• הוסף לסימניות
  • #81
נכתב ע"י מגה;1402893:
ולפעמים גם לבחורה קשה לעמוד....
לפעמים לבחורה קשה לעמוד, אבל לאישה במצב תמיד קשה לעמוד,
ולפעמים זה גם יכול להיות מסוכן.
אני יכולה לספור על אצבעות יד אחת כמה פעמים אני ישבתי ואשה עמדה (בתור בחורה)
 
  • הוסף לסימניות
  • #82
נשאר לי 3 חבילות סגורות של זופרן שטובות עד 1.2015 אם מישהי רוצה.....
לי עזר הזופרן רק דרך הוריד....
 
  • הוסף לסימניות
  • #83
טוב, קראתי עכשיו את כל האשכול הזה, והגעתי למסקנה שאין מה לעשות, נכון?
(אם כמובן, אני לא רוצה לקחת כדורים מסחררים)
אז לפחות שתפו, איך מעבירים כך את היום? איך מכינים ארוחת ערב לילדים? איך משתתפים בשמחות? (אצלי הבחילות באופן גורף - בערב)
 
  • הוסף לסימניות
  • #84
נכתב ע"י מה הענינים;1491892:
טוב, קראתי עכשיו את כל האשכול הזה, והגעתי למסקנה שאין מה לעשות, נכון?
(אם כמובן, אני לא רוצה לקחת כדורים מסחררים)
אז לפחות שתפו, איך מעבירים כך את היום? איך מכינים ארוחת ערב לילדים? איך משתתפים בשמחות? (אצלי הבחילות באופן גורף - בערב)
מזדהה לגמרי.
אני הייתי משתדלת לסיים מה שצריך[כלומר לגרור את עצמי:)] עד 7:00
בערב.
אח"כ אין עם מי לדבר. ברחתי לישון,השינה השכיחה הכל.
לפעמים הבחילות דווקא מרעב,אז כל הזמן טחנתי...
מסטיק/קרח/איגלו/ לחם / במקרים קריטיים פארמין בהמלצת רופא.
ו..יש בעל? אז מה לעשות נעזרים גם בו הוא חלק מהעניין ,לא?
 
  • הוסף לסימניות
  • #86
נכתב ע"י אליש;1402898:
לפעמים לבחורה קשה לעמוד, אבל לאישה במצב תמיד קשה לעמוד,
ולפעמים זה גם יכול להיות מסוכן.
אני יכולה לספור על אצבעות יד אחת כמה פעמים אני ישבתי ואשה עמדה (בתור בחורה)

אם כבר העליתן את הנושא...

קרובת משפחתי עובדת במקום שהוא סמוך לתחנה אחרונה במסלול ואין לה הרבה ברירות אלא לעלות שם על האוטובוס הראשון שבא אם היא מעונינת להספיק לקחת את הילד שלה בזמן.

היא עומדת סמוך ונראה ללידה ועם כל זה היא פעמים רבות נוסעת בעמידה, כשבחורות באמת מסכנות אחרי יום לימודים, יושבות ונחות לפני שהן ממשיכות לעבוד קשה בבית (ואני באמת דנה אותן לכף זכות) אפ' פעם בחורה "נדיבת לב" במיוחד הציעה לה להניח את התיק על הידית "שלה" והרשתה לה להשען על הכסא...

פעם זה לא היה פעם ברמה הזאת.
 
  • הוסף לסימניות
  • #87
נכתב ע"י MV25;1402695:
אם האישה עולה לבינעירוני
במצב כזה
כשהאוטובוס מלא
עם כל הכבוד זו בעיה שלה

נכתב ע"י MV25;1402712:
ח"ו אני לא בעד לא לקום
אני רק אומרת שלפעמים זה מקומם לראות אנשים שעולים לאוטובוס למרות שאומרים להם שאין מקום. ואני לא מדברת על אחד בשלוש שעות

יש כ"כ הרבה סיבות שמאלצות לעלות ולא מאפשרות "להתפנק" ולהמשיך לעמוד בתחנה עד שאולי אולי באוטובוס הבא, או שהבא אחריו יהיה מקום ישיבה...

אבל הדבר הזה שעושים מה שחייבים (ואם אשה או אדם מבוגר עלו כשאין מקום והם ידעו את זה אז לא "חייבים") ולא מפעילים את הדבר הזה שלפנים משורת הדין, חסד, רחמים וכו' הוא מצב הפוך בעולם היהודי והגיע מבחוץ, מה שנקרא "שמור על זכויותך" "אל תהיה פראייר".

וככה את רואה אמהות יהודיות מחנכות את הילדים, "אל תצטופפו, (חלילה) שילמנו על המקומות האלו" (למען האמת כן רואים ב"ה גם הרבה להיפך שמצטופפות עם ילדיהן ע"מ לפנות מקום בתחבורה החרדית המאד מאורגנת ותדירה)
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

אשכולות דומים

שואלת בשביל חברה

שנים שאני סובלת מהגרון באופן יומיומי
בד"כ כואב לי ברמה סבירה- כבר התרגלתי
אני לא מכירה מציאות ללא כאב גרון כלל:(
אך מידי פעם מתחיל לי כאב רציני יותר, וזה יכול להימשך תקופה כמו חודש או יותר.
ממש מפריע בתפקוד

כמעט תמיד (אך, לא רק) זה על בסיס רגשי- טריגר שאני יודעת שהוא היה הגורם
אם אני נמצאת במקום שגורם לי מתח/ הרגשת מצוקה אפילו לא גדולה מידי
אוטומטית מתחיל לכאוב לי הגרון בעוצמה, ובד"כ זה מלווה בהרגשת חנק, וקושי לנשום.
אני מנסה לעשות נשימות ולא מצליחה.
משטח גרון יוצא בד"כ שלילי,
בהמלצת רופא לקחתי כדורים נגד אלרגיה- ללא השפעה
בתכנון לקחת אומפרדקס/ רני לצרבות , ואם לא יעזור אלך לרופא א.א.ג שיעשה צילום.
אני חושבת שהכי מתאים פה טיפול גוף- נפש
אני רוצה לקבל מידע על טיפול בשלושת המיימדים. האם הוא יעיל?
שמעתי על אחת בשם עמרוסי מב"ב הבנתי שהיא מעולה, אשמח לקבל עוד המלצות.
ואם יש מישהי מעולה מעולה בבית שמש- אשמח מאד.
שמעתי גם על טיפול בתדרים, זה מוצלח? אולי אפילו רק אבחון לזהות את הבעיה?
והאם ומה אפשר לבדוק גם מבחינה פיזית

אודה מאד על כל מידע/ הכוונה/ עזרה
תודה רבה!

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה