- הוסף לסימניות
- #21
אז הייתי היום אצל הרופא, ובאמת ממליץ על שינוי תזונה (כיון שאינה יונקת יותר קל לו לטפל).
אינפמיל חסר בשוק.
ולכן הלכנו על נוטרילון AR שזה רפואי ומיוחד למקרים אלו.
בעוד כמה ימים אוכל לעדכן אם השתפר.
בינתים מהבוקר אכלה פעמיים, ואכלה יפה לא מתוך שינה.
אה, וזה חלב עכו"ם, קצת הפריע לבעלי, אבל לנוכח המצב אין ברירה.
יש בסופר פארם עוד משהו שנקרא סימילאק ספיט אפ, אבל לא יוצא לי לברר מה ההכשר.
אינפמיל חסר בשוק.
ולכן הלכנו על נוטרילון AR שזה רפואי ומיוחד למקרים אלו.
בעוד כמה ימים אוכל לעדכן אם השתפר.
בינתים מהבוקר אכלה פעמיים, ואכלה יפה לא מתוך שינה.
אה, וזה חלב עכו"ם, קצת הפריע לבעלי, אבל לנוכח המצב אין ברירה.
יש בסופר פארם עוד משהו שנקרא סימילאק ספיט אפ, אבל לא יוצא לי לברר מה ההכשר.
הנושאים החמים