מידע שימושי אזהרה!!! אל תתפתו שהעסק שלכם יוצג ב B144

  • הוסף לסימניות
  • #22
14.1. ביטול העסקה או בקשה להפסקת קבלת השירות יכולים להיעשות בפנייה לבזק - בכתב בדואר רשום לכתובת: "בזק, החברה הישראלית לתקשורת בע"מ, מחלקת קשרי לקוחות b144 , דרך מנחם בגין 132 ת"א ,מיקוד 6162002.או או בדואר אלקטרוני: <לא ניתן לפרסם מיילים באופן פומבי> או בפקסימיליה מספר 03-6118467 או בעל פה בטלפון בשיחת חינם למספר 1700-707144 בעת הפנייה יש לציין שם, מספר טלפון, מס. ת.ז. וכן מספר לקוח
 
  • הוסף לסימניות
  • #24
שאלו פה איך יש לי 2 תגובות שונות
לפני 4 שנים כתבתי תגובה שונה
באמת הם המון נדנדו לי ומיד אמרתי לא!
זה מסוכן מאד להגיד כן לחברות מסוג זה כי באמת קשה לבטל התקשרות ויש לי ספר סיפורים על התקשרויות כאלו
אבל באחד הימים כשראיתי שיש לי סניפים בפריסה חצי ארצית ואין לי דרך להגיע לקהלים חדשים שמחפשים מוצרים מהסוג שלי
החלטתי לנסות עם הרבה הרבה מתח שרק לא אגיע להפסדים
כפי שכתבתי למעלה יש לדעתי הטעיה והתווכחתי איתם וזיכו אותי חלקית
המחיר לחודש סביר
אני מקבלת טלפונים מלקוחות שהגיעו אלי מהרשת כך שיש לי מקום לחשוב שיש לי תועלת בפרסום
אני עדין לא נעולה עליו אבל לא נראה לי שתהיה לי בעיה לפרוש
 
  • הוסף לסימניות
  • #25
וואו איזה נס שלא השתכנעתי
גם אלי התקשרו ונדנדו בלי סוף, הורידו במחיר וכו' הם הביאו לי הצעה של 14 ש"ח לחודש (כנראה רק ההתחלה) ואני כבר כמעט השתכנעתי אבל בעלי עמד בתוקף על זה שגם שקל זה לא שווה ובטח בהמשך ירצו עוד.
האמת שהרדיפה שלהם אחרי היתה מוזרה כשסירבתי אמרו לי אולי בכל אופן? תחשבי על זה ונתקשר עוד חצי שעה- והתקשרו! וכך במשך כמה ימים עד שאמרתי אין מה להתקשר כי אני לא ילך על זה.
טוב לדעת שזה באמת לא אמין, תודה לפותחת האשכול
 
  • הוסף לסימניות
  • #26
גם לי הורידו ל14 שקל בלי התחייבות, אפשר לבטל בכל רגע,
בשנייה שראיתי את החשבונית הראשונה מעל 200 התקשרתי לבטל אמרו שאי אפשר, ואני חייבת לשלם דמי מנוי כל חודש
אמרתי שאין לי בעיה לשלם כל חודש 14 שקל ושיבטלו לי הרגע את העיסקה, הם ביטלו ובסוף גם לא גבו את ה14
 
  • הוסף לסימניות
  • #27
שאלו פה איך יש לי 2 תגובות שונות
לפני 4 שנים כתבתי תגובה שונה
באמת הם המון נדנדו לי ומיד אמרתי לא!
זה מסוכן מאד להגיד כן לחברות מסוג זה כי באמת קשה לבטל התקשרות ויש לי ספר סיפורים על התקשרויות כאלו
אבל באחד הימים כשראיתי שיש לי סניפים בפריסה חצי ארצית ואין לי דרך להגיע לקהלים חדשים שמחפשים מוצרים מהסוג שלי
החלטתי לנסות עם הרבה הרבה מתח שרק לא אגיע להפסדים
כפי שכתבתי למעלה יש לדעתי הטעיה והתווכחתי איתם וזיכו אותי חלקית
המחיר לחודש סביר
אני מקבלת טלפונים מלקוחות שהגיעו אלי מהרשת כך שיש לי מקום לחשוב שיש לי תועלת בפרסום
אני עדין לא נעולה עליו אבל לא נראה לי שתהיה לי בעיה לפרוש
נראה לי שי שהבדל גדול מאוד
בין מכירת מוצר
לבין נתינת שרות.

גם לי הם מנדנדים ללא הרף-משגעים אותי
אבל אני כל פעם אומרת להם שזה לא בכלל הכיוון שלי,
אני לא מעונינת בלקוחות שפותחים ספר טלפונים ומחפשים שם גרפיקאית אקראית
אני לא מאמינה בכלל בכלל בכזה פרסום!! ועל כל כל חיפוש גוגל מטופש של ילדון בן 12
שסתם חיפש גרפיקאית מהאזור שלי כי היה לא משעמם-אני אצטרך לשלם!!

אבל יכול להיות שמי שמוכר מוצרים, ולא נותן שרות זה יותר משתלם
 
  • הוסף לסימניות
  • #29
אלי התקשרו אחרי שפרסמתי בעיתון מקומי הייתי בלחץ של עבודה דיברה דיברה אמרתי לה שתתקשר אחרי החג ואחרי החג שניסתה את מזלה ישר הורדתי אותה אמרתי לה שאני לא מעוניינת וזהו.

בכלל אני שונאת את הסוג מכירות האלו שדוחפים משהו שלא חשבתי להוציא,

לדוג את נכנסת לסופר ומיד הדייל מזהה לקוח ישר מתחיל להתעלק עליך ומתחיל לשכנע כמה אני מפסידה מזה שאין לי אשראי שלהם גם על הקניה הזאת את כבר חוסכת כסף....
אחרי שפעם כמעט סגרתי עיסקה וביזבזתי זמן יקר כולה באתי לקנות חלב למחר
ברגע שהם מתחילם לדבר אני אומרת נחרצות אבל עם חיוך נסיים בזה בהצלחה ופנה הלאה.

לא קונה שום דבר בצורה זאת!
 
  • הוסף לסימניות
  • #30
יום בהיר ונחמד על צג הטלפון שלי מופיע מספר לא מוכר. "שלום מדברת... מבזק שירות לעסק. את צלמת נכון?"
"נכון."
"רצינו להציע לך חבילה משתלמת----" מהמילים האלו היא סחפה אותי אחריה: באתר של בזק יוצג העסק שלך עם תמונות מתיקיית העבודות , לוגו ופרטי העסק, "זאת אומרת," הסבירה ההיא בטוב טעם- "שכל מי שמחפש צלמת באזור שלך, מופיע לו בגוגל המודעה שלך. כל הקלקה על המודעה תחויב בשמונים וחמש אגורות." נשמע שווה לא? במיוחד למשהי שרק בצעדיה הראשונים...
"את מבינה, גם אם עשרים אנשים יקליקו, בלקוח אחד כיסית את זה!" וואו, זה היה ממש משכנע.
בשלב הזה מסרתי פרטי תשלום.
כמובן איך לא: "אני כאן לשירותך, אנחנו נקדם ביחד את העסק שלך, נעבוד ביחד יד ביד זה הטלפון שלי והנה המייל האישי שלי לשליחת חומרים..." בלה בלה בלה. מיד שניתקתי את השיחה שלחתי לה את החומר למייל שהכתיבה לי קודם.
אופססס 'הכתובת לא נמצאה' מוזר!! ניסיתי אולי טעיתי, לא. זה המייל שהיא הכתיבה. טוב כמובן, חייגתי למספר האישי שלה. מודה בליבי על השירות האדיב...
"שלום הגעתם לבזק שירות לעסק שעות הפעילות שלנו הן שמונה בבוקר עד ארבע אחר הצהריים" מודיע לי קולו של המשיבון. 'מספר אישי', אחחח הצצתי בשעון, ארבע וחמש דקות, פספסתי.... טוב, ננסה מחר.
הנציגה שענתה לי למחרת לקחה פרטים ונתנה מייל חדש, הפעם ביקשתי שתחכה איתי על הקו לבדוק שהמייל מגיע. חיכינו דקה אך היא בחוסר סבלנות, 'טוב כנראה מייל מעובר מגימייל לבזק הוא קצת יותר מורכב לוקח זמן. אל תדאגי, יגיע!'
טוב מה יכולתי להגיד, ניתקתי והמתנתי...
שום כלוםםם נכנסתי למודעה, דבר ראשון הזדעזעתי, תחת הקטגוריה הגדרת העסק הופיע דברים לא נכונים בכלל, לא הפרטים שמסרתי אמש ותמונות ולוגו---- לא נמצאו....
עוד טלפון..... "אני מצטערת אבל חומרים כאלו אנחנו מקבלים רק דרך הווצאפ" טוב, מה שתגיד, השגתי דרך לשלוח בווצאפ....
אחרי ששלחתי מופיעה ההודעה: כאן מענה אוטומטי 20 מתוך 25 תמונות לא יעלו למודעה. אין לענות להודעה זו, פה רק מענה אוטומטי. מנסיוני הבנתי שאין מה להתקשר, טוב אז יהיה חמש תמונות שיהיה...
עוד שבוע.
התמונות עלו למודעה אבל........ הן חתוכות בצורה זוועתית! לא ניתן לראות בכלל שזאת תמונה מקצועית, פרצופים חצויים וכו', מה יחשוב אדם שרואה כזאת מודעה?
ניסיון לתקשר בכל המספרים האפשריים לא מניב כלום... התחמקויות אלגנטיות וכבר נטפל.
סוף החודש הכי הפתיע ולא לטובה, כמובן ששום לקוח לא סגר (למעט אחת שהתקשרה וממש לא התאים לי, היא חיפשה צלמת אירועים, הרי ככה היה כתוב לי בתיאור העסק!) והחשבונית- 150 שקלים בערך. על מה?
שירות? מי שקרא מספר שורות מבין איזה סוג שירות זה
פרסום טוב? אמממ אפילו לשים תמונה בצורה נורמלית לא יכלו.
כל ניסיונותיי לבטל לא עלו, שעות לחכות בתור למענה אנושי ייאשו אותי. ניסיתי כבר שלוש פעמים ואין מענה לאחר חצי שעה המתנה!!!! לבקש פרטי תשלום הם זמינים בהחלט אבל לתת שירות....


יש כאלו שיגידו, טוב מה היא עושה ביג דיל כולה 150- 200 בחודש.... לא! זה ממשיך ומצטבר ואין לי איך לעצור אני מיואשת. (ממש לא בקטע לתבוע וכו')
דיברתי עם מכרה שגם נפלה לדבר הזה, היא הצליחה לבטל אחרי חצי שנה שבכל חודש גבו 700 שקל!!! על כלום!
אולי אני תמימה, לא ביררתי מספיק, נכון.
אבל לקחתי את זה בידיים ואני מפרסמת את זה בבמה הזאת.
מי שנתקל\ יתקל בכזה מקרה, שלא ימהר להתפתות לשום דבר! הכל שקר!
אשמח לשמוע את דעותיכם בעיניין, אם מישהו חווה כזה דבר ואיך אפשר לצאת מזה.
עצוב מאוד
ידוע כי בזק לעסקים הם נוכלים, והרבה בעלי עסקים נפלו בפח
אני נפלתי איתם בסכומים גבוהים, והמענין היה שכל חודש הגענו לכל מכסת ההקלקות ללא כל הזמנות דרכם
להתנתק מהם זה סיוט, כי השיטה שלה היא לגרם ללקוח להתיאש, הם מעבירים אותך מנציג אחד לשני כך שאת יכולה לשבת על השיחה גם מעל שעה, וכל נציג אומר לך שהוא מעביר אותך לנציג בכיר יותר, וכל נציג מבקש שתספרי לו מהתחלה מה הבעיה ושוב, מנסה לשכנע אותך כמה שזה שווה הפרסום אצלם , וכשאת אומרת לו שאת רוצה לבטל את העיסקה הוא אומר שזה לא קשור אליו והוא יעביר אותך לנציג בכיר יותר וכו' וכו'
אני לאחר שזה כבר הגיע לסכומים גבוהים פשוט הודעתי להם שהשיחה מוקלטת ומועברת לעו"ד, והייתי רצינית, כמו"כ דרשתי החזר רטורקטיבי על כל החודשים
ב"ה לאחר הרבה עצבים ועוגמת נפש קיבלתי החזר, ומאותו רגע בכל שיחה שאני מקבלת מבזק עסקים אני אומרת להם שעם נוכלים אני לא מתעסקת ומנתקת את השיחה.
תעמדי על שלך לקבל החזר כי לא קיבלת את השירות המגיע לך, בסופו של דבר הדרך שלהם מנוגדת לחוק כך שתקבלי את ההחזר, זה לא יהיה בקלות.כמו"כ רצוי להקליט את השיחות איתם.
אמרה לי רואת חשבון - שכל עסק נפל איתם לפחות פעם אחת, עצוב.
דרך אגב, לפני שפרסתי אצלם מי שהתקשר ל-144, מצא אצלם את המספרשל העסק שלי. לאחר שהתנתקתי מהפרסום אצלם, הם הודיעו לי שהם מסירים את המספר שלי גם מ-144, ואכן כיום הוא לא מופיע אצלם.
 
  • הוסף לסימניות
  • #32
האשכול הזה ממש חידש לי.
זה אומר שכל פעם שאני מחפשת אתר מסוים, ומגיעה אליו דרך בזק, אני צריכה להיזהר לא להקליק סתם כך, כי הלקוח יחוייב?
טוב לדעת, כי לפעמים אני נכנסת שוב ושוב כדי לחפש מספר מסוים, או שעות פתיחה. אדע להיזהר למענם מעכשיו.
 
  • הוסף לסימניות
  • #33
האשכול הזה ממש חידש לי.
זה אומר שכל פעם שאני מחפשת אתר מסוים, ומגיעה אליו דרך בזק, אני צריכה להיזהר לא להקליק סתם כך, כי הלקוח יחוייב?
טוב לדעת, כי לפעמים אני נכנסת שוב ושוב כדי לחפש מספר מסוים, או שעות פתיחה. אדע להיזהר למענם מעכשיו.
כל הקלקה מחייבית. אבל אם את משתמשת לצורך יצירת קשר עם המפרסם, זה מצוין, זה אומר שהוא מצליח דרך הפירסום שלהם.
 
  • הוסף לסימניות
  • #34
מצטרפת לכל מילה.
גנבים ושוב פעם גנבים.!

אצלי הנציגה גם לא דייקה במילותיה.
ובמקום להגיד שעל כל הקלקה אני משלמת היא אמרה שעל כל טלפון שאני מקבלת.
סוף החודש.. 360+ ש"ח
מה??????
הייתי מאד עסוקה אז לא טיפלתי בזה.
ואז שוב חשבונית סביב ה-300 ש"ח.
מה???? לא קבלתי שום טלפון אז על מה??????
כמובן שמייד התקשרתי ורציתי להבין על מה.
אז הנציג באדיבותו הסביר לי שמדובר על כל הקלקה.
אמרתי: לא זה משהו אמרו לי.
ביקשתי לבטל את העסקה.
והם בקשו עמלת ביטול מפולפלת.
כאן ממש התרגזתי.
הטונים עלו...
ואז בקשתי לשמוע את הקלטת השיחה שהיתה ביני לבין הנציגה.
הנציג אמר לי שא"א.
שאלתי: ולעורך דין אתם כן תשמיעו?
הוא ענה לי" לא, רק בבית משפט.
עניתי: טוב נתראה שם.
הייתי חמה אבל מה זה חמה.
וניסיתי להשיג איזה עורכת דין שמתמחה בזה לשאול לעצתה.
היא לא ענתה לי, ושוב עיסוקי השכיחו את זה ממני.
ואז.
כאן תקראו טוב טוב.
אחרי כחודש טלפון עם משהו על הקו מבזק.
שלום .... את רוצה לבטל את העסקה...
אמרתי לו... ודאי בלי לשלם שקל..
אז הוא אמר לי בלי לשלם כלום...
אז בסוף הם גנבו לי כ-700 ש"ח שלא חזרו אלי.
אבל לפחות לא גנבו לי דמי ביטול מפולפלים ולא המשיכו לגנוב אותי הלאה.
וכאן ההוכחה שהנציגה שסגרה איתי שקרה עלי! :(
תדעו כולכם ותזהרו!!!!!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #35
ואז בקשתי לשמוע את הקלטת השיחה שהיתה ביני לבין הנציגה.
הנציג אמר לי שא"א.
שאלתי: ולעורך דין אתם כן תשמיעו?
הוא ענה לי" לא, רק בבית משפט.
עניתי: טוב נתראה שם.
סתם ממליצה לכל מי שנכווה ובאמצע טיפול, תקליטו את השיחות!! כמה שיותר הוכחות יותר טוב.
אז בסוף הם גנבו לי כ-700 ש"ח שלא חזרו אלי.
אבל לפחות לא גנבו לי דמי ביטול מפולפלים ולא המשיכו לגנוב אותי הלאה.
וכאן ההוכחה שהנציגה שסגרה איתי שקרה עלי! :(
תדעו כולכם ותזהרו!!!!!!
הם גנביםםםם ממש! דיברתי עם משהי כמו שכתבתי, שלקחו לה לחודש 700 על כלוםםם במשך חצי שנה!
 
  • הוסף לסימניות
  • #36
סתם ממליצה לכל מי שנכווה ובאמצע טיפול, תקליטו את השיחות!! כמה שיותר הוכחות יותר טוב.

הם גנביםםםם ממש! דיברתי עם משהי כמו שכתבתי, שלקחו לה לחודש 700 על כלוםםם במשך חצי שנה!
נראה לי לפי הכמות הנגנבים פה תביעה יצוגית ממש במקום לא?!
 
  • הוסף לסימניות
  • #38
נראה לי לפי הכמות הנגנבים פה תביעה יצוגית ממש במקום לא?!
כבר הציעו את הנ"ל באשכול מ-2016.
צריך מישהו שנפגע ויש לו את הכוח והזמן להתחיל דבר כזה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #39
לפי מה שנראה באשכול מי שנפגע יכול לעזור לאנשים אחרים בהקדשת כמה דקות
 
  • הוסף לסימניות
  • #40
לפי מה שנראה באשכול מי שנפגע יכול לעזור לאנשים אחרים בהקדשת כמה דקות
אני ממש לא מבינה ולא אוהבת להתעסק בקטע של התביעות. מי שיהיה לו את הזכות לקחת על עצמו, יבורך!
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

אשכולות דומים

  • תודה
Reactions: איירבראש1 //
3 תגובות
מיילים חינמים.jpg



רובנו מכירים את ג'ימייל. נוח, מוכר, אחלה חיפוש — אבל בינינו? הוא לא תמיד הפתרון הכי טוב לה-כ-ל!

מה גם שלאחרונה גוגל הגבילה הגבירה את האבטחה והקמת חשבון חדש דורשת טלפון שמקבל הודעת SMS, וכן בהרבה מקרים כאשר נכנסים ממחשב אחר גוגל מבקש טלפון שמקבל SMS.

הגיע הזמן להכיר את הצדדים הפחות מוכרים של עולם האימיילים — שירותים מגניבים, מתוחכמים, מיוחדים, עם יתרונות שג'ימייל פשוט לא נותן, ויש הרבה כאלה... החל ממיילים זמניים וסופר־פרטיים — ועד כאלה שנראים כאילו נולדו מהייטק של שנות ה־90 (בקטע טוב!).

אז למה זה טוב לנו? בוא נפרק את זה:

פרטיות מטורפת!
רוצים לשלוח מייל בלי שגוגל תסרוק לכם כל מילה? קבלו את ProtonMail, Tutanota, או Mailfence — מיילים שמוצפנים מקצה לקצה. כי לפעמים, בא לנו קצת שקט ממעקב דיגיטלי.

מיילים זמניים – בלי כאב ראש
רק נרשמתם לאיזה אתר כדי להוריד קובץ, ופתאום... 💥 פצצת ספאם.
לשם כך המציאו את 10 Minute Mail או Firefox Relay. נכנסת, לקחת, נעלמת. בלי התחייבות, בלי דאגות.

הפרדה חכמה בין החיים
מייל אישי, מייל עבודה, מייל לפרסומות, מייל להרשמות. למה לערבב הכול בג'ימייל? פתחו לכם מייל נוסף ב־Zoho, MyWay או Inbox.com ותעשו לכם סדר בראש!

סטייל אישי
רוצים מייל שנראה כמו: david @ firstname.com או maybe @ meowmail.com? כן, זה אמיתי ומגניב!
וזה גם אחלה דרך לתפוס תשומת לב 😉

נוסטלגיה זה החיים
תמיד חלמתם שיהיה לך מייל ב־Lycos או ב־FlashMail?
אז יאללה, תחזורו לשורשים עם vibe של שנות ה־2000. הכי רטרו, הכי אותנטי.

גיבוי זה לא מילה גסה
קרה לך שחשבון גוגל נחסם פתאום? לא כיף.
אם יש לכם מייל חלופי פעיל – אתם מכוסים, החיים שלך (והקבצים שלך) בידיים שלך.

בשורה התחתונה:
מייל זה לא רק "שם משתמש לסיסמה". זה כלי. זה סגנון. וזה חופש.

אז קחו לך חצי שעה, תעבורו על הרשימה, ותבחרו איזה שירות בא לכם לנסות.
פשוט. מגניב. ובחינם.


AEmail4u.com – שירות עם נפח של 25 MB. כולל אנטי וירוס מובנה לנוחות ובטיחות המשתמשים.

BoarderMail – שירות עם נפח לא ידוע. נחשב לאיכותי, פשוט לשימוש ומבוסס רשת.

Canada.com – שירות עם נפח של 3 MB. חובה להתחבר כל 45 ימים אחרת החשבון יימחק. מצרפים לינק לאתר בכל מייל שתשלח.

Caramail – שירות עם נפח של 10 MB. שירות צרפתי ותיק מבית Lycos.

Care2.com – שירות עם נפח של 100 MB. שירות סביבתי שתומך בערכים ירוקים.

Catholic Online – שירות עם נפח של 50 MB. שירות שמיועד לקהל הקתולי.

CentralPets – שירות עם נפח של 4 MB. חובבי חיות? זה בשבילכם.

Computermail – שירות עם נפח של 6 MB. פתרון פשוט ונגיש.

DCEmail – שירות עם נפח של 6 MB. חובה להתחבר אחת לחודש אחרת החשבון ייסגר.

DoraMail – שירות עם נפח לא ידוע. דורש התחברות אחת ל־60 יום.

E-Mail Anywhere – שירות עם נפח של 5 MB. מתאים לגישה מכל מכשיר או מיקום.

EasyPeasy – שירות עם נפח של 6 MB. כשמו כן הוא – פשוט קליל ונוח.

Eboxmail.net – שירות עם נפח של 5 MB. מיועד לשימוש כללי בסיסי.

Email.com – שירות עם נפח של 10 MB. חובה להתחבר כל 60 ימים כדי שהחשבון לא יימחק.

EmailAccount – שירות עם נפח של 6 MB. פתרון רגיל ונוח.

EmailAccounts4Free – שירות איכותי ברשת גדולה. נפח לא ידוע.

EmailChoice – שירות עם נפח של 5 MB. מאפשר בחירה חופשית בין תצורות מייל שונות.

Emailyou – שירות עם נפח של 25 MB. כולל פרסומות קופצות.

EmailX.net – שירות עם נפח של 7 MB. שימוש כללי.

EudoraWeb Mail – שירות עם נפח של 4 MB. חובה להתחבר אחת לחצי שנה לשמור על החשבון.

Execs2K – שירות עם נפח של 10 MB. תומך בתשע שפות (לא כולל עברית).

FastMail – שירות עם נפח של 10 MB. חובה להתחבר אחת ל־45 ימים. מהיר ואמין.

FasterMail – שירות עם נפח של 10 MB. דורש התחברות אחת ל־60 יום.

FirstName.com – שירות עם נפח של 10 MB או מגבלת 1,000 הודעות. מאפשר כתובת לפי השם שלך.

FlashMail – שירות עם נפח של 5 MB. שליחה מהירה, ממשק פשוט.

Fresno Mail – שירות עם נפח של 3 MB. פתרון דוא"ל מינימליסטי.

Gawab – שירות עם נפח של 15 MB. תומך באנגלית ובערבית.

Glay.org – שירות עם נפח של 1 GB. חובה להתחבר אחת לחצי שנה.

GMX – שירות גרמני עם נפח של 10 MB (גרסה חדשה: עד 65 GB!). חובה להתחבר כל חודש.

Go.com – שירות עם נפח של 4 MB. נדרש להתחבר אחת ל־90 ימים.

GotGeekMail – שירות עם נפח של 6 MB. עיצוב מיוחד לטכנולוגים שבינינו.

Graffiti.net – שירות עם נפח של 10 MB. נדרש להתחבר אחת לחודשיים.

Hello Kitty Mail – שירות עם נפח של 10 MB. חובה להתחבר כל 60 יום. עיצוב חמוד וייחודי.

HotMail – שירות עם נפח של 25 MB. ותיק, כיום חלק מ־Outlook.

HushMail – שירות עם נפח של 2 MB. מתמקד בפרטיות, אך מוחק מהר חשבונות לא פעילים.

InBox.com – שירות עם נפח מרשים של 5 GB. אידיאלי לגיבויים וקבצים גדולים.

JoinMe – שירות עם נפח לא ידוע. חלק מרשת שירותים רחבה.

JungleMate – שירות עם נפח של 3 MB. עיצוב צבעוני ולא שגרתי.

Killer – שירות עם נפח של 6 MB. מיתוג מגניב וייחודי.

KuKaMail – שירות עם נפח של 5 MB. חובה להתחבר אחת ל־3 חודשים.

Lycos.com – שירות עם נפח של 6 MB. חשבון נמחק לאחר 90 ימים לא פעילים.

Mail.com – שירות עם נפח של 10 MB. דורש התחברות אחת ל־60 ימים. כולל מאות דומיינים לבחירה.

Mail2World – שירות עם נפח של 250 MB. חשבונות לא פעילים נמחקים אחרי 60 יום.

MailCity – שירות עם נפח של 5 MB. גם כאן – חובה להתחבר כל 60 יום.

Maktoob – שירות ערבי עם נפח של 1 GB.

MeowMail – שירות עם נפח של 6 MB. למי שאוהב חתולים.

MyPersonalEmail – שירות עם נפח של 5 MB. עיצוב אישי ופרטי.

MyPlace – שירות עם נפח לא ידוע. מאפשר לבחור דומיינים מקוריים.

MyRealBox – שירות עם נפח של 10 MB. ממותג אישי.

MyWay – שירות עם נפח של 125 MB. בלי פרסומות. חובה להתחבר כל 60 יום.

Netscape Mail – שירות עם נפח של 5 MB. חלק ממשפחת AOL.

NoPeddlers.com – שירות עם נפח לא ידוע. כולל מסנן ספאם פנימי.

NZ11.com – שירות עם נפח לא ידוע. איכותי ונקי.

OperaMail – שירות עם נפח של 3 MB. מבית הדפדפן Opera.

OutGun – שירות עם נפח של 5 MB. ממשק איטי יחסית.

ParsMail – שירות עם נפח של 5 MB. מייל פרסי.

Rediff Mail – שירות עם נפח של 5 MB. פופולרי בהודו.

SiteWarp – שירות עם נפח של 6 MB. מוחק חשבונות לא פעילים.

Surfy.net – שירות עם מגבלה של 100 הודעות בלבד.

SwissMail – שירות עם נפח של 25 MB. חובה להתחבר כל חודש. כולל פרסומות רבות.

UltimateEmail – שירות עם נפח של 25 MB. חובה התחברות חודשית.

Yahoo – שירות עם נפח של 100 MB. איכותי וותיק.


💡 שירותים מודרניים ומומלצים (2025):​


Gmail – 15 GB. שירות מבית Google, כולל תוויות, חיפוש חכם, בינה מלאכותית וסנכרון עם Drive ו־Docs.

Outlook.com – 15 GB. מבית Microsoft. תומך ב־OneDrive, Office Online ו־Teams.

Yahoo Mail (חדש) – אחסון עצום של עד 1 TB. עיצוב צבעוני, תמיכה בכינויים וסינון מתקדם.

iCloud Mail – 5 GB. שירות פרטי מבית Apple. אינטגרציה מלאה עם iPhone ו־Mac.

ProtonMail – 500 MB. מייל שווייצרי מוצפן מקצה לקצה. דגש על אנונימיות.

Tutanota – 1 GB. שירות גרמני פתוח־קוד עם הצפנה מלאה. מתאים גם לשימוש עסקי.

Zoho Mail – 5 GB. שירות לעסקים קטנים, כולל לוח שנה, משימות, וניהול צוותים.

GMX Mail – גרסה חדשה עם עד 65 GB אחסון. תומך באליאסים וקבצים גדולים.

Mailfence – 500 MB. שירות בלגי שמציע חתימות דיגיטליות והצפנה.

Yandex.Mail – 10 GB. שירות רוסי עם ממשק דומה ל־Gmail, כולל תוספים ואליאסים.

AOL Mail – שירות ותיק מבית AOL. פשוט, נקי ויציב.


🛡️ שירותי מייל זמני/מסווה:​


10 Minute Mail – נותן לך כתובת מייל ל־10 דקות בלבד. מושלם להרשמות חד־פעמיות.

Firefox Relay – יוצר עבורך כתובת מדומה שמעבירה הודעות למייל האמיתי שלך – בלי לחשוף אותו.

SimpleLogin – מיילים זמניים ואליאסים רבים. אידיאלי למי שרוצה להישאר אנונימי.

DuckDuckGo Email Protection – מנקה את המיילים שלך מעוקבים, ושומר על הכתובת שלך מוסתרת.


ואם יש לכם מייל מיוחד שלא היה ברשימה – יאללה, שתפו אותנו!
0 תגובות

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה