מידע שימושי עבודה במקומות עבודה חילוניים - שאלה

  • הוסף לסימניות
  • #61
אני עבדתי במקום סופר סופר חילוני (ידיעות אחרונות -אם שאלתם)
והיו מאד אדיבים לדתיים (ולערבים ואתיופים-באותה מידה), ברמה שאשרו לי ליסוע למירון בלג בעומר-כי זה "מצווה" (זה לא אני אמרתי- הם הסיקו את זה לבד.. ואני זרמתי..)
והחילוניות היו חברות שלנו והכל-עד הבחירות האחרונות- שאחת מהן תלתה שלט על הקיוב שלה- "אין כניסה לחרדיות"...
אז תצפו באמת להכל. אבל בכל מקום אפשר להסתדר
המון הצלחות!
 
  • הוסף לסימניות
  • #62
והחילוניות היו חברות שלנו והכל-עד הבחירות האחרונות- שאחת מהן תלתה שלט על הקיוב שלה- "אין כניסה לחרדיות"...
זה סיפור חריג
שלא אמור לעבור בשתיקה מצד הממונים עליה במקום העבודה.
לא יודעת מהם כללי האתיקה במקום העבודה שלך, אבל בעיקרון כזה דבר אמור להוביל להליך משמעתי
 
  • הוסף לסימניות
  • #63
אני עבדתי במקום סופר סופר חילוני (ידיעות אחרונות -אם שאלתם)
והיו מאד אדיבים לדתיים (ולערבים ואתיופים-באותה מידה), ברמה שאשרו לי ליסוע למירון בלג בעומר-כי זה "מצווה" (זה לא אני אמרתי- הם הסיקו את זה לבד.. ואני זרמתי..)
והחילוניות היו חברות שלנו והכל-עד הבחירות האחרונות- שאחת מהן תלתה שלט על הקיוב שלה- "אין כניסה לחרדיות"...
אז תצפו באמת להכל. אבל בכל מקום אפשר להסתדר
המון הצלחות!
סתם לסקרנות
מה הגבת על השלט הזה?
 
  • הוסף לסימניות
  • #64
הקטע היותר הזוי- שהמנהל בקש ממנה להוריד את זה או הוריד בעצמו אני כבר לא זוכרת,
והיא- באה להתלונן עליו-אלינו!! לחרדיות,שאיזה חוצפן זה וזה, הוריד לה את השלט...:eek:
הלכתי למות ממנה, אני מאז נתקתי קשר,
התיחסתי בקרירות, כן כן, אני אותה חרדית שאת וליברמן שונאים כפרה, לא מתאים לך? לכי..
אבל שאר החרדיות המשיכו להיות חברות שלה ולרדת איתה לצהריים וכזה,
רק אני לא, והאמת אני לא מבינה אותם, עדיין..
 
  • הוסף לסימניות
  • #67
זה היה יעני בצחוק- כאילו ברצינות, אבל רק בקטע אידיאולוגי
ואנחנו היינו החברות שלה, יותר מהחבר'ה החילונים...
טוב, עצוב שמגיעים לכאלו מקומות, אבל זה כבר לא נושא האשכול...
מקווה ששאר הצוות שלך יותר נחמדים :)
 
  • הוסף לסימניות
  • #68
בשביל 4/5 חרדיות מתוך 60/70 עובדים לא יעשו משהו מיוחד..
פתאום באירועים ובסטאטוסים כאלה אני מבינה את הקושי של לעבוד במקום לא דתי ואז אני אומרת איפה כל החרדיות ;)
אנחנו 6 בנות מול 100+ עובדים ואנחנו עושות בנפרד.
מכבדים אותנו יפה מאד.
אני הגעתי לעבודה אחרי שזה היה ברור שזה ככה ב"ה
אבל הבנות הסבירו להם בצורה יפה ומכבדת שזה לא מתאים לאורח החיים שלנו להשתתף בארועים עם כולם
ואחרי שהם ראו שאנחנו לגמרי רציניות ואיתם לא נבוא- ושוב הכל בצורה מכבדת מאד
הם מעצמם הציעו שבמקום שנעבוד בימים האלה שנתגבש לפחות אנחנו בייננו ואנחנו יוצאות לנו לבד.
(הם רוצים לדעת לאיפה ושלא ננוח סתם כך בבית..:) אבל מאפשרים לנו להתאים לנו)
 
  • הוסף לסימניות
  • #69
איך היא הסכימה לרדת איתן?
היא לא כל כך מקשרת שהחברות הנחמדות שלה מהעבודה והחרדים הנוראיים האלו מהטלויזיה ומהתקשורת אלו אותם אנשים...
כמו המשפט הנודע, "אם כל החרדים היו כמוך אז..."
 
  • הוסף לסימניות
  • #70
אני עבדתי במקום סופר סופר חילוני (ידיעות אחרונות -אם שאלתם)
והיו מאד אדיבים לדתיים (ולערבים ואתיופים-באותה מידה), ברמה שאשרו לי ליסוע למירון בלג בעומר-כי זה "מצווה" (זה לא אני אמרתי- הם הסיקו את זה לבד.. ואני זרמתי..)
והחילוניות היו חברות שלנו והכל-עד הבחירות האחרונות- שאחת מהן תלתה שלט על הקיוב שלה- "אין כניסה לחרדיות"...
אז תצפו באמת להכל. אבל בכל מקום אפשר להסתדר
המון הצלחות!
באמת מתמימות...
מה יש לחרדיות לעשות בידיעות אחרונות?
 
  • הוסף לסימניות
  • #72
לפעמים זה קשה--

לפעמים הם לא מוכנים לקבל את ה"לא" .
המפגש החברתי חשוב להם וכל דבר שאומרים "לא מתאים לי" - אז הם יחפשו ומה בכל זאת כן יתאים.
הגעתי עד להסבר ברחל בתך הקטנה - כל דבר שתהיה בו אווירה עליזה/משוחררת עונה לקריטריון של "לא מתאים לי". אם אתם מחפשים מפגש רציני ולא נחמד ונעים - זה הדבר היחיד שיתאים.

אפילו זה לא עזר
ובסוף בדרך כלל אני מבריזה בשניה האחרונה ממש בתירוצים של ילד חולה וכו...
 
  • הוסף לסימניות
  • #74
סורי אם זה נראה ירידה, רק חשוב לי לומר שכשנמצאים בקשר יומיומי עם אנשים שרחוקים משמירת מצוות, צריך להיזהר לבוא עם עמוד שדרה ובטחון בדרך, לשדר אדיבות ונעימות אך לא לנסות למצוא חן בעיניהם ושיחשבו שאנחנו שווים וכו', כן, אני בטוחה בדרכי ולא צריכה אישורים. וזה לא גורע כמלוא הנימה מיחס מכבד ואפילו לבבי.
אם את לא יכולה לעמוד מולה ולומר בנימוס שזה לא מתאים לך- צריך אולי לעשות קצת חושבים...
הרבה הצלחה! מעריכה!

זה ממש נושא רגיש..
אני עובדת במקום חילוני חרדית יחידה בכל האופק...
יש לי קשר מאד טוב עם העובדות (סביבה נשית לגמרי)
הולך להיו פעם ראשונה יום כיף אחריי שנתיים עבודה בחברה
בגלל הקורונה
וואי אני לא יודעת איך אני הולכת להסביר את זה שאני לא חושבת שזה מתאים לבוא.
הסביבה נפרדת. האוכל יביאו לי כשר. זה לא שום פעילות בעייתית.
סתם זה אוירה שלא מתאימה לי.
מה שקשור לעבודה למקצועיות אני 100% שם
אבל עכשיו שזה בילוי נשמע לי לא מתאים.

אבל איך אומרים את זה?
 
  • הוסף לסימניות
  • #75
אני עבדתי במקום סופר סופר חילוני (ידיעות אחרונות -אם שאלתם)
והיו מאד אדיבים לדתיים (ולערבים ואתיופים-באותה מידה), ברמה שאשרו לי ליסוע למירון בלג בעומר-כי זה "מצווה" (זה לא אני אמרתי- הם הסיקו את זה לבד.. ואני זרמתי..)
והחילוניות היו חברות שלנו והכל-עד הבחירות האחרונות- שאחת מהן תלתה שלט על הקיוב שלה- "אין כניסה לחרדיות"...
אז תצפו באמת להכל. אבל בכל מקום אפשר להסתדר
המון הצלחות!

בכל חברה שמכבדת את עצמה, העובדת שתלתה את השלט היתה מתמודדת עם זימון לשימוע וסיכון אמיתי בפיטורים או בסנקציות.

הסיפור שסיפרת - לא מתקבל על הדעת!
 
  • הוסף לסימניות
  • #77
ההמנעות מהליכה לימי גיבוש לא מגיע רק ממקום של הלכה
למה ללכת לאכול ביחד, לצאת עם נשים או סתם לשבת ולצחוק איתם כן מותר?
נראה לי שעובדת משדרת שהיא הגיעה למקום מקצועי בלבד ולא חברתי
אז אח"כ שהיא אומרת שלא נח לה (ואם רוצים פרוט אז לאמר ברור מבחינה דתית) הם קולטים ומכבדים
ככה לפחות אצלנו אני ממש מרגישה שהם קולטים את הבנות שיזרמו איתם בצחוקים ואלו שלא יגיבו....
אגב לאמר בעלי לא מרשה או אבא שלי ממש נשמע להם כפייה דתית ואותו דבר על אסור לי - זה רק נותן להם מוטיבציה להכיר לכם אתת העולם מחוץ ל"בית כלא" שכלואים בו....
 
  • הוסף לסימניות
  • #78
מה יש לחרדיות לעשות בידיעות אחרונות?
לעבוד,
לא חשבת על זה?;)
ידיעות זה גוף גדול, הם לא רק עיתון. זה קבוצה שמאגדת בתוכה הרבה תתי מחלקות.
אני מניחה שברור לך שלא עבדתי על העיתון או התוכן.. כן?
 
  • הוסף לסימניות
  • #79
התפלאתי שלא ראיתי שום הצעה של

יש את ארגון "שמורה", בדיוק בשביל הדברים האלו!!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #80
וואו,
חשבתי שהאשכול יהיה רלוונטי עבורי כי אני עובדת במשרד קטן וחילוני לגמרי,
ללא שום נגיעות דתיות.
אבל צר לי לעדכן אתכן שמעולם ולעולם הבוס הקמצן לא יעלה בדעתו להוציא ליום גיבוש ולא למסעדה וגם לא ייקנה לי ארטיק במכולת למטה:(
אז אולי חסכתי את ההתלבטויות שלכן אבל נותרתי מלאת טינה לבוס שלא מפרגן לי גם את המזגן שיש בחדר.
מאחלת לכל המתלבטות בחירות נבונות:coffee:
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה