דרוש מידע איזה רכב הכי מומלץ

  • הוסף לסימניות
  • #22
מיצובישי לנסר.
קניתי אחרי הרבה המלצות, ומאז הצטרפתי לממליצים.
יחסית גדולה (בגז ממש גדול)
רואה מוסך כמעט רק בטסטים (מאז שקניתי אותה 5 שנים)
נסיעה חלקה לגמרי (אמרו לי הרבה אנשים שנסעו איתי אחרי נסעו ברכבים אחרים)
2008 נראה לי המחיר בין 10- 15K
בדלק היא לא מהזולים בעירוני בבין עירוני נראה לי שסביר, (ככה אמרו לי) אבל זה מהרכבים שמומלץ להעביר אותם לגז, ואז זה יוצא גרושים
שותה מלא דלק!!!
אבל מהמם!
אנחנו מתכננים להעביר לגז כבר עכשיו חודש אחרי הקניה כי עשינו חשבון שתוך שנה נכסה את זה
עלה לנו עכשיו
2008 , קילומטראז 140 - 11000
והספקנו לנסוע איתו המון בעירוני ובין עירוני
המנוע נחמד, אני גרה במקום עם עליות קשות מאוד, אז הוא קצת חלש לי
אבל בנורמה(כולל ירושלים ההררית לדוג') הוא אמור להיות מושלם
 
  • הוסף לסימניות
  • #23
אכן קורולה

אבל לא רובטית
אין על קורולה
תעשה חושבים כי לדעתי בכל זאת כדאי קורולה
מנסיון,
קורולה חסכונית בטירוף.
אני עושה איתה בינעירוני רכב מלא עם מזגן 1:18 ק"מ לליטר. זה ממש נתונים של היברידי...
שנתון של הקורולה/עגלה שלי 2005...
טובבב הרוב קובע ק-ו-ר-ו-ל-ה
אז תכלס' בדקתי קצת (הרבה) ביד 2 ומצאתי כמה כלבבי של 2009 ו 2008
במחירים באזור ה 16.000 ש"ח
בין 150 ל 200 אלף ק"מ
מה אתם אומרים?
 
  • הוסף לסימניות
  • #27
@יהודי מאמין בד' אכן גם אני מצטרף לממליצים על קורולה מנסיון, רכב אמין וטוב!!
אבל כמו שאמרו לך 2008 הוא רובוטי וממש לא מומלץ! תלך או על 2009 ומעלה או מתחת ואוטומט!
 
  • הוסף לסימניות
  • #30
טובבב הרוב קובע ק-ו-ר-ו-ל-ה
אז תכלס' בדקתי קצת (הרבה) ביד 2 ומצאתי כמה כלבבי של 2009 ו 2008
במחירים באזור ה 16.000 ש"ח
בין 150 ל 200 אלף ק"מ
מה אתם אומרים?
גם 8 וגם 9 כמעט הכל רובוטי, וודאי אלה שבמחיר שציינת.
ולכן כבר כתבתי לך לעיל, או 2010 קילומטראז גבוה ולא כ"כ שמור או 2007 שמור מאד עם קילומטראז נמוך - קשה מאד למצא אבל תנסה...
בהצלחה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #31
הרובוטי זה ענין של הרגל נהיגה, [מידרדר בעליה לדוגמא], וגם הולך התיבת הילוכים יותר מהר. בנוסף קשה למכור לעומת שאר הקורולות שעף בשוק.
מצד שני הוא חסכוני יותר בדלק.
וכמובן מחיר שוק נמוך בהרבה, מה שמכסה את החלפת הגיר פעם בכמה שנים.
חוץ מהגיר אמינות הרכב כמו קורולה מה שאומר לא מכיר מוסך מעבר לתחזוקה שוטפת.
יצא לי ליסוע לצפון ברובוטי עם הנעה בגפ"מ, נהגתי במתינות ויצא בערך 1:18 [ובדר"כ גז מספק פחות ק"מ לליטר].
 
  • הוסף לסימניות
  • #35
  • הוסף לסימניות
  • #36
וואו תודה על המידע המקיף
למה לא הונדה סיוויק, אין לה מנוע טוב?
הונדה סיויק יש לה מנוע מעולה!
אבל שני דברים:
במחיר הזה ידחפו לך רכבים "גמורים" שיעלו לך הרבה כסף בתיקונים, וכן הוא נותן פחות תגובה לכל לחיצה על הגז.
שים לב, מול כל הממליצים על קורולה - אני לא ממליץ פחות מהם ויש לי היכרות ארוכה עם הדגמים של קורולה החל מ-96, אבל בהתאם להעדפות שלך אודות רכב שיתן לך תגובה טובה בלחיצה על הגז - מאזדה 3 הוא הרכב שלך.
ושוב, לא שקורולה היא לא בסדר, רק פחות אקטיבית בתאוצות ועליות.
(ואגב רק בגלל כל התגובות הנלהבות כאן מחיר הקורולה גבוה יותר מכל האחרים...)
 
  • הוסף לסימניות
  • #38
תגידו, כמה ק"מ זה סביר בשביל הדגם של 2009 אוטומט?
@מ הלוי @מוגן @HAR NOF וכו'
גם אם זה מאתיים ק"מ, זה אמנם הרבה אבל עדיין אם הוא מטופל טוב הוא שווה ויכול להחזיק מצוין ממש, קח אותו לבדיקת מוסך טובה, ואם הוא עובר תקנה בשקט....
מאזדה 3 זה רכב מצוין, אבל לא מתקרב לקורולה, ותצטרך לוותר על יותר מידי דברים בשביל לקבל משהו שמגיב חזק ללחיצות, אם בא לך אז בהצלחה, אני קניתי קורולה 2007, מרוצה עד הגג.
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה