עזרה בת 3 חודשים לא רוצה לאכול

  • הוסף לסימניות
  • #21
אז הייתי היום אצל הרופא, ובאמת ממליץ על שינוי תזונה (כיון שאינה יונקת יותר קל לו לטפל).
אינפמיל חסר בשוק.
ולכן הלכנו על נוטרילון AR שזה רפואי ומיוחד למקרים אלו.
בעוד כמה ימים אוכל לעדכן אם השתפר.
בינתים מהבוקר אכלה פעמיים, ואכלה יפה לא מתוך שינה.
אה, וזה חלב עכו"ם, קצת הפריע לבעלי, אבל לנוכח המצב אין ברירה.
יש בסופר פארם עוד משהו שנקרא סימילאק ספיט אפ, אבל לא יוצא לי לברר מה ההכשר.
 
  • הוסף לסימניות
  • #22
מה שאני מבינה מהעצות לעיל- שחלקן אני כבר מיישמת- זה שלא תמיד צריך תרופה/מזון יעודי
מתי כן מפנים לנ"ל?
 
  • הוסף לסימניות
  • #23
כ

כל מילה פנינה, משקף את המצב לאשורו, זה נעלם בגיל 8-9 חודש, ואם היו לנו העיצות הללו מהתחלה, זה היה חוסך הרבה. למעשה אלו עצות מעולות!. הגענו למסקנות הללו אחרי זמן מה.

למידה אישית שלי
התיחסנו לתינוק כאל מפונק/בכיין/מהמם אך מעצבן
מסתבר שהעולל סובל וכואב לו והדרך היחידה שלו זה לבכות
אין ילד שבוכה סתם
אין
 
  • הוסף לסימניות
  • #24
מה שאני מבינה מהעצות לעיל- שחלקן אני כבר מיישמת- זה שלא תמיד צריך תרופה/מזון יעודי
מתי כן מפנים לנ"ל?
גם אנחנו יישמנו את ההמלצות, ועדיין לא עזר.
לכן עכשיו מנסים שינוי תזונה.
לדעתי הכל ענין של ניסוי ותהיה. אי אפשר לדעת בוודאות אם לא מנסים.
אני מנסה עכשיו שבוע, ונראה אם יפתור את בעית הפליטות והריפלוקס, והיא תרגע.
 
  • הוסף לסימניות
  • #25
חזרתי עכשיו מרופא ילדים מומחה- גילוי נאות לא הבאתי את בני אך תיארתי לו את התסמינים הנל של פליטות, אי שקט, בכי, חוסר רצון לאוכל- והוא שלל ריפלוקס
הוא אומר שזה יכול להיות דברים אחרים וכמובן להביא את הילד
כך שהאבחנה היא ממש לא חד משמעית
 
  • הוסף לסימניות
  • #26
חזרתי עכשיו מרופא ילדים מומחה- גילוי נאות לא הבאתי את בני אך תיארתי לו את התסמינים הנל של פליטות, אי שקט, בכי, חוסר רצון לאוכל- והוא שלל ריפלוקס
הוא אומר שזה יכול להיות דברים אחרים וכמובן להביא את הילד
כך שהאבחנה היא ממש לא חד משמעית
ברור שלא חד משמעי.
כי הרופא חייב לראות את התינוק ולשלול: דלקת אוזניים, דלקת גרון, פטריה בלשון, פצעים בפה.
ואם הוא לא ראה את התינוק הוא לא יכול לקבוע כלום.
אני הייתי הבוקר עם הקטנה, והוא שלל את כל הנ"ל, ולכן פנה לאפיקים אחרים כמו ריפלוקס.
 
  • הוסף לסימניות
  • #27
מה פירוש אצל אחרים? בידים של אחרים?
אז גם אצל בעלי היא לא מוכנה :(
אני לא יכולה להגיע אל ד"ר שטייר מחוץ לעיר? ביאזו קופה הוא עובד?
עובד גם בבית חולים בלינסון בפ''ת (אולי יותר טוב?!...) אפשר לנסות לברר מתי הוא נמצא ולבוא גם בלי תיאום...
מניסיון הוא מומחה ענק!! ברפואת ילדים ואדם עם אישיות מדהימה לכשעצמו כך שהוא יעזור לכם מכל הלב!
הפרטים המלאים זה ד''ר דוד שטייר עובד קופת חולים כללית סניף ר' עקיבא בבני ברק.
טלפון של המרפאה: 035777205
הם ידעו לומר לכם מתי הוא במרפאה ומתי בבלינסון...
 
  • הוסף לסימניות
  • #28
המשכו של הסיפור
הלכתי היום עם הקטן לרופא המומחה- ד"ר כהנא מחיפה למי שמכיר
בעוד אני מתארת לפני את ההתנהגות של בני הוא ישר אומר לי יש לו ריפלוקס לפי הפרצוף שלו
שלח אותי מייד לקנות נוטרילון לנסיון
נסיתי לשאול האם לא כדאי להמתין עם הטיפים של אכילה מתאימה וכו
הוא אמר שחבל
ה הטוב
שיפור מדהים
2 מנות של נוטרילון
0 פליטות
ילד רגוע ושלו
אוכל בתיאבון
תודה לך @מצליחה וכולכם על העצות
אחרת הוא היה סובל
אנחנו היינו סובלים וממשיכים לתלות את ההתנהגות שלו בשיניים
אני מרגישה שקיבלתי ילד חדש ורגוע
ישתבח שמו
 
  • הוסף לסימניות
  • #29
גם אני רציתי לכתוב.
תודה רבה על העצות בפורום.
ביום שני בבוקר, אחרי ביקור אצל הרופא, ואיבחון כריפלוקס.
החלפנו לה את האוכל לנוטרילון AR, הילדה אוכלת נורמלי, לא פולטת.
ונפתחו לי העיניים, היא פשוט רגועה! אני לא מאמינה שזה אפשרי.
גם אני מרגישה שקיבלנו ילדה חדשה ורגועה.
יישר כוח.
 
  • הוסף לסימניות
  • #30
יודעות להמליץ על רופא טוב לאבחון ריפלוקס במכבי במרכז?
ביתי התינוקת ג"כ פולטת המון ובוכה הרבה, ולא עולה במשקל.
אבל היא בעיקר יונקת.
יש עוד משהו לעשות חוץ מביקור אצל אוסטופת?
 
  • הוסף לסימניות
  • #31
לגבי אוסיאופת, קיבלתי עצה ממי שנכדתה סבלה מריפלוקס, ואוסטיאופת שינה את המצב לטובה, האם זה אכן מומלץ? אשמח לשמוע מבעלי ניסיון
 
  • הוסף לסימניות
  • #32
יודעות להמליץ על רופא טוב לאבחון ריפלוקס במכבי במרכז?
ביתי התינוקת ג"כ פולטת המון ובוכה הרבה, ולא עולה במשקל.
אבל היא בעיקר יונקת.
יש עוד משהו לעשות חוץ מביקור אצל אוסטופת?

ברור שיש מה לעשות!
זה קצת פחות נחמד, לתת תרופה לתינוק כל יום, אבל כשרואים את ההבדל בין יום שנתת תרופה לבוקר ששכחת, כבר אין לך שום ספק..
ובעזרת ה', זה עובר! עד גיל 4 חוד' לרוב, השאר עד שנה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #33
יכול להיות ריפלוקס
תבדקי גם שהחור בפטמה לא התרחבה... זה מה שקרה אצלינו מרוב שטיפות וזה יצא מידי מהר.
כדאי לקנות חדש שלב 1 ולראות אם ישנו שיפור
 
  • הוסף לסימניות
  • #36
שלום לכולם,
יש לי תינוק בן חודשיים,רק יונק,עולה ב"ה מאד יפה במשקל,
אך הוא לא רגוע בכלל ברמה קיצונית,רב היום הוא בוכה,מחבר את הארוחות,אחרי כל ארוחה לוקח לפחות שעה וחצי להרגיע אותו וגם אם הוא נרדם זה לא מחזיק יותר מרבע שעה בד"כ..
בלילה -הזמן היחיד שהוא ישן ברצף איכשהו,אך לא מוותר על ארוחה בול כל 3 שעות..(בד"כ בלילה הם אמורים להחזיק יותר..) וגם אחריה קשה לו לחזור לישון..
מיותר לציין כמה כוחות פיזיים ונפשיים זה שואב...שלא לדבר על כך שא"א להתאושש בכלל מהלידה ובטח שלא לנוח..וב"ה יש לי עוד 2 ילדים יותר גדולים..אבל גם הם צריכים אמא :)
לקחתי אותו כמה פעמים לרופא ילדים ...העלו כל מיני השערות..
יועצת הנקה אמרה לי על פטריה בפה- ונתתי טיפול...
למרות הכל הילד בשלו...
יתכן וזה גזים - קיבלתי המון המלצות להוריד מוצרי חלב,
לאחרונה רופאת ילדים בטיפת חלב טענה שלדעתה יש לו ריפלוקס סמוי(הוא לא פולט בכלל),
משהו מכיר את התופעה? יכול להמליץ על טיפול נכון?
חשבתי לקחת אותו לד"ר סופר-אוסטאופת ברמת אשכול- ירושלים שמעתי עליו המלצות טובות.
האם משהו היה אצלו ?
תודה רבה!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #37
אני הייתי אצלו והוא עזר לי מאוד- 2 פעמים עם תינוקת בת חודש וחצי.
 
  • הוסף לסימניות
  • #40
0507735555
מזכירה שלו 0543063653
הבנ"א עיור באתי עם תינוקת ולא סיפרתי עליה פרט שהיה נראה לי לא נחוץ- אחת הכליות אגנית
והוא התחיל לטפל ואז הוא שאל מה עם הכליות...
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

אשכולות דומים

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה