דוא"ל של אאוטלוק

  • הוסף לסימניות
  • #1
שלום!

אני כבר הרבה זמן משתמש עם הדוא"ל של גימייל,
ולאחרונה כמה אנשים אמרו לי ששליחת מיילים מהאאוטלוק, הוא הרבה יותר ברור למי שמקבל אותם.
ולכן רציתי לשאול:
א: האם יש בזה הגיון.
ב: איך אני מגדיר דוא"ל של אאוטלוק.

תודה
 
  • הוסף לסימניות
  • #2
בהגדרות גוגל-מייל תאפשר POP (בלשונית העברה ו-POP/IMAP).
אחרי שלב 3 יש שם "הוראות הגדרה"
 
  • הוסף לסימניות
  • #3
הוראות ברורות וקלות שלב אחרי שלב. בבקשה.
 

קבצים מצורפים

  • אטלוק.pdf
    KB 394.7 · צפיות: 76
  • הוסף לסימניות
  • #4
זה עושה את כל ההגדרות אוטומטי
 

קבצים מצורפים

  • GmailConfig.rar
    KB 36 · צפיות: 30

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

אשכולות דומים

אני רואה מדי פעם אנשים שיש להם טענות על תמחור של עצמאיים. המשלם רואה שהוא שילם 300 ש"ח לעבודה שלקח לעצמאי שעה, או סכומים גדולים יותר, וזה נראה לו מוזר. כי הוא עובד תמורת 55 לשעה, אז מה זה החוצפה לקחת 300 ש"ח לשעה?

אני ישתף מהמקרה שלי שאני מכיר בפרטים, ואפשר להקיש מזה למקרים רבים. העצמאיים פה יבינו מיד מה אני מדבר. המטרה שלי היא קצת להסביר לשכירים, למה הם צריכים לעבוד תמורת 55 לשעה, והעצמאי נראה שעושה הרבה יותר.
בנוסף אני מקווה שזה יעזור קצת למי שמקבל שירות מעצמאי ומרגיש מתוסכל מהסכום הלכאורה גבוה שהוא היה צריך לשלם עבור זמן או שירות.

אני עצמאי שעובד בתחום המוזיקה ומרוויח "1500 ש"ח בערב אחד" (והמחמירים מתחילים לעשות חישוב מה קורה אם אני עובד כל ערב...), אשתי מטפלת רגשית ש"יושבת על כורסא ומרוויחה 300 לשעה",


בוא נעשה חישוב קצר. (לכאורה)
כמה זמן זה לנגן בבר מצוה? בוא נגיד 3 שעות? לכאורה 500 לשעה זה אחלה כסף.
אבל...
אם מחשבים את הזמן שאני עובד סביב האירוע, מהרגע שאני מתחיל לארוז את הרכב, ועד שאני חוזר הביתה והולך לישון מדובר על כ6 שעות.
מה שאומר שהרווח הוא פחות מ300 לשעה.
תורידו דלק, ציוד, ידע, אימון, ואין אירוע כל יום.
מליונר אני לא.

אז נכון שבעל האירוע שילם 1500 שח על 10 דקות ריקודים בבר מצוה וקצת מוזיקת רקע (חלק מהזמן היה בכלל מוזיקה מוקלטת...)
אבל העבודה שלי מסביב היא יותר ממה שנראה למי שמסתכל מהצד.

אותו דבר אשתי.
300 לשעה בשביל לפטפט קצת... נשמע אחלה דבר (והמחמירים יעשו חשבון כמה זה אם עובדים יום שלם וכו')

אז בוא נחשוב שניה, אשתי למדה תואר שני, ויש לה 10 שנות נסיון. (אפשר לחשב לכאורה מאות או אלפי שעות לימוד. מהבגרויות ועד ההדרכות שהיא עדיין מקבלת) זה משהו שעושה הגיון לשלם עליו בפני עצמו.
בנוסף, אם היא קובעת טיפול, זה להתכונן (טכנית ונפשית) חצי שעה לפני לפחות, וחצי שעה אחרי להתאפס. בנוסף יש בדרך כלל לפחות 10 דקות של תיאום לפני הפגישה. לפעמים יש דיונים טלפוניים עם אנשים שקשורים לטיפול.
מה עם קליניקה וביטוח? מה אם משלמים על הדרכה?

הגענו לשעתיים ועשר דקות מינימום על פגישה. וזה בקלות יכול להגיע ל3 שעות. לא כולל הוצאות נלוות.
100 ש"ח לשעה זה לא כזה דבר מושלם.


אז לפני שממהרים לעשות את החישוב המהיר: "כמה עולה פיתה, כמה עולה כדור פלאפל, כמה עולה קצת מלפפון- למה זה עולה 15 ש"ח למנה?"

הייתי מציע להסתכל רחב יותר.

נ.ב. אני לא אומר שכל תמחור של כל עצמאי זה הוגן. רק מציע למסתכל מהצד לראות תמונה רחבה יותר (או לא לעשות את החישובים של השני)
מודעה שראיתי בבית הכנסת

אני עובד מטעם הגניזה בפנוי המכולות לעבר הקבורה של הגניזה בכבוד
בשנים האחרונות הכמות של הגניזה גוברת וכמה שאנחנו מפנים לפעמים לאחר יומים שלושה הכל כבר מתמלא
רציתי לעורר את הציבור ג' נקודות
א. יש הרבה אנשים שזורקים עיתונים שיש בהם רק פרסומות לגניזה
להלכה כפי שהורו גדולי ישראל וכך מבצעים עיתון יתד נאמן מפרסמים על העמודים שחיבים גניזה ותולשים אותם ומי שקשה לו יכול לגנוז את כל העיתון
ב. אם יש ספרים במצב טוב שאנשים אחרים יכולים להשתמש בהם חבל לגנוז אפשר להעביר הלאה לאנשים שילמדו בהם גם לפי ההלכה יש בעיה לגנוז אותם כל עוד שהם במצב טוב
ג. לפי ההלכה תשמשי מצוה לא צרכים גניזה כגון טליתות לולבים וכד' אפשר לזורקם בתוך שקית שלא היה בבזיון וכו'
בברכת זמן חורף פורה
משה כהן ב"ב
בהזדמנות זו נפרסם גם את מה שפרסמתי בעבר למי שיש ספרים במצב טוב (לא ספרי יסוד)ומעונין להעבירם לבתי מדרשות ניתן ליצור איתי קשר
במייל x0583212115 @ gmail.com
שלום לכולם!
ברצוני להעלות נושא כאוב ונפיץ, זר לא יבין, רחוק רק יקטין, אך קרוב- יכאב אוהו עד כמה,
מי שלא חווה נרקיסיזם במעגל סביבתו הקרובה, בקשתי שלא יענה, ולא כי דעתו אינה חשובה, אלא אינה רלוונטית, מדובר בכאב עצום, אירוע מתוסבך, שאין פיתרון נורמטיבי לכאורה, מחד הצפת נושאים מעין אילו מיותרת למי שלא חווה אך למי שכן היא הכרחית, ותועלתית, להאמין שהאשם הוא לא אני, להכיר בזה, ולהדהד את זה, כהפרעה לכל דבר ועניין, מדובר באנשים חולים, מתוחכמים, ערמומיים ורעים, ממש מפחיד אותי שני נושאים בוערים האחד, בעידן הפוסט מודרני כשכולם מנסים להיצטייר טובים ישנה המון הכלה אך צריךנ לומר בקול ברור הכלה לרוע פירושה רוע , ברוע צריך להילחם, הטוב נלחם ברע, לעיתים סביבת הנרקיסיסט מהדהדת לטובותו שהוא מסכן ולא צריך ללכת כל כך דרסטי, כל זאת מבלי לראות את הסובלים, אע"פ שאילו שעושים זאת ברור שזה נובע מטוב אך הם משמשים את הרע, דוד המלך שיא הטוב, וכל עינינו בתהילים הוא העצמת הטוב על ידי מיגור הרע, ברע חייבים להילחם,
הנקודה השנייה שחייבים לשים עליה דגש, על אף שלמדע אין תשובות ברורות איזו סביבת חיים וצורת גידול יכולה לייצר נרקסיסיטים ברור שבעידן הרשתות שכל אחד יכול לספר סיפור פיקטיבי ולהעלות תמונות של בני משפחתו כמה הוא טוב ואיש של משפחה ובבית פנימה להתעלל ממש באשתו וילדיו, ברור שהסתירה הזו מסוכנת ממש, שכן כולנו רוצים להיות טובים וכולנו רוצים שיראו שאנחנו טובים, אך אם אנחנו יכולים לשאוב תחושה מדומה שאנחנו טובים על ידי סיפור שלא קיים, וביית להמשיך לא לעבוד על עצמינו שנהיה טובים באמת ברור שזה מסוכן .ממש ליצירת דור נרקיסיסטי, כמובן שיש רצף נרקיססיטי ואיני בא לטעון שכולם יהיהו ברמה גבוהה אך חייבים לשים לב לעניין.

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה