עזרה למה נטפרי חוסמים?

  • הוסף לסימניות
  • #42
אני לא מבין למה כל האשכול הזה עוסק בכמה נטפרי לחיצה או לא,
למה לא להתמקד בפתרון מעשי לבעיה?
הוצעו כאן כמה פתרונות, הוסבר מדוע ככל הנראה אי אפשר לפתור את הבעיה במצב הנתונים הנוכחי.
לכאורה השלב הבא היה אמור להיות, החלק המעשי של מה עושים בפועל.
 
  • הוסף לסימניות
  • #43
@תפארת שיש סליחה על השאלה אבל למה את נשארת בנטפרי
יש הרבה מתחרים, לא?

כי אני מודה שנטפרי זה הסינון הכי טוב! אין לי נגדם שום טענה לגבי כל האינטרנט (יש להם כמה פיספוסים אב
ואגב, גם אם יש סיכוי שתעבירי את הסיסמה זה לא מצדיק חסימה
ובדיוק כמו של אחוסמים תכנים במייל
ולא חוסמים הסרטות מהחתונה שנמצאות במחשב
מצדיק אותך!!!
צודק!
@תפארת שיש

אני שוב יחזור לענין הטכני. ובגלל שלא קראתם את הכל ועד הסוף, אז פשוט נכתוב שוב.

אתם מתעלמים מהעובדה שאין URL ספציפי שאפשר להחריג ככזה שלא יעבור סינון תכנים, בהגדרה אחת בודדת.

אתם לא באמת מצפים שיעברו תמונה תמונה ויגדירו שלא תעבור בדיקה, נכון?

להגדיר שהאתר יהיה פתוח לגמרי רק לכם, זה גם לא פתרון טוב מבחינת שיטת הסינון שגורסת שההגדרות שוות לכולם.
ואתם לא באמת מצפים שיעברו לקוח לקוח ויגדירו לו המוני הגדרות אישיות, וכל יום ישנו את זה לפי הרצונות העכשויים שלו.

אף אחד לא דיבר על שיתוף הסיסמה. אזור הניהול, רלוונטי לניהול, לא לתמונות.

אבל אם התמונות והגישה הישירה אליהן (אם לא הבנתם מה הכוונה, פשוט תשאלו. זה עדיין לא הוסבר, מתוך הנחה שיש סיכוי שזה משהו שיובן לבד) נמצא בתוך אזור הניהול, אז פתרתם את הבעיה.

אף אחד לא ביקש לעבור תמונה תמונה!
עובדה שהיו פעמים שאחרי תחנונים הם כן פתחו לי את האתר עריכה ללא סינון כלל למס' שעות או ימים- אתה חושב שאז באמת הוא ישבו מול המחשב על קפיץ לראות כל תמונה ותמונה שאני מעלה וכל אות ואות שאני כותבת?
לא.
הם הגדירו שכתובת האתר של העריכה (שכמובן שונה מהאתר החי) יהיה לי פתוח לXX שעות- מה הבעיה שלהם להשאיר לי את זה פתוח ל8 חודשים לדוגמא?
ויותר מזה פעם הם פתחו לי "ועקב בעיה טכנית" הם שכחו לסגור לי את הגישה והאתר עריכה היה פתוח לי שנה שלמה והאתר החי היה חסום רגיל לפי ההנחיות שלהם עד שבטעות הם "עלו" על זה וחסמו לי שוב!
אז אפשרות לפתוח לי גישה יש להם.

האתר מאוחסן בwix לא בטוח שיש דרך.

@תפארת שיש
ממליץ לבדוק כמובן לעומק, אבל הבעיה תיפתר אם יעבירו את התמונות לאחסון בשרת אחר/פרטי.
תוכלו לראות כאן עוד אשכול בעניין.
האתר באמת מאוחסן בWIX אבל זה ברור שאין מצב שאני מעבירה את ענק כזה לשרת אחר....
איך שנה שלמה זה היה לי פתוח בלי בעיה? יש לזה פיתרון רק שהם מתעקשים לחסום לי את האתר שלי.
אתם כנראה ירוקים שם.
אופי הבעלים והקו המנחה הוא בדיוק הפוך.
ולכן הם מצליחים כ"כ.

מה שלא קיבלתם במערכת הפניות גם אחרי תחינות, לא תקבלו גם אם 1000 משתמשים יאיימו בעזיבה!!
אין לי מטרה לאיים עליהם אני לא רוצה לעזוב ולא רוצה שאף אחד אחר יעזוב אני רק רוצה שיפתחו לי את האתר שלי.
@תפארת שיש רק לצורך בדיקת העניין:
תוכלו לשים כאן קישור לתמונה כדי שנראה אם זה באמת פרטי?
פשוט תבחרו את אחת התמונות מהניהול, לחצו עליה לחיצה ימנית בעכבר,
בחרו באפשרות "העתק כתובת תמונה" והדביקו כאן.
אני לא מבין למה כל האשכול הזה עוסק בכמה נטפרי לחיצה או לא,
למה לא להתמקד בפתרון מעשי לבעיה?
הוצעו כאן כמה פתרונות, הוסבר מדוע ככל הנראה אי אפשר לפתור את הבעיה במצב הנתונים הנוכחי.
לכאורה השלב הבא היה אמור להיות, החלק המעשי של מה עושים בפועל.
לפי מה שכתבתי למעלה במקום להעביר את כל האתר לשרת אחר הם פשוט יכולים לפתוח לי שוב במקום למס' שעות למס' חודשים או שנים או כמה זמן שהם רוצים ואח''כ לחדש את זה שוב.

שורה תחתונה הם יכולים בוודאות לאפשר פתיחה רק של אתר ספציפי- הם רק צריכים להבין שזה לא הגיוני שהם חסמו- ולפתוח.
 
  • הוסף לסימניות
  • #44
זה לא נתן להדביק כתובת תמונה -שולחת בפרטי.
 
  • הוסף לסימניות
  • #46
שזה אומר?
אני רוצה לדעת רק דבר אחד- אפשרות יש להם בוודאות עובדה שזה היה פתוח לי תקופה מאוד ארוכה והאתר החי באינטרנט עבר בצורה מסוננת השאלה שלי למה מבחינה עקרונית הם לא פותחים?
 
  • הוסף לסימניות
  • #47
@תפארת שיש
שורה תחתונה הם יכולים בוודאות לאפשר פתיחה רק של אתר ספציפי- הם רק צריכים להבין שזה לא הגיוני שהם חסמו- ולפתוח.

לא חושב שרלוונטי לפרוג או לדיון הזה בכלל מה אנחנו\אתם\הם, רוצים\יכולים. וזה בודאי שלא שורה תחתונה.
שורה תחתונה זה מה לעשות כדי שזה יהיה פתוח.

ולדעתי זה כן הגיוני בהתחשב בכך שאתם לא מוכנים לעשות שום צעד, רק רוצים שיתגמשו עבורכם (לא כתבתם את זה, אז אני אכתוב..)

השאלה שלי למה מבחינה עקרונית הם לא פותחים?

"מבחינה עקרונית" אני לא יודע, אבל כמו שכתבתי קודם נטפרי מתגאה בכך שמה שפתוח - פתוח לכולם. ובכלל אף אחד לא שש להתמודד עם דברים פר לקוח.

ושוב בענין הטכני, מכיון שלכל תמונה יש קישור אחר, אין שום דרך לפתוח את התמונות "שלכם" לכל הלקוחות, בלי לקחת סיכונים.
 
  • הוסף לסימניות
  • #48
@תפארת שיש
מאד מוזר
לי היו בעיות דומות באתרים שאני מנהל
אחרי פניה פתחו לי את פורטל הניהול באופן מוחלט

ולכל האומרים שזה קשור לאחסון וכדו'
לפי דבריה שאחרי תחנונים פותחים לה את האתר לכמה שעות אין שום סיכוי שהכוונה שנטפרי פתחו את האתר שלה בלי סינון לכלל הלקוחות
משמע שזה עניין של רצון טוב

מתבקש מאד שפורטל הניהול יהיה פתוח ללא סינון
קורה לפעמים שתומך של נטפרי פחות הבין את הסיטואציה ולכן נוצרת אי הבנה כמו שנראה במקרה שלך
תבקשי אולי שיעבירו את הפניה שלך לעיון נוסף לדרג היותר בכיר של התמיכה
אולי יעזור

ו @Rרחמים
אני בניתי בעבר אתר לצלמת שמחולק לפי קטגוריות ותאמין או לא... חצי מקטגוריית חאלקה הייתה חסומה
ולא היו שם תמונות משפחה או משהו....

נ.ב. מסנני התמונות נוטים להחמיר בלשון המעטה כי אם לא הם חוטפים על הראש וכנראה גם מתגמלים אותם לפי כמות תמנות שמספיקים לסנן אז כנראה שהם חוסמים כל דבר שבמבט חטוף נראה להם לא טוב
 
  • הוסף לסימניות
  • #49
שורה תחתונה הם יכולים בוודאות לאפשר פתיחה רק של אתר ספציפי- הם רק צריכים להבין שזה לא הגיוני שהם חסמו- ולפתוח.
הבנתי. המסקנות הם:
1. לנטפרי יש להם משהו אישי נגדך ולכן למרות היכולת הם סוגרים לך בדוקא.
2. ההליהום בפרוג ילחיץ אותם ויגרום להם להפסיק לרדת לחייכם.

נו נו.. בהצלחה!
 
  • הוסף לסימניות
  • #50
הבנתי. המסקנות הם:
1. לנטפרי יש להם משהו אישי נגדך ולכן למרות היכולת הם סוגרים לך בדוקא.
2. ההליהום בפרוג ילחיץ אותם ויגרום להם להפסיק לרדת לחייכם.

נו נו.. בהצלחה!
איזה שטויות!
יש כאן ניק שפשוט חסר אונים מול קושי טכני שלא מאפשר לו לעבוד / להתפרנס
מה הקטע להגיב בציניות ולפגוע?
יש לך איך לעזור? תודה
אין? תמשיך לפוסט הבא
איזה מין תגובה זו?
 
  • הוסף לסימניות
  • #51
אני בניתי בעבר אתר לצלמת שמחולק לפי קטגוריות ותאמין או לא... חצי מקטגוריית חאלקה הייתה חסומה
ולא היו שם תמונות משפחה או משהו....
יתכן והשיער הארוך מבלבל אותם.
מסנני התמונות נוטים להחמיר בלשון המעטה
1. ספק דאו' לחומרא, לא?
2. אני חושב שהמילים בלשון המעטה חוטאות לאמת.
לפי כמות תמנות שמספיקים לסנן
נניח ש ישנה מחשבה להכפיל את הבודקים ולהאט את הקצב אך זה ידרוש תשלום כפול. אתם בעד?
תמונה שנחסמה לחינם ניתן לדווח עליה במערכת והיא נשלחת לבדיקה חוזרת.
 
  • הוסף לסימניות
  • #52
איזה שטויות!
יש כאן ניק שפשוט חסר אונים מול קושי טכני שלא מאפשר לו לעבוד / להתפרנס
מה הקטע להגיב בציניות ולפגוע?
יש לך איך לעזור? תודה
אין? תמשיך לפוסט הבא
איזה מין תגובה זו?
כי כמשתמש נטפרי הוא יודע שהדיונים על גלי האתר יכולים רק להחמיר את מצבו.
וממילא כנראה שהמטרה רק להוציא תיסכול ואכזבה ממדיניותה של נטפרי.
לדעתי אדם שבחר בשירות כשידע את גבולותיו לא יכול ללכלך עליו שהגוף איתן בדעתו.
 
  • הוסף לסימניות
  • #53
כי כמשתמש נטפרי הוא יודע שהדיונים על גלי האתר יכולים רק להחמיר את מצבו.
וממילא כנראה שהמטרה רק להוציא תיסכול ואכזבה ממדיניותה של נטפרי.
לדעתי אדם שבחר בשירות כשידע את גבולותיו לא יכול ללכלך עליו שהגוף איתן בדעתו.
גם זה לא נכון
אבל לא אגיב כדי לא להסיט את נושא האשכול
 
  • הוסף לסימניות
  • #54
אני בניתי בעבר אתר לצלמת שמחולק לפי קטגוריות ותאמין או לא... חצי מקטגוריית חאלקה הייתה חסומה
ולא היו שם תמונות משפחה או משהו....
ופניתם לנטפרי והסברתם שמדובר בבנים?
ההודים שבודקים כנראה לא מכירים תופעה של ילד שלא מספרים אותו עד גיל 3-4 כמו ילדה ומצלמים אותו הכי חמוד בעולם... אז הם חשבו שזה בת... ;)
 
  • הוסף לסימניות
  • #55
ופניתם לנטפרי והסברתם שמדובר בבנים?
ההודים שבודקים כנראה לא מכירים תופעה של ילד שלא מספרים אותו עד גיל 3-4 כמו ילדה ומצלמים אותו הכי חמוד בעולם... אז הם חשבו שזה בת... ;)
בוודאי
שלחתי פניה בצירוף קישורים של התמונות ופתחו הכל
רק התכוונתי לתת דוגמא לחסימה פזיזה של תמונות
בכוונה לא נכנסתי בכלל לנושא של ילדות קטנות ששם אכן קשה להבחין בדיוק בת כמה הילדה וכדומה ששם אני חושב שבמקרה של ספק - אין ספק
 
  • הוסף לסימניות
  • #56
@בנימיני אתר של צלמת לא יכול להיות חרדי לגמרי בלי בנות [למעט מה שהיה מודפס בעיתון חרדי]? ואז לא יהיה את כל הבלגן הזה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #57
@בנימיני אתר של צלמת לא יכול להיות חרדי לגמרי בלי בנות [למעט מה שהיה מודפס בעיתון חרדי]? ואז לא יהיה את כל הבלגן הזה.
זה נכון
והייתה גם נכונות מצד נטפרי שבהתחייבות להעלאת רק תמונות כשרות לפי קריטריונים שפירטו לי האתר יפתח לגמרי לכל המשתמשים ללא סינון תמונות
אבל לא אני בעל האתר...
 
  • הוסף לסימניות
  • #58
הסברת בצורה מאוד ברורה שכן יש להם אפשרות. אם כן אני לא מבינה את התגובות כאן בכלל. אלו שעוזרים ואלו ש..
את צריכה לדעתי לפנות בפורום של נטפרי ולהעלות את הנושא. אם מדובר על תלות ברצון טוב של העובדים, זה לא הגיוני כמובן, ואישור מנהל יסדר לך את זה
אם זה יותר מסובך, גם כן יש מצב שיעזרו לך שם.


גילוי נאות, אני ממש שורדת בנטפרי, למרות הרבה כשלים וחסימות של דברים הזויים, כי הם קשובים ונותנים מענה מעולה!

והראיה, אני מצליחה להחזיק עם הסינון בעבודתי בחברת הייטק בינלאומית
וזה לא היה פשוט, לכל אורך הדרך הם פתרו לי תקלות הכי הזויות שיש,
(שלא חלמתי שהם חוסמים כאלו דברים, Skype For Business מי שמכיר יודע...) אחת אחרי השניה.

מכירה את הבעיה כי יש לי בלוג שאני עורכת בעצימת עיניים כי תמונות שמועלות ישר נחסמות (אייקון של מחשב למשל אבל פשוט אין לי כוח לפתור את זה)
 
נערך לאחרונה ב:
  • הוסף לסימניות
  • #59
את צריכה לדעתי לפנות בפורום של נטפרי ולהעלות את הנושא
למה בפורום של נטפרי ולא במערכת הפניות ??
שם זה המקום בנושאי פתיחה של אתרים ולבקש תומך בכיר
 
  • הוסף לסימניות
  • #60
תודה לכל המגיבים!
מה זה פורום של נטפרי? אפשר קישור?
לסיכום:
אין לי שום תלונה על נטפרי ולהפיך אני שלחתי אליהם המון חברות ולקוחות וגם אמשיך לשלוח יש לי בעיה ספציפית שאני מנסה לפתור ולראות האם אני היחידה שלא פותחים לי ואיך שאר בעלי האתרים מסתרים בשיטה עיוורת?....
אני שלחתי פניה מספר פעמים לדרגים הגבוהים כמו לרותי ורחלי שמי מבינכם שרצה לבקש בקשה "חריגה" יודע שהוא בסוף יגיע אליהם- הן מהדרג הבכיר, ובכל זאת כפי שאמרתי פתחו לי לזמן מאוד מוגבל.
מה שאני מנסה זה פשוט לראות האם למשהו מבניכם שהוא בסינון של נטפרי פתחו את אתר העריכה באפון אישי בלבד לצמיתות.
יש כאן מישהו?

נ.ב. כבר ביקשתי מנטפרי בעבר לפתוח לי עמודים ספציפים באתר כמו עמוד של ילדי החלאקה אך הם אמרו שאין כזה דבר לפתוח עמוד ספציפי בתוך אתר...
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

אשכולות דומים

  • תודה
Reactions: שמואלזון1 //
3 תגובות
ככל הנראה כבר היה על זה דיון אבל אני לא מוצאת
אני מאוד מתוסכלת מכך שפתאום לא נפתח לי תמונות בצ'אט בכלל
אפילו לכתוב דברים שקשורים לדת אסור (בית מקדש. בית כנסת וכו')
בעבודה יש לי אינטרנט לא חסום ואני כותבת משם דברים וזה מייצר לי תמונות כמו שאני מבקשת
אבל יש לי מעט מאוד זמן וזה לא אפשרי להסתמך על מה שיש בעבודה כי תמיד צריך לתקן
ככה שמצד אחד אני רוצה להשתמש בו מצד שני לא בא לי להיות תלותית באינטרנט רגיל שיש בעבודה גם מבחינת זמן ונגישות וגם זה שזה לא חסום למרות שאני לא משתמשת בו לדברים אחרים.
מרגישה תסכול נורא כבר כמה ימים כאילו שחבל בכלל שהתחלתי עם זה וגיליתי את זה כי אחרי שטועמים קשה להיגמל
גם ככה קשה לי מול מחשב אז לפחות אני רוצה להוציא מזה את המיטב שאני יכולה כדי שזה יהיה שווה את זה ולהתפתח
אבל החסימה קשה מאוד ומאז שיש לי נטפרי במחשב כבר כמה שנים אני כמעט לא עוסקת בגרפיקה
(קרה לי שהייתי צריכה קובץ מסוים תלת מימד של פרח וזה חסם לי.. הייתי צריכה לנסוע במיוחד למקום אחר שעה נסיעה בשביל להוריד ממחשב אחר את הפרח ואז להעביר למחשב שלי. סיפור אמיתי)
איך אפשר לא להרגיש מוגבלת כשזה המצב?
מרגישה שאני כבר מחכה ליום הזה שה' יזמן לי פרנסה אחרת ולא להזדקק למחשב
מי שיש לו מה לחזק אני אשמח מאוד. ומי שרק רוצה להגיב בצורה ביקורתית בבקשה שיחסוך כי לא קל לי להתמודד עם זה
  • שכוייח!
Reactions: שרי שיצר1 //
0 תגובות

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה