- הוסף לסימניות
- #41
וזה כל הכוח שלהם!ועל נטפרי לא יעזור איומים.
וזה כל הכוח שלהם!ועל נטפרי לא יעזור איומים.
@תפארת שיש סליחה על השאלה אבל למה את נשארת בנטפרי
יש הרבה מתחרים, לא?
צודק!ואגב, גם אם יש סיכוי שתעבירי את הסיסמה זה לא מצדיק חסימה
ובדיוק כמו של אחוסמים תכנים במייל
ולא חוסמים הסרטות מהחתונה שנמצאות במחשב
מצדיק אותך!!!
@תפארת שיש
אני שוב יחזור לענין הטכני. ובגלל שלא קראתם את הכל ועד הסוף, אז פשוט נכתוב שוב.
אתם מתעלמים מהעובדה שאין URL ספציפי שאפשר להחריג ככזה שלא יעבור סינון תכנים, בהגדרה אחת בודדת.
אתם לא באמת מצפים שיעברו תמונה תמונה ויגדירו שלא תעבור בדיקה, נכון?
להגדיר שהאתר יהיה פתוח לגמרי רק לכם, זה גם לא פתרון טוב מבחינת שיטת הסינון שגורסת שההגדרות שוות לכולם.
ואתם לא באמת מצפים שיעברו לקוח לקוח ויגדירו לו המוני הגדרות אישיות, וכל יום ישנו את זה לפי הרצונות העכשויים שלו.
אף אחד לא דיבר על שיתוף הסיסמה. אזור הניהול, רלוונטי לניהול, לא לתמונות.
אבל אם התמונות והגישה הישירה אליהן (אם לא הבנתם מה הכוונה, פשוט תשאלו. זה עדיין לא הוסבר, מתוך הנחה שיש סיכוי שזה משהו שיובן לבד) נמצא בתוך אזור הניהול, אז פתרתם את הבעיה.
האתר באמת מאוחסן בWIX אבל זה ברור שאין מצב שאני מעבירה את ענק כזה לשרת אחר....האתר מאוחסן בwix לא בטוח שיש דרך.
@תפארת שיש
ממליץ לבדוק כמובן לעומק, אבל הבעיה תיפתר אם יעבירו את התמונות לאחסון בשרת אחר/פרטי.
תוכלו לראות כאן עוד אשכול בעניין.
אין לי מטרה לאיים עליהם אני לא רוצה לעזוב ולא רוצה שאף אחד אחר יעזוב אני רק רוצה שיפתחו לי את האתר שלי.אתם כנראה ירוקים שם.
אופי הבעלים והקו המנחה הוא בדיוק הפוך.
ולכן הם מצליחים כ"כ.
מה שלא קיבלתם במערכת הפניות גם אחרי תחינות, לא תקבלו גם אם 1000 משתמשים יאיימו בעזיבה!!
@תפארת שיש רק לצורך בדיקת העניין:
תוכלו לשים כאן קישור לתמונה כדי שנראה אם זה באמת פרטי?
פשוט תבחרו את אחת התמונות מהניהול, לחצו עליה לחיצה ימנית בעכבר,
בחרו באפשרות "העתק כתובת תמונה" והדביקו כאן.
לפי מה שכתבתי למעלה במקום להעביר את כל האתר לשרת אחר הם פשוט יכולים לפתוח לי שוב במקום למס' שעות למס' חודשים או שנים או כמה זמן שהם רוצים ואח''כ לחדש את זה שוב.אני לא מבין למה כל האשכול הזה עוסק בכמה נטפרי לחיצה או לא,
למה לא להתמקד בפתרון מעשי לבעיה?
הוצעו כאן כמה פתרונות, הוסבר מדוע ככל הנראה אי אפשר לפתור את הבעיה במצב הנתונים הנוכחי.
לכאורה השלב הבא היה אמור להיות, החלק המעשי של מה עושים בפועל.
שורה תחתונה הם יכולים בוודאות לאפשר פתיחה רק של אתר ספציפי- הם רק צריכים להבין שזה לא הגיוני שהם חסמו- ולפתוח.
השאלה שלי למה מבחינה עקרונית הם לא פותחים?
הבנתי. המסקנות הם:שורה תחתונה הם יכולים בוודאות לאפשר פתיחה רק של אתר ספציפי- הם רק צריכים להבין שזה לא הגיוני שהם חסמו- ולפתוח.
איזה שטויות!הבנתי. המסקנות הם:
1. לנטפרי יש להם משהו אישי נגדך ולכן למרות היכולת הם סוגרים לך בדוקא.
2. ההליהום בפרוג ילחיץ אותם ויגרום להם להפסיק לרדת לחייכם.
נו נו.. בהצלחה!
יתכן והשיער הארוך מבלבל אותם.אני בניתי בעבר אתר לצלמת שמחולק לפי קטגוריות ותאמין או לא... חצי מקטגוריית חאלקה הייתה חסומה
ולא היו שם תמונות משפחה או משהו....
1. ספק דאו' לחומרא, לא?מסנני התמונות נוטים להחמיר בלשון המעטה
נניח ש ישנה מחשבה להכפיל את הבודקים ולהאט את הקצב אך זה ידרוש תשלום כפול. אתם בעד?לפי כמות תמנות שמספיקים לסנן
כי כמשתמש נטפרי הוא יודע שהדיונים על גלי האתר יכולים רק להחמיר את מצבו.איזה שטויות!
יש כאן ניק שפשוט חסר אונים מול קושי טכני שלא מאפשר לו לעבוד / להתפרנס
מה הקטע להגיב בציניות ולפגוע?
יש לך איך לעזור? תודה
אין? תמשיך לפוסט הבא
איזה מין תגובה זו?
גם זה לא נכוןכי כמשתמש נטפרי הוא יודע שהדיונים על גלי האתר יכולים רק להחמיר את מצבו.
וממילא כנראה שהמטרה רק להוציא תיסכול ואכזבה ממדיניותה של נטפרי.
לדעתי אדם שבחר בשירות כשידע את גבולותיו לא יכול ללכלך עליו שהגוף איתן בדעתו.
ופניתם לנטפרי והסברתם שמדובר בבנים?אני בניתי בעבר אתר לצלמת שמחולק לפי קטגוריות ותאמין או לא... חצי מקטגוריית חאלקה הייתה חסומה
ולא היו שם תמונות משפחה או משהו....
בוודאיופניתם לנטפרי והסברתם שמדובר בבנים?
ההודים שבודקים כנראה לא מכירים תופעה של ילד שלא מספרים אותו עד גיל 3-4 כמו ילדה ומצלמים אותו הכי חמוד בעולם... אז הם חשבו שזה בת...![]()
למה בפורום של נטפרי ולא במערכת הפניות ??את צריכה לדעתי לפנות בפורום של נטפרי ולהעלות את הנושא
מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!
חלה שגיאה בשליחה. נסו שוב!
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר להצטרף
אליהם ממש עכשיו:
תהילים פרק כה
אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
הנושאים החמים

Reactions: שמואלזון1 //