דרוש מידע מקרה הזוי ומקומם!

  • הוסף לסימניות
  • #82
אין שום איסור לצלם אדם פרטי

יש איסור להעלות לרשת תמונות של אדם פרטי ללא אישורו


ולמי שמפקפק שיתקשר ל100 לברר

(בורר לאחר צילום אדם באוטובוס <במקרה שונה> )
נכון אבל אפשר לפרסם הסרטה עם טשטוש של הפנים
ואם יעלו הרבה סרטונים כאלו בתקשורת זה יעשה רעש...
 
  • הוסף לסימניות
  • #84
רק הצעה
מתי שעולים פקחים לאוטובוס ולא שילמתם
אל תרוצו מהר לתקף שהם רואים אתכם
כי זה הכי מעצבן אותם...
 
  • הוסף לסימניות
  • #85
רק הצעה
מתי שעולים פקחים לאוטובוס ולא שילמתם
אל תרוצו מהר לתקף שהם רואים אתכם
כי זה הכי מעצבן אותם...
בלי קשר לפקחים...
אני חושבת שחובה על כל בן אדם לתקף את הכרטיס אפילו שיש עומס רק ביגלל שסוף חודש הם בודקים נתונים והם רואים לפי התיקוף את כמות הנוסעים וגם לפי השעות.......
 
  • הוסף לסימניות
  • #86
ברור שחייב לתקף רק אמרתי את זה
כי לפעמים אני רואה אנשים ששכחו לשלם או שהם רק עלו
ושהם רואים פקח אז הם רצים לשלם
וזה נראה להם חשוד
והם לא מבינים למה הם התנפלו עליהם
 
  • הוסף לסימניות
  • #87
מאד קל ונגיש להגיש תלונה במשטרה באמצעות האינטרנט.... אפילו לא תצטרכו לקום מהכורסה המפנקת, מצורף קישור, ככל שיתלוננו יותר על פקחים זה ירתיע אותם, להזכירכם, על כל תלונה עפ"י חוק חייבים לחזור עליכם ולעדכן אתכם מה קרה עם זה....
 
  • הוסף לסימניות
  • #88
הדרך הכי יעילה לטפל בזה היא ע"י הגשת תביעה לפיצוי בבית משפט לתביעות קטנות.
כדאי להגיש נגד החברה ונגד הפקח עצמו יחד.
המעלה בבית משפט לתביעות קטנות היא שאין צורך [וגם אי אפשר] בעו"ד, מדובר בדיון אחד בלבד בן חצי שעה, וגם לא חייבים ראיות. גם כשמדובר במילה מול מילה, השופט פוסק ע"פ התרשמותו.
ישנם ארגונים ועורכי דין שעוזרים לנסח כתב תביעה כזה.
וכדאי לשאול משפטן האם לתועלת הענין יש להתאגד כמה יחד לתביעה, וכשיראו שזה מגמתי לא יוכל הפקח לטעון שהוא באמת חשב שהנוסע לא עלה עכשיו.
 
  • הוסף לסימניות
  • #89
דרך אגב, דרך מאות תביעות בבתי משפט כאלו נגד חברות התחבורה [שגם אני הייתי אחד מאותם מאות שתבעו ואף קיבלו פיצוי], הולידו שינוי עמוק בהתנהלותם, בכל הקשור לתגבורים וכדומה.
לפני 5 שנים לא היה כזה מושג שאגד או אפיקים ישכרו אוטובוסים פרטיים לתגבור, כי פשוט זה לא עניין אותם, עד שהם התחילו להרגיש את זה בכיס.
 
  • הוסף לסימניות
  • #90
צריך תמיד לברר את החוק.
ככה חזקים ...
לדוגמא:
חייבים להזדהות, פקח יכול לעכב אדם עד להגעת משטרה למי שלא מזדהה.
שוטר יכול לעצור אדם שלא מזדהה ולתת מכות אם התנגדות למעצר [או שנדמה לו...].
אבל כל עובד ציבור ובמיוחד שוטר ופקח, חייבים גם הם להזדהות ולהראות תעודה מתאימה.
אבל מי שמתנגד להזדהות יכול להיעצר ולקבל מכות, לא שווה בשביל 180 ש"ח ...
לרשום טלפון של עדים ואחר כך ללכת לבית משפט.
אם הם יראו שהציבור לא 'פרייאר' הם יפסיקו את זה ...
לא נראה לי שלמבקר באוטובוס יש תוקף של פקח וודאי לא של שוטר.
מישהו אמר לי שבכלל לא חייבים להראות לו את הרב קו, והוא לא יכול לעשות כלום, במקסימום הוא יכול רק להוריד מהאוטובוס.
 
  • הוסף לסימניות
  • #91
*לצד החובה הכללית לעטות מסכה, ניתן פטור לאנשים עם מוגבלות המתקשים בחבישתה. במידה ונוסע אומר שבשל מוגבלותו הוא
אינו יכול לחבוש מסכה, לא מרגיש בנוח איתה וכו', אין להקשות בשאלות וחל איסור מוחלט לדרוש הצגת תעודה או כל הוכחה
אחרת למוגבלות ויש לאפשר את קבלת השירות ללא המסכה**
מתוך מסמך של אגד
מעניין אותי מקור למסמך הזה ?
מאיפה הורדת אותו ?
 
  • הוסף לסימניות
  • #92
מעניין אותי מקור למסמך הזה ?
מאיפה הורדת אותו ?
 
  • הוסף לסימניות
  • #93
חשבתם על תלונה במשרד התחבורה, ולציין לאגד שיש לכם פניה במשטרה ובמשרד התחבורה?
כשייראו שיש העתק לכל כך הרבה גופים גדולים, אולי יזיזו את עצמם
 
  • הוסף לסימניות
  • #94
לא נראה לי שלמבקר באוטובוס יש תוקף של פקח וודאי לא של שוטר.
אין לו זכות לדרוש אמצעי זהות (מלבד פקחי הרק"ל).
הוא רשאי להזמין את גורמי האכיפה ו/או לדרוש מהנהג להסיע את האוטובוס לתחנת המשטרה הקרובה..
 
  • הוסף לסימניות
  • #95
הדרך הכי יעילה לטפל בזה היא ע"י הגשת תביעה לפיצוי בבית משפט לתביעות קטנות.
כדאי להגיש נגד החברה ונגד הפקח עצמו יחד.
המעלה בבית משפט לתביעות קטנות היא שאין צורך [וגם אי אפשר] בעו"ד, מדובר בדיון אחד בלבד בן חצי שעה, וגם לא חייבים ראיות. גם כשמדובר במילה מול מילה, השופט פוסק ע"פ התרשמותו.
ישנם ארגונים ועורכי דין שעוזרים לנסח כתב תביעה כזה.
וכדאי לשאול משפטן האם לתועלת הענין יש להתאגד כמה יחד לתביעה, וכשיראו שזה מגמתי לא יוכל הפקח לטעון שהוא באמת חשב שהנוסע לא עלה עכשיו.

בשביל להגיש תלונה חייבים לדעת שם של הפקח אי אשפר בלי שם.
 
  • הוסף לסימניות
  • #96
בלתק וקצת קרמינלי,
היה צריך לעקוב אחרי אותו פקח ולהסריט אותו מתחילת סיטואציה ולשלוח לאגד עם העתקים למשרד התחבורה...

צריך לברר קודם אם זה חוקי.

אפשר גם אולי שמערכת חדשות כלשהי תעשה את זה.
אולי לפנות לרשת כלשהי שתבצע תחקיר.
 
  • הוסף לסימניות
  • #98
העיקר להתלונן כל פעם.
לתועלת הציבור.
בדרך-כלל כשמגיעים הביתה שוכחים, למי יש כח להתלונן עם כל הפרטים ?
זה טובת הכלל !
כשהפקחים ידעו שהציבור החרדי מתלונן, הם יפחדו ...
 
  • הוסף לסימניות
  • #99
תגישי תלונה לאגד עם עותק למשרד התחבורה. במכתב תלונה תצייני את שעת הנסיעה, מספר הקו והיכן עלית. הכל מתועד. פקח שעולה לאוטובוס מעביר כרטיס במכשיר התיקוף של הנהג כך שיהיה אפשר לדעת מי היו הפקחים האלו
תוסיפי את מבקר המדינה-זה הכי עובד!!!
 
רק מעדכנת
הלכתי להגיש תלונה במישטרה(במיגרש הרוסים)דווקא חייבת להגיד שהצוות שם היה ממש נחמד....ישר שהגעתי הגיע שוטרת ושאלה מה קרה כמובן שסיפרתי היא ישר הכניסה אותי לשוטר אותו שוטר שקיבל אותי היה ממש נחמד,היתייחס אלי בכבוד...
הוא תיעד במחשב את הארוע (כן ציינתי שם שהייתי בלי מסכה אבל כמובן שלא הייתה לי אפשרות לשים והיו אנשים באוטובוס שלי מסכה!! למרות זאת השוטר כן ציין אמר לי שחבל שהייתי בלי מסכה.....)
שאלתי את השוטר עם זה מוצדק לצלם שלא לצורך התפקיד אז הוא אמר שזה ממש לא......
שאלתי את השוטר מה הסיכוי אז הוא אמר שהוא לא מאמין שיפתחו נגדו חקירה אז אמרתי לשוטר שמצידי אני עושה את ההשתדלות שלי מכאן......
בסוף השוטר אמר לי בדרך אגב בנוסף לזה תפני גם לפניות הציבור של אגד למרות שהוא עצמו העיד בעצמו שאגד "כביכול" תגמור את הסיפור במקרה הטוב ב"נו נו נו "לנהג
וכאן השאלה שלי עם אתם יודעים ך מישטרת ישראל את ההתנהלות העברינית של אגד ואיך זה עובד למה אתם לא מטפלים בזה??!!זה נקרא פניות הציבור??!!
כמובן הגשתי תלונה נוספת לאגד.....
מכאן אני פונה לאותם אנשים שניתקלו באותו פקח או באותו סטואציה תתלונו בכל אמצעי אפשרי _מישטרה,פניות בציבור של מישרד התחבורה וכ ואפילו אגד...)
בשביל למנוע את המקרה הבא של החברים שלכם!!
(מי שניתקל באותו פקח יגיש תלונה ואולי המישטרה כן תפעל לעומקו של עניין כי היא תראה הרבה תלנוות על הפקח!!)
בבקשה תפני למבקר המדינה-זה הגוף היחיד במדינה שעובד
ושגם כל הרשויות מפחדות מהדוח השנתי שלו
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

אשכולות דומים

אני מקפידה לתקף את כרטיס הרב קו מיד בעלותי לאוטובוס, כנדרש.
לפני כחודש+ עליתי לאוטובוס עמוס במיוחד, הנחתי את הכרטיס על מכשיר התיקוף ומיד נדחקתי פנימה.
אחרי כמה דקות עלו מספר פקחים, הגשתי לאחד מהם את הכרטיס והוא הבהיר לי שלא תקפתי.
כמובן שמיד מצטרפים לחגיגה שלושת הגנגסטרים הנוספים (אגד...), מקיפים את המושב שלי ודורשים את הפרטים האישיים.
אציין, שבנוסף לכל זאת היתה נסיעת מעבר!
הם לא התרשמו מהטיעונים שלי ואכן קבלתי קנס...
אבל, וכאן מתחיל הסיפור האמיתי:
מאותו יום נוצרה בי חרדה ממשית מפקחים, ברמת השיתוק.
אני מקפידה, כמקודם, לתקף מיד בעלייתי לאוטובוס, ועדיין: כשעולה פקח(ים, באגד.)
אני קופאת, מריצה בראשי את העליה לאוטובוס: שילמתי? אולי הכרטיס לא נקלט? ורק כשהפקח יורד מהאוטובוס הנשימה חוזרת.
אם תוסיפו את העובדה שבמהלך נסיעה סטנדרטית באורך מחצית השעה- עלולים לעלות שני צוותות פקחים, תתקל התוצאה: סיוט.

למרבה הצער, מאמינה שתופענה כאן תגובות מזדהות רבות.
האם ישנה דרך לתבוע את אגד או את הפקח (ששמו מופיע מן הסתם בדו"ח?!)?
אציין שאיני טיפוס חרדתי, ב"ה, אם כי אני בהחלט עונה להגדרה "אדם רגיש מאוד".
תודה רבה מראש למגיבים!
נסעתי באוטובוס
תקפתי את הרב קו כשעליתי
באמצע הנסיעה עלו שלושה פקחים לאוטובוס
הערתי להם שמותר רק שני פקחים כי יש רק שני דלתות
אז אחד מהם אומר לי "אני ראש צוות" ומותר לי להיות איתם
בספסל ליד ישבה אישה חרדית שראיתי שהיא לא תיקפה
ראיתי שהיא נלחצת מהפקחים
אז עם הרב קו שלי לא יכולתי לתקף כי יש לי פרופיל
אז תיקפתי באשראי שלי
הוא קלט את זה
אז הוא ניגש אלי ושואל "עם מה תיקפת עכשיו?
אמרתי לו עם האשראי בשביל האישה הזאת
וזה הרב קו שלי שגם בו תיקפתי
אז הוא קורא לאחת הפקחיות ואומר לה תתני לו דוח
היא התחילה לרשום לי דוח
כשהגעתי לתחנה שלי אמרתי לה שאני רוצה לרדת כאן אז הם ירדו איתי
ואז בתגובת הנוסע הכתבתי לה את כל הסיפור
תכלס הם קלטו שהם נותנים לי דוח על אף שתיקפתי בזמן
אז הוא התחיל להגיד לי אני נותן לך את הדוח כי תיקפת באשראי שלך כשעלינו ולא בתחילת נסיעה
לא היה לי כוח להתווכח
אני לא יודע מה לשון החוק אם אפשר לתת דוח אם תיקפתי אחרי שהפקח עלה
בכל מקרה מה אתם ממליצים לי
קודם כל להגיש ערעור על הדוח ?
אני יכול לתבוע את אגד על עוגמת נפש ועיכוב למשך 20 דקות?
מה אני יכול לעשות כאן?
היה לי סיפור עם פקחית שבאמצע שאני יורד מהאוטובוס כשעל היד שלי ילד קטן היא ביקשה ממני רב קו נתתי לה בשמחה.
ואז אמרה לי "לא תיקפת" אמרתי לה ש100% תיקפתי ואפשר לשאול את אלו שהיו לידי באוטובוס וראו.
עליתי חזרה לאוטובוס וכמה אנשים אמרו לה שראו שתיקפתי. היא אמרה לנהג לסגור את הדלתות והוא המשיך בנסיעה.
תוך כדי אומר לה הפקח השני שבמכשיר התיקוף הראשון יש בעיה וזה מסונכרן על קו אחר
כך שהתברר שהבעיה היה במכשיר שנהיה תיקוף של קו אחר ולכן אמרה שלא תיקפתי.
ביקשתי ממנה להזדהות והיא לא הסכימה וברחה לסוף האוטובס!! (רק בשביל המחזה הזה, שלראשונה ראיתי פקחית בורחת ולא להיפך היה שווה הכל...)
תכלס ממש איך שירדתי מהאוטבוס הפקח השני אמר לה שהיא חייבת להזדהות ועדיין לא הראתה בצורה נורמלית את התג זיהוי שלה שהיה מכוסה. אחת הנוסעות צילמה אותה ושלחה לי את התמונה שלה.
שלחתי לאגד מכתב שהיא עשתה כמה עוולות.
א. שלא ירדה איתי. אפילו שזה היה התחנה שהייתי צריך לרדת
ב. שנתנה לנהג להמשיך לנסוע.
ג. שלא הזדהתה.
ד. שהתג זיהוי שלה היה מכוסה
ואני דורש גם לטפל בפקחית וגם פיצוי כספי.
הם בתגובה כתבו לי :
אנחנו מבקשים להודות לך על פנייתך. בזכות פניות כאלו אנחנו למדים כל פעם מחדש ומשתפרים ככל שניתן.
אגד ביצעה תחקיר בעקבות האירוע המתואר בפנייתך וערכה בירור עם המבקרת, במסגרתו עלו נקודות לשיפור בהתנהלותה.
עניינה של המבקרת טופל בהתאם לתקנון המשמעת של אגד, והממונים עליה ידאגו לתת לה את הכלים המתאימים לשיפור תפקודה.

ע"כ תגובתם
כלומר הם מכירים בכך שהיה כאן מעשה לא בסדר.
השאלה כמה ואיך הכי טוב לתבוע אותם
אשמח לשמוע מנסיון של אחרים.
תודה רבה

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה