עזרה גם אתם רגישים בהגזמה לריח של קלמנטינות?

  • הוסף לסימניות
  • #61
יואו אשכול מצחיק עד דמעות🤣

מזכיר לי מקום שפעם עבדתי ומישהי כל צהריים חיממה במיקרוגל מול חדרי כוסמת!! לא ידעתי מה אני עושה עם עצמי כל יום מחדש.. אוי זה נורא

ושהייתי ילדה הייתה בכיתה מי שהביאה עמבה, גם כן חירפון.. אוי
 
  • הוסף לסימניות
  • #62
חחח... לא חסר סיפורי קלמנטינות...
פעם לקחתי מישהי טרמפ. משהו כמו דרך של 25 דקות
והיא... בלי להתבלבל בכלל פתחה לי קלמנטינה באוטו!!!
היא ישבה במושב לידי כן?!?!?o_O
כמעט הורדתי אותה בשוליים.
התאפקתי ממש לשרוד את הדרך ולהביא אותה למחוז חפצה לחיים לשמחה ולששון.
 
  • הוסף לסימניות
  • #63
  • הוסף לסימניות
  • #64
זה לא רק הריח.. .זה גם צורת האכילה
איך שהקטנים שלי אוכלים קלמנטינה... ברר... ברר.. ברר.... להקיא
אבל אני נותנת להם, בכל אופן בריאות וויטמין C

רק אל תתקרבו אלי מדיפים ניחוח אחר כך,
 
  • הוסף לסימניות
  • #65
בדיוק אחת בחדר בעבודה פתחה תפוז
מה זההה
ברחתי כל עוד רוחי בי
אחרי שחזרתי הריח עדיין נשאר
הקירות ספגו את הריח🥴

רק חייבת לדעת
למה שאני קונה בושם ב500 הוא נשאר ל 5 דקות
וכשאני קונה תפוז ב2 שקל הריח נשאר לי ליממה שלמה
איפה ההגיון?😒
 
  • הוסף לסימניות
  • #67
אני מנסה להבין את האישה שישבה לידי באוטובוס (פנימי ארוך מפוצץץ באנשים כולל עמידה מעל הראש שלה)
ומקלפת קלמנטינה ונהנית מכל פלח...
באמת מעניין אותי איך הגיוני לה שזה בסדר מה שהיא עושה?

ואין לי בעיה עם ריח של קלמנטינה
אבל כשזה במקום סגור, מפוצץ, שאין איך להתחמק מזה
לדעתי זה לא בסדר
 
  • הוסף לסימניות
  • #68
אתם צודקים במיליון אחוז זה ממש לא בסדר מי שאוכל באוטובוס זה ריח להקיא, אבל יש כאלה שלא אכפת להם ואוכלים זה מציאות, כמו שאוכלים צ'יפס זה ריח טוב שכולם אוהבים אבל זה חונק, אין מה לעשות תמיד יהיה את האחד שיצא לך אם עוד איזה מאכל שעושה ריח!!!!! אני לא יודע מה להגיד לכם, כי גם אני משתגע מהיצורים האלו🥲
 
  • הוסף לסימניות
  • #69
אין מה לעשות תמיד יהיה את האחד שיצא לך אם עוד איזה מאכל שעושה ריח!!!!!
האלה שפותחים דוריטוס בנסיעה בינעירונית, ואז נגמר להם, אז הם פותחים ביסלי, ואז פופסים, ואני מתאפקת בכוח - א. לא ללכת ולקחת להם את החטיף ולזרוק מהחלון ב. לא להקיא להם בפרצוף
:sick:o_O
 
  • הוסף לסימניות
  • #70
תפוז זה שונה,
ואגב- יש על זה גם הלכה כמדומני שעל ריח של תפוז מברכים וקלמנטינה לא.
.
*ללא קרמים בניחוח גזר מעורב במלפפון וכורכום טחון כמובן. :unsure:
זה נכון.
בתעשיית הבישום משתמשים הרבה בשמן מקליפת תפוז, וגם מהדרים נוספים כמו אשכולית, ברגמוט (נפוץ ממש באחוז גבוה מהבשמים), ומנדרינה.
בקלמנטינה לא נתקלתי שמשתמשים...

אגב יש ריח שנפוץ בקרמים שעשוי מזרעי גזר או מחומרים סינטתיים דומים לזה...
משום מה לרוב בקרמים בבקבוק סגול, אומרים שלריח הזה יש אסוסיאציה של גוון סגול.
 
  • הוסף לסימניות
  • #71
בכללי באוטובוסים זה נוראאא
פעם עליתי לאוטובוס והיתה שם מישהי שפתחה קלמנטינה אוי אוי אוי איזה ריח נורא🤧
וגם אנשים שפותחים אוכל מוכן באוטובוס בין עירוני זה לא נעים בכלל, לדעתי צריך לעשות חוק שאוסר על אכילת דברים מריחים באוטובוס.
גם לפעמים שאני חושבת על זה במבה שפותחים באוטובוס יש מלא שרגישים לריח של בוטנים וזה מסוכן אז התחשבו ברגשות הסובבים אתכם...
אני חושבת איך לקדם את החוק.
 
  • הוסף לסימניות
  • #72
בלת"ק
מה הצפייה מהאנשים?
לא לאכול קלמנטינות?
להיכנס לקלף בשירותים?
אולי לייעד מקומות ייחודיים לקילוף ואכילה?
תסתמו את האף אם מפריע לכם..
 
  • הוסף לסימניות
  • #73
גם אני לא מסוגל להריח קלמנטינה,
ויש עוד הרבה אנשים שזה מפריע להם אולי משרד הבריאות צריך להגיל את השימוש בזה(כמובן בצחוק)
 
  • הוסף לסימניות
  • #74
קראתי כאן תגובות ואני קצת משועשעת
תאמת שלא נפגשתי בבן אדם שממש מרגיש אלרגיה לקלמנטינה
מסכימה עם זה שזה מאוד לא נעים לשבת באוטובוס ואז פתאום משהו מתחיל בקילופים וכל האוטובוס מבושם תוך שניה
אבל מכאן ועד ההקצנות
יש אנשים שאלרגים לדברים ברמה מסוכנת והם באמת מאוד נזהרים לא לסוע בתחבורה ציבורית
כל אלה שנוזפים באחרים אולי פשוט תתחילו להתנהג כמו אלה?
 
  • הוסף לסימניות
  • #75
  • הוסף לסימניות
  • #78
כאחת שסובלת מאוד! מהריח של קלמנטינה - וגם תפוז...
ברמה שאם הילד שלי אכל בצהרון אני מחליפה לו חולצה שהוא חוזר
אני חושבת שלא יקרה כלום אם אנשים קצת יותר התחשבו ולא יפתחו קלמנטינה באוטובוס לדוג..
או במקום ציבורי חנוק...
כמו שלא יפתחו קופסת טונה בכזה מקום (לא יודעת למה לטונה יש יותר מודעות לריח...)
ואנא אם אכלתם קלמנטינה ואתם מתקרבים אלי או שלא...
תשטפו ידיים!!!! עדיף עם סבון - כולופן קלמנטינה זה לא בושם...
 
  • הוסף לסימניות
  • #80
תקלפו עם כפפות או שקית ניילון אני מאוהבת בפרי הזה במיוחד בהרינות החמיצות עושה לי מרגוע
ברמה שתמיד צוחקים שיצא לי ילד גינגי ...
אבל הריח שנדבק בידים מרתיע אנשים מקלפת ומפלחת אך ורק עם כפפות ולא במקום סגור
בעיני כל אוכל שאוכלים באוטובוס הוא נורא
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה