דרוש מידע דורבן. איך מטפלים?

  • הוסף לסימניות
  • #1
סובלת מדורבן כואב ברגל,
אשמח מאוד אם מישהו יכול להמליץ לי על טיפול יעיל, או על אורטופד מומחה לדורבן בירושלים.
תודה!
 
  • הוסף לסימניות
  • #3
נסו לפני כן עצה טבעית שלי אישית פתרה באופן מיידי - וללא עלות ניכרת: למרוח על הדורבן שמן קיק ולחבוש הייטב למשך כל הלילה, אם הדורבן עדיין לא התפשט מידי - יכול לעבור אחרי מספר ימים. בהצלחה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #4
אורטופד אמר לי שיש שלוש דברים לנסות
דבר ראשון, נעלי טבע נאות
אם לא עוזר
מדרסים
ואם לא זריקות
אני, בכל אופן הלכתי עם נעלי בית של נאות אז קניתי גם נעלים וב"ה עבר ולא הייתי צריכה לנסות את הדברים הבאים
החלמה מהירה
 
  • הוסף לסימניות
  • #5
נסו לפני כן עצה טבעית שלי אישית פתרה באופן מיידי - וללא עלות ניכרת: למרוח על הדורבן שמן קיק ולחבוש הייטב למשך כל הלילה, אם הדורבן עדיין לא התפשט מידי - יכול לעבור אחרי מספר ימים. בהצלחה.
גם במקרה שזה כבר לא חדש? תקופה די ארוכה
 
  • הוסף לסימניות
  • #6
אורטופד אמר לי שיש שלוש דברים לנסות
דבר ראשון, נעלי טבע נאות
אם לא עוזר
מדרסים
ואם לא זריקות
אני, בכל אופן הלכתי עם נעלי בית של נאות אז קניתי גם נעלים וב"ה עבר ולא הייתי צריכה לנסות את הדברים הבאים
החלמה מהירה
הנעליים האורטופדיות מטפלות בבעיה מהשורש, או רק מונעות את הכאבים?
 
  • הוסף לסימניות
  • #9
לי, לפני יותר מעשור, אמר פרופ' גדול מבית חולים הדסה, לקחת ספוג רחצה, לחתוך לשנים, להדביק בנעל באזור העקב וללכת עליו. הדורבן יצא מעצמו אחרי מס ימים, ומאז שקט תודה לד'!
 
  • הוסף לסימניות
  • #10
סובלת מדורבן כואב ברגל,
אשמח מאוד אם מישהו יכול להמליץ לי על טיפול יעיל, או על אורטופד מומחה לדורבן בירושלים.
תודה!
ממליצה מאד על עקב סיליקון לדורבן
 
  • הוסף לסימניות
  • #14
את צריכה ללכת לאורטופד
דורבן זה דלקת בעקב הרגל
יש המון דברים שמקלים אבל הם לא מרפאים
רק מנוחה ותרופות נוגדות דלקת עוזרות,
לפעמים צריך זריקות סטרואידים שמקלות
יש גם תרגילי התעמלות לכף הרגל שמאוד עוזרים.

נעל טובה - עקב סיליקון - מדרס - ספוג בנעל
הכל עוזר טיפות כי זה מוריד את הלחץ שהגוף יוצר על העקב

לי יש "פטנט עולמי" אבל הוא מתאים רק לי..שמעתי שיש מכונים אורטופדים שגם עושים את זה
קונים כפכף טוב ובשטנץ יוצרים נקב שמשאיר את הדורבן באוויר זה מקל על הלחץ.

אורטופד נותן לך מרשם לעקב סיליקון וגם למדרס במחיר השתתפות עצמית כך שלא כדאי לך לקנות לבד באופן פרטי.
 
  • הוסף לסימניות
  • #15
מכירה מישי שלא עזר לה כלום(לפחות מה שניסתה,וניסתה...) רק ניתוח
 
  • הוסף לסימניות
  • #17
את צריכה ללכת לאורטופד
דורבן זה דלקת בעקב הרגל
יש המון דברים שמקלים אבל הם לא מרפאים
רק מנוחה ותרופות נוגדות דלקת עוזרות,
לפעמים צריך זריקות סטרואידים שמקלות
יש גם תרגילי התעמלות לכף הרגל שמאוד עוזרים.

נעל טובה - עקב סיליקון - מדרס - ספוג בנעל
הכל עוזר טיפות כי זה מוריד את הלחץ שהגוף יוצר על העקב

לי יש "פטנט עולמי" אבל הוא מתאים רק לי..שמעתי שיש מכונים אורטופדים שגם עושים את זה
קונים כפכף טוב ובשטנץ יוצרים נקב שמשאיר את הדורבן באוויר זה מקל על הלחץ.

אורטופד נותן לך מרשם לעקב סיליקון וגם למדרס במחיר השתתפות עצמית כך שלא כדאי לך לקנות לבד באופן פרטי.
הייתי מאוד רוצה לחסוך את התרגילים, קשה לי מאוד להתמיד, ואין לי סבלנות.
אשמח להבין באופן מדויק יותר כיצד ואיפה מבצעים את החור, והאם מכניסים את הכפכף לתוך הנעל,
תודה!
 
  • הוסף לסימניות
  • #19
אני עם מדרסים כבר חצי שנה.
ביום שאני הולכת בלעדיהם - כואב לי בטרוף!! ואם אני על הרגליים יום ארוך גם כואב... עם המדרסים!

עשיתי את התרגילים רבות ולא הועיל במאום.
:(

חברה שלי כבר כמה שנים עם דורבן, פיזיותרפיה תרגילים ומרזים לא הועילו לה

עכשיו אנחנו מחפשות פתרון ביחד ולא ממש מצאנו....


מה זה הזריקות?
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

אשכולות דומים

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה