- הוסף לסימניות
- #61
אני עבדתי במקום סופר סופר חילוני (ידיעות אחרונות -אם שאלתם)
והיו מאד אדיבים לדתיים (ולערבים ואתיופים-באותה מידה), ברמה שאשרו לי ליסוע למירון בלג בעומר-כי זה "מצווה" (זה לא אני אמרתי- הם הסיקו את זה לבד.. ואני זרמתי..)
והחילוניות היו חברות שלנו והכל-עד הבחירות האחרונות- שאחת מהן תלתה שלט על הקיוב שלה- "אין כניסה לחרדיות"...
אז תצפו באמת להכל. אבל בכל מקום אפשר להסתדר
המון הצלחות!
והיו מאד אדיבים לדתיים (ולערבים ואתיופים-באותה מידה), ברמה שאשרו לי ליסוע למירון בלג בעומר-כי זה "מצווה" (זה לא אני אמרתי- הם הסיקו את זה לבד.. ואני זרמתי..)
והחילוניות היו חברות שלנו והכל-עד הבחירות האחרונות- שאחת מהן תלתה שלט על הקיוב שלה- "אין כניסה לחרדיות"...
אז תצפו באמת להכל. אבל בכל מקום אפשר להסתדר
המון הצלחות!
הנושאים החמים