דרוש מידע איזה רכב הכי מומלץ

  • הוסף לסימניות
  • #43
לי היה קורולה 2005 והוא שתה לי כמו גמל
אני מכיר הרבה חברה אם הרובוטי שמרוצים עד הגג רק צריך לברר שהוחלף בזמן האחרון קלאצ' ואם לא לחשבן עלות של 3000 שקל והוא הרבה יותר חסכוני ומרווח מ2007
 
  • הוסף לסימניות
  • #45
אז מה אתם אומרים למעיישה?
קורולה 2011 270000 ק"מ
אבל הוא הוסב לגז
מחיר 24000
נשמע חשוד
לא?
 
  • הוסף לסימניות
  • #47
חשוד??
אפילו יקר קצת...
בק"מ הזה זה לא מדי זול.
אם אתה מעוניין, חבר שלי בעבודה מוכר כעת קורולה 2010, 218,000, 25 א"ש סופי.
אם תהיה מעוניין, הגב ואכתוב טלפון ע"ד למחוק אחרי שנדבר.
 
  • הוסף לסימניות
  • #49
אם יורשה לי - קודם כל אבקש להסיר מהשולחן את הרעיון של הפוקוס - כי למרות שהוא אוטו חזק ומרווח בהשוואה להרבה מקבוצת ה-1600, הוא עתיר תקלות ברמה שא"א לתאר, ולא "סתם" תקלות, אלא כאלו של 5-7 אלף ש"ח. הוא גם לא חסכוני במיוחד, בוודאי לא בהשוואה להייברידיות, וגם לא לקורולה.
אני לא אוהב להגיב במיוחד לא למומחים. אבל בקשר לפוקוס אתה ממש טועה ומטעה. וסליחה על ההתקפה. נכון שהוא צורך דלק ולא בקמצנות, אבל בדיוק כמו הקורולה והיונאי והמשפחתיים הדומים לא יותר.. ודוקא מצד האמינות. הוא אמין ברמה הכי גבוהה שיש, אין מה להשוות רכב גרמני (!) לרכבים האחרים. תכלס הם מדוייקים ומדייקים. אני מכיר המון המון חברים עם הפוקוס והוא ממש לא רואה מוסך. אולי נתקלת עם משהו נדיר, זה לא אומר על הכל.
 
  • הוסף לסימניות
  • #51
אני לא אוהב להגיב במיוחד לא למומחים. אבל בקשר לפוקוס אתה ממש טועה ומטעה. וסליחה על ההתקפה. נכון שהוא צורך דלק ולא בקמצנות, אבל בדיוק כמו הקורולה והיונאי והמשפחתיים הדומים לא יותר.. ודוקא מצד האמינות. הוא אמין ברמה הכי גבוהה שיש, אין מה להשוות רכב גרמני (!) לרכבים האחרים. תכלס הם מדוייקים ומדייקים. אני מכיר המון המון חברים עם הפוקוס והוא ממש לא רואה מוסך. אולי נתקלת עם משהו נדיר, זה לא אומר על הכל.
סליחה, אבל זה לא נכון.
אנשים רבים אוכלי מרורות עם הפוקוס, וזה דבר ידוע ומוכר, ודאי לעומת קורולה שנותן שקט נפשי לאורך זמן.
מה גם שמנוע גרמני זה מנוע מצוין אבל בפוקוס משום מה זה התפספס, הוא לא סוחב והוא כבד ומגושם.
 
  • הוסף לסימניות
  • #52
יש מידע על קיה נירו בת 3 שנים? איך הרכב נשאר? המנוע, העוצמה וכו'...
בקיה מבחן התוצאה הוא בדרך כלל הקילומטראז.
הרכב מצוין ממש, אבל כמו כל קיה אין לו חיים בשקט לאורך מאות אלפי קילומטרים.
אם תמצא משהו עם קילומטראז נמוך זה מעולה, נוח חסכוני מאובזר ומפנק מאד ביחס לקטגוריה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #53
אני לא אוהב להגיב במיוחד לא למומחים. אבל בקשר לפוקוס אתה ממש טועה ומטעה. וסליחה על ההתקפה. נכון שהוא צורך דלק ולא בקמצנות, אבל בדיוק כמו הקורולה והיונאי והמשפחתיים הדומים לא יותר.. ודוקא מצד האמינות. הוא אמין ברמה הכי גבוהה שיש, אין מה להשוות רכב גרמני (!) לרכבים האחרים. תכלס הם מדוייקים ומדייקים. אני מכיר המון המון חברים עם הפוקוס והוא ממש לא רואה מוסך. אולי נתקלת עם משהו נדיר, זה לא אומר על הכל.
זה רק דוגמא למידע שתקבל בלחיצה על "גיר של פוקוס" בגוגל, וכן לידיעתך ולידיעת בעלי הפוקוס השונים: אחרי תביעה משפטית חברת פורד האריכה את אחריות החברה על תקלות הגיר והמצמד עד ל-160 אלף ק"מ, מה זה אומר, על "איכות גרמנית"?... ואגב איכות גרמנית - יש הרבה דגמים גרמניים שמייצרים ים של תקלות, ועם זה, את שמם הם קנו בזכות שיפורי המנוע, מנועי הטורבו השונים ועוד דברים רבים שעיקרם היא דינמיות המנועים והגירים, אך ממש לא בהכרח האמינות שלהם.
לא כאן המקום להאריך בכך.
 
  • הוסף לסימניות
  • #54
זה רק דוגמא למידע שתקבל בלחיצה על "גיר של פוקוס" בגוגל, וכן לידיעתך ולידיעת בעלי הפוקוס השונים: אחרי תביעה משפטית חברת פורד האריכה את אחריות החברה על תקלות הגיר והמצמד עד ל-160 אלף ק"מ, מה זה אומר, על "איכות גרמנית"?... ואגב איכות גרמנית - יש הרבה דגמים גרמניים שמייצרים ים של תקלות, ועם זה, את שמם הם קנו בזכות שיפורי המנוע, מנועי הטורבו השונים ועוד דברים רבים שעיקרם היא דינמיות המנועים והגירים, אך ממש לא בהכרח האמינות שלהם.
לא כאן המקום להאריך בכך.
כל מילה.
יש הרבה באמת שחשוב להם ה"פתיחה" של האוטו וכאלה שקונים בגלל זה גרמני, אבל אין ספק שמבחינת אוטו אמין זה גרוע מאד
 
  • הוסף לסימניות
  • #55
לפוקוס יש תקלה בגיר דו מצמדי מהדגם שנת 2011,
עד אז, מדובר ברכב מאוד מאוד אמין.
יש גם פוקוס מצוין מהשנה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #56
זה רק דוגמא למידע שתקבל בלחיצה על "גיר של פוקוס" בגוגל, וכן לידיעתך ולידיעת בעלי הפוקוס השונים: אחרי תביעה משפטית חברת פורד האריכה את אחריות החברה על תקלות הגיר והמצמד עד ל-160 אלף ק"מ, מה זה אומר, על "איכות גרמנית"?... ואגב איכות גרמנית - יש הרבה דגמים גרמניים שמייצרים ים של תקלות, ועם זה, את שמם הם קנו בזכות שיפורי המנוע, מנועי הטורבו השונים ועוד דברים רבים שעיקרם היא דינמיות המנועים והגירים, אך ממש לא בהכרח האמינות שלהם.
לא כאן המקום להאריך בכך.
הבנתי. דבר ראשון: זה לא בכל השנים יש את בעיית הגיר, כידוע יש 2-3 שנים גרועות. בנוסף יש היבט נוסף, כמה עולה החלפת גיר???? לא עשיתי, אבל הבנתי שזה סכום של מקסימום 3000 ש"ח, בשביל זה לקנות רכב שעולה 20,000 יותר? נשמע הגיוני? כשחוץ מבעיית הגיר הוא רכב אמין עם מנוע שסוחב עד 300-400 א' ק"מ שלדה חזקה תחזוקה ממש זולה.
ובסוף בסוף שים לב למה שכתבתי בהתחלה לא בכל השנתונים יש את הבעיה הזו. כדאי לברר היטב באיזה שנים אין בעיה ואז הוא רכב ממש אמין ומומלץ
 
  • הוסף לסימניות
  • #57
@שקדנות זה ממש לא 3000 שח זה בקלות יכול להגיע גם ל 10000 שח חוץ מהבעיה בגיר יש לו בעיה גם עם השמן בהגה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #58
@שקדנות זה ממש לא 3000 שח זה בקלות יכול להגיע גם ל 10000 שח חוץ מהבעיה בגיר יש לו בעיה גם עם השמן בהגה.
טוב נכנע. מה אכפת לי אני רק נותן את המידע שלי, חשבתי שיש בו תועלת, אבל אם המומחים אומרים שאני טועה אז קיבלתי.
 
  • הוסף לסימניות
  • #59
תקשיב אני ממש הייתי כפסע לפני קניית הרכב הזה ועשיתי את השיקול שלך אבל מבירור מעמיק הבנתי שזה דבר מאוד לא פשוט
כלומר זה תלוי מאוד במזל, יש 3 שאני מכיר שנוסים עליו בלי שום תקלה, אך הרביעי השקיע עליו מעל 10000 ש"ח!
ומכיון שאין לי כסף מיותר, אני כעת חושב על כיוון של יונדאי I30 או קיה סיד.
אם למישהו יש מידע על יתרון מבין שניהם, אשמח לדעת.
 
  • הוסף לסימניות
  • #60
טובבב הרוב קובע ק-ו-ר-ו-ל-ה
אז תכלס' בדקתי קצת (הרבה) ביד 2 ומצאתי כמה כלבבי של 2009 ו 2008
במחירים באזור ה 16.000 ש"ח
בין 150 ל 200 אלף ק"מ
מה אתם אומרים?

אני קניתי רכב כזה (gli 2008 רובוטי, 165000 ק"מ, 15500 ש"ח, שמור מאוד) ואני נהנה ממנו מאוד, כדאי לך שיהיה יותר קרוב ל150 אלף ק"מ, ותוודא שהוא אחרי החלפת קלאץ'.
תיקח לנסיעה רכב רובוטי מחבר כדי לראות איך זה, אם אתה מעלה הילוכים במתינות בכלל לא מרגישים את זה.
גם התיקונים שלו לא יקרים, והוא חסכוני מאוד (בתוך העיר הוא שותה 1:10, מחוץ לעיר יכול להגיע ל 1:16 ויותר - אם לא עוברים את ה 100).
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה