מידע שימושי איזו חסימה יש לך למחשב?

מישהו המציא שחסימה זה משהו שמשתלט עליך ואין לך שום שליטה עליו.

יש אנשים שצריכים שיחסמו אותם כי הם לא סומכים על עצמם

יש אנשים שצריכים שיחסמו להם כי הם לא סומכים על האינטרנט שהוא מספיק נקי עבורם

כל אחד יכול להיות מאיזה סוג שהוא רוצה ויכבד נא את בני המין השני
מי שסומך על עצמו יכול פשוט להחליט שהוא לא נכנס למקומות בעייתיים. בשביל מה א"כ אתם צריכים סינון?
 
מישהו המציא שחסימה זה משהו שמשתלט עליך ואין לך שום שליטה עליו.
וודאי שלא, פרוש מילולי של חסימה זה משהו שאתה יכול להשתמש בו מתי שבא לך ולהסיר אותו מתי שלא בא לך.
בעקרון זה המלצה ותזכורת בלבד לזה שיש אתרים שאתה לא רוצה להגיע אליהם, אבל אם מאאאד בא לך אתה כן יכול בלחיצת כפתור....
יש אנשים שצריכים שיחסמו אותם כי הם לא סומכים על עצמם
אפשר להשתמש בלשון הזו ולהרגיש נכפה ומיסכן.
ואפשר לקחת את זה בתור חלק מתורתנו הקדושה כמו הלכות ייחוד וכדו', וכבר הזכירו כאן את יוחנן כהו גדול ששימש בכהונה 80 שנה ופרש, וכן את מאמר חז"ל אין אפוטרופוס לעריות.
יש אנשים שצריכים שיחסמו להם כי הם לא סומכים על האינטרנט שהוא מספיק נקי עבורם
משחק מילים מעולה!
כל אחד יכול להיות מאיזה סוג שהוא רוצה ויכבד נא את בני המין השני
הרשות נתונה משמיים לכל אחד לבחור בטוב או ברע.
 
מי שסומך על עצמו יכול פשוט להחליט שהוא לא נכנס למקומות בעייתיים. בשביל מה א"כ אתם צריכים סינון
לא כל אתר אפשר להגיד בעייתי-לא בעייתי.
יש אתרים נקיים לגמרי
יש אתרים פרוצים לגמרי
ויש המון אתרים בין לבין שכל מה שצריך בהם זה סינון תמונות. לדוג': אתר של קופ"ח, אתרי חדשות.

בנאדם שסומך על עצמו אכן לא גולש באתרים בעייתיים
אבל מה לעשות עם כל אלו שבאמצע והם הרוב?
לכך באה החסימה. לשמור שלא יקפצו תמונות שהוא לא מעוניין בהם, באמצע הגלישה באתרים שהוא כן מעוניין בהם.

אינני יודעת איפה אתם חיים, ובאיזה סגנון. יכול להיות שאינכם מכירים. להווי ידוע, שישנו ציבור (חוצניק בעיקר אבל לא רק ) שמשתמש באינטרנט ככלי לא רק לצרכי עבודה.

הם משתמשים בו ללימוד, לתשלום חשבונות, להזמנת תורים, למידע, לתקשורת, למסחר וככלי נהדר זמין ונגיש להרבה תחומים.

ולא, הם לא מוצאים את עצמם שעות ארוכות על המחשב בד"כ.
כי בן אדם נורמלי לא מסוגל לשבת כ"כ הרבה אם הוא לא מכור.

והם לא גולשים באתרי תועבה פרוצים כי זה לא מעניין אותם. אדם נכנס למקומות כאלו מתוך מחסור רגשי.

(ועוד משהו: למה אני אומרת ציבור חוצניק? כי מי שגדל בתוך בית שהאינטרנט הוא עסק "אסור" ו"בל תיגעו" גדל להיות אדם שרק חולם כל הזמן לראות "מה באמת יש בתוך המאגר הענק והקורץ הזה שכל החיים אסור לי לגעת בו."
ומי שגדל בתוך מערכת שבה האינטרנט הוא כמו מכונת כביסה, ניגשים כשצריכים ואין שום דבר מעבר, (סגנון יותר חוצניק) לא מתגרה ממנו בכלל. כי באמת אין לו מה להציע, בסופו של דבר.)

דא עקא, הנושא הבעייתי הוא הפרסומות או התמונות המוטמעות בכל מיני אתרים כחלק מן האתר, שאלו תמונות שלא היינו רוצים שתפרענה לנו ותקפוצנה מול העיניים באמצע השימוש.

ודא עקא, שיש כל מיני קישורים לאתרי העולם התחתון שמזנקים באמצע השתמשות רגילה ומפריעים וקורצים ליצר הבהמי (נושא אחר לגמרי מחסר רגשי שבו האדם מחפש מרצונו אחר העניין והבידור במחשב)

כאן בא הסינון ומשרת את האדם ששכר אותו, ומסנן עבורו את האינטרנט ע"מ שישמש ככלי ללא פרסומות. (כמו שצריכים לעשות לאתר פרוג, לדוגמא)

קשה לכם להבין את זה? תנסו בכל זאת.

לא הצלחתם? אין דבר.

האנשים הללו יסתדרו גם בלי ההבנה שלכם.
ובאשר להבנתכם בין טוב לרע, שחור ולבן, הייתי ממליצה להוסיף לגרדרובה גם משקפיים אפורות.
 
הם לא גולשים באתרי תועבה פרוצים כי זה לא מעניין אותם.
אשמח מאוד להכיר אנשים בדרגה כזאת.
אהה... בעצם, לא מוכיח על דרגה גבוהה בכלל , לא אני כתבתי ש"כל הגדול מחבירו יצרו גדול הימנו"
ועוד משהו: למה אני אומרת ציבור חוצניק? כי מי שגדל בתוך בית שהאינטרנט הוא עסק "אסור" ו"בל תיגעו" גדל להיות אדם שרק חולם כל הזמן לראות "מה באמת יש בתוך המאגר הענק והקורץ הזה שכל החיים אסור לי לגעת בו."
ומי שגדל בתוך מערכת שבה האינטרנט הוא כמו מכונת כביסה, ניגשים כשצריכים ואין שום דבר מעבר, (סגנון יותר חוצניק) לא מתגרה ממנו בכלל. כי באמת אין לו מה להציע, בסופו של דבר.)
אולי תסבירי אם כן למה החילוני הממוצע שקוע בג'ורה, אם בבית זה היה כמו מכונת כביסה?
 
אולי תסבירי אם כן למה החילוני הממוצע שקוע בג'ורה, אם בבית זה היה כמו מכונת כביסה?
אתה צודק אבל זה הרבה יותר מזה....
יש כאן ניסיון לשדר סוג של תמימות כאילו יש אדם שמסוגל להחזיק אינטרנט פרוץ ולשמור על עצמו לבד....
זה שקר וכזב, ומגיע ממקומות אפלים וכו'...
אל תאמין בעצמך עד יום מותך....
 
לא כל אתר אפשר להגיד בעייתי-לא בעייתי.
יש אתרים נקיים לגמרי
יש אתרים פרוצים לגמרי
ויש המון אתרים בין לבין שכל מה שצריך בהם זה סינון תמונות. לדוג': אתר של קופ"ח, אתרי חדשות.

בנאדם שסומך על עצמו אכן לא גולש באתרים בעייתיים
אבל מה לעשות עם כל אלו שבאמצע והם הרוב?
לכך באה החסימה. לשמור שלא יקפצו תמונות שהוא לא מעוניין בהם, באמצע הגלישה באתרים שהוא כן מעוניין בהם.

אינני יודעת איפה אתם חיים, ובאיזה סגנון. יכול להיות שאינכם מכירים. להווי ידוע, שישנו ציבור (חוצניק בעיקר אבל לא רק ) שמשתמש באינטרנט ככלי לא רק לצרכי עבודה.

הם משתמשים בו ללימוד, לתשלום חשבונות, להזמנת תורים, למידע, לתקשורת, למסחר וככלי נהדר זמין ונגיש להרבה תחומים.

ולא, הם לא מוצאים את עצמם שעות ארוכות על המחשב בד"כ.
כי בן אדם נורמלי לא מסוגל לשבת כ"כ הרבה אם הוא לא מכור.

והם לא גולשים באתרי תועבה פרוצים כי זה לא מעניין אותם. אדם נכנס למקומות כאלו מתוך מחסור רגשי.

(ועוד משהו: למה אני אומרת ציבור חוצניק? כי מי שגדל בתוך בית שהאינטרנט הוא עסק "אסור" ו"בל תיגעו" גדל להיות אדם שרק חולם כל הזמן לראות "מה באמת יש בתוך המאגר הענק והקורץ הזה שכל החיים אסור לי לגעת בו."
ומי שגדל בתוך מערכת שבה האינטרנט הוא כמו מכונת כביסה, ניגשים כשצריכים ואין שום דבר מעבר, (סגנון יותר חוצניק) לא מתגרה ממנו בכלל. כי באמת אין לו מה להציע, בסופו של דבר.)

דא עקא, הנושא הבעייתי הוא הפרסומות או התמונות המוטמעות בכל מיני אתרים כחלק מן האתר, שאלו תמונות שלא היינו רוצים שתפרענה לנו ותקפוצנה מול העיניים באמצע השימוש.

ודא עקא, שיש כל מיני קישורים לאתרי העולם התחתון שמזנקים באמצע השתמשות רגילה ומפריעים וקורצים ליצר הבהמי (נושא אחר לגמרי מחסר רגשי שבו האדם מחפש מרצונו אחר העניין והבידור במחשב)

כאן בא הסינון ומשרת את האדם ששכר אותו, ומסנן עבורו את האינטרנט ע"מ שישמש ככלי ללא פרסומות. (כמו שצריכים לעשות לאתר פרוג, לדוגמא)

קשה לכם להבין את זה? תנסו בכל זאת.

לא הצלחתם? אין דבר.

האנשים הללו יסתדרו גם בלי ההבנה שלכם.
ובאשר להבנתכם בין טוב לרע, שחור ולבן, הייתי ממליצה להוסיף לגרדרובה גם משקפיים אפורות.
מעניין מאוד למה רבנים אומרים "נטפרי " אולי תחכימי אותנו?
 
אני חושב שהדיון פה הופך קצת להשקפתי במקום לדיון טכני
וזה נוגד את כללי הפורום (ולדעתי בצדק)
ענינים השקפתיים כל אחד שיברר עם הרב שלו
הפורום הזה הוא פורום טכני
לקבלת מידע ועזרה
וכדאי להשאיר אותו כך
 
ומי שגדל בתוך מערכת שבה האינטרנט הוא כמו מכונת כביסה, ניגשים כשצריכים ואין שום דבר מעבר, (סגנון יותר חוצניק) לא מתגרה ממנו בכלל. כי באמת אין לו מה להציע, בסופו של דבר.
כמעט בכל בית בעולם, יש 'מכונת כביסה' כזו,
ובכל אופן, הרשת מ-ל-א-ה באתרי זימה ושאר ירקות,
לפי דבריך, ההקמה\תחזוקה של אותם אתרים תלויה רק בכניסות של אנשים שומרי תורה ומצוות מישראל עם בעיות רגשיות...
 
לא כל אתר אפשר להגיד בעייתי-לא בעייתי.
יש אתרים נקיים לגמרי
יש אתרים פרוצים לגמרי
ויש המון אתרים בין לבין שכל מה שצריך בהם זה סינון תמונות. לדוג': אתר של קופ"ח, אתרי חדשות.

בנאדם שסומך על עצמו אכן לא גולש באתרים בעייתיים
אבל מה לעשות עם כל אלו שבאמצע והם הרוב?
לכך באה החסימה. לשמור שלא יקפצו תמונות שהוא לא מעוניין בהם, באמצע הגלישה באתרים שהוא כן מעוניין בהם.

אינני יודעת איפה אתם חיים, ובאיזה סגנון. יכול להיות שאינכם מכירים. להווי ידוע, שישנו ציבור (חוצניק בעיקר אבל לא רק ) שמשתמש באינטרנט ככלי לא רק לצרכי עבודה.

הם משתמשים בו ללימוד, לתשלום חשבונות, להזמנת תורים, למידע, לתקשורת, למסחר וככלי נהדר זמין ונגיש להרבה תחומים.

ולא, הם לא מוצאים את עצמם שעות ארוכות על המחשב בד"כ.
כי בן אדם נורמלי לא מסוגל לשבת כ"כ הרבה אם הוא לא מכור.

והם לא גולשים באתרי תועבה פרוצים כי זה לא מעניין אותם. אדם נכנס למקומות כאלו מתוך מחסור רגשי.

(ועוד משהו: למה אני אומרת ציבור חוצניק? כי מי שגדל בתוך בית שהאינטרנט הוא עסק "אסור" ו"בל תיגעו" גדל להיות אדם שרק חולם כל הזמן לראות "מה באמת יש בתוך המאגר הענק והקורץ הזה שכל החיים אסור לי לגעת בו."
ומי שגדל בתוך מערכת שבה האינטרנט הוא כמו מכונת כביסה, ניגשים כשצריכים ואין שום דבר מעבר, (סגנון יותר חוצניק) לא מתגרה ממנו בכלל. כי באמת אין לו מה להציע, בסופו של דבר.)

דא עקא, הנושא הבעייתי הוא הפרסומות או התמונות המוטמעות בכל מיני אתרים כחלק מן האתר, שאלו תמונות שלא היינו רוצים שתפרענה לנו ותקפוצנה מול העיניים באמצע השימוש.

ודא עקא, שיש כל מיני קישורים לאתרי העולם התחתון שמזנקים באמצע השתמשות רגילה ומפריעים וקורצים ליצר הבהמי (נושא אחר לגמרי מחסר רגשי שבו האדם מחפש מרצונו אחר העניין והבידור במחשב)

כאן בא הסינון ומשרת את האדם ששכר אותו, ומסנן עבורו את האינטרנט ע"מ שישמש ככלי ללא פרסומות. (כמו שצריכים לעשות לאתר פרוג, לדוגמא)

קשה לכם להבין את זה? תנסו בכל זאת.

לא הצלחתם? אין דבר.

האנשים הללו יסתדרו גם בלי ההבנה שלכם.
ובאשר להבנתכם בין טוב לרע, שחור ולבן, הייתי ממליצה להוסיף לגרדרובה גם משקפיים אפורות.
ואני אומר קשה לכם להבין ולהסכים עם מה שנאמר מצוין! תשמחו שאתם מסתכלים על נושא זה במשקפיים תורניות.

ולא במשקפיים של בן אדם שלא חשב יותר מכמה דקות לפני שכתב ולא התייעץ ולא שאל שום רב לפני שהחליט, כי אם היה עושה זאת בטוח אני שהיו משתנות מסקנותיו, שכבר נפרכו מעיקרן ע"י הניקים שקדמו לי, ואין בהם שום טעם אלא אריכות דברים בעלמא.
ועל זה נאמר "ברוב דברים לא יחדל פשע".
 
אני קוראת ולא מבינה
מה יש לכם על נטפרי?
אתם לא רוצים חסימה?
אני מסתכלת על זה כמו על הכשר
אף אחד לא מכריח אותכם לחסום אבל מי שרוצה שמירה לו ולילדים זה רק נטפרי
ואגב רק לנטפרי יש את האפשרות לחסום רק מחשב מסוים דרך VPN
כשעובדים בחברה שכולם על אותו רשת זה האופציה היחידה
אני הבנתי שאין אפשרות לחסום מחשב מסויים
מעניין אותי לדעת.
אם בבית יש לי אפשרות לשים סינון נטפרי על מחשב אחד, ואת השני להשאיר ללא חסימה?
 
אני הבנתי שאין אפשרות לחסום מחשב מסויים
מעניין אותי לדעת.
אם בבית יש לי אפשרות לשים סינון נטפרי על מחשב אחד, ואת השני להשאיר ללא חסימה?
אפשר בהחלט
ידוע לי שנטפרי דורשים סיבה לפני שנותנים את האפשרות הזאת
החסרון של החסימה הזאת שניתן להסיר אותה בלחיצת כפתור אלא אם יש וויפרי שזו תוכנה שלא נותנת להסיר החסימה
החסרון שעולה 100 שח להסיר אותה (את הוויפרי)
בקיצור זה לא חסימה מהודרת אבל אולי עדיף מכלום........
 
תודה רבה, עזרת לי מאוד!
ידוע לך אם נטפרי פתוח אליאקספס ושיין?
אפשר בהחלט
ידוע לי שנטפרי דורשים סיבה לפני שנותנים את האפשרות הזאת
החסרון של החסימה הזאת שניתן להסיר אותה בלחיצת כפתור אלא אם יש וויפרי שזו תוכנה שלא נותנת להסיר החסימה
החסרון שעולה 100 שח להסיר אותה (את הוויפרי)
בקיצור זה לא חסימה מהודרת אבל אולי עדיף מכלום........
 
וזה היה דחוף ואף אחד לא היה
לצידי... לי... נו... נכנסתי למקום של מחשבים עם
חסימת נטפרי... עשיתי חיפוש על הבית הארחה
הזה...

בכלל לא פשוט שיש בזה לשה"ר. אני אישית קיבלתי היתר מרב, וכך הפשטות שמותר.
 
@e.y אנשים מתים רק מזה!!!! ו- כן על זה נופל כל העולם הרוחני שלהם!!!

ולגבי עלי אקספרס יש גם מהתופעה הזאת עצמה שנקראת -
"חיספוס מצפוני" \ "אם אתמול עשיתי בטח זה בסדר, לא?".

הנה ציטוט, לגזור ולתלות:

פעם אחת!!! פעם אחת בחיי יצא לי לגלות את
הרוע הבלתי נתפס של ההפקרות של הרשת
בהתגלמותה וזה הספיק לי... הסיפור היה שהייתי
מוכרח לדעת כמה פרטים טכניים אודות בית
הארחה מסוים... וזה היה דחוף ואף אחד לא היה
לצידי... לי... נו... נכנסתי למקום של מחשבים עם
חסימת נטפרי... עשיתי חיפוש על הבית הארחה
הזה... ומצאתי!!! ואז ראיתי שבצד כתוב... שש
מאות תגובות ורשמים של אנשים שונים איך היה
בבית הארחה... אני פותח וחשכו עיני... אני רואה
רשימה ארוכה של תגובות לטוב ולמוטב... וכל אחד
פורק את כל מה שיש לו... מישהו כותב לפני חצי
שנה: גועל נפש!!! איזה שירות זוועה... כמה פעמים
הייתי צריך לבקש מגבות... השני כותב לפני שנה
וחצי... דווקא נחמד... אבל איזה ריח נורא
במסדרון... השלישי כותב: גרוע ביותר... )ואני עוד רואה
שבסיכום הכללי יש ציון שזה נקרא שהתגובות "סביר..."(
יצאתי מזועזע עד עמקי נשמתי!!! לא ידעתי עד
אותו רגע שקיימת כזו תופעה.. פתאום אני מגלה
ש... שתסלח לי... עד היום ידעתי שיש דברים
שעושים אותם ב"מקום חשוב..." ופה אני מגלה
שהמדיניות היא לעשות את זה בככר העיר לעיני כל
ישראל. שתבין: גם אני בסוף הייתי בבית הארחה
הזה... והבנתי על מה יצא הקצף... גם לי היו
תלונות... גם אני התעצבנתי יחד עם האנשים שהיו
שם... וכשחזרתי גם נכשלתי בלשה"ר בכולל...
כשבאתי לעשות קפה סיפרתי לחברה איך שהיה
שם גרוע... )אני מתוודה היה אסור לי לספר את זה משום
לשה"ר וכבר חזרתי בתשובה ונתפייסתי עם קוני...( אבל
בשלב מסוים סיימנו את הקפה ויחד עם הקפה
הסתיים גם הלשה"ר... זהו...
אבל אותו אחד שכתב את זה ברשת??? רבונו של
עולם!!! זה מונצח לעיני כל!! למה?? למה אני צריך
לראות את זה?? למען ה'? יש ביה"כ... תפוס פינה
בצד ותפרוק משא... למה באמצע הרחוב?? למה??
אני פשוט יוצא מדעתי!! על זה!!! בדיוק על זה
נאמר: ארור מכה רעהו בסתר!!! ארור!!!! בן אדם
שעשה כך אני לא יודע אם יש לו מה לברך את
הילדים שלו בליל שבת... ממתי ארור מידבק
בברוך?!? אז נכון.. היית שם יומיים בבית הארחה -
הזה... והיית מאוכזב מהשירות... לכן אני!!!! צריך
לקרא את התסכול שלך שנה וחצי לאחמ"כ?? לא
מספיק לך לשה"ר נקודתי... אתה מתעקש לעשות
על זה הוראת קבע... שהלשה"ר הזה ידפוק לך כל
חודש על כל אחד שרק ירצה לבא לשם??

מקור:
זה לתועלת לא להגיע למקום כזה ואתה רואה שבאמת הצטערת על זה
 
יש לי בבית נטפרי ובעבודה עם חסימה אחרת שד' ישמור מראה דברים שד' ישמור
ודברים רגילים כמו שירים חרדיים דתיים ביוטיוב לא .
 
הכי מפחיד
ללא שם.png
 
אחרי הכל אנשים לא מתים מלראות תמונה פה תמונה שם, לא על זה עומד העולם הרוחני שלהם.
שמים וארץ בין ראיה במחשב, ללכת ברחוב... רוצה הסברים אפרט לך.
ולדעתי הוויכוח על דברים תארוטים הוא לא תומך מציאות....
ובנטפרי כמו ברימון כמו בנתיב כמו בכל סינון אחר תלוי ברמת הסינון!!!
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

אשכולות דומים

לפני תקופה פרסמתי את התוסף מעשי ידי (להתפאר?... ;)) במתמחים טופ, וכעת אמרתי בליבי לפרסמו גם כאן משום 'אל תמנע טוב מבעליו'.
אם דפי החסימה של נטפרי מעלה בכם קונוטציה שלילית כנראה שהתוסף הזה בדיוק בשבילכם...
התוסף הזה פשוט מחליף את דפי החסימה הרגילים של נטפרי בדפים יפהפיים ומרהיבים שייתנו לכם חשק להיכנס לכל האתרים החסומים בנטפרי... ;)
התוסף מחליף את סוגי הדפים דלהלן:
דפים חסומים, 'מחפשים פתרונות', בדיקת אתר, קובץ ציבורי, קובץ לא נתמך ותגיות.

להורדה מהחנות
אתר הבית
נסו ותהנו!

נהניתם מהתוסף? אשמח אם תדרגו אותו בחנות :)

תיאור מלא:

נמאס לכם מדף החסימה האפור והמשעמם של נטפרי? הגיע הזמן לשדרג את חווית הגלישה שלכם!

NetSkin הוא תוסף מהפכני שנועד להפוך רגע של תסכול לחוויה ויזואלית נעימה ומלאת מידע. במקום דף חסימה גנרי, NetSkin מציג לכם עיצוב מרהיב, מודרני ואינפורמטיבי, המותאם אישית לסוג החסימה שבה נתקלתם. עם גלריה של עשרות עיצובים ייחודיים ושליטה מלאה בידיים שלכם, גלישה בטוחה מעולם לא נראתה טוב יותר.

🎨 מה הופך את NetSkin למיוחד?

  • גלריה עשירה ומגוונת: בחרו מתוך למעלה מ-60 עיצובים ייחודיים, המחולקים לקטגוריות חכמות. כל עיצוב תוכנן בקפידה כדי להעניק מראה ותחושה שונים, מקלאסי ואלגנטי ועד למודרני וטכנולוגי.
  • התאמה אישית לכל סוג חסימה:NetSkin מזהה אוטומטית את סיבת החסימה ומאפשר לכם להגדיר עיצוב שונה לכל תרחיש:
    • דף חסום: אתרים שנחסמו בהתאם למדיניות הסינון.
    • בפיתוח: אתרים מורכבים שהצוות הטכני עובד על פתרון סינון עבורם.
    • בדיקת אתר: אתרים חדשים שטרם נבדקו ודורשים שליחת פנייה.
    • קובץ ציבורי: קבצים משותפים הדורשים בדיקת אבטחה.
    • קובץ לא נתמך: קבצים שהסורק האוטומטי אינו תומך בהם.
    • חסימת תגית: אתרים שנחסמו לפי הגדרות הסינון האישיות שלכם.
  • אינטגרציה חכמה עם תגיות: התכונה שמבדלת אותנו! כאשר אתר נחסם עקב תגית אישית, NetSkin לא רק יציג דף מעוצב – הוא יפנה לשרתי נטפרי, יקבל את שם התגית המדויק שגרמה לחסימה ("חדשות", "ספורט", וכו') ויציג לכם אותו. סוף סוף תדעו בדיוק למה האתר נחסם!

⚙️ שליטה מלאה בידיים שלכם

מערכת ההגדרות המתקדמת שלנו מאפשרת לכם להתאים את החוויה בדיוק לטעמכם:

  • מצב אקראי: תנו ל-NetSkin להפתיע אתכם עם עיצוב שונה בכל פעם.
  • מצב אקראי מתוזמן: רעננו את האווירה! הגדירו לתוסף לבחור עיצוב אקראי חדש בכל יום או בכל שעה.
  • בחירה ספציפית: התאהבתם בעיצוב מסוים? בחרו אותו והוא יופיע תמיד.
  • בריכת עיצובים: במצב אקראי, אתם יכולים לבחור אילו עיצובים בדיוק ייכללו בסבב ואילו יישארו בחוץ.
  • הפעלה וכיבוי גלובליים או פרטניים: הפעילו את התוסף על כל סוגי החסימות, או כבו אותו עבור קטגוריות ספציפיות.
  • תצוגה מקדימה: לא בטוחים איזה עיצוב לבחור? צפו בתצוגה מקדימה של כל עיצוב ישירות מתוך דף ההגדרות.

💡 חווית משתמש משודרגת

  • ממשק נקי ואינטואיטיבי: חלון קופץ לגישה מהירה ודף הגדרות מקיף, שניהם קלים ונוחים לשימוש.
  • מצב כהה (Dark Mode): דף ההגדרות תומך במצב כהה לנוחות מרבית בשעות החשיכה.
  • ביצועים מעולים: התוסף קל משקל ואינו מאט את הגלישה. הוא פועל רק כאשר דף חסימה מזוהה, ומבצע את ההחלפה באופן מיידי.
הפסיקו להסתפק בברירת המחדל. התקינו את NetSkin עוד היום והפכו כל "עצור" בדרך לחוויה נעימה, אינפורמטיבית ומעוצבת אישית.

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה