מידע שימושי איזו חסימה יש לך למחשב?

באזור שבו אנחנו מתגוררים
רוב רובם של האנשים בלי אינטרנט
מה הם עושים?
בעבודה של האישה, אצל ההורים, בחדר מחשבים...

תפתחו קצת את הראש
העולם לא מתחיל ונגמר בדלת אמות שלכם.

בכל מקרה כמו שכתבתי
זוהי דעתי
ואין לי בעיה לכבד דעות שסוברות אחרת.
לי היה חשוב כן לכתוב עוד צד שמשום מה אנשים מעדיפים להתעלם ממנו
בסדר,
יש גם כמה סוגי גישות איך להתמודד עם הטכנולוגיה,
כך או כך, לפי הנתונים הסטטיסטיים שאני מכיר, כמעט שני שליש מהחרדים חשופים לאינטרנט, כך שככל הנראה "ד' האמות" שלי, יותר מייצגות את המיינסטרים מד' האמות שלך.
 
בסדר,
יש גם כמה סוגי גישות איך להתמודד עם הטכנולוגיה,
כך או כך, לפי הנתונים הסטטיסטיים שאני מכיר, כמעט שני שליש מהחרדים חשופים לאינטרנט, כך שככל הנראה "ד' האמות" שלי, יותר מייצגות את המיינסטרים מד' האמות שלך.
בהחלט
הוא אשר אמרתי- נטפרי האיצה פה תהליכים....
אולי היו קורים בכל זאת, השאלה באיזה קצב.
וגם אם לא הייתה בזה כוונה רעה- מכאן ועד להכתיר אותה בתור מצילת הדור... אהממממ נו נו.
מי שהקים את הסינון בתחילה ולמיטב זכרוני זה נתיב, זה כבר מציל הדור.
אחרי הכל אנשים לא מתים מלראות תמונה פה תמונה שם, לא על זה עומד העולם הרוחני שלהם.
לא שזה בסדר לראות תמונות נשים,. ממש לא.
אבל גם בחופש בטבריה רואים כל מיני מראות שונים, נכון?
ואתרים בעייתיים תמיד היו חסומים בנתיב.

התמימות פה נוגעת לליבי
אני רואה שאנשים באמת משוכנעים שהצילו אותם.
 
את מוזמנת לפתוח אשכול בנושא "איך לא לאפשר לאינטרנט לבזבז לנו זמן לריק וכו'" אבל מה הקשר לנטפרי ?
חסר אנשים שרובצים בחדרי מחשבים כי אין להם בבית....?
נראה לי זו תמימות שלך לחשוב שמשתמשי נטפרי הם אלו שבעיקר מבזבזים זמן על שיטוט באינטרנט.(סורי, אבל ההימצאות שלך בפרוג ומענה על דיון זה הוא לצורך מקצועי נטו? כולנו בני אדם וכולנו בעבודה עצמית לשלוט על המחשב ולא הוא עלינו.
אגב, זה נכון גם לטלפון , עיתונים וכו')
 
את מוזמנת לפתוח אשכול בנושא "איך לא לאפשר לאינטרנט לבזבז לנו זמן לריק וכו'" אבל מה הקשר לנטפרי ?
חסר אנשים שרובצים בחדרי מחשבים כי אין להם בבית....?
נראה לי זו תמימות שלך לחשוב שמשתמשי נטפרי הם אלו שבעיקר מבזבזים זמן על שיטוט באינטרנט.(סורי, אבל ההימצאות שלך בפרוג ומענה על דיון זה הוא לצורך מקצועי נטו? כולנו בני אדם וכולנו בעבודה עצמית לשלוט על המחשב ולא הוא עלינו.
אגב, זה נכון גם לטלפון , עיתונים וכו')
ברשותך, אנחנו נמשיך לשמור על הדיון מכובד ותיאורטי
וכמובן לא ניכנס לפסים אישיים.

אחזור שוב על דברי-
כשהאינטרנט נגיש מאד, ונוח מאד. וכמובן נקי-
כשנותנים את האתרים שלא מוגדרים לצורך העבודה באופן אוטומטי כברירת מחדל-
למשל אתרי קניות-
זה מה שמכניס את האינטרנט לשגרת החיים.
לעומת זאת כשכמעט כל אתר שהוא לא לצורך העבודה- צריך לבקש ולהוסיף- הגלישה הרבה פחות נוחה, וזה בעיני- בהחלט ערך
אינטרנט הוא לא מקום בילוי.
 
התמימות פה נוגעת לליבי
וואי,
איזה משפט מחץ,
כולי התנצלות, כנראה זכיתי במידה גדושה (בהשוואה אלייך כמובן) של תמימות,
תודה לך שאתה מאיר את עיני כולנו.

כמובן שרק אדם ריאלי ומפוכח כמוך, יכול להסתכל על סביבתו הקרובה, ולחשוב שהיא חזות הכל;
תפתחו קצת את הראש
העולם לא מתחיל ונגמר בדלת אמות שלכם.
 
בעבודה של האישה, אצל ההורים, בחדר מחשבים...
שאיזה סינון יש שם? ומוזר שלהורים יש אינטרנט ולילדים לא? זה גם קשור לנטפרי.
מי שהקים את הסינון בתחילה ולמיטב זכרוני זה נתיב, זה כבר מציל הדור.
אחרי הכל אנשים לא מתים מלראות תמונה פה תמונה שם, לא על זה עומד העולם הרוחני שלהם.
לא שזה בסדר לראות תמונות נשים,. ממש לא.
אבל גם בחופש בטבריה רואים כל מיני מראות שונים, נכון?
ואתרים בעייתיים תמיד היו חסומים בנתיב.
שאני הייתי בנתיב זה ממש לא היה ככה ומי שזוכר לפני שנטפרי הוקמה מה היתה רמת הסינון אז כמו מסננת עם המון חורים הם העלו את כולם רמה.
 
וואי,
איזה משפט מחץ,
כולי התנצלות, כנראה זכיתי במידה גדושה (בהשוואה אלייך כמובן) של תמימות,
תודה לך שאתה מאיר את עיני כולנו.

כמובן שרק אדם ריאלי ומפוכח כמוך, יכול להסתכל על סביבתו הקרובה, ולחשוב שהיא חזות הכל;
כמו שכתבתי לזה שמעליך-
הדיון ימשיך בצורה מכובדת ומכבדת.
אין להיכנס לפסים אישיים ולא להביא תגובות פוגעניות.

אם הבנתם מהמשפט שלי לגבי התמימות שהתכוונתי דווקא אליכם-
ז לגמרי לא.
ונשאיר את זה כך.
 
נערך לאחרונה ב:
כמו שכתבתי לזה שמעליך-
הדיון ימשיך בצורה מכובדת ומכבדת.
אין להיכנס לפסים אישיים ולא להביא תגובות פוגעניות.
זוהי צדקנות וגלגול עיניים,
אתה הוא זה שמכנה את ברי הפלוגתא שלך (ולא חשבתי לרגע שזה מכוון כלפי באופן אישי) בכינויים פוגעניים,
אתה מרצה את משנתך, וכל פשוטי העם שלא זכו לראות את האמת כמוך, תמימים ורפי שכל,
סורי, אבל כך לא נראה דיון ענייני.
ובנוסף לכל זה, אתה עוד מטיף על ניהול דיון מכובד?!

בהצלחה לך עם זה.
 
זוהי צדקנות וגלגול עיניים,
אתה הוא זה שמכנה את ברי הפלוגתא שלך (ולא חשבתי לרגע שזה מכוון כלפי באופן אישי) בכינויים פוגעניים,
אתה מרצה את משנתך, וכל פשוטי העם שלא זכו לראות את האמת כמוך, תמימים ורפי שכל,
סורי, אבל כך לא נראה דיון ענייני.
ובנוסף לכל זה, אתה עוד מטיף על ניהול דיון מכובד?!

בהצלחה לך עם זה.
צורת השיח הזאת ממש לא הולמת פורום חרדי.
@ניהול האתר
 
מכאן ועד להכתיר אותה בתור מצילת הדור... אהממממ נו נו.
מי שהקים את הסינון בתחילה ולמיטב זכרוני זה נתיב, זה כבר מציל הדור.
נראה לי שהמשפט הזה חושף את המניע האמיתי של ההודעות הצדקניות.
מה עם גילוי נאות?
 
יש משפט שאומר:
"תבונתו של אדם נמדדת בעיתוי שבו יפעל מהלב, ובעיתוי שבו יפעל מהראש".
 
באזור שבו אנחנו מתגוררים
רוב רובם של האנשים בלי אינטרנט
מה הם עושים?
בעבודה של האישה, אצל ההורים, בחדר מחשבים...
אז הם כן משתמשים באינטרנט. נקודה.
הוא לא בבית.
וזה לא נוח להם.
אבל הם נ ג י ש י ם לאינטרנט.
 
בייחוד שב''ה בסינון שלנו היום כבר יש תשובה גם לבעיות שהיו בעבר.
זה נראה שיש לך קשר לאחד הסינונים... הסינון שלנו, אולי לנתיב?
לכן את כ''כ תוקפנית נגד נטפרי
 
שקר וכזב!!!
זו האשמה חסרת בסיס!
אולי לא התייעצו עם הרבנים שלך
אבל אותם רבנים של הציבור הליטאי ששאלו אותם אני מאמין שהם חזו בעיניהם את המהפכה שזה יוביל
ושזה יכניס אינטרנט לציבור החרדי
והחליטו בחכמתם שזה הדבר הנכון לעשות
כל השאר נתון לוויכוח
@e.y
הסבר להאשמה?
 
המציאות מראה שאלו שאין להם נטפרי שקועים באינטרנט הרבה יותר (במקומות שאין לחברי נטפרי כניסה...)
אכן עם מצפון אבל גם זה עובר מהר ונהיה להם מאד נוח בדיוק כמו משתמשי נטפרי .
נטפרי הציל את המצב...
 
נראה לי שהמשפט הזה חושף את המניע האמיתי של ההודעות הצדקניות.
מה עם גילוי נאות?
גילוי נאות?
אין לי שום אחוז ולא טובת הנאה אפילו קטנה
אם לזו כוונתכם
כתבתי מראש שיש לי התמצאות בסינונים ועם היכרות קרובה

אין לי מושג למה הדיון כל הזמן נכנס לפסים כאלה.
כתבתי במפורש- שהסינון של נטפרי הוא טוב, אנשים מרוצים ממנו.
ולא בסתרה לדעתי זה שנטפרי האיצה תהליכים בציבור החרדי זה לא דבר טוב בעיני
 
כלומר או מקור, או.... התנצלות כנה.
נתחיל בזה- שאין לי מחויבות לאפחד
כל אחד כותב כאן את דעותיו ידיעותיו
לא ראיתי שהתנפלו ככה על אנשים שכתבו בעד נטפרי.
(וכמובן אחזור ואדגיש, אינלא נגד, כתבתי מההתחלה שסינון הוא פר משתמש ואמורים להתאים אותו לפי הצרכים הספציפיים)

יש לכם מה להוסיף- בבקשה
אין ענין להשתבלל ולתקוף מישו רק בגלל שהוא חושב אחרת ממכם.
קצת דמוקרטיה....
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

אשכולות דומים

לפני תקופה פרסמתי את התוסף מעשי ידי (להתפאר?... ;)) במתמחים טופ, וכעת אמרתי בליבי לפרסמו גם כאן משום 'אל תמנע טוב מבעליו'.
אם דפי החסימה של נטפרי מעלה בכם קונוטציה שלילית כנראה שהתוסף הזה בדיוק בשבילכם...
התוסף הזה פשוט מחליף את דפי החסימה הרגילים של נטפרי בדפים יפהפיים ומרהיבים שייתנו לכם חשק להיכנס לכל האתרים החסומים בנטפרי... ;)
התוסף מחליף את סוגי הדפים דלהלן:
דפים חסומים, 'מחפשים פתרונות', בדיקת אתר, קובץ ציבורי, קובץ לא נתמך ותגיות.

להורדה מהחנות
אתר הבית
נסו ותהנו!

נהניתם מהתוסף? אשמח אם תדרגו אותו בחנות :)

תיאור מלא:

נמאס לכם מדף החסימה האפור והמשעמם של נטפרי? הגיע הזמן לשדרג את חווית הגלישה שלכם!

NetSkin הוא תוסף מהפכני שנועד להפוך רגע של תסכול לחוויה ויזואלית נעימה ומלאת מידע. במקום דף חסימה גנרי, NetSkin מציג לכם עיצוב מרהיב, מודרני ואינפורמטיבי, המותאם אישית לסוג החסימה שבה נתקלתם. עם גלריה של עשרות עיצובים ייחודיים ושליטה מלאה בידיים שלכם, גלישה בטוחה מעולם לא נראתה טוב יותר.

🎨 מה הופך את NetSkin למיוחד?

  • גלריה עשירה ומגוונת: בחרו מתוך למעלה מ-60 עיצובים ייחודיים, המחולקים לקטגוריות חכמות. כל עיצוב תוכנן בקפידה כדי להעניק מראה ותחושה שונים, מקלאסי ואלגנטי ועד למודרני וטכנולוגי.
  • התאמה אישית לכל סוג חסימה:NetSkin מזהה אוטומטית את סיבת החסימה ומאפשר לכם להגדיר עיצוב שונה לכל תרחיש:
    • דף חסום: אתרים שנחסמו בהתאם למדיניות הסינון.
    • בפיתוח: אתרים מורכבים שהצוות הטכני עובד על פתרון סינון עבורם.
    • בדיקת אתר: אתרים חדשים שטרם נבדקו ודורשים שליחת פנייה.
    • קובץ ציבורי: קבצים משותפים הדורשים בדיקת אבטחה.
    • קובץ לא נתמך: קבצים שהסורק האוטומטי אינו תומך בהם.
    • חסימת תגית: אתרים שנחסמו לפי הגדרות הסינון האישיות שלכם.
  • אינטגרציה חכמה עם תגיות: התכונה שמבדלת אותנו! כאשר אתר נחסם עקב תגית אישית, NetSkin לא רק יציג דף מעוצב – הוא יפנה לשרתי נטפרי, יקבל את שם התגית המדויק שגרמה לחסימה ("חדשות", "ספורט", וכו') ויציג לכם אותו. סוף סוף תדעו בדיוק למה האתר נחסם!

⚙️ שליטה מלאה בידיים שלכם

מערכת ההגדרות המתקדמת שלנו מאפשרת לכם להתאים את החוויה בדיוק לטעמכם:

  • מצב אקראי: תנו ל-NetSkin להפתיע אתכם עם עיצוב שונה בכל פעם.
  • מצב אקראי מתוזמן: רעננו את האווירה! הגדירו לתוסף לבחור עיצוב אקראי חדש בכל יום או בכל שעה.
  • בחירה ספציפית: התאהבתם בעיצוב מסוים? בחרו אותו והוא יופיע תמיד.
  • בריכת עיצובים: במצב אקראי, אתם יכולים לבחור אילו עיצובים בדיוק ייכללו בסבב ואילו יישארו בחוץ.
  • הפעלה וכיבוי גלובליים או פרטניים: הפעילו את התוסף על כל סוגי החסימות, או כבו אותו עבור קטגוריות ספציפיות.
  • תצוגה מקדימה: לא בטוחים איזה עיצוב לבחור? צפו בתצוגה מקדימה של כל עיצוב ישירות מתוך דף ההגדרות.

💡 חווית משתמש משודרגת

  • ממשק נקי ואינטואיטיבי: חלון קופץ לגישה מהירה ודף הגדרות מקיף, שניהם קלים ונוחים לשימוש.
  • מצב כהה (Dark Mode): דף ההגדרות תומך במצב כהה לנוחות מרבית בשעות החשיכה.
  • ביצועים מעולים: התוסף קל משקל ואינו מאט את הגלישה. הוא פועל רק כאשר דף חסימה מזוהה, ומבצע את ההחלפה באופן מיידי.
הפסיקו להסתפק בברירת המחדל. התקינו את NetSkin עוד היום והפכו כל "עצור" בדרך לחוויה נעימה, אינפורמטיבית ומעוצבת אישית.

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה