- הוסף לסימניות
- #21
בקבוצות השבוע ששלחו מעניינים וכדומה, הופיעו המון סמלים נוצריים, והם לא טרחו לסנן את זה... כמה חבל.
לא יודעת אם זה חבל.
בעיני זה דבר מקסים שאנשים אפילו לא יודעים מה קשור איכשהו להבלי דתם.
למה לנו לדעת בכלל מהם סמלים נוצריים?!
בקבוצות השבוע ששלחו מעניינים וכדומה, הופיעו המון סמלים נוצריים, והם לא טרחו לסנן את זה... כמה חבל.
סתם שאלהאתה מדבר בשם כולם לא קיים.
יש פה כל מיני שבעד סגרים והגבלות וגם האופן שבו הם נעשים.
היו תקופות פה בפורום שאפילו היה אסור לכתוב אחרת.
הלוואי- אמנם לא כמו בחו"ל אבל לצערי הרבהזה הולך ופושה גם בקרב יהודים.בארץ לא רואים כל כך את חגיגות החגאות
זה ממש עגום...היות שכך חרדים ישראלים פחות רגישים לסמלים של חגאות . ומסוגלים לקנות פיג'מות וכו עם אייקונים ששייכים להם...
סתם שאלה
אתה חושב באמת שאותם אילו שאומרים שהם בעד סגר(כי אין ברירה אחרת)יהיו בעד שיסגרו רק החרדים לבד כולל את המקומות תפילה ויתנו לציבור הכללי והערבי לעשות מה בא להם????!!1
תחשוב עמוק לפני שאתה עונה....תענה בכנות
הלוואי- אמנם לא כמו בחו"ל אבל לצערי הרבהזה הולך ופושה גם בקרב יהודים.
זה ממש עגום...
ועוד עם כיתוב מרי...
זוועה
וגם תחפושות סנטה.
זה גם תלוי במקום מגורים, כמובן.כתבתי את דעתי למעלה.
נכון שמי שמכיר את החגאות זה צורם לו.
אני בעד!,בעיני זה גם נפלא שהסיבה שיש אנשים שזה לא צורם להם - כי הם פשוט לא יודעים מהם חגאות הנוצרים ומהם סמלים נוצריים.
הלוואי- אמנם לא כמו בחו"ל אבל לצערי הרבהזה הולך ופושה גם בקרב יהודים.
לא ידעתי על ההבדל ובאמת לא הבנתי על שום מה הם חוגגים אותו- הרי הם לא דתיים.בארץ כרגע רוב החוגגים - חוגגים את ה"נובי גוד" - חג רוסי חילוני עם מוטיבים מחג המולד ומחנוכה שבא לציין את השנה החדשה.
החג הומצא על ידי הקומוניסטים על מנת לספק איזו חגיגה להמונים שאינה דתית - כחלק מהתנגדותם לדתות באשר הם.
מה אתה מתכוון שונה שנתנו להם פחות? ממה שנתנו בראש השנה ויום כיפור?
מותר להביע כאב.@יהודה מילר
באמת לא מבין את מטרת האשכול..
אנחנו בגלות כבר 2,000 שנה, ובעשרות שנים האחרונות אנו שבויים בידי אחינו התועים.
לא חושב שיש עניין להתבכיין על כך.
הדרך לשנות זאת היא ע"י תפילות ומעש"ט.
אין ספק.מותר להביע כאב.
תיפלות.תפילות בחג המולד - ניתן לקיים תפילות בחגי המולד, בכללים הבאים:
סוג של.תיפלות.
רק לי צרמה הכותרת?!
לא נעברה שום עברה.סוג של.
לשם דיון ענייני על ההבדלים ביניהם, זה היה די מטריד לו היינו נאלצים לכתוב ' מה ההבדל בין התיפלות של וכו' לבין התפילות של וכו''
בפרט שהכותרת נלקחה מגוף התקנות ששם רשום תפילות.
לסיכום: לא נעברה כאן עבירה חמורה.
ה100 איש שהותרו במקום פתוחגם אני לא הבנתי מה ההבדלים.
והכינוי של האירוע בשם הקדוש לנו (תפילה)רק לי מפריעה הכותרת "חג" ???
לא חגומסוגלים לתלות קישוטי סוכה מ...
ובכל זאת חג זה לא !
זה כל אחד מבין
[ורק לחשוב איזה תגובות היו אם היה כתוב חג העצמאות...]
מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!
חלה שגיאה בשליחה. נסו שוב!
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר להצטרף
אליהם ממש עכשיו:
תהילים פרק כה
אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
הנושאים החמים