מידע שימושי איזו חסימה יש לך למחשב?

ויקפידיה?????
דבר ראשון זה נראה שאתה לא בנטפרי.
כשפותחים ויקפידיה בנטפרי,
כתוב שהתכנים שם מסולפים.
אז מה הראיה משם?
ובנוגע לשאר הטענות,
לאיזה חברה יש עוד סים מסונן?
איזה חברה פותחת אתרים בחציים?
איזה חברה כששולחים לה לבדיקה היא
בודקת?
כל חברה שתנסה להתחרות איתה תצטרך
לפתוח חברה חדשה בסדר גודל מטורף.
בשביל להגיע למאגרים של האתרים
ותמונות הבדוקות שנטפרי פתחה לאורך השנים.
אין שום חברה שתוכל לעמוד בזה.
קוראים לזה מונופול.
דבר ראשון אני בנטפרי, והתכוונתי למכלול.
דבר שני זה בדיוק מה שכתבתי, שיש חסם כניסה כי נטפרי כל כך מוצלחים. אבל מה לעשות שחסם כניסה לבדו לא יוצר מונופול?
ודבר שלישי ואחרון הוא שאת רואה שיש מישהו שעמד בזה: נטפרי נכנסה לשוק הרבה אחרי המתחרות שלה. היא הייתה צריכה לעמוד בתחרות זהה, והצליחה. זאת אומרת שיש אופציה לעשות את זה.
במה אתה מתעסק שאתה יודע את מה הם פותחים
בתור אברך כולל אפשר לשאול עליך: מה בכלל אתה עושה באינטרנט.

כי אני, לדוגמא
מתוך ניסיון שלי
רואה שחסימת נטפרי עוצרת אותי מלהתקדם
יש אתרים מקצועיים שהיא חוסמת
אתרי לימוד, אתרי מודלים שימושיים להדמיות (דוג': cgmood, archviz artist)
אני מתכנתת. זה בהחלט דוגמה לאחד שמשתמש באינטרנט לפרנסתו.
ואני לא רוצה חסימה שתפתח לי את כל מה שאני רוצה, את זה יש לי בנתיב ואתרוג. אני רוצה חסימה שתתן לי אינטרנט נקי. זו הדרישה, וזה מה שנטפרי מתחייבים לספק. ואם לא אוכל להתקדם מקצועית בגלל שזה דורש אינטרנט פחות נקי, אז אני לא רוצה להתקדם מקצועית. זכותך לחשוב אחרת. זכותך לפתוח לעצמך אתרים פחות נקיים בשביל להתקדם מקצועית. אבל למה להרוס את נטפרי שרוצים לא לעשות את זה?
רק לאחרונה עשו עצומה של מאיירות שרצו שיפתחו להם
תוכנה לעבודה.
מה רצית להסביר כאן? טיפלו בזה לשביעות רצונן המלאה. וכיום הכל עובד.
כביכול הם החליטו על מדרגה מסוימת שעליה עומדים כלללללללללללל אלו שרוצים אינטרנט מסונן
ואין שום אפשרות שמישהו שרוצה קצת יותר יש לו אפשרות. כי האפשרות האחרת היא אינטרנט פרוץ.

שוב, אני בנטפרי מחוסר ברירה.
ואם יהיה מישהו שיפתח משהו מתחרה, קצת יותר גמיש ומותאם,
אני אהיה הראשונה שאלך לשם.
אם נטפרי היה קצת יותר גמיש ומותאם, לא הייתי בו. זה בדיוק הסינון שאני רוצה. סינון שלא ייתן לי לפתוח כל מקום לפי מה שמתחשק באותו רגע. אם את רוצה משהו אחר, יש תחליפים שעושים את זה. לא צריך ליצור משהו חדש. למה את לא אצלם?
מה יש לך נגד זה שיש מישהו שלא נהנה מנטפרי??
אתה סוכן שלהם?
או שאם אתה נהנה ומרוצה ב"ה אז חייב להיות שכולם ואין שום בעיות?
לא הבנתי רק דבר אחד: למה את נמצאת בנטפרי אם יש שם כאלו בעיות?
 
עם הסינון החכם?
כי אני דיברתי על הסינון החכם
זה משו חדש שהם הוציאו לאחרונה
נראה לי שכן,
התקנתי נתיב ממש לאחרוני.
יש תמונות שיש אליהם כתמים אפורים מוזרי אבל יש המון פספוסים.
 
דבר ראשון אני בנטפרי, והתכוונתי למכלול.
דבר שני זה בדיוק מה שכתבתי, שיש חסם כניסה כי נטפרי כל כך מוצלחים. אבל מה לעשות שחסם כניסה לבדו לא יוצר מונופול?
ודבר שלישי ואחרון הוא שאת רואה שיש מישהו שעמד בזה: נטפרי נכנסה לשוק הרבה אחרי המתחרות שלה. היא הייתה צריכה לעמוד בתחרות זהה, והצליחה. זאת אומרת שיש אופציה לעשות את זה.

אני מתכנתת. זה בהחלט דוגמה לאחד שמשתמש באינטרנט לפרנסתו.
ואני לא רוצה חסימה שתפתח לי את כל מה שאני רוצה, את זה יש לי בנתיב ואתרוג. אני רוצה חסימה שתתן לי אינטרנט נקי. זו הדרישה, וזה מה שנטפרי מתחייבים לספק. ואם לא אוכל להתקדם מקצועית בגלל שזה דורש אינטרנט פחות נקי, אז אני לא רוצה להתקדם מקצועית. זכותך לחשוב אחרת. זכותך לפתוח לעצמך אתרים פחות נקיים בשביל להתקדם מקצועית. אבל למה להרוס את נטפרי שרוצים לא לעשות את זה?

מה רצית להסביר כאן? טיפלו בזה לשביעות רצונן המלאה. וכיום הכל עובד.

אם נטפרי היה קצת יותר גמיש ומותאם, לא הייתי בו. זה בדיוק הסינון שאני רוצה. סינון שלא ייתן לי לפתוח כל מקום לפי מה שמתחשק באותו רגע. אם את רוצה משהו אחר, יש תחליפים שעושים את זה. לא צריך ליצור משהו חדש. למה את לא אצלם?

לא הבנתי רק דבר אחד: למה את נמצאת בנטפרי אם יש שם כאלו בעיות?
כל מילה!
 
אני מתכנתת. זה בהחלט דוגמה לאחד שמשתמש באינטרנט לפרנסתו.
מקצועות עיצוביים זה משהו אחר לגמרי
ואני לא רוצה חסימה שתפתח לי את כל מה שאני רוצה, את זה יש לי בנתיב ואתרוג. אני רוצה חסימה שתתן לי אינטרנט נקי. זו הדרישה, וזה מה שנטפרי מתחייבים לספק. ואם לא אוכל להתקדם מקצועית בגלל שזה דורש אינטרנט פחות נקי, אז אני לא רוצה להתקדם מקצועית. זכותך לחשוב אחרת. זכותך לפתוח לעצמך אתרים פחות נקיים בשביל להתקדם מקצועית. אבל למה להרוס את נטפרי שרוצים לא לעשות את זה?
אין לי שום בעיה עם זה שאת רוצה ומקבלת מה שאת רוצה.
ואין לי שום דבר נגד נטפרי.
כואב לי שאין לה תחליפים, קצת יותר גמישים. כי לי-היא לא מתאימה ממש בול, כמו לך.
כואב לי גם שאת לא מפרגנת לי את העונג הזה שיש לך.

(אגב: יש להם אופציה של גוי של אינטרנט. שמוריד סרטונים, לפעמים עם נשים, במקום שיש צורך גדול. רק מה? זה מופעל לפי שיקול דעת הנציג המזדמן, ובמקרים דחופים ונחוצים בלבד... אה, וכמובן גם בתוספת כסף.... וקורה שיום אחד כן בא להם, ויום אחד לא.
אז מה? זה הורס את נטפרי, שהם נותנים אופציה כזו? זה מזיק לכלל המשתמשים? אולי כן ואולי לא.
אבל אם זה מזיק אמורים להוריד את האופציה הזו,
ואם זה לא מזיק אמורים לפתוח אותה באופן רשמי ולא כל פעם להתחנן לנציג התורן. (ויש הרבה אנשים שגם היו מוכנים לשלם על אופציה כזו))
מה רצית להסביר כאן? טיפלו בזה לשביעות רצונן המלאה. וכיום הכל עובד.
שימי לב לאבסורד: קבוצת לקוחות פונה לחברת הסינון שלהם, דרך עצומה, בבקשה לפתוח להם אתר שנצרך לעבודתם.

רק תדמייני קבוצת צרכנים פונה בעצומה לרשת מוצרי חשמל שיספקו להם מוצר כזה או אחר....
בד"כ המצב הוא בדיוק הפוך.

מה שמביא אותנו למסקנה הברורה:
אין חברת סינון טובה בשוק. יש ועד כשרות/גוף רבני/ארגון חסד שממלא את מקומה.
(די בהצלחה, אני לא אומרת. אבל מה לעשות שזה לא מתאים לכולם? )
 
נערך לאחרונה ב:
נראה לי שכן,
התקנתי נתיב ממש לאחרוני.
יש תמונות שיש אליהם כתמים אפורים מוזרי אבל יש המון פספוסים.
כתמים אפורים זה לא סינון חכם
תבדקי מולם
 
מקצועות עיצוביים זה משהו אחר לגמרי

אין לי שום בעיה עם זה שאת רוצה ומקבלת מה שאת רוצה.
ואין לי שום דבר נגד נטפרי.
כואב לי שאין לה תחליפים, קצת יותר גמישים. כי לי-היא לא מתאימה ממש בול, כמו לך.
כואב לי גם שאת לא מפרגנת לי את העונג הזה שיש לך.

(אגב: יש להם אופציה של גוי של אינטרנט. שמוריד סרטונים, לפעמים עם נשים, במקום שיש צורך גדול. רק מה? זה מופעל לפי שיקול דעת הנציג המזדמן, ובמקרים דחופים ונחוצים בלבד... אה, וכמובן גם בתוספת כסף.... וקורה שיום אחד כן בא להם, ויום אחד לא.
אז מה? זה הורס את נטפרי, שהם נותנים אופציה כזו? זה מזיק לכלל המשתמשים? אולי כן ואולי לא.
אבל אם זה מזיק אמורים להוריד את האופציה הזו,
ואם זה לא מזיק אמורים לפתוח אותה באופן רשמי ולא כל פעם להתחנן לנציג התורן. (ויש הרבה אנשים שגם היו מוכנים לשלם על אופציה כזו))
אין הכל ביחד או סינון מוגן ושמור ואולי גם קצת מגביל או פתוח יותר אבל פחות נקי
מי שרוצה משהו יותר גמיש יש תחליפים כמו רימון/אתרוג וכו' אבל אז בהחלט יכולים להפתח גם דברים פחות ראויים
נטפרי הם עמותה הם גובים סכום יחסית ממש נמוך (בנתיב עולה לי הרבה יותר) הם לא יכולים לייצר לכל אחד מערכת סינון אינדבדואלית ,הם לא יעמדו בזה.
 
נטפרי הם עמותה הם גובים סכום יחסית ממש נמוך (בנתיב עולה לי הרבה יותר) הם לא יכולים לייצר לכל אחד מערכת סינון אינדבדואלית ,הם לא יעמדו בזה.
היא טוענת שיקחו יותר כסף. אבל אני חושבת שזה לא נכון כי אין לנטפרי מטרה להרוויח דווקא יותר, לכן הם לא יתאמצו בשביל זה.
מבחינתם הם גם יכולים ללכת לקנות תרופות לשכן במקום להנגיש למישהי אתר מסוים, שניהם חסד, לא?
 
לא הבנתי מה העליהום הגדול.
@דיסי אמרה באופן מאד מאד פשוט.
אני אוהבת ומרוצה בנטפרי (
במסגרת עבודתי יש לי צורך בהגמשות שונות.
לא דובר על אתרי תועבה.
לא דובר על אתרי חדשות פרוצים.
לא דובר על פתיחה קולקטיבית.
דובר על צורך.
יש כאלה שנטפרי מספק להן את כל הצרכים המקצועיים? מעולה ממש.
יש כאלה שלא.
היות והסינונים האחרים לא מספקים אותה ברמה דתית היא חורקת שיניים ונשארת בנטפרי.
נטפרי לא חיבים לה כלום? נכון.
ולמרות זאת, בשל האידיאל החשוב היא מוצאת שוב ושוב מקום לבקש ולנסות.

@דיסי מקוה שזה בסדר שדבררתי.
 
מקצועות עיצוביים זה משהו אחר לגמרי
מכירה כמה גרפיקאיות שמשתמשות בנטפרי ומרוצות מאוד!
כואב לי גם שאת לא מפרגנת לי את העונג הזה שיש לך.
לא פרגנתי? אז למה כתבתי "זכותך לפתוח לעצמך אתרים פחות נקיים בשביל להתקדם מקצועית."?
ואין לי שום דבר נגד נטפרי.
כואב לי שאין לה תחליפים, קצת יותר גמישים. כי לי-היא לא מתאימה ממש בול, כמו לך.
כואב לי גם שאת לא מפרגנת לי את העונג הזה שיש לך.
אם אין לך שום דבר נגדה, למה את מתלוננת כ"כ?
ולמה את לא עוברת לנתיב/אתרוג? אלו הרי התחליפים הגמישים שלה?
לא הבנתי מה העליהום הגדול.
@דיסי אמרה באופן מאד מאד פשוט.
אני אוהבת ומרוצה בנטפרי (
היא אמרה בדיוק הפוך: אני לא אוהבת את נטפרי ולא מרוצה מהם.
היות והסינונים האחרים לא מספקים אותה ברמה דתית היא חורקת שיניים ונשארת בנטפרי.
נטפרי לא חיבים לה כלום? נכון.
ולמרות זאת, בשל האידיאל החשוב היא מוצאת שוב ושוב מקום לבקש ולנסות.
מה שהיא עושה נקרא להתלונן, ולא לנסות לבקש. את זה אפשר לעשות מול נטפרי. כאן ממי היא מבקשת בדיוק?
 
מה שהיא עושה נקרא להתלונן, ולא לנסות לבקש.
מניחה שהיא כן נסתה.
ולא כל פעם להתחנן לנציג התורן

והאמת, לא מתימרת להעיד על מישהי אחרת. יכולה להעיד על עצמי שניסיתי המון, התגובות שקבלתי היו מאד מאד מתישות ומקטינות ראש.

כאן ממי היא מבקשת בדיוק?
מה שנקרא לחץ ציבורי...
מה הקשר לשלוח תלונה למדור פניות הציבור בעיתון? אותו קשר בדיוק.
 
מה שנקרא לחץ ציבורי...
מה הקשר לשלוח תלונה למדור פניות הציבור בעיתון? אותו קשר בדיוק.
אז היא מנסה ליצר לחץ ציבורי על נטפרי בשביל לשנות אותה, נכון?
לזה בדיוק התנגדתי.
אני לא רוצה חסימה שתפתח לי את כל מה שאני רוצה, את זה יש לי בנתיב ואתרוג. אני רוצה חסימה שתתן לי אינטרנט נקי. זו הדרישה, וזה מה שנטפרי מתחייבים לספק. ואם לא אוכל להתקדם מקצועית בגלל שזה דורש אינטרנט פחות נקי, אז אני לא רוצה להתקדם מקצועית. זכותך לחשוב אחרת. זכותך לפתוח לעצמך אתרים פחות נקיים בשביל להתקדם מקצועית. אבל למה להרוס את נטפרי שרוצים לא לעשות את זה?
 
יש כאלה שנטפרי מספק להן את כל הצרכים המקצועיים? מעולה ממש.
יש כאלה שלא.
היות והסינונים האחרים לא מספקים אותה ברמה דתית היא חורקת שיניים ונשארת בנטפרי.
נטפרי לא חיבים לה כלום? נכון.
ולמרות זאת, בשל האידיאל החשוב היא מוצאת שוב ושוב מקום לבקש ולנסות.
אבל זה בדיוק העניין בשביל הערכים שלנו אנחנו מוכנים גם לוותר על דברים מסוימים גם שלא הכי נח לנו
שהיא בוחרת בנטפרי היא מוותרת על חלק מהאתרים כי היא יודעת שנטפרי יותר שמור! וזה כנראה חשוב לה
עובדה שהיא לא בוחרת לעבור לסינון אחר פתוח יותר
אם נטפרי לא פותחים את האתרים האלו כנראה שיש סיבה.
(זכותה המלאה להתקין איזה סינון שמתאים לה אבל א"א לדרוש מנטפרי להשתנות בשבילה
זה כמו לרצות לאכול רק את ההכשר הכי מהודר אבל לבקש מהם להכשיר מוצרים שלא מתאים לערכים שלהם.)
 
נערך לאחרונה ב:
תודה רבה לאלו שהעלו את הנושא לסדר היום
גם לי יש מדי פעם תלונות על נטפרי
גם כשפתחתי סינון בנטפרי הייה לי חסום אתר פרוג והייתי צריך לבקש להם
פתיחה של האתר
אבל כחבר בקהילת המאיירים בפרוג
ובגלל שיש רוב חברים בנטפרי
תמיד יהיה מישהו שידאג לפתיחת אתר מסוים לפניי שאני צריך לעיסוקיי
לדוגמא מה שהייה לאחרונה באתר של אדובי
ע"כ אני מעדיף אותה על פני אתרים אחרים
 
שימי לב לאבסורד: קבוצת לקוחות פונה לחברת הסינון שלהם, דרך עצומה, בבקשה לפתוח להם אתר שנצרך לעבודתם.

רק תדמייני קבוצת צרכנים פונה בעצומה לרשת מוצרי חשמל שיספקו להם מוצר כזה או אחר....
בד"כ המצב הוא בדיוק הפוך.
כאן הטעות הגדולה שלך.
רשת מוצרי חשמל מוכרת מוצרי חשמל, נטפרי מוכרת סינון, לא אתרי אינטרנט! אינטרנט גוגל מוכר.
את הצטרפת לנטפרי בשביל שיהיה לך פחות אתרים! ההשוואה ממש לא דומה!
אבקשך לקרוא את התגובה בעיון לפני שאת משיבה

אני חוזר ואומר נטפרי זה חברה שהתאימה את עצמה לכלל הציבור, לא ליחידים, פתירת בעיות ליחיד מזיקות לרבים.

את יכולה להתלונן עד מחר ע"ג במה זו, תועלת לא תצא לך מזה, (אולי זה יעזור לך לפרוק את תסכולייך ותו לא).
כולם מבינים שאת סובלת מהחסימה הזו אך זה לא אומר שהיא לא הכי טובה לציבור הכללי
רוב הניקים כאן ענו לך תשובות מאאאד ברורות על טענותייך אם תנסי להבין מה רצו להסביר לך תוכלי.

ואני שוב אומר כולם מבינים שלך נטפרי לא מספיק טובים.
 
נקודה למחשבה.
נטפרי הוקמה כיוזמה פרטית של אדם פרטי, זו אינה יוזמה ציבורית של גוף כזה או אחר.
גם אם יש לה תרומות (אין לי מושג, אך מאמינה שיש) זה לא מכספי הציבור אלא מאנשים שמאמינים באידיאל של נטפרי.
כמו בכל נושא השקפתי וערכי יש דעות לפה ולשם. ואין דעה שעליה אפשר להצביע שהיא הנכונה אבסולוטית, יכולות להיות דעות שונות ואפילו סותרות ושתיהן צודקות.
קם אדם פרטי ויזם הקמת חסימה מהודרת לבני תורה, יש לו גישה מסוימת שבדרכה הוא הולך. מטרתו חסימה הרמטית מתכנים שאינם ראויים לכלל הציבור. ביוזמה שלו הוא רוצה לכסות את המון העם. יש משתמשי קצה שכדי שהחסימה תתאים עבורם, צריך לערוך התאמות, פעמים רבות ההתאמות באות ע"ח כלל הציבור (מפאת משאבים שצריך להשקיע, מפאת קוצר זמן בפיתוחים אחרים, מפאת שמדי הרבה התאמות למדי הרבה אנשים בסופו של דבר גורמים לתפוצה גבוהה יותר של תכנים פחות ראויים גם בכלל הציבור)
אפשר להסכים עם דעתו, ואפשר לשלול אותה.
אך כאדם פרטי עם יוזמה פרטית, ההתייחסות אליו אמורה להיות הרבה יותר נעימה ומכבדת. נטפרי לא עשתה עוול לאף אדם. וגם אם אני לא מסכים עם דעתם, (ובהחלט יש מקום לדעות אחרות לדוג' בעלי עסקים רבים נטפרי לא מספקת אותם ולכן הם עוברים לחסימות טובות הרבה פחות, או נשארים בנטפרי אך מתקשים רבות בקידום העסקי.) התגובות צריכות להיות ענייניות יותר, וכן, גם לקבל את העובדה שזכות היזם של נטפרי לחשוב שונה ממני ולקדם את העמותה שלו לפי האידיאלים שהוא מאמין בהם.
בעיני, לגיטימי לחלוטין שאדם יקים עמותה, ישקיע בה את כל הונו ומרצו, ויכוון לאידיאלים שהוא מאמין בהם.
(יש לו אחריות ציבורית, הוא לא יכול לעשות מה שהוא רוצה, אני לא חושבת שזה אוחז שם. כן צריך לתת מקום גם לאידאליים שלו, א"א לצפות מאדם להקים עמותה עוצמתית כ"כ ולא לתת מקום כלל לדעתו האישית, מה ימריץ אותו לבצע אם לוקחים לא את כל המקום האישי והאידיאליים שהוא דוגל בהם?)
(ובבקשה, התייחסו בעינייניות, ולא לתת דוגמאות קיצוניות לדעות שהוצגו כאן, וכך להוציא דברים מהקשרם)
 
נערך לאחרונה ב:
נקודה למחשבה.
נטפרי הוקמה כיוזמה פרטית של אדם פרטי, זו אינה יוזמה ציבורית של גוף כזה או אחר.
גם אם יש לה תרומות (אין לי מושג, אך מאמינה שיש) זה לא מכספי הציבור אלא מאנשים שמאמינים באידיאל של נטפרי.
כמו בכל נושא השקפתי וערכי יש דעות לפה ולשם. ואין דעה שעליה אפשר להצביע שהיא הנכונה אבסולוטית, יכולות להיות דעות שונות ואפילו סותרות ושתיהן צודקות.
קם אדם פרטי ויזם הקמת חסימה מהודרת לבני תורה, יש לו גישה מסוימת שבדרכה הוא הולך. מטרתו חסימה הרמטית מתכנים שאינם ראויים לכלל הציבור. ביוזמה שלו הוא רוצה לכסות את המון העם. יש משתמשי קצה שכדי שהחסימה תתאים עבורם, צריך לערוך התאמות, פעמים רבות ההתאמות באות ע"ח כלל הציבור (מפאת משאבים שצריך להשקיע, מפאת קוצר זמן בפיתוחים אחרים, מפאת שמדי הרבה התאמות למדי הרבה אנשים בסופו של דבר גורמים לתפוצה גבוהה יותר של תכנים פחות ראויים גם בכלל הציבור)
אפשר להסכים עם דעתו, ואפשר לשלול אותה.
אך כאדם פרטי עם יוזמה פרטית, ההתייחסות אליו אמורה להיות הרבה יותר נעימה ומכבדת. נטפרי לא עשתה עוול לאף אדם. וגם אם אני לא מסכים עם דעתם, (ובהחלט יש מקום לדעות אחרות לדוג' בעלי עסקים רבים נטפרי לא מספקת אותם ולכן הם עוברים לחסימות טובות הרבה פחות, או נשארים בנטפרי אך מתקשים רבות בקידום העסקי.) התגובות צריכות להיות ענייניות יותר, וכן, גם לקבל את העובדה שזכות היזם של נטפרי לחשוב שונה ממני ולקדם את העמותה שלו לפי האידיאלים שהוא מאמין בהם.
בעיני, לגיטימי לחלוטין שאדם יקים עמותה, ישקיע בה את כל הונו ומרצו, ויכוון לאידיאלים שהוא מאמין בהם.
(יש לו אחריות ציבורית, הוא לא יכול לעשות מה שהוא רוצה, אני לא חושבת שזה אוחז שם. כן צריך לתת מקום גם לאידאליים שלו, א"א לצפות מאדם להקים עמותה עוצמתית כ"כ ולא לתת מקום כלל לדעתו האישית, מה ימריץ אותו לבצע אם לוקחים לא את כל המקום האישי והאידיאליים שהוא דוגל בהם?)
(ובבקשה, התייחסו בעינייניות, ולא לתת דוגמאות קיצוניות לדעות שהוצגו כאן, וכך להוציא דברים מהקשרם)
מסכים אתך לגמרי, אבל הבעיה נעוצה בתדמית.
בעלי עסקים רואים בנטפרי גוף מסחרי שהמטרה שלו היא לספק להם אינטרנט מסונן. הם מוכנים לשלם יותר כדי שיתפנו לעסוק בבעיות שנוצרו למגזר העסקי שלהם גם אם הם מהווים נתח קטן מסך הלקוחות של נטפרי.
הנקודה היא שנטפרי הוקמה בכלל כדי לספק סינון ראוי לכלל הציבור ואין להם התחייבות להקצות יותר משאבים כדי להבטיח שלקוחות ממגזר עסקי מצומצם יוכלו לקבל מענה באופן רציף.
זה יוצר לפעמים תסכול אצל בעלי המקצוע כשאתה מגלה פתאום שתוכנה X לא יכולה לעבוד באופן תקין והפתרון מתמהמה רק בגלל שרוב לקוחות נטפרי לא עובדים במקצוע הזה.
 
מסכים אתך לגמרי, אבל הבעיה נעוצה בתדמית.
בעלי עסקים רואים בנטפרי גוף מסחרי שהמטרה שלו היא לספק להם אינטרנט מסונן. הם מוכנים לשלם יותר כדי שיתפנו לעסוק בבעיות שנוצרו למגזר העסקי שלהם גם אם הם מהווים נתח קטן מסך הלקוחות של נטפרי.
הנקודה היא שנטפרי הוקמה בכלל כדי לספק סינון ראוי לכלל הציבור ואין להם התחייבות להקצות יותר משאבים כדי להבטיח שלקוחות ממגזר עסקי מצומצם יוכלו לקבל מענה באופן רציף.
זה יוצר לפעמים תסכול אצל בעלי המקצוע כשאתה מגלה פתאום שתוכנה X לא יכולה לעבוד באופן תקין והפתרון מתמהמה רק בגלל שרוב לקוחות נטפרי לא עובדים במקצוע הזה.
הסברת מצוין עזרת לי להבין את אלו שהתלוננו פה
הם בעצם מצפים שמשהו יקים סינון איכותי ומהודר כמו נטפרי אבל עם הבנה לצרכים הספציפיים של בעלי העסקים
שצריכים קצת יותר גמישות
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

אשכולות דומים

לפני תקופה פרסמתי את התוסף מעשי ידי (להתפאר?... ;)) במתמחים טופ, וכעת אמרתי בליבי לפרסמו גם כאן משום 'אל תמנע טוב מבעליו'.
אם דפי החסימה של נטפרי מעלה בכם קונוטציה שלילית כנראה שהתוסף הזה בדיוק בשבילכם...
התוסף הזה פשוט מחליף את דפי החסימה הרגילים של נטפרי בדפים יפהפיים ומרהיבים שייתנו לכם חשק להיכנס לכל האתרים החסומים בנטפרי... ;)
התוסף מחליף את סוגי הדפים דלהלן:
דפים חסומים, 'מחפשים פתרונות', בדיקת אתר, קובץ ציבורי, קובץ לא נתמך ותגיות.

להורדה מהחנות
אתר הבית
נסו ותהנו!

נהניתם מהתוסף? אשמח אם תדרגו אותו בחנות :)

תיאור מלא:

נמאס לכם מדף החסימה האפור והמשעמם של נטפרי? הגיע הזמן לשדרג את חווית הגלישה שלכם!

NetSkin הוא תוסף מהפכני שנועד להפוך רגע של תסכול לחוויה ויזואלית נעימה ומלאת מידע. במקום דף חסימה גנרי, NetSkin מציג לכם עיצוב מרהיב, מודרני ואינפורמטיבי, המותאם אישית לסוג החסימה שבה נתקלתם. עם גלריה של עשרות עיצובים ייחודיים ושליטה מלאה בידיים שלכם, גלישה בטוחה מעולם לא נראתה טוב יותר.

🎨 מה הופך את NetSkin למיוחד?

  • גלריה עשירה ומגוונת: בחרו מתוך למעלה מ-60 עיצובים ייחודיים, המחולקים לקטגוריות חכמות. כל עיצוב תוכנן בקפידה כדי להעניק מראה ותחושה שונים, מקלאסי ואלגנטי ועד למודרני וטכנולוגי.
  • התאמה אישית לכל סוג חסימה:NetSkin מזהה אוטומטית את סיבת החסימה ומאפשר לכם להגדיר עיצוב שונה לכל תרחיש:
    • דף חסום: אתרים שנחסמו בהתאם למדיניות הסינון.
    • בפיתוח: אתרים מורכבים שהצוות הטכני עובד על פתרון סינון עבורם.
    • בדיקת אתר: אתרים חדשים שטרם נבדקו ודורשים שליחת פנייה.
    • קובץ ציבורי: קבצים משותפים הדורשים בדיקת אבטחה.
    • קובץ לא נתמך: קבצים שהסורק האוטומטי אינו תומך בהם.
    • חסימת תגית: אתרים שנחסמו לפי הגדרות הסינון האישיות שלכם.
  • אינטגרציה חכמה עם תגיות: התכונה שמבדלת אותנו! כאשר אתר נחסם עקב תגית אישית, NetSkin לא רק יציג דף מעוצב – הוא יפנה לשרתי נטפרי, יקבל את שם התגית המדויק שגרמה לחסימה ("חדשות", "ספורט", וכו') ויציג לכם אותו. סוף סוף תדעו בדיוק למה האתר נחסם!

⚙️ שליטה מלאה בידיים שלכם

מערכת ההגדרות המתקדמת שלנו מאפשרת לכם להתאים את החוויה בדיוק לטעמכם:

  • מצב אקראי: תנו ל-NetSkin להפתיע אתכם עם עיצוב שונה בכל פעם.
  • מצב אקראי מתוזמן: רעננו את האווירה! הגדירו לתוסף לבחור עיצוב אקראי חדש בכל יום או בכל שעה.
  • בחירה ספציפית: התאהבתם בעיצוב מסוים? בחרו אותו והוא יופיע תמיד.
  • בריכת עיצובים: במצב אקראי, אתם יכולים לבחור אילו עיצובים בדיוק ייכללו בסבב ואילו יישארו בחוץ.
  • הפעלה וכיבוי גלובליים או פרטניים: הפעילו את התוסף על כל סוגי החסימות, או כבו אותו עבור קטגוריות ספציפיות.
  • תצוגה מקדימה: לא בטוחים איזה עיצוב לבחור? צפו בתצוגה מקדימה של כל עיצוב ישירות מתוך דף ההגדרות.

💡 חווית משתמש משודרגת

  • ממשק נקי ואינטואיטיבי: חלון קופץ לגישה מהירה ודף הגדרות מקיף, שניהם קלים ונוחים לשימוש.
  • מצב כהה (Dark Mode): דף ההגדרות תומך במצב כהה לנוחות מרבית בשעות החשיכה.
  • ביצועים מעולים: התוסף קל משקל ואינו מאט את הגלישה. הוא פועל רק כאשר דף חסימה מזוהה, ומבצע את ההחלפה באופן מיידי.
הפסיקו להסתפק בברירת המחדל. התקינו את NetSkin עוד היום והפכו כל "עצור" בדרך לחוויה נעימה, אינפורמטיבית ומעוצבת אישית.

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה