כללי בחירות מסוג אחר

  • הוסף לסימניות
  • #22
יפה מאד!

אני לא מבינה או עוסקת בפרסום...
לי כצופה מהצד-
הפריע שהידיים מימין והידיים משמאל זהות.
(כמובן חוץ מזה שהלוגואים לא על הניר, אבל זה כבר צויין)
 
  • הוסף לסימניות
  • #23
יפה מאוד.

הערה קטנה, תתקני אותי אם אני לא צודקת.... הייתי מצפה מבית אומנויות יפתיע אותנו בעצמו עם משהו מפוצץ בלי לבקש את חוות דעתנו בעניין, לדעתי זה מוריד קצת מערכו המקצועית.
 
  • הוסף לסימניות
  • #24
נכתב ע"י bies;1082610:
אני לא מבינה או עוסקת בפרסום...
לי כצופה מהצד-
הפריע שהידיים מימין והידיים משמאל זהות.
(כמובן חוץ מזה שהלוגואים לא על הניר, אבל זה כבר צויין)

לא הבנתי: את רוצה שלאדם אחד יהיו שתי סוגי ידיים? מדובר בשני זוגות ידיים של שני אנשים, לא ארבעה אנשים שונים.
 
  • הוסף לסימניות
  • #25
ציפיתי לתנוחה אחרת של היד, או לשינוי קל אחר- כמו מיקום אותה יד בזוית שונה...
(ייתכן בהחלט ששינוי כזה יהפוך את המודעה למסורבלת, צריך לבדוק...)

שאלת תם: אם מדובר רק ב-2 זוגות, למה הקו החוצץ בין 2 הדפים?
ולמה המספרים לא באים ברצף, 1 ו-2 בדף אחד. 3 ו-4 בדף השני?

בכללי, זה פשוט מהמם!!!
(אני אישית הייתי מדרגת את 2, כי הוא מביע יותר את אומנות הידיים, אולי רק עם פונט אחר ל"ארט")
 
  • הוסף לסימניות
  • #26
מטאור את מדהימה!
את נראית בתוך המקום הישן שלהם :)
לדעתי פשוט תפתחי דף חדש
ותפתיעי! יש לך את זה (באמת אני בשיא הכנות)
 
  • הוסף לסימניות
  • #27
לא ברור מה קורה שם בלוגו כתוב שזה עיצוב אופנה במודעה כתובים דברים רבים אחרים.
האם מדובר במכללה שהיתה בתפירה ועכשיו כבר התפתחה לנושאים רבים?
א"כ אסור להשתמש בלוגו הקודם כי הוא יגרום לחוסר הבנה וזלזול במותג ופיספוס של הרבה אנשים.
(לפחות להעיף את השורה שמדברת על התפירה)
 
  • הוסף לסימניות
  • #28
אני הייתי מנסחת באופן אחר- לא 'עיזרו לנו...'- מסכן כזה, אלא
'משתפים אתכם בחידושים...' 'מעצבים לוגו לטעם שלכם' וכו וכו
 
  • הוסף לסימניות
  • #29
נכתב ע"י סתם;1082644:
מטאור את מדהימה!
את נראית בתוך המקום הישן שלהם :)
לדעתי פשוט תפתחי דף חדש
ותפתיעי! יש לך את זה (באמת אני בשיא הכנות)

סתם, תודה על המחמאה, אבל זה מראה שלא הבנת כל כך מה עומד מאחורי הקלעים של המודעה, אז אסביר לך: במקביל לעבודה על מודעת הביניים הזו אנו עובדות בצורה מאסיבית על המיתוג החדש. במודעה אין איזכור כלל לתדמית החדשה - כל המטרה היא להכין את הצופים לשינוי. לכן אני מתמקדת נטו בויז'ואלים ובטקסטים ולא באווירה הכללית. כרגע המודעה לא משדרת מקום אומנותי, מקצועי, יצירתי וכו' - אלא מקום ב... שיקום פנים.
 
  • הוסף לסימניות
  • #30
נכתב ע"י מטאור;1082679:
סתם, תודה על המחמאה, אבל זה מראה שלא הבנת כל כך מה עומד מאחורי הקלעים של המודעה, אז אסביר לך: במקביל לעבודה על מודעת הביניים הזו אנו עובדות בצורה מאסיבית על המיתוג החדש. במודעה אין איזכור כלל לתדמית החדשה - כל המטרה היא להכין את הצופים לשינוי. לכן אני מתמקדת נטו בויז'ואלים ובטקסטים ולא באווירה הכללית. כרגע המודעה לא משדרת מקום אומנותי, מקצועי, יצירתי וכו' - אלא מקום ב... שיקום פנים.

טוב...
אבל עדיין בשיקום פנים
אפשר להוציא ויזואל טוב

הרושם הראשוני זה מה אנשים קולטים
והמטרה של המודעה הזאת ליצור באזז נכון?
 
  • הוסף לסימניות
  • #31
או, זה כבר בכיוןן.... ;) האחרונה הרבה הרבה יותר טובה,

הלוגואים...
מהממים אחד אחד!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #32
אם הבנתי את התמונה, יש היגיון במהלך - אבל הוא מתבצע בצורה קצת מסוכנת.
להראות מקום ש'נראה בשיפוצים' זה לא טוב פה. התהליך צריך להיות הדרגתי, ולא לערער את הכל.

אין לי כוח לכתוב, זה יצא ארוך, ובע"פ זה ממש כמה דקות.
אם בא לך, רחלי, תתקשרי אלי מחר ב-9:00. אני אהיה אז בנסיעה ונדבר כמה דקות. (הטלפון שלי רשום כאן למטה, כן?)
 
  • הוסף לסימניות
  • #33
עבודה יפה!!!

הניסוח של הכותרת - אתם אוהבים אמנות - לא מסורבל מדי? לא עדיף "אוהבים אמנות?"
 
  • הוסף לסימניות
  • #34
נכתב ע"י ckuh;1082917:
אם הבנתי את התמונה, יש היגיון במהלך - אבל הוא מתבצע בצורה קצת מסוכנת.
להראות מקום ש'נראה בשיפוצים' זה לא טוב פה. התהליך צריך להיות הדרגתי, ולא לערער את הכל.

אין לי כוח לכתוב, זה יצא ארוך, ובע"פ זה ממש כמה דקות.
אם בא לך, רחלי, תתקשרי אלי מחר ב-9:00. אני אהיה אז בנסיעה ונדבר כמה דקות. (הטלפון שלי רשום כאן למטה, כן?)

וואו, תודה.
אעשה זאת בעז"ה.
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה