דרוש מידע איזה רכב הכי מומלץ

  • הוסף לסימניות
  • #1
על איזה רכב הניקים הנכבדים ממליצים פה בהתאם לקריטוריונים הבאים:
1. מחיר בין 10 ל18 אלף
2. צריכה נורמלית של דלק
3. לא קטנצ'יק, אלא מרווח ונורמלי
4. מנוע שובב ולא ביישן (לא צריך 2500 סמ"ק אבל גם לא 900 סמ"ק...)
5. כמובן, אמין ובלי כאבי ראש של מוסכים למיניהם
6. רכב נוח ונחמד
7. שיסע כמובן, אלא מה?....
אם יש עוד קריטוריונים שלא הזכרתי מוזמנים להזכירני
 
  • הוסף לסימניות
  • #7
גמני רציתי לכתוב קורולה, ואם כבר אז בסכום של 18000 תקבל 2010 עם קילומטראז גבוה, אך סעיף 4 מוריד את העניין כי קורולה אינו שובב כלל, הוא רגוע ויציב ויודע מה הוא רוצה מעצמו, ואי אפשר לצעוק עליו או להרביץ לו :rolleyes::p.
תעשה חושבים כי לדעתי בכל זאת כדאי קורולה, אך אם אתה מתעקש על סעיף 4 אז תצטרך לקנות איזה פלואנס דיזל ישנה או לא יודע מה....
 
  • הוסף לסימניות
  • #8
גמני רציתי לכתוב קורולה, ואם כבר אז בסכום של 18000 תקבל 2010 עם קילומטראז גבוה, אך סעיף 4 מוריד את העניין כי קורולה אינו שובב כלל, הוא רגוע ויציב ויודע מה הוא רוצה מעצמו, ואי אפשר לצעוק עליו או להרביץ לו :rolleyes::p.
תעשה חושבים כי לדעתי בכל זאת כדאי קורולה, אך אם אתה מתעקש על סעיף 4 אז תצטרך לקנות איזה פלואנס דיזל ישנה או לא יודע מה....
לא התכוונתי שובב כזה
התכוונתי לא חנון........:(
 
  • הוסף לסימניות
  • #9
  • הוסף לסימניות
  • #12
מיצובישי לנסר.
קניתי אחרי הרבה המלצות, ומאז הצטרפתי לממליצים.
יחסית גדולה (בגז ממש גדול)
רואה מוסך כמעט רק בטסטים (מאז שקניתי אותה 5 שנים)
נסיעה חלקה לגמרי (אמרו לי הרבה אנשים שנסעו איתי אחרי נסעו ברכבים אחרים)
2008 נראה לי המחיר בין 10- 15K
בדלק היא לא מהזולים בעירוני בבין עירוני נראה לי שסביר, (ככה אמרו לי) אבל זה מהרכבים שמומלץ להעביר אותם לגז, ואז זה יוצא גרושים
 
  • הוסף לסימניות
  • #16
אם יורשה לי - קודם כל אבקש להסיר מהשולחן את הרעיון של הפוקוס - כי למרות שהוא אוטו חזק ומרווח בהשוואה להרבה מקבוצת ה-1600, הוא עתיר תקלות ברמה שא"א לתאר, ולא "סתם" תקלות, אלא כאלו של 5-7 אלף ש"ח. הוא גם לא חסכוני במיוחד, בוודאי לא בהשוואה להייברידיות, וגם לא לקורולה.
מבחינת צריכת דלק - מבין ההצעות שהעלו לפני - קורולה והונדה סיויק הם החסכוניות יותר, מול מאזדה 3 ולנסר (במיוחד לנסר קלאסיק - עד 2008) - שנחשבות לשתייניות יותר. ניסאן טידה איפשהו באמצע. אבל לגבי צריכת דלק - משנה מאוד כמה הנסועה שלך, אם אתה נוסע עד 10 אלף ק"מ בשנה - ההפרש הוא די זניח.
בגדול, בהתחשב בכך שאתה רוצה אוטו שיגיב חזק, אמין ודי מרווח - לדעתי לך על מאזדה 3. המעלה הגדולה שהוא רכב סחיר, תמיד תוכל למכור אותו במחיר סביר. אם חשוב לך מטען מרווח יותר - יש בהם דגם האצ'בק בעל מטען גדול יותר, אך לרוב הוא נמכר במחירים גבוהים יותר.
בתקציב שלך - חפש רכב מ-2010-11, עם ק"מ בין 170,000 ל-200,000, מה שפחות מזה לרוב זה לא נתון אמיתי, מנסיון.
בהצלחה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #18
אם יורשה לי - קודם כל אבקש להסיר מהשולחן את הרעיון של הפוקוס - כי למרות שהוא אוטו חזק ומרווח בהשוואה להרבה מקבוצת ה-1600, הוא עתיר תקלות ברמה שא"א לתאר, ולא "סתם" תקלות, אלא כאלו של 5-7 אלף ש"ח. הוא גם לא חסכוני במיוחד, בוודאי לא בהשוואה להייברידיות, וגם לא לקורולה.
מבחינת צריכת דלק - מבין ההצעות שהעלו לפני - קורולה והונדה סיויק הם החסכוניות יותר, מול מאזדה 3 ולנסר (במיוחד לנסר קלאסיק - עד 2008) - שנחשבות לשתייניות יותר. ניסאן טידה איפשהו באמצע. אבל לגבי צריכת דלק - משנה מאוד כמה הנסועה שלך, אם אתה נוסע עד 10 אלף ק"מ בשנה - ההפרש הוא די זניח.
בגדול, בהתחשב בכך שאתה רוצה אוטו שיגיב חזק, אמין ודי מרווח - לדעתי לך על מאזדה 3. המעלה הגדולה שהוא רכב סחיר, תמיד תוכל למכור אותו במחיר סביר. אם חשוב לך מטען מרווח יותר - יש בהם דגם האצ'בק בעל מטען גדול יותר, אך לרוב הוא נמכר במחירים גבוהים יותר.
בתקציב שלך - חפש רכב מ-2010-11, עם ק"מ בין 170,000 ל-200,000, מה שפחות מזה לרוב זה לא נתון אמיתי, מנסיון.
בהצלחה.
וואו תודה על המידע המקיף
למה לא הונדה סיוויק, אין לה מנוע טוב?
 
  • הוסף לסימניות
  • #20
מנסיון,
קורולה חסכונית בטירוף.
אני עושה איתה בינעירוני רכב מלא עם מזגן 1:18 ק"מ לליטר. זה ממש נתונים של היברידי...
שנתון של הקורולה/עגלה שלי 2005...
זה אומר שאתה כנראה נוסע על 80
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה