מידע שימושי איזו חסימה יש לך למחשב?

הסברת מצוין עזרת לי להבין את אלו שהתלוננו פה
הם בעצם מצפים שמשהו יקים סינון איכותי ומהודר כמו נטפרי אבל עם הבנה לצרכים הספציפיים של בעלי העסקים
שצריכים קצת יותר גמישות
לא בדיוק. הם לא מצפים שמישהו אחר יקים סינון, אלא רוצים שנטפרי יתאימו את עצמם אליהם.
 
לא בדיוק. הם לא מצפים שמישהו אחר יקים סינון, אלא רוצים שנטפרי יתאימו את עצמם אליהם.
ליתר דיוק, מצפים מנטפרי לעבוד כעסק, עם התחייבות לפתרון בעיות מלא - כולל לבעיות מורכבות, ולא כגמ"ח.
קחו למשל את קבצי Lottie שחסומים בגלל שזה דורש מנטפרי לפתח פונקציה חדשה בסינון, וזה לא 'משתלם' להם בשביל לקוחות שמשלמים רק 15 ש"ח לחודש.
 
קחו למשל את קבצי Lottie שחסומים בגלל שזה דורש מנטפרי לפתח פונקציה חדשה בסינון, וזה לא 'משתלם' להם בשביל לקוחות שמשלמים רק 15 ש"ח לחודש.
הגיוני, לא?
 
ויקפידיה?????
דבר ראשון זה נראה שאתה לא בנטפרי.
כשפותחים ויקפידיה בנטפרי,
כתוב שהתכנים שם מסולפים.
אז מה הראיה משם?
ובנוגע לשאר הטענות,
לאיזה חברה יש עוד סים מסונן?
איזה חברה פותחת אתרים בחציים?
איזה חברה כששולחים לה לבדיקה היא
בודקת?
כל חברה שתנסה להתחרות איתה תצטרך
לפתוח חברה חדשה בסדר גודל מטורף.
בשביל להגיע למאגרים של האתרים
ותמונות הבדוקות שנטפרי פתחה לאורך השנים.
אין שום חברה שתוכל לעמוד בזה.
קוראים לזה מונופול.
אפל, זה מונופול מי יכול להתחרות איתם.
טסלה, זה גם מונופול, מי יכול להתחרות איתם.

מעניין שאף אחד עוד לא פירק את כל המונופולים.
 
וואו, מישהו כאן התבלבל לגמרי,
לקרוא לנטפרי מונופול?!

ישב בנאדם טוב ראה שיש בעיה בסינונים הקיימים, בנה לבד בעשר אצבעות פלטפורמה של סינון ללא כוונת רווח,
וב"ה יצא לו מוצר מנצח (ומי שמנסה בהחלט יכול לראות כאן סייעתא דשמיא עצומה).

הוא לא עשה פרסומת למוצר ולא חייב אף אחד להתחבר לסינון שלו, הוא לא נבהל מאיומים ולא חושש מעזיבה המונית, כי כאמור הוא לא מרוויח מהמיזם (אולי רק כאב ראש וכפיות טובה של אנשים). ולכן, כל מה שלדעתו (או לדעת הרבנים שלו) לא מתאים, לא נפתח, נקודה, זו זכותו!

תחשבו רגע,
לחברת לחברת קוקה קולה יש מתכון סודי למשקה ויש אנשים שאוהבים רק אותו ומוכנים לשלם עליו יותר מהמתחרים, האם מישהו חלם פעם לצאת להפגין למשל על העלות הגבוהה של המשקה ולקרוא לחברה מונופול כי יש לה מוצר מנצח?!

מי שלא מתאים לו יכול פשוט לעבור לסינון אחר.

(למרות שבאופן אישי אני חושב שטוב היה אם היו כמה מסלולים בנטפרי, אבל אין לי שום טענה על הבעלים, ואדרבה, אני ממש מתפעל מהיכולת שלו לעמוד על עקרונותיו).
 
לא בדיוק. הם לא מצפים שמישהו אחר יקים סינון, אלא רוצים שנטפרי יתאימו את עצמם אליהם.

הם לא מצפים. מנטפרי אני כבר התייאשתי, כמו שכתבתי:

מחכה ליום שיקום להם מתחרה ומשהו בשירות הזה יתחיל לזוז

וכמו שכתבתי:

התכוונתי שסוף סוף נוכל לעבור שמשהו שגם נותן חסימה ברמה גבוהה וגם נותן שירות של פתיחת אתרים לפי שיקול דעת הלקוח וצרכיו האישיים

הבנתי
שנטפרי לא הוקם בשביל לשרת ציבור אלא מטרה
כמו שכתבתי

אין חברת סינון טובה בשוק. יש ועד כשרות/גוף רבני/ארגון חסד שממלא את מקומה.

והמענה האוטומטי של "תעברי לסינון אחר" הוא לא רלוונטי
כי אין סינון אחר
החברות האחרות אינן סינון אלא כאב ראש
כך מניסיון
ובאמת אין אלטרנטיבה אחרת שנותנת מענה של סינון ושל שירות כמו בנטפרי

או במילים אחרות:
אין באמת חברת סינון טובה בשוק
יש איזה ארגון חסד שמעניק שירותי סינון, עם כללים משלו והגבלות לא ברורות.

ועל המצב הזה אני מתלוננת. כי אין לי למעשה מי שיסנן עבורי את האינטרנט.

אי לכך אני נאלצת להיעזר בארגון ללא כוונות רווח

וכתוצאה מכך ללא כוונות שהלקוח יצא מרוצה כלל

(חשבתם פעם שכוונות הרווח של הרשתות השונות מובילות אותם לחשיבה על הצרכן וצרכיו?)


והאמת
נמאס לי לחזור על דברי שוב ושוב
אני שמחה שיש כאלו שעושים זאת במקומי

תודה רבה
 
אני חושב שיש פה קצת שיח חרשים
יש כאן אנשים שאמרו שנטפרי לא מתאימה להם
והם נאלצים להישאר בה בגלל שאין חלופה אחרת
אין פה שום כעס על מישהו או טענה
יש פה כאב ורצון ש: או שנטפרי ישתנו ויהיו יותר גמישים
או שתקום חברת סינון אחרת באותה רמה כמו נטפרי
שני המקרים לא נראה לי מציאותיים
וזה כואב לאנשים
תבינו אותם
 
אני חושב שיש פה קצת שיח חרשים
יש כאן אנשים שאמרו שנטפרי לא מתאימה להם
והם נאלצים להישאר בה בגלל שאין חלופה אחרת
אין פה שום כעס על מישהו או טענה
יש פה כאב ורצון ש: או שנטפרי ישתנו ויהיו יותר גמישים
או שתקום חברת סינון אחרת באותה רמה כמו נטפרי
שני המקרים לא נראה לי מציאותיים
וזה כואב לאנשים
תבינו אותם
אף אחד לא ביקש מנטפרי להתגמש. לא ביקשנו שיפתחו דברים לא ראויים רק כי מישהו צריך אותם.
ביקשו בסך הכל שייקחו עוד מתכנת שיכתוב את הקוד שיאפשר פתיחה של דברים שצריכים פיתוח ויסנן אותם כמו שצריך.
ביקשנו פיתוח, לא פתיחה. ואם זה עולה יותר תנו לנו לשלם על זה. למה לא?
 
אף אחד לא ביקש מנטפרי להתגמש. לא ביקשנו שיפתחו דברים לא ראויים רק כי מישהו צריך אותם.
ביקשו בסך הכל שייקחו עוד מתכנת שיכתוב את הקוד שיאפשר פתיחה של דברים שצריכים פיתוח ויסנן אותם כמו שצריך.
ביקשנו פיתוח, לא פתיחה. ואם זה עולה יותר תנו לנו לשלם על זה. למה לא?
זה אתה צודק
אני באמת לא מבין למה לא עשו את זה
זה עלה כבר עשרות פעמים ההצעה הזאת
גם פה
וגם בפורום נטפרי
 
שאלה למתכנתים ולמי שבאמת יודע.
האם פתוח סינון כמו של נטפרי הוא דבר כל כך מסובך?
או במילים אחרות למה כל גופי הסינון נשארים כל כך מאחור?
 
שאלה למתכנתים ולמי שבאמת יודע.
האם פתוח סינון כמו של נטפרי הוא דבר כל כך מסובך?
או במילים אחרות למה כל גופי הסינון נשארים כל כך מאחור?
סינון כמו נטפרי עולה המון כסף ! המון !
וחברות אחרות שהם חברות עסקיות - לא מוכנות להשקיע את זה בלי שיהיה להם רווחים
לעומת זאת נטפרי - לא הוקמה כחברה בשביל להרוויח כסף אלא בשביל שיהיה סינון לציבור החרדי והם השקיעו וישקיעו בזה עוד כסף ככל שידרש
להווי ידוע שמנהל נטפרי לפני הקמת נטפרי, היה בכלל באתרוג (ואני בטוח שהסינון שם בזמנו, היה הרבה פחות מאשר הוא היום) והוא פנה למנהלי אתרוג והציע את הרעיון המהפכני שלו לשפר את הסינון, והם דחו אותו כי זה דרש השקעה כספית גדולה שהם לא רצו להוציא (אם הלקוחות באים גם כך, למה להשקיע עוד ?...)
ואז נמאס לו שם והוא פנה להקים את נטפרי
בכלל נטפרי בתחילת דרכה לא גבתה על הסינון כלל ! כלום !
אבל אחרי זה היא ראתה שהיא לא יכולה לעמוד בכל העלויות כשזה בחינם, אז היא התחילה לגבות 15 ש"ח
במילים אחרות - ה15 ש"ח הם לא תשלום לרווח אלא כיסוי הוצאות
(איני נציג של נטפרי ולא דובר בשמה, רק כותב על דעת עצמי מה שקראתי בזמנו. ניתן לקרוא על כל זה בחיפוש בפרוג על נטפרי)
 
יש למישהו פרטים על הסינון נטספארק?
 
אף אחד לא ביקש מנטפרי להתגמש. לא ביקשנו שיפתחו דברים לא ראויים רק כי מישהו צריך אותם.
ביקשו בסך הכל שייקחו עוד מתכנת שיכתוב את הקוד שיאפשר פתיחה של דברים שצריכים פיתוח ויסנן אותם כמו שצריך.
ביקשנו פיתוח, לא פתיחה. ואם זה עולה יותר תנו לנו לשלם על זה. למה לא?
אני לא חושבת שזו בעיה של "להביא עוד מתכנת", לנטפרי יש מספיק צוות ולא עוד עלות של מתכנת מה שיפיל אותה, אני חושבת שזה יותר עקרוני, ועל זה רשמתי שא"א לקחת אדם בעל אידיאליים ולכפוף אותו לצרכים שלנו כשהם נוגדים את עקרונותיו. אפשר אולי לשכנע אותו בצורך ובנכונות של הדברים.
אם זה רק ענין של להוסיף פונקציה כדי לאפשר שימוש באתר מסוים שיוכל להפתח לכולם לכחתחילה (כמו למשל שעשו באתר של נקסט), זה דבר אחד, אבל הרבה מהאתרים שאנשים רוצים שיפתחו להם לצרכי פרנסה אלו אתרים בעייתיים במידה כזאת או אחרת, ולפתוח למי שממש זקוק לכך זה בסדר לחלוטין, אך מה שקורה במקרים כאלו, זה שאנשים שומעים שיש את האופציה הזאת, וגם מי שלא חייב פונה, ונטפרי לא באמת יכולה לעקוב אחר כל משתמש לוודא שאכן הוא זקוק לכך. המטרה שלה היתה ליצור מרחב נקי לכלל הציבור, ובזה שהיא מתגמשת במקרים מסויימים בסופו של דבר זה בא על חשבון הכלל.
אני לאו דווקא מסכימה איתם, שמחה שאני לא במקום שצריך להכריע, אני רק באה לנסות להסביר את דעתם שהיא לא כזאת ראש בקיר בחוסר הגמישות.
 
אף אחד לא ביקש מנטפרי להתגמש. לא ביקשנו שיפתחו דברים לא ראויים רק כי מישהו צריך אותם.
ביקשו בסך הכל שייקחו עוד מתכנת שיכתוב את הקוד שיאפשר פתיחה של דברים שצריכים פיתוח ויסנן אותם כמו שצריך.
ביקשנו פיתוח, לא פתיחה. ואם זה עולה יותר תנו לנו לשלם על זה. למה לא?
זה מה שאתה רוצה, ולזה אולי יועיל מסלול עסקי, אבל @דיסי רוצה משהו אחר: היא רוצה שיפתחו לה באופן אישי סרטונים שלא עוברים את הכללים של נטפרי.
 
זה מה שאתה רוצה, ולזה אולי יועיל מסלול עסקי, אבל @דיסי רוצה משהו אחר: היא רוצה שיפתחו לה באופן אישי סרטונים שלא עוברים את הכללים של נטפרי.
תדמיינו ופותחים מסלול עסקי של נטפרי פתוח יותר, מאפשר יותר. לדעתכם, כמה אחוז מהמשתמשים עובר לשם? כמה מתוכם יהיו בעלי עסקים? האם נטפרי תחטיא את המטרה שהיא תעשה את זה?
 
תדמיינו ופותחים מסלול עסקי של נטפרי פתוח יותר, מאפשר יותר. לדעתכם, כמה אחוז מהמשתמשים עובר לשם? כמה מתוכם יהיו בעלי עסקים? האם נטפרי תחטיא את המטרה שהיא תעשה את זה?
לא חושב
היום מי שמצטרף לנטפרי, לא עובר בדיקה אם הוא זקוק למחשב או לא, מי שבא - ברוך הבא
במסלול עסקים זה יכול להיות כמו בסמארטפנים, שבשביל להצטרף צריך אישור מרבנים אולי אפשר אפילו מרבנים ספציפיים, והרבנים יבנו לכל אחד מסלול אישי ומיוחד
 
תדמיינו ופותחים מסלול עסקי של נטפרי פתוח יותר, מאפשר יותר. לדעתכם, כמה אחוז מהמשתמשים עובר לשם? כמה מתוכם יהיו בעלי עסקים? האם נטפרי תחטיא את המטרה שהיא תעשה את זה?
איך הגעת לזה שמסלול עסקי יהיה פתוח יותר? להיפך בדיוק, צוות מפתחים רחב יותר יאפשר לפתוח דברים שמצריכים פיתוח מיוחד באופן בטוח יותר.
 
איך הגעת לזה שמסלול עסקי יהיה פתוח יותר? להיפך בדיוק, צוות מפתחים רחב יותר יאפשר לפתוח דברים שמצריכים פיתוח מיוחד באופן בטוח יותר.
יש שני סוגים של צרכים לבעלי עסקים:
1. פיתוח מיוחד לאתרים מסוימים שיפתחו באופן בטוח ונקי לחלוטין.
2. פתיחת אתרים בעייתיים יותר לכאלה שזקוקים להם לצורך עסקי.

אתה מדבר על האפשרות הראשונה, ואני מזדהה עם הצורך לחלוטין.
מה שכתבתי זה על האפשרות השניה.
 
אציין שקראתי רק חלק מהשרשור,
אבל מניסיוני (כסטודנטית בתחום המצריך חשיפה לתכנים לא מתאימים ועם הרבה קובצי ווידאו בהם מופיעים נשים)
תמיד כשהיה צורך ופניתי בצורה מכובדת ומסבירה נמצא פתרון,
אם זה קובץ להורדה, אם זה פתיחת אודיו בלבד,
אין על נטפרי ואין כמו נטפרי למרות שזה מצריך מאיתנו גמישות וויתורים וטוב שכך,
אם כל בקשה לפתיחה הייתה נענית בסוף הרף של ההקפדה היה יורד.
הרבה פעמים הם השוטר שאומר לנו זה לא טוב! ואנחנו נאלצים לומר אמן!
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

אשכולות דומים

לפני תקופה פרסמתי את התוסף מעשי ידי (להתפאר?... ;)) במתמחים טופ, וכעת אמרתי בליבי לפרסמו גם כאן משום 'אל תמנע טוב מבעליו'.
אם דפי החסימה של נטפרי מעלה בכם קונוטציה שלילית כנראה שהתוסף הזה בדיוק בשבילכם...
התוסף הזה פשוט מחליף את דפי החסימה הרגילים של נטפרי בדפים יפהפיים ומרהיבים שייתנו לכם חשק להיכנס לכל האתרים החסומים בנטפרי... ;)
התוסף מחליף את סוגי הדפים דלהלן:
דפים חסומים, 'מחפשים פתרונות', בדיקת אתר, קובץ ציבורי, קובץ לא נתמך ותגיות.

להורדה מהחנות
אתר הבית
נסו ותהנו!

נהניתם מהתוסף? אשמח אם תדרגו אותו בחנות :)

תיאור מלא:

נמאס לכם מדף החסימה האפור והמשעמם של נטפרי? הגיע הזמן לשדרג את חווית הגלישה שלכם!

NetSkin הוא תוסף מהפכני שנועד להפוך רגע של תסכול לחוויה ויזואלית נעימה ומלאת מידע. במקום דף חסימה גנרי, NetSkin מציג לכם עיצוב מרהיב, מודרני ואינפורמטיבי, המותאם אישית לסוג החסימה שבה נתקלתם. עם גלריה של עשרות עיצובים ייחודיים ושליטה מלאה בידיים שלכם, גלישה בטוחה מעולם לא נראתה טוב יותר.

🎨 מה הופך את NetSkin למיוחד?

  • גלריה עשירה ומגוונת: בחרו מתוך למעלה מ-60 עיצובים ייחודיים, המחולקים לקטגוריות חכמות. כל עיצוב תוכנן בקפידה כדי להעניק מראה ותחושה שונים, מקלאסי ואלגנטי ועד למודרני וטכנולוגי.
  • התאמה אישית לכל סוג חסימה:NetSkin מזהה אוטומטית את סיבת החסימה ומאפשר לכם להגדיר עיצוב שונה לכל תרחיש:
    • דף חסום: אתרים שנחסמו בהתאם למדיניות הסינון.
    • בפיתוח: אתרים מורכבים שהצוות הטכני עובד על פתרון סינון עבורם.
    • בדיקת אתר: אתרים חדשים שטרם נבדקו ודורשים שליחת פנייה.
    • קובץ ציבורי: קבצים משותפים הדורשים בדיקת אבטחה.
    • קובץ לא נתמך: קבצים שהסורק האוטומטי אינו תומך בהם.
    • חסימת תגית: אתרים שנחסמו לפי הגדרות הסינון האישיות שלכם.
  • אינטגרציה חכמה עם תגיות: התכונה שמבדלת אותנו! כאשר אתר נחסם עקב תגית אישית, NetSkin לא רק יציג דף מעוצב – הוא יפנה לשרתי נטפרי, יקבל את שם התגית המדויק שגרמה לחסימה ("חדשות", "ספורט", וכו') ויציג לכם אותו. סוף סוף תדעו בדיוק למה האתר נחסם!

⚙️ שליטה מלאה בידיים שלכם

מערכת ההגדרות המתקדמת שלנו מאפשרת לכם להתאים את החוויה בדיוק לטעמכם:

  • מצב אקראי: תנו ל-NetSkin להפתיע אתכם עם עיצוב שונה בכל פעם.
  • מצב אקראי מתוזמן: רעננו את האווירה! הגדירו לתוסף לבחור עיצוב אקראי חדש בכל יום או בכל שעה.
  • בחירה ספציפית: התאהבתם בעיצוב מסוים? בחרו אותו והוא יופיע תמיד.
  • בריכת עיצובים: במצב אקראי, אתם יכולים לבחור אילו עיצובים בדיוק ייכללו בסבב ואילו יישארו בחוץ.
  • הפעלה וכיבוי גלובליים או פרטניים: הפעילו את התוסף על כל סוגי החסימות, או כבו אותו עבור קטגוריות ספציפיות.
  • תצוגה מקדימה: לא בטוחים איזה עיצוב לבחור? צפו בתצוגה מקדימה של כל עיצוב ישירות מתוך דף ההגדרות.

💡 חווית משתמש משודרגת

  • ממשק נקי ואינטואיטיבי: חלון קופץ לגישה מהירה ודף הגדרות מקיף, שניהם קלים ונוחים לשימוש.
  • מצב כהה (Dark Mode): דף ההגדרות תומך במצב כהה לנוחות מרבית בשעות החשיכה.
  • ביצועים מעולים: התוסף קל משקל ואינו מאט את הגלישה. הוא פועל רק כאשר דף חסימה מזוהה, ומבצע את ההחלפה באופן מיידי.
הפסיקו להסתפק בברירת המחדל. התקינו את NetSkin עוד היום והפכו כל "עצור" בדרך לחוויה נעימה, אינפורמטיבית ומעוצבת אישית.

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה