מידע שימושי איזו חסימה יש לך למחשב?

נתחיל בזה- שאין לי מחויבות לאפחד
כל אחד כותב כאן את דעותיו ידיעותיו
לא ראיתי שהתנפלו ככה על אנשים שכתבו בעד נטפרי.
(וכמובן אחזור ואדגיש, אינלא נגד, כתבתי מההתחלה שסינון הוא פר משתמש ואמורים להתאים אותו לפי הצרכים הספציפיים)

יש לכם מה להוסיף- בבקשה
אין ענין להשתבלל ולתקוף מישו רק בגלל שהוא חושב אחרת ממכם.
קצת דמוקרטיה....
נכון שאין לך מחויבות אבל כך מצופה מבן אדם שפועל על פי צדק לאחר שהטיל דופי במישהו, להתנצל!

אף אחד לא תקף כי את חושבת אחרת, תקפו כי האשמת האשמות לא נכונות.
ועל כל פנים אם לצדק וההיגיון את כן מחויבת, נדרשת התנצלותך.
 
נערך לאחרונה ב:
לא מבין בכלל את הויכוח.
עד שנטפרי הגיעה סטנדרט הסינון היה ברמה נמוכה מאוד, מנסיון אישי. נטפרי באה והוקמה מכיוון שלמקים נטפרי כאבה העובדה שהאינטרנט לנצרכים לו אינו מסונן כראוי. עקב כך הוא הקים במו ידיו סינון איכותי וראוי.
מצב שבו אפשר לגלוש ללא תמונות נשים ופריצות מפחית את הרתיעה של אנשים במגזר מגלישה ברשת.
האם היה נכון להשאיר את רמת הסינון במתכונתו המחוררת ולהחטיא אנשים רק בכדי לשמור על הרתיעה במגזר?
 
מה רמת הסינון עכשיו בנתיב?
הבנתי שבזמן האחרון יש להם סוג של סינון דומה לנט פרי?
 
שאלה לא כ"כ קשורה לדיון (או שכן)
מישהו יודע מה קורה ב"נתיב" לגבי שיתוף בגוגל דרייב? ("קובץ שהתפרסם לציבור")
זה נחסם אוטומטי?
 
נערך לאחרונה ב:
(ואם יש כבר בבית, אז לדעתי אין עבירה לקנות יותר בזול באלי אקספרס, אבל אני מבין שאתה חושב אחרת, זוהי זכותך),

אחרי הכל אנשים לא מתים מלראות תמונה פה תמונה שם, לא על זה עומד העולם הרוחני שלהם.

עדיף לבזבז הרבה זמן על קניות באליאקספרס מאשר לראות תמונה אחת או כתבה אחת אסורה (ולבזבז עוד יותר זמן)

@e.y אנשים מתים רק מזה!!!! ו- כן על זה נופל כל העולם הרוחני שלהם!!!

ולגבי עלי אקספרס יש גם מהתופעה הזאת עצמה שנקראת -
"חיספוס מצפוני" \ "אם אתמול עשיתי בטח זה בסדר, לא?".

הנה ציטוט, לגזור ולתלות:

פעם אחת!!! פעם אחת בחיי יצא לי לגלות את
הרוע הבלתי נתפס של ההפקרות של הרשת
בהתגלמותה וזה הספיק לי... הסיפור היה שהייתי
מוכרח לדעת כמה פרטים טכניים אודות בית
הארחה מסוים... וזה היה דחוף ואף אחד לא היה
לצידי... לי... נו... נכנסתי למקום של מחשבים עם
חסימת נטפרי... עשיתי חיפוש על הבית הארחה
הזה... ומצאתי!!! ואז ראיתי שבצד כתוב... שש
מאות תגובות ורשמים של אנשים שונים איך היה
בבית הארחה... אני פותח וחשכו עיני... אני רואה
רשימה ארוכה של תגובות לטוב ולמוטב... וכל אחד
פורק את כל מה שיש לו... מישהו כותב לפני חצי
שנה: גועל נפש!!! איזה שירות זוועה... כמה פעמים
הייתי צריך לבקש מגבות... השני כותב לפני שנה
וחצי... דווקא נחמד... אבל איזה ריח נורא
במסדרון... השלישי כותב: גרוע ביותר... )ואני עוד רואה
שבסיכום הכללי יש ציון שזה נקרא שהתגובות "סביר..."(
יצאתי מזועזע עד עמקי נשמתי!!! לא ידעתי עד
אותו רגע שקיימת כזו תופעה.. פתאום אני מגלה
ש... שתסלח לי... עד היום ידעתי שיש דברים
שעושים אותם ב"מקום חשוב..." ופה אני מגלה
שהמדיניות היא לעשות את זה בככר העיר לעיני כל
ישראל. שתבין: גם אני בסוף הייתי בבית הארחה
הזה... והבנתי על מה יצא הקצף... גם לי היו
תלונות... גם אני התעצבנתי יחד עם האנשים שהיו
שם... וכשחזרתי גם נכשלתי בלשה"ר בכולל...
כשבאתי לעשות קפה סיפרתי לחברה איך שהיה
שם גרוע... )אני מתוודה היה אסור לי לספר את זה משום
לשה"ר וכבר חזרתי בתשובה ונתפייסתי עם קוני...( אבל
בשלב מסוים סיימנו את הקפה ויחד עם הקפה
הסתיים גם הלשה"ר... זהו...
אבל אותו אחד שכתב את זה ברשת??? רבונו של
עולם!!! זה מונצח לעיני כל!! למה?? למה אני צריך
לראות את זה?? למען ה'? יש ביה"כ... תפוס פינה
בצד ותפרוק משא... למה באמצע הרחוב?? למה??
אני פשוט יוצא מדעתי!! על זה!!! בדיוק על זה
נאמר: ארור מכה רעהו בסתר!!! ארור!!!! בן אדם
שעשה כך אני לא יודע אם יש לו מה לברך את
הילדים שלו בליל שבת... ממתי ארור מידבק
בברוך?!? אז נכון.. היית שם יומיים בבית הארחה -
הזה... והיית מאוכזב מהשירות... לכן אני!!!! צריך
לקרא את התסכול שלך שנה וחצי לאחמ"כ?? לא
מספיק לך לשה"ר נקודתי... אתה מתעקש לעשות
על זה הוראת קבע... שהלשה"ר הזה ידפוק לך כל
חודש על כל אחד שרק ירצה לבא לשם??

מקור:
 

קבצים מצורפים

  • עיינו במרכז העמוד האמצעי.pdf
    KB 803.6 · צפיות: 97
אין ענין לצטט אותי לעצמי
בהחלט ידוע לי מה רשמתי
ולא היה פה שקר
ואגב, גם אין לי בעיה עם זה
מישו פתח משו על דעת עצמו, ראה צורך, הקים סינון חדש
אחכ טעמו וראו כי טוב
מה הבעיה בזה בדיוק?
 
אגב מה שקורה פה מזכיר לי מאד את השמאלנים פה בארץ.
לעניני הדמוקרטיה. והמבין יבין.

מקווה שהמסר הועבר.
תנו לכולם להביע דעתם.
 
אין ענין לצטט אותי לעצמי
בהחלט ידוע לי מה רשמתי
ולא היה פה שקר
ואגב, גם אין לי בעיה עם זה
מישו פתח משו על דעת עצמו, ראה צורך, הקים סינון חדש
אחכ טעמו וראו כי טוב
מה הבעיה בזה בדיוק?
אתה יכול לגשת לביתם של כמה מרבני הציבור הליטאי
אם יהיה צורך אני אכתוב את שמותם
ולשאול אותם האם התייעצו איתם לפני הקמת נטפרי
 
גש לביתם של כמה מרבני הציבור הליטאי
אם יהיה צורך אני אכתוב את שמותם
ותשאל אותם האם התייעצו איתם לפני הקמת נטפרי
יותר קל לכתוב ש:
כולם אומרים שתמיד...
זה עובד בד"כ הרבה יותר חזק ממה ששניכם כותבים
 
מה רמת הסינון עכשיו בנתיב?
הבנתי שבזמן האחרון יש להם סוג של סינון דומה לנט פרי?
אני עובדת על 2 מחשבים בעבודה (במקביל ) אחד עם נתיב והשני נטפרי,
בושה להשוות תבינהם מכל בחינה :
המון חסום וצריך לבקש , יש תמונות של נשים מדי פעם
ויש המון פיקשושים בנושא תכנים ,
היא חסימה ממש לא מפותחת, לא נוחה ,
בבית לא הייתי עושה מעולם נתיב אין להם שום יתרון !!!
בבית אני עם נטפרי מבחינתי מושלם!
 
מישו פתח משו על דעת עצמו, ראה צורך, הקים סינון חדש
וואו!
היו סינונים קודמים שרבני הקהילות הורו היתר להשתמש בהם,
פותח מישו סינון חדש והנה לנו שאלת רב:
אולי זה בטעות יהיה סינון עוצמתי ברמה כזו שיעמיד בצל -
(כך, לדבריך את)
- את הסינונים שקדמו לו...
ויגרום למה שהם לא הצליחו לגרום אבל מאוד שואפים ומתקדמים לזה!!!
היום אפשר להבין למה אנשים מעדיפים נטפרי. בפירוש.
אה, יפה. אז בהתחלה נטפרי היתה סינון רגיל אז מה הבעיה פה?
 
אני רואה שסינוני האינטרנט זה דבר רגיש !
לא סתם זה עורר דיון ארוך, ממש תוך ימים ספורים !

פעם ישבתי על מחשב של משהו,
אני שואל אותו :
"תגיד יש לך סינון"
הוא עונה לי : כן "רימון"
נכנסתי לדפדפן, וכתבתי את המשפט הכי פשוט : "יוטיוב",
אני נכנס "ליוטיוב"
אני רואה בעמוד הבית של יוטיוב,
וסליחה מכבודם :
דברים שאני לא רוצה שהבן שלי יראה,
חד משמעית !
ואני חושב שכל אבא ואמא כך ירצו,

אני לא מהמטיפים !
הכל באמת בקטע טוב !

אינטרנט רימון הוא אינטרנט שנועד לציבור החילוני המתחזק,
ציבור החילוני הוא רגיל לדוגמא :
להיכנס ליוטיוב לשמוע את כל סוגי השירים (בנים בנות),
להיכנס לאתרים של סדרות, ולצפות בהם,
לשוטט באינטרנט בלי שום חסימה,

ואז הוא מתחזק !
והוא לא יכול יום אחד לעבור לנטפרי,
אז בשבילו יש את אינטרנט רימון,

לחרדי שרוצה להישאר חרדי,
אינטרנט רימון, זה לא בשבילו !

אם אתה חרדי, ויש לך אינטרנט רימון,
אין צורך להישבר או להיתבאס,
פשוט תדע שיש לאין לשאוף,

חרדי שרוצה להישאר חרדי,
אני לא מכיר את שאר החסימות,
אבל אני מכיר את נטפרי,
ונטפרי חד משמעית מתאימה, לחרדי שרוצה להישאר חרדי

שכאחיין שלי היה ליידי, וחיפשתי לו אוזניות באלי אקספרס, באינטרנט רימון,
כל שנייה עלתה תמונה של בחורה אחרת,
ואני הגיד לכם את האמת לא היה נחמד בכלל,

אבל כשחיפשתי לו אוזניות נטפרי,
הייתי באמת רגוע,
ולא פחדתי שתעלה איזה בחורה שם,

לי כמובן יש נטפרי,

הסלוגן של נטפרי זה :
החופש לגלוש בטוח !
אני חושב שכבר הבנתם למה,

שלום לכם,
תודה רבה,
שטויות
לנו יש רימון
בגלל העבודה של אבא שלי - שיש צורך לפעמים באתרים פתוחים
ורב הזמן (22/07 ) הרימון על ההגנה הכי חסומה!!
אין אליאקספרס , אין שיין אין יוטיוב
ממש מוזר לי מה שכתבת...
גמבו מייל חסום
החסימה ממש הרמטית
דברים שלי לא נפתחים ברימון - נפתחים בנטפרי
 
שטויות
לנו יש רימון
בגלל העבודה של אבא שלי - שיש צורך לפעמים באתרים פתוחים
ורב הזמן (22/07 ) הרימון על ההגנה הכי חסומה!!
אין אליאקספרס , אין שיין אין יוטיוב
ממש מוזר לי מה שכתבת...
גמבו מייל חסום
החסימה ממש הרמטית
דברים שלי לא נפתחים ברימון - נפתחים בנטפרי
הוא מה שנאמר פה,
כולם חסימות (עם דרגות כאלו ואחרות)
ונטפרי הוא סינון.....!
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

אשכולות דומים

לפני תקופה פרסמתי את התוסף מעשי ידי (להתפאר?... ;)) במתמחים טופ, וכעת אמרתי בליבי לפרסמו גם כאן משום 'אל תמנע טוב מבעליו'.
אם דפי החסימה של נטפרי מעלה בכם קונוטציה שלילית כנראה שהתוסף הזה בדיוק בשבילכם...
התוסף הזה פשוט מחליף את דפי החסימה הרגילים של נטפרי בדפים יפהפיים ומרהיבים שייתנו לכם חשק להיכנס לכל האתרים החסומים בנטפרי... ;)
התוסף מחליף את סוגי הדפים דלהלן:
דפים חסומים, 'מחפשים פתרונות', בדיקת אתר, קובץ ציבורי, קובץ לא נתמך ותגיות.

להורדה מהחנות
אתר הבית
נסו ותהנו!

נהניתם מהתוסף? אשמח אם תדרגו אותו בחנות :)

תיאור מלא:

נמאס לכם מדף החסימה האפור והמשעמם של נטפרי? הגיע הזמן לשדרג את חווית הגלישה שלכם!

NetSkin הוא תוסף מהפכני שנועד להפוך רגע של תסכול לחוויה ויזואלית נעימה ומלאת מידע. במקום דף חסימה גנרי, NetSkin מציג לכם עיצוב מרהיב, מודרני ואינפורמטיבי, המותאם אישית לסוג החסימה שבה נתקלתם. עם גלריה של עשרות עיצובים ייחודיים ושליטה מלאה בידיים שלכם, גלישה בטוחה מעולם לא נראתה טוב יותר.

🎨 מה הופך את NetSkin למיוחד?

  • גלריה עשירה ומגוונת: בחרו מתוך למעלה מ-60 עיצובים ייחודיים, המחולקים לקטגוריות חכמות. כל עיצוב תוכנן בקפידה כדי להעניק מראה ותחושה שונים, מקלאסי ואלגנטי ועד למודרני וטכנולוגי.
  • התאמה אישית לכל סוג חסימה:NetSkin מזהה אוטומטית את סיבת החסימה ומאפשר לכם להגדיר עיצוב שונה לכל תרחיש:
    • דף חסום: אתרים שנחסמו בהתאם למדיניות הסינון.
    • בפיתוח: אתרים מורכבים שהצוות הטכני עובד על פתרון סינון עבורם.
    • בדיקת אתר: אתרים חדשים שטרם נבדקו ודורשים שליחת פנייה.
    • קובץ ציבורי: קבצים משותפים הדורשים בדיקת אבטחה.
    • קובץ לא נתמך: קבצים שהסורק האוטומטי אינו תומך בהם.
    • חסימת תגית: אתרים שנחסמו לפי הגדרות הסינון האישיות שלכם.
  • אינטגרציה חכמה עם תגיות: התכונה שמבדלת אותנו! כאשר אתר נחסם עקב תגית אישית, NetSkin לא רק יציג דף מעוצב – הוא יפנה לשרתי נטפרי, יקבל את שם התגית המדויק שגרמה לחסימה ("חדשות", "ספורט", וכו') ויציג לכם אותו. סוף סוף תדעו בדיוק למה האתר נחסם!

⚙️ שליטה מלאה בידיים שלכם

מערכת ההגדרות המתקדמת שלנו מאפשרת לכם להתאים את החוויה בדיוק לטעמכם:

  • מצב אקראי: תנו ל-NetSkin להפתיע אתכם עם עיצוב שונה בכל פעם.
  • מצב אקראי מתוזמן: רעננו את האווירה! הגדירו לתוסף לבחור עיצוב אקראי חדש בכל יום או בכל שעה.
  • בחירה ספציפית: התאהבתם בעיצוב מסוים? בחרו אותו והוא יופיע תמיד.
  • בריכת עיצובים: במצב אקראי, אתם יכולים לבחור אילו עיצובים בדיוק ייכללו בסבב ואילו יישארו בחוץ.
  • הפעלה וכיבוי גלובליים או פרטניים: הפעילו את התוסף על כל סוגי החסימות, או כבו אותו עבור קטגוריות ספציפיות.
  • תצוגה מקדימה: לא בטוחים איזה עיצוב לבחור? צפו בתצוגה מקדימה של כל עיצוב ישירות מתוך דף ההגדרות.

💡 חווית משתמש משודרגת

  • ממשק נקי ואינטואיטיבי: חלון קופץ לגישה מהירה ודף הגדרות מקיף, שניהם קלים ונוחים לשימוש.
  • מצב כהה (Dark Mode): דף ההגדרות תומך במצב כהה לנוחות מרבית בשעות החשיכה.
  • ביצועים מעולים: התוסף קל משקל ואינו מאט את הגלישה. הוא פועל רק כאשר דף חסימה מזוהה, ומבצע את ההחלפה באופן מיידי.
הפסיקו להסתפק בברירת המחדל. התקינו את NetSkin עוד היום והפכו כל "עצור" בדרך לחוויה נעימה, אינפורמטיבית ומעוצבת אישית.

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה