מידע שימושי אזהרה!!! אל תתפתו שהעסק שלכם יוצג ב B144

  • הוסף לסימניות
  • #61
אתמול שלחתי להם למייל שנתנו בתחילת האשכול שאני רוצה לסגור את כרטיס העסק.
עכשיו חזרו אלי ואמרתי שהעסק ממש מהצד ואני עובדת כשכירה כך שגם ה-150 ש"ח לחודש שנתנו עד עכשיו לא משתלם לי. הנציגה הורידה לי מיד ל-69 ש"ח לחודש.
כרגע זה סכום שכן משתלם לי.
לפני מס' חודשים שביקשתי לסגור אמרו לי שהחבילה הקטנה ביותר היא 150 ש"ח. כנראה צריך לנסות כל תקופה והמחיר יורד.
 
  • הוסף לסימניות
  • #62
אתמול שלחתי להם למייל שנתנו בתחילת האשכול שאני רוצה לסגור את כרטיס העסק.
עכשיו חזרו אלי ואמרתי שהעסק ממש מהצד ואני עובדת כשכירה כך שגם ה-150 ש"ח לחודש שנתנו עד עכשיו לא משתלם לי. הנציגה הורידה לי מיד ל-69 ש"ח לחודש.
כרגע זה סכום שכן משתלם לי.
לפני מס' חודשים שביקשתי לסגור אמרו לי שהחבילה הקטנה ביותר היא 150 ש"ח. כנראה צריך לנסות כל תקופה והמחיר יורד.
שימי לב שיש מחיר פתיחת כרטיס חדש (325, נדמה לי) שאת תצטרכי לשלם אם תעזבי את השרות לפני שתעבור שנה מפתיחת הכרטיס (יורד על זה 25 כל חודש, שמוחזרים לך, אלא אם את מבטלת)
וכן אם את משלמת פחות את גם נחשפת פחות. הם מחייבים לפי חשיפה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #63
אני כבר אחרי השנה.
צמצמתי את החשיפה לאזורים שקרובים אלי, כי למרוחקים יותר אין לי אפשרות לתת שירות.
בכל מקרה גם זה לניסיון קטן, ואם לא אראה שמשתלם אבטל לגמרי.
 
  • הוסף לסימניות
  • #64
השיחה עם הנציגה מוקלטת?
זה לא כתוב בהסכם או שלא קיבלת חוזה בכלל?
לא, היא לא מוקלטת. חוזה? לא חושבת שקיים כזה דבר...
אם כן הייתי תובעת מזמןןן
 
  • הוסף לסימניות
  • #65
אני כבר אחרי השנה.
צמצמתי את החשיפה לאזורים שקרובים אלי, כי למרוחקים יותר אין לי אפשרות לתת שירות.
בכל מקרה גם זה לניסיון קטן, ואם לא אראה שמשתלם אבטל לגמרי.
את מרוויחה מהפרסום שם בכלל? מגיעים לקוחות?
בדרך כלל בציבור שלנו (שזה קהל היעד ברב העסקים) מחפשים לפי המלצות לא לפי חיפוש פשוט באינטרנט.
 
  • הוסף לסימניות
  • #66
את מרוויחה מהפרסום שם בכלל? מגיעים לקוחות?
בדרך כלל בציבור שלנו (שזה קהל היעד ברב העסקים) מחפשים לפי המלצות לא לפי חיפוש פשוט באינטרנט.
באו כמה לקוחות דרך שם.
יש שמתקשרים והם לא מהאזור ולכן לא נסגר איתם כלום.
אני בינתיים מנסה, אם בחודשיים הקרובים אראה שלא יוצא מזה כלום אומר להם שסגרתי את העסק ועברתי להיות שכירה וכך לא יהיה לנציגה במה לשכנע אותי להישאר...
 
  • הוסף לסימניות
  • #67
באו כמה לקוחות דרך שם.
יש שמתקשרים והם לא מהאזור ולכן לא נסגר איתם כלום.
אני בינתיים מנסה, אם בחודשיים הקרובים אראה שלא יוצא מזה כלום אומר להם שסגרתי את העסק ועברתי להיות שכירה וכך לא יהיה לנציגה במה לשכנע אותי להישאר...
באו כמה לקוחות, אבל הם כיסו את ההוצאות שהיו לך?
ואגב תמיד היא תמצא במה לשכנע אותך, סמכי עליה...
 
  • הוסף לסימניות
  • #68
באו כמה לקוחות, אבל הם כיסו את ההוצאות שהיו לך?
ואגב תמיד היא תמצא במה לשכנע אותך, סמכי עליה...
יש חודשים שכיסו פי כמה ויש שלא נכנס כלום.
היום היא כמעט סגרה לי את הכרטיס, כי אמרתי לה שזה רק תחביב מהצד והתחלתי לעבוד כשכירה.
ברגע האחרון היא אמרה שיש לה חבילה ב-69 ש"ח והסכמתי לנסות.
תמיד אוכל להתקשר ולומר שהחלטתי סופית לסגור את העסק ואני מסתפקת בעבודתי כשכירה. על זה לא יהיה לה במה לשכנע שכדאי שישארו פרטי העסק ברשת.
 
  • הוסף לסימניות
  • #69
ניתן להצטרף לתביעה הייצוגית עדיין??
לא בדקתי בדיוק על מה התביעות הייצוגיות ומה קרה לך כך שאני לא יודע אם זה קשור.
בכל מקרה, הרעיון של ת"צ (=תביעה ייצוגית) הוא שמגישים את התביעה בשם כל הנפגעים מאותו מקרה. לדוגמא, אדם פלוני טוען שיש עוולה כלשהיא במוצר/שירות כלשהוא שיש רבים שצורכים אותו. הוא יכול לתבוע את החברה/נותן השירות באופן אישי דהיינו פלוני נגד חברת..., ואז אם הוא מפסיד או זוכה לעצמו בלבד.
אבל אם לדעתו יש צרכנים רבים שנפגעים הוא יכול להגיש תביעה ייצוגית שכשמה כן היא תביעה שמייצגת את כל הנפגעים גם בלי ידיעתם או רצונם, דהיינו כל מי שצרך את המוצר/שירות ב-7 השנים האחרונות (בגלל התיישנות) או כל תאריך רלוונטי אחר.
לת"צ יש כמה שלבים והיא בדרך כלל נמשכת כמה שנים, כאשר כמו כל תביעה בבימ"ש התובע יכול לנצח או להפסיד או שהתביעה נדחית מסיבה כזאת או אחרת, תלוי בנסיבות הענין. בהרבה מהמקרים של ת"צ מגיעים לפשרה.

ובקיצור: אם המקרה שקרה לכם דומה לאחת מהת"צ שיש כרגע כנגד בזק אז אתם מצורפים לתביעה ואין צורך לעשות משהו בשביל זה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #70
אני מוסיף גם מה אמור לקרות בהמשך במידה והת"צ רלוונטיות אליכם.
כיון שהרעיון של ת"צ הוא ייצוג של כמות גדולה של אנשים שנפגעו מהמוצר/שירות אז במידה והתביעה מתקבלת ונפסק שהנתבעת (במקרה הזה - בזק) צריכה לשלם או שמגיעים לפשרה שבמסגרתה הנתבעת תשלם למיוצגים, מנסים למצוא דרך שהתשלום יגיע לנפגעים ולפעמים זה מסובך במיוחד.
למשל, לפני כמה שנים היתה תקופה שמי שקנה ברשת יש קיבל הנחה אוטומטית על הקניה. זה היה בעקבות ת"צ על עוולה צרכנית כלשהיא (כמדומני משהו שקשור לתשלום על משקל יתר במכירת עופות טריים) שבסופה רשת יש היתה אמורה 'להשיב כסף' לצרכנים. אבל לך תדע מי קנה עופות טריים בתקופה המדוברת, ולכן הוחלט שיש תשלם את הסכום הנקבע בצורה של הנחה לכלל הצרכנים על כלל הקניות שלהם.
יש מקרים שבהם באמת לא מוצאים דרך לפצות את הקבוצה המיוצגת ואז נקבע שהנתבעת תעביר את הכסף לעמותות או לקרן פיצויים מיוחדת שהיא מעבירה את הכספים לעמותות וכדומה (לתשומת לב מנהלי עמותות). לדוגמא, היה מקרה של חברת תרופות שהוחלט שתעביר תרופות לשיכוך כאבים בשווי מסויים לעמותה שפועלת לרווחת חיילי צה"ל והיא תחלק אותם לחיילים. או מקרה של תביעה על פגיעה בזכויות של עוורים והכסף הועבר לפעילות של הנגשה לעוורים.
במקרה של בזק קשה לדעת מה יהיה המידה של זכיה או פשרה, כי מצד אחד אמור להיות לבזק את הפרטים של הלקוחות שלהם (בניגוד למי שקנה ברשת יש או תרופות) אבל מצד שני בהרבה מקרים בתי המשפט מקבלים את טענת הנתבעת שחיפוש של כל הלקוחות הרלוונטיים לפיצוי הוא מסובך ועם עלויות גבוהות ואז בית המשפט פוטר אותם מלחפש את הלקוחות הרלוונטיים והתשלום עובר בצורה אחרת שמוחלט עליה.
דבר נוסף בענין, אחרי שהייתם מיוצגים בת"צ גם בלי ידיעתכם, מה שיוחלט חל גם עליכם ולא תוכלו לתבוע שוב באופן עצמאי או אחר (לפעמים שווה לתבוע באופן עצמאי) אלא אם נאמר אחרת בהחלטה. ולכן אם יש מישהו שלא רוצה להיות כלול בקבוצה המיוצגת הוא צריך להגיש בקשה לבית המשפט שיוציאו אותו מהקבוצה, ואז מה שיוחלט לא חל עליו גם אם יוחלט לפצות את הקבוצה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #71
תביעה ייצוגית אחת נגד בזק על סכום של 908,721,000 ש"ח.

1603618618574.png


זה דומה למה שקרה לכם?
 
  • הוסף לסימניות
  • #72
תביעה ייצוגית נוספת על סך של למעלה מ2.5 מיליון ש"ח.

בתביעה זו מוגדרים חברי הקבוצה:
"כל לקוחות המשיבה אשר התקשרו עמה בהסכם לקבלת שרות, במחיר שהוצג לפניהם עובר לכריתת החוזה, אך בפועל חויבו בסכום הגבוה ב-17% מהמחיר המוסכם עקב תוספת מע"מ".
 
  • הוסף לסימניות
  • #73
בלת"ק
גם אני נכוויתי מהם בתחילת דרכי, לא נורא, דמי ניסיון.
אבל ההזוי זה שהם ממשיכים עד היום להתקשר אליו אם אני מעונינת לפרסם...
איימתי עלים בתביעה, אמרתי שהכל מוקלט אצלי, נבהלו ונעלמו.
 
  • הוסף לסימניות
  • #75
כן איך פונים להשתתף בפניה הזאת?
כתבתי למעלה
לא בדקתי בדיוק על מה התביעות הייצוגיות ומה קרה לך כך שאני לא יודע אם זה קשור.
בכל מקרה, הרעיון של ת"צ (=תביעה ייצוגית) הוא שמגישים את התביעה בשם כל הנפגעים מאותו מקרה. לדוגמא, אדם פלוני טוען שיש עוולה כלשהיא במוצר/שירות כלשהוא שיש רבים שצורכים אותו. הוא יכול לתבוע את החברה/נותן השירות באופן אישי דהיינו פלוני נגד חברת..., ואז אם הוא מפסיד או זוכה לעצמו בלבד.
אבל אם לדעתו יש צרכנים רבים שנפגעים הוא יכול להגיש תביעה ייצוגית שכשמה כן היא תביעה שמייצגת את כל הנפגעים גם בלי ידיעתם או רצונם, דהיינו כל מי שצרך את המוצר/שירות ב-7 השנים האחרונות (בגלל התיישנות) או כל תאריך רלוונטי אחר.
לת"צ יש כמה שלבים והיא בדרך כלל נמשכת כמה שנים, כאשר כמו כל תביעה בבימ"ש התובע יכול לנצח או להפסיד או שהתביעה נדחית מסיבה כזאת או אחרת, תלוי בנסיבות הענין. בהרבה מהמקרים של ת"צ מגיעים לפשרה.

ובקיצור: אם המקרה שקרה לכם דומה לאחת מהת"צ שיש כרגע כנגד בזק אז אתם מצורפים לתביעה ואין צורך לעשות משהו בשביל זה.
אני מוסיף גם מה אמור לקרות בהמשך במידה והת"צ רלוונטיות אליכם.
כיון שהרעיון של ת"צ הוא ייצוג של כמות גדולה של אנשים שנפגעו מהמוצר/שירות אז במידה והתביעה מתקבלת ונפסק שהנתבעת (במקרה הזה - בזק) צריכה לשלם או שמגיעים לפשרה שבמסגרתה הנתבעת תשלם למיוצגים, מנסים למצוא דרך שהתשלום יגיע לנפגעים ולפעמים זה מסובך במיוחד.
למשל, לפני כמה שנים היתה תקופה שמי שקנה ברשת יש קיבל הנחה אוטומטית על הקניה. זה היה בעקבות ת"צ על עוולה צרכנית כלשהיא (כמדומני משהו שקשור לתשלום על משקל יתר במכירת עופות טריים) שבסופה רשת יש היתה אמורה 'להשיב כסף' לצרכנים. אבל לך תדע מי קנה עופות טריים בתקופה המדוברת, ולכן הוחלט שיש תשלם את הסכום הנקבע בצורה של הנחה לכלל הצרכנים על כלל הקניות שלהם.
יש מקרים שבהם באמת לא מוצאים דרך לפצות את הקבוצה המיוצגת ואז נקבע שהנתבעת תעביר את הכסף לעמותות או לקרן פיצויים מיוחדת שהיא מעבירה את הכספים לעמותות וכדומה (לתשומת לב מנהלי עמותות). לדוגמא, היה מקרה של חברת תרופות שהוחלט שתעביר תרופות לשיכוך כאבים בשווי מסויים לעמותה שפועלת לרווחת חיילי צה"ל והיא תחלק אותם לחיילים. או מקרה של תביעה על פגיעה בזכויות של עוורים והכסף הועבר לפעילות של הנגשה לעוורים.
במקרה של בזק קשה לדעת מה יהיה המידה של זכיה או פשרה, כי מצד אחד אמור להיות לבזק את הפרטים של הלקוחות שלהם (בניגוד למי שקנה ברשת יש או תרופות) אבל מצד שני בהרבה מקרים בתי המשפט מקבלים את טענת הנתבעת שחיפוש של כל הלקוחות הרלוונטיים לפיצוי הוא מסובך ועם עלויות גבוהות ואז בית המשפט פוטר אותם מלחפש את הלקוחות הרלוונטיים והתשלום עובר בצורה אחרת שמוחלט עליה.
דבר נוסף בענין, אחרי שהייתם מיוצגים בת"צ גם בלי ידיעתכם, מה שיוחלט חל גם עליכם ולא תוכלו לתבוע שוב באופן עצמאי או אחר (לפעמים שווה לתבוע באופן עצמאי) אלא אם נאמר אחרת בהחלטה. ולכן אם יש מישהו שלא רוצה להיות כלול בקבוצה המיוצגת הוא צריך להגיש בקשה לבית המשפט שיוציאו אותו מהקבוצה, ואז מה שיוחלט לא חל עליו גם אם יוחלט לפצות את הקבוצה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #77
הי תודה רבה לכולם על התגובות!
ברוך השם הצלחתי לבטל היום את המודעה אחרי הרבה מאמצים.
יש לי שאלה מהמבינים בתחום- יש דרך לקבל החזר? אם כן, מה אני אמורה לעשות?
תודה לכולם!
 
  • הוסף לסימניות
  • #80
תודה אבל אני ממש לא בקטע של לפוצץ דברים בתקשורת ולא של בית משפט.
אין אפשרות להגיש תביעה מסודרת בלי הרבה רעש ולקבל החזר?
אין לי ניסיון עם זה
אבל זה לא נשמע לי כ"כ מורכב ולא צריך לפוצץ שום דבר
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

אשכולות דומים

  • תודה
Reactions: איירבראש1 //
3 תגובות
מיילים חינמים.jpg



רובנו מכירים את ג'ימייל. נוח, מוכר, אחלה חיפוש — אבל בינינו? הוא לא תמיד הפתרון הכי טוב לה-כ-ל!

מה גם שלאחרונה גוגל הגבילה הגבירה את האבטחה והקמת חשבון חדש דורשת טלפון שמקבל הודעת SMS, וכן בהרבה מקרים כאשר נכנסים ממחשב אחר גוגל מבקש טלפון שמקבל SMS.

הגיע הזמן להכיר את הצדדים הפחות מוכרים של עולם האימיילים — שירותים מגניבים, מתוחכמים, מיוחדים, עם יתרונות שג'ימייל פשוט לא נותן, ויש הרבה כאלה... החל ממיילים זמניים וסופר־פרטיים — ועד כאלה שנראים כאילו נולדו מהייטק של שנות ה־90 (בקטע טוב!).

אז למה זה טוב לנו? בוא נפרק את זה:

פרטיות מטורפת!
רוצים לשלוח מייל בלי שגוגל תסרוק לכם כל מילה? קבלו את ProtonMail, Tutanota, או Mailfence — מיילים שמוצפנים מקצה לקצה. כי לפעמים, בא לנו קצת שקט ממעקב דיגיטלי.

מיילים זמניים – בלי כאב ראש
רק נרשמתם לאיזה אתר כדי להוריד קובץ, ופתאום... 💥 פצצת ספאם.
לשם כך המציאו את 10 Minute Mail או Firefox Relay. נכנסת, לקחת, נעלמת. בלי התחייבות, בלי דאגות.

הפרדה חכמה בין החיים
מייל אישי, מייל עבודה, מייל לפרסומות, מייל להרשמות. למה לערבב הכול בג'ימייל? פתחו לכם מייל נוסף ב־Zoho, MyWay או Inbox.com ותעשו לכם סדר בראש!

סטייל אישי
רוצים מייל שנראה כמו: david @ firstname.com או maybe @ meowmail.com? כן, זה אמיתי ומגניב!
וזה גם אחלה דרך לתפוס תשומת לב 😉

נוסטלגיה זה החיים
תמיד חלמתם שיהיה לך מייל ב־Lycos או ב־FlashMail?
אז יאללה, תחזורו לשורשים עם vibe של שנות ה־2000. הכי רטרו, הכי אותנטי.

גיבוי זה לא מילה גסה
קרה לך שחשבון גוגל נחסם פתאום? לא כיף.
אם יש לכם מייל חלופי פעיל – אתם מכוסים, החיים שלך (והקבצים שלך) בידיים שלך.

בשורה התחתונה:
מייל זה לא רק "שם משתמש לסיסמה". זה כלי. זה סגנון. וזה חופש.

אז קחו לך חצי שעה, תעבורו על הרשימה, ותבחרו איזה שירות בא לכם לנסות.
פשוט. מגניב. ובחינם.


AEmail4u.com – שירות עם נפח של 25 MB. כולל אנטי וירוס מובנה לנוחות ובטיחות המשתמשים.

BoarderMail – שירות עם נפח לא ידוע. נחשב לאיכותי, פשוט לשימוש ומבוסס רשת.

Canada.com – שירות עם נפח של 3 MB. חובה להתחבר כל 45 ימים אחרת החשבון יימחק. מצרפים לינק לאתר בכל מייל שתשלח.

Caramail – שירות עם נפח של 10 MB. שירות צרפתי ותיק מבית Lycos.

Care2.com – שירות עם נפח של 100 MB. שירות סביבתי שתומך בערכים ירוקים.

Catholic Online – שירות עם נפח של 50 MB. שירות שמיועד לקהל הקתולי.

CentralPets – שירות עם נפח של 4 MB. חובבי חיות? זה בשבילכם.

Computermail – שירות עם נפח של 6 MB. פתרון פשוט ונגיש.

DCEmail – שירות עם נפח של 6 MB. חובה להתחבר אחת לחודש אחרת החשבון ייסגר.

DoraMail – שירות עם נפח לא ידוע. דורש התחברות אחת ל־60 יום.

E-Mail Anywhere – שירות עם נפח של 5 MB. מתאים לגישה מכל מכשיר או מיקום.

EasyPeasy – שירות עם נפח של 6 MB. כשמו כן הוא – פשוט קליל ונוח.

Eboxmail.net – שירות עם נפח של 5 MB. מיועד לשימוש כללי בסיסי.

Email.com – שירות עם נפח של 10 MB. חובה להתחבר כל 60 ימים כדי שהחשבון לא יימחק.

EmailAccount – שירות עם נפח של 6 MB. פתרון רגיל ונוח.

EmailAccounts4Free – שירות איכותי ברשת גדולה. נפח לא ידוע.

EmailChoice – שירות עם נפח של 5 MB. מאפשר בחירה חופשית בין תצורות מייל שונות.

Emailyou – שירות עם נפח של 25 MB. כולל פרסומות קופצות.

EmailX.net – שירות עם נפח של 7 MB. שימוש כללי.

EudoraWeb Mail – שירות עם נפח של 4 MB. חובה להתחבר אחת לחצי שנה לשמור על החשבון.

Execs2K – שירות עם נפח של 10 MB. תומך בתשע שפות (לא כולל עברית).

FastMail – שירות עם נפח של 10 MB. חובה להתחבר אחת ל־45 ימים. מהיר ואמין.

FasterMail – שירות עם נפח של 10 MB. דורש התחברות אחת ל־60 יום.

FirstName.com – שירות עם נפח של 10 MB או מגבלת 1,000 הודעות. מאפשר כתובת לפי השם שלך.

FlashMail – שירות עם נפח של 5 MB. שליחה מהירה, ממשק פשוט.

Fresno Mail – שירות עם נפח של 3 MB. פתרון דוא"ל מינימליסטי.

Gawab – שירות עם נפח של 15 MB. תומך באנגלית ובערבית.

Glay.org – שירות עם נפח של 1 GB. חובה להתחבר אחת לחצי שנה.

GMX – שירות גרמני עם נפח של 10 MB (גרסה חדשה: עד 65 GB!). חובה להתחבר כל חודש.

Go.com – שירות עם נפח של 4 MB. נדרש להתחבר אחת ל־90 ימים.

GotGeekMail – שירות עם נפח של 6 MB. עיצוב מיוחד לטכנולוגים שבינינו.

Graffiti.net – שירות עם נפח של 10 MB. נדרש להתחבר אחת לחודשיים.

Hello Kitty Mail – שירות עם נפח של 10 MB. חובה להתחבר כל 60 יום. עיצוב חמוד וייחודי.

HotMail – שירות עם נפח של 25 MB. ותיק, כיום חלק מ־Outlook.

HushMail – שירות עם נפח של 2 MB. מתמקד בפרטיות, אך מוחק מהר חשבונות לא פעילים.

InBox.com – שירות עם נפח מרשים של 5 GB. אידיאלי לגיבויים וקבצים גדולים.

JoinMe – שירות עם נפח לא ידוע. חלק מרשת שירותים רחבה.

JungleMate – שירות עם נפח של 3 MB. עיצוב צבעוני ולא שגרתי.

Killer – שירות עם נפח של 6 MB. מיתוג מגניב וייחודי.

KuKaMail – שירות עם נפח של 5 MB. חובה להתחבר אחת ל־3 חודשים.

Lycos.com – שירות עם נפח של 6 MB. חשבון נמחק לאחר 90 ימים לא פעילים.

Mail.com – שירות עם נפח של 10 MB. דורש התחברות אחת ל־60 ימים. כולל מאות דומיינים לבחירה.

Mail2World – שירות עם נפח של 250 MB. חשבונות לא פעילים נמחקים אחרי 60 יום.

MailCity – שירות עם נפח של 5 MB. גם כאן – חובה להתחבר כל 60 יום.

Maktoob – שירות ערבי עם נפח של 1 GB.

MeowMail – שירות עם נפח של 6 MB. למי שאוהב חתולים.

MyPersonalEmail – שירות עם נפח של 5 MB. עיצוב אישי ופרטי.

MyPlace – שירות עם נפח לא ידוע. מאפשר לבחור דומיינים מקוריים.

MyRealBox – שירות עם נפח של 10 MB. ממותג אישי.

MyWay – שירות עם נפח של 125 MB. בלי פרסומות. חובה להתחבר כל 60 יום.

Netscape Mail – שירות עם נפח של 5 MB. חלק ממשפחת AOL.

NoPeddlers.com – שירות עם נפח לא ידוע. כולל מסנן ספאם פנימי.

NZ11.com – שירות עם נפח לא ידוע. איכותי ונקי.

OperaMail – שירות עם נפח של 3 MB. מבית הדפדפן Opera.

OutGun – שירות עם נפח של 5 MB. ממשק איטי יחסית.

ParsMail – שירות עם נפח של 5 MB. מייל פרסי.

Rediff Mail – שירות עם נפח של 5 MB. פופולרי בהודו.

SiteWarp – שירות עם נפח של 6 MB. מוחק חשבונות לא פעילים.

Surfy.net – שירות עם מגבלה של 100 הודעות בלבד.

SwissMail – שירות עם נפח של 25 MB. חובה להתחבר כל חודש. כולל פרסומות רבות.

UltimateEmail – שירות עם נפח של 25 MB. חובה התחברות חודשית.

Yahoo – שירות עם נפח של 100 MB. איכותי וותיק.


💡 שירותים מודרניים ומומלצים (2025):​


Gmail – 15 GB. שירות מבית Google, כולל תוויות, חיפוש חכם, בינה מלאכותית וסנכרון עם Drive ו־Docs.

Outlook.com – 15 GB. מבית Microsoft. תומך ב־OneDrive, Office Online ו־Teams.

Yahoo Mail (חדש) – אחסון עצום של עד 1 TB. עיצוב צבעוני, תמיכה בכינויים וסינון מתקדם.

iCloud Mail – 5 GB. שירות פרטי מבית Apple. אינטגרציה מלאה עם iPhone ו־Mac.

ProtonMail – 500 MB. מייל שווייצרי מוצפן מקצה לקצה. דגש על אנונימיות.

Tutanota – 1 GB. שירות גרמני פתוח־קוד עם הצפנה מלאה. מתאים גם לשימוש עסקי.

Zoho Mail – 5 GB. שירות לעסקים קטנים, כולל לוח שנה, משימות, וניהול צוותים.

GMX Mail – גרסה חדשה עם עד 65 GB אחסון. תומך באליאסים וקבצים גדולים.

Mailfence – 500 MB. שירות בלגי שמציע חתימות דיגיטליות והצפנה.

Yandex.Mail – 10 GB. שירות רוסי עם ממשק דומה ל־Gmail, כולל תוספים ואליאסים.

AOL Mail – שירות ותיק מבית AOL. פשוט, נקי ויציב.


🛡️ שירותי מייל זמני/מסווה:​


10 Minute Mail – נותן לך כתובת מייל ל־10 דקות בלבד. מושלם להרשמות חד־פעמיות.

Firefox Relay – יוצר עבורך כתובת מדומה שמעבירה הודעות למייל האמיתי שלך – בלי לחשוף אותו.

SimpleLogin – מיילים זמניים ואליאסים רבים. אידיאלי למי שרוצה להישאר אנונימי.

DuckDuckGo Email Protection – מנקה את המיילים שלך מעוקבים, ושומר על הכתובת שלך מוסתרת.


ואם יש לכם מייל מיוחד שלא היה ברשימה – יאללה, שתפו אותנו!
0 תגובות

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה