אינטרנט 100% כשר!, החלום מתקדם!

  • הוסף לסימניות
  • #61
  • הוסף לסימניות
  • #62
כמה נקודות:
בינתיים אין טעם להכניס אתרי מכירות, כי לאתרי מכירות צריכים
להכין סינון מיוחד, זה לא פשוט!

ראיתי שהכניסו תפוז למשל, וגם זה חסר ערך כי חייבים
לדעת שהרעיון כאן הוא לטהר את השרץ.
 
  • הוסף לסימניות
  • #63
נכתב ע"י GolanArt;1411720:
ראיתי שהכניסו תפוז למשל, וגם זה חסר ערך כי חייבים
לדעת שהרעיון כאן הוא לטהר את השרץ.
אפשר אולי הסבר יותר ברור?
 
  • הוסף לסימניות
  • #64
תראה, לקחת את שטר סטוק ולנקות אותו, זו משימה חשובה.
אבל תפוז? זה פורום חילוני, מה יש לנו לחפש שם? יש לנו את פרוג.
 
  • הוסף לסימניות
  • #65
נכתב ע"י GolanArt;1411589:
חשוב שתדעו שלא מדובר במשהו חינמי, כי יש עליות. מאידך
ככל שירבו החברים המחיר יתחלק ויוקטן משמעותית.

לגבי ים הפניות באישי ופה, כל מי שמתנדב כאן, בעז"ה נצרף אותו
לקבוצה, ונהיה כח גדול ומשותף ועבוד בעז"ה בהרמוניה.
אין לי ספק שכשהמטרה היא לשם שמים נטו, אנחנו נגיע לתוצאות אדירות!
תודה לכל הפונים!

ומי שלא יכול להתנדב- לא מבין בזה. לא יוכל להיכנס לקבוצה?
לא חבל?
 
  • הוסף לסימניות
  • #66
נכתב ע"י תקוה;1411852:
ומי שלא יכול להתנדב- לא מבין בזה. לא יוכל להיכנס לקבוצה?
לא חבל?

חס וחלילה!!!
החלום הוא שכל יהודי באשר הוא יוכל לגלוש נקי!
הקבוצה שתהיה בעלת יכולת לחסום או לפתוח תכנים (אחרי הסינון כמובן)
וכמו כן תהיה שותפה לדיונים של איך לבנות את
המערכת בצורה מושלמת!, הרעיון הוא לעשות יחד את רצון
קוננו, ולא לרדוף אחרי כסף או כבוד.
תהיה קבוצה מסויימת בתור התחלה, אבל לגלוש? כל יהודי, אינשאלה! (כמו שאומרים ביידיש...)
 
  • הוסף לסימניות
  • #67
אפשר להסביר שוב את הרעיון מהתחלה בצורה מסודרת?
לא כ"כ מובן לי, אם כל אחד יכול לבקש שיפתחו לכולם את האתר שהוא מבקש, מי ערב לנו שלא יהיו תקלות?
ומה אתם מחפשים? כתובות של אתרים נקיים? אם את תפוז הכניסו, אז מה הקריטריונים של אתר נקי?
מאז שפתחת את האשכול, אני עוקבת כדי להבין איך אוכל לעזור במשימה החשובה הזו (אני ממש רוצה), אבל לא קבלתי תשובה

תזכו למצוות
 
  • הוסף לסימניות
  • #68
נכתב ע"י אאססתתרר;1411957:
אפשר להסביר שוב את הרעיון מהתחלה בצורה מסודרת?
לא כ"כ מובן לי, אם כל אחד יכול לבקש שיפתחו לכולם את האתר שהוא מבקש, מי ערב לנו שלא יהיו תקלות?
ומה אתם מחפשים? כתובות של אתרים נקיים? אם את תפוז הכניסו, אז מה הקריטריונים של אתר נקי?
מאז שפתחת את האשכול, אני עוקבת כדי להבין איך אוכל לעזור במשימה החשובה הזו (אני ממש רוצה), אבל לא קבלתי תשובה

תזכו למצוות

לא אוכל לרדת לפרטים, אבל אשמח לתת הסבר כללי:
הרעיון הוא להגיע לאינטרנט עם סינון אמיתי שיסנן את מה שאנחנו באמת צריכים.
בניגוד לספקים שמספקים רק רשימות לבנות, או שעובדים ע"פ בינה מלאכותית,
אנחנו שואפים בעז"ה ליצור סביבה עם אפס תקלות, ביחד עם מגוון רחב של אפשרויות.
למשל, שאטר סטוק זה אוויר לנשימה לגרפיקאים, אי אפשר בשום אופן לפתוח אותו
לגמרי, מצד שני כשמתחילים לסנן אותו, גם מפסידים הרבה, וגם לא מצליחים
למנוע תקלות לא מעטות. (גרפיקאיים/יות, תקנו אותי בבקשה אם אני טועה)

העניין הזה של משתמשים בעלי יכולת לפתוח/לסגור, הוא יותר שולי כאן, ואנחנו עדיין
דנים איך זה יעבוד. בשלב ראשוני אנחנו רוצים שתהיה אפשרות לכל אחד לחסום תמונה
שאולי ברחה מהסינון, כמו כאן בפרוג (המשולש הצהוב).

ברעיון שלנו, אף יהודי/ה, לא יצטרך להתלכלך חלילה ממלאכת הסינון.

חשוב שתדעו שאנחנו בשלבים מאד מוקדמים מבחינת הבניה (ומתקדמים מאד מבחינת הרעיון) וגם מוצפים בים של פניות של מתנדבים, לכן צריכים סבלנות, ובעז"ה העניין יתפתח
וכולנו כולל כולנו נהנה!

בהצלחה לכולנו!
 
  • הוסף לסימניות
  • #69
אם הבנתי נכון מדובר באינטרנט חסום שכל אחד יוכל לחסום תוכן בעייתי, ולפתוח תוכן מסוים יתאפשר רק על ידי כמה מוסמכים לכך.

וכן אם הבנתי נכון מדובר במוצר אחד כללי ולא מותאם לכל אחד על פי צרכיו, נניח, עיתונאי שזקוק לאתרי חדשות וכדומה לא יוכל להינות מחסימה זו.

הבנתי נכון?
 
  • הוסף לסימניות
  • #71
נכתב ע"י אשר וין;1412089:
אם הבנתי נכון מדובר באינטרנט חסום שכל אחד יוכל לחסום תוכן בעייתי, ולפתוח תוכן מסוים יתאפשר רק על ידי כמה מוסמכים לכך.

וכן אם הבנתי נכון מדובר במוצר אחד כללי ולא מותאם לכל אחד על פי צרכיו, נניח, עיתונאי שזקוק לאתרי חדשות וכדומה לא יוכל להינות מחסימה זו.

הבנתי נכון?

לא. חסימת המשתמשים הספציפיים, תהיה רק ההידור אחרי הקטיף... (ושוב עוד לא
סגורים מה יהיה עם זה בדיוק)

לגבי עיתונאי, זו שאלה טובה. צריכים לחשוב על זה, כי לטהר שרצים זה בלתי אפשרי מצד אחד, ומצד שני איך עוזרים במקרה כזה?

אבל בגדול, אין כרגע כוונה לפתוח אתרי חדשות, אולי רק את הנקיים לגמרי.
אתרי חדשות "חרדיים" שיש בהם פינה לנשים שבהם מוצגות תמונות של דוגמניות
שמדגמנות "בגדים צנועים" וכ', זה וודאי לא בא בחשבון...

מה שלא מופיע בעיתון חרדי, כזה שאתם לא מפחדים שיהיה זרוק בסלון על
הרצפה, לא אמור להיות פתוח אצלנו!
נשים שזקוקות לכתבות מיוחדות לנשים ששם מוצגות תמונות, לא יקבלו מענה
בסינון הזה, ואני מניח שמדובר במיעוט.

השאיפה שלנו היא, שאת המסך הזה בבית, לא נפחד לפתוח גם אם הילדים
הטהורים שלנו יעמדו לידינו!!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #73
היי ישאר כח גדול!
בקשר למימוש איך תסתדר עם מערכת האימות החדשה של פיירפוקס (ובקרוב מאוד גם כרום)? האימות מתבצע על ידי צד שלישי.

בכל אופן למה שקשור לפה חייבים שיהיה אפשרות להוסיף יותר מלינק אחד כל פעם
יש לי 50 לינקים ברשימה לדוגמה לא נראה לי לשבת להכניס אחד אחד.
חוץ מזה אילו קריטריונים יש כדי להכניס אתר, רק כאלו נקיים לגמרי או כאלו שעם סינון מועט זה יוכל לעבור?
 
  • הוסף לסימניות
  • #74
נכתב ע"י GolanArt;1412105:
לא. חסימת המשתמשים הספציפיים, תהיה רק ההידור אחרי הקטיף... (ושוב עוד לא
סגורים מה יהיה עם זה בדיוק)

לגבי עיתונאי, זו שאלה טובה. צריכים לחשוב על זה, כי לטהר שרצים זה בלתי אפשרי מצד אחד, ומצד שני איך עוזרים במקרה כזה?

אבל בגדול, אין כרגע כוונה לפתוח אתרי חדשות, אולי רק את הנקיים לגמרי.
אתרי חדשות "חרדיים" שיש בהם פינה לנשים שבהם מוצגות תמונות של דוגמניות
שמדגמנות "בגדים צנועים" וכ', זה וודאי לא בא בחשבון...

מה שלא מופיע בעיתון חרדי, כזה שאתם לא מפחדים שיהיה זרוק בסלון על
הרצפה, לא אמור להיות פתוח אצלנו!
נשים שזקוקות לכתבות מיוחדות לנשים ששם מוצגות תמונות, לא יקבלו מענה
בסינון הזה, ואני מניח שמדובר במיעוט.

השאיפה שלנו היא, שאת המסך הזה בבית, לא נפחד לפתוח גם אם הילדים
הטהורים שלנו יעמדו לידינו!!!


סליחה שאני שואל שוב, אקווה שהתשובות תועלנה לרבים.

מי אחראי על החסימה?
(אסביר את עצמי, כיום יש מאות שמחוברים לאינטרנט, וברשותם רק אתרים הנצרכים לצורך פרנסתם בלבד, לדוג' סופר וכותב מאמרים, לא יצפה בשאטרסטוק, וגרפיקאי לא ישוטט בויקיפדיה. וכו' האם הפיתרון הוא גם להם, או רק לאלו שהכל פתוח חוץ ממה שאסור, או מכיל תוכן פסול.)

ושאלה במשקל דומה, מה עם אתרים השנוים במחלוקת לגבי "טהרתם", שיהיו כאלו שיפתחו אכן אתרים אלו ליד ילדיהם, ויהיו הורים שלא יחפצו שילידיהם יראו ולו שמץ של חדשות, ולו החרדי ביותר?
 
  • הוסף לסימניות
  • #75
נכתב ע"י trew;1412152:
היי ישאר כח גדול!
בקשר למימוש איך תסתדר עם מערכת האימות החדשה של פיירפוקס (ובקרוב מאוד גם כרום)? האימות מתבצע על ידי צד שלישי.

בכל אופן למה שקשור לפה חייבים שיהיה אפשרות להוסיף יותר מלינק אחד כל פעם
יש לי 50 לינקים ברשימה לדוגמה לא נראה לי לשבת להכניס אחד אחד.
חוץ מזה אילו קריטריונים יש כדי להכניס אתר, רק כאלו נקיים לגמרי או כאלו שעם סינון מועט זה יוכל לעבור?

אפשר להכניס כל אתר שעם ניקיון הוא יהיה כשר למהדרין.
אתרי פנאי חילוניים למשל, אפשר לנקות אותם רק מה שישאר
זה אולי התאריך....
 
  • הוסף לסימניות
  • #76
נכתב ע"י אשר וין;1412154:
סליחה שאני שואל שוב, אקווה שהתשובות תועלנה לרבים.

מי אחראי על החסימה?
(אסביר את עצמי, כיום יש מאות שמחוברים לאינטרנט, וברשותם רק אתרים הנצרכים לצורך פרנסתם בלבד, לדוג' סופר וכותב מאמרים, לא יצפה בשאטרסטוק, וגרפיקאי לא ישוטט בויקיפדיה. וכו' האם הפיתרון הוא גם להם, או רק לאלו שהכל פתוח חוץ ממה שאסור, או מכיל תוכן פסול.)

ושאלה במשקל דומה, מה עם אתרים השנוים במחלוקת לגבי "טהרתם", שיהיו כאלו שיפתחו אכן אתרים אלו ליד ילדיהם, ויהיו הורים שלא יחפצו שילידיהם יראו ולו שמץ של חדשות, ולו החרדי ביותר?

אשר תרגיש חופשי לשאול, כל המטרה של השרשור הזה, זה לשמוע ולשמוע.
מבחינתינו, אתר שנקי מכל תמונה/דמות/תרשים/סקיצה של אשה או חלק ממנה,
ואין בו שמץ של ניבול פה, או מאמרים שקשורים בעניינים אינטימיים וכ' (את הפרסומות מסביב בד"כ אפשר להעיף (AD)), הוא אתר נקי.

וכאן המקום לגילוי נאות: הסינון יהיה ברוח חרדית, בלי שום נטיה לשום כיוון
פוליטי או עדתי. עם זאת תכנים שלא יתאימו למשתמש החרדי, כגון דברי
כפירה ע"פ פרשת השבוע למשל (וד"ל), לא יבואו בחשבון.

כל עוד אתר יהיה נקי בתוכנו הרוחני, מילולי, חזותי, הוא יחשב לנקי.

אתר נקי. תפקידנו
 
  • הוסף לסימניות
  • #77
ראשית כל יישר כח גדול. אשריכם.

דבר נוסף, חייבים לעשות כמה רמות סינון. כמו שיש כאלו שלא מכניסים הביתה שום עיתון, אך הם עובדים והם צריכים אינטרנט. ויש כאלו שקוראים משפחה, ויש עוד כמה באמצע, האינטרנט שלהם לא יכול להיות באותה רמת סינון.
 
  • הוסף לסימניות
  • #78
יש סיכוי שגוגל תמונות יהיה מסונן?
 
  • הוסף לסימניות
  • #79
נכתב ע"י אברך;1412204:
ראשית כל יישר כח גדול. אשריכם.

דבר נוסף, חייבים לעשות כמה רמות סינון. כמו שיש כאלו שלא מכניסים הביתה שום עיתון, אך הם עובדים והם צריכים אינטרנט. ויש כאלו שקוראים משפחה, ויש עוד כמה באמצע, האינטרנט שלהם לא יכול להיות באותה רמת סינון.

אברך יקר הבנת את כוונתי והסברת אותו המילים קצרות.
 
  • הוסף לסימניות
  • #80
נכתב ע"י אברך;1412204:
ראשית כל יישר כח גדול. אשריכם.

דבר נוסף, חייבים לעשות כמה רמות סינון. כמו שיש כאלו שלא מכניסים הביתה שום עיתון, אך הם עובדים והם צריכים אינטרנט. ויש כאלו שקוראים משפחה, ויש עוד כמה באמצע, האינטרנט שלהם לא יכול להיות באותה רמת סינון.

כן וודאי, אנחנו מודעים לעניין.
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה