מדי את העור וזה גורם לו לעוד יותר יובש).

אגב, אם מדובר בתינוק -
שימו לב שגם מה שהאמא לובשת\מורחת - עלול לגרום לרגישות.
אתמול עברתי על החוק:
השמיכה היתה בכביסה, וחשבתי שלילה אחד עם פליז קיצי דק לא יגרום שום נזק.
איפה,
רק הנחתי עליו את השמיכה והוא מיד מחה: זה שמיכה לא טובה!!!!!
:D
 
יש מצב שהפוך לא טוב לו?הוא מיד מוריד אותו אנסה לראות מה עושה עם טריקו,ממש מחקר חדש אצלינו בבית.
קניתי את הקרם של אדרמה,אחד ב129 השני בחמישים אחוז בסופר פארם.
 
האם לבצע גם בדיקה לאלרגיות?
מומלץ מאוד אנחנו גילנו בבדיקת דם הרבה מאכלים אלרגים

דבר ראשון לבדוק עם יש אלרגיות ואפשר לבקש על מוצרים שחושדים בהם
כגון ביצים חלב דגים אגוזים וכו'
 
עוד עצה מניסיוננו ה"עשיר" בטיפול בתינוק בן שנה עם אטופיק במצב חמור מאוד:
לקחת איגלו - שלוק קפוא להניח על היד / הרגל וללפף מסביב לזה חיתול בד או כל דבר אחר שיצמיד את זה לרגל ולא יפול
ככה זה עוזר לקרר את המקום ולהפסיק לגרד , ולישון יותר בנחת.
 
ראיתי שמאוד המלצתם על שימוש ב א-דרמה (עד עכשיו השתמשתי באקווה קרם)
האם התכוונתם למוצר הזה? ואם ידוע לכם איפה אפשר להשיג אותו במחיר הכי זול (בבית מרקחת / סופר פארם)
@גלבוע
1601901142777.png
 
ראיתי שמאוד המלצתם על שימוש ב א-דרמה (עד עכשיו השתמשתי באקווה קרם)
האם התכוונתם למוצר הזה? ואם ידוע לכם איפה אפשר להשיג אותו במחיר הכי זול (בבית מרקחת / סופר פארם)
@גלבוע
צפה בקובץ המצורף 737213
אני המלצתי על א-דרמה?
בטוח?
על כל פנים, אני לא מצליחה לקרוא את האותיות באנגלית ברמת הרזולוציה של התמונה, אז אני לא מזהה אם זה קרם לחות או מוצר אחר בסדרה.
קרם לחות של א-דרמה זה אופציה אחת שטובה לחלק מהאנשים. יש גם דקסריל - באותה רמת איכות (אצלנו מסתדרים יותר טוב עם דקסריל)
ויש מוצרים נוספים.
כולם נמכרים בבתי מרקחת וברשתות הפארמים.
ומה שלא יהיה חוץ מקרם לחות מאד כדאי גם משחה טיפולית קלה שאינה מכילה סטרואידים לשימוש יומיומי, למשל בפנטן פלוס או סיקפלאסט.
 
תודה ל @גלבוע על כל הידע והעזרה.
לא יודעת אם את המלצת על א-דרמה , אבל היו עליו תגובות חיוביות.
יש מצב שאתם עוזרים לי לדעת על איזה א-דרמה התכוונתם?
נכנסתי לכמה אתרים ויש להם כמה סוגי קרמים של החברה הזו
 
תודה ל @גלבוע על כל הידע והעזרה.
לא יודעת אם את המלצת על א-דרמה , אבל היו עליו תגובות חיוביות.
יש מצב שאתם עוזרים לי לדעת על איזה א-דרמה התכוונתם?
נכנסתי לכמה אתרים ויש להם כמה סוגי קרמים של החברה הזו
אדרמה אקסאומגה קונטרול קרם לגוף ולפנים.
 
אני אישית ממליץ על אלידל 3 פעמים בשבוע.
ולשמן את העור פעמיים ביום עם אקוה קרם.
ולהשתמש בסבון מיוחד.
ואולי שנה הבאה לטוס לשויץ עם ארגון "קומי אורי".
 
גם אנחנו סבלנו מאדדדדדדדד מאטופיק וב"ה העניין מאחורינו
אבל שמנו את המשחה שהרופא נתן לנו בלי חשבון ואח"כ הוא אמר לנו שזו משחה שאסור לשים אותה מעל התדירות שהוא רשם כי היא עושה בעיות בלב
ממש נבהלנו אבל תכלס לקחנו לתשומת ליבנו
לא שמים משחות בלי לדעת מה ההשלכות
חבל!!!!!!!!!!!!!!!1
ברוך השם לא נגרם נזק!!!!!!!!!!!!!!!!!
כדאי לשמע להוראות לדוג' באלידל מותר רק 3 פעמים בשבוע.
 
אני אישית ממליץ על אלידל 3 פעמים בשבוע.
ולשמן את העור פעמיים ביום עם אקוה קרם.
ולהשתמש בסבון מיוחד.
ואולי שנה הבאה לטוס לשויץ עם ארגון "קומי אורי".
אבל לא להמשיך עם אלידל בלי סוף!
זה טוב לתקופה של כמה חודשים.
צריך לנסות להיגמל מזה מתישהו, לעבור לשימור במשחה קלה כמו בפנטן פלוס או סיקפלאסט.
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה