האם יש לכם דיאטה מומלצת?

  • הוסף לסימניות
  • #1
האם יש לכם מתכון לדיאטה מומלצת?
 
  • הוסף לסימניות
  • #2
התרסיס ההמואופתי, קשה אבל עובד כמו שצריך
 
  • הוסף לסימניות
  • #3
סטארט-במה מדובר?
 
  • הוסף לסימניות
  • #4
נכנס עכשיו חזק וכל רגע אני שומעת על עוד אחת שהתחילה...
של חברת HCG לפי שיטת ד"ר סימנס, יש להם כבר הכשר העדה החרדית, עד כה היה חתם סופר פתח תקוה.
תוך תקופה של 21-40 יום (קשים!) יורדים 10-15 אבל הירידה מאוזנת! ויציבה מאד!
הבעיה שלי שא"א בהנקה...
 
  • הוסף לסימניות
  • #5
הנזרות מגלוטן מחוללת פלאים בירידה במשקל.
 
  • הוסף לסימניות
  • #6
נכתב ע"י start;691638:
נכנס עכשיו חזק וכל רגע אני שומעת על עוד אחת שהתחילה...
של חברת HCG לפי שיטת ד"ר סימנס, יש להם כבר הכשר העדה החרדית, עד כה היה חתם סופר פתח תקוה.
תוך תקופה של 21-40 יום (קשים!) יורדים 10-15 אבל הירידה מאוזנת! ויציבה מאד!
הבעיה שלי שא"א בהנקה...
אפשר לקבל עוד פרטים?
 
  • הוסף לסימניות
  • #7
אולי מישהי תעלה מרחבי הרשת, הבנתי שיש אתר על זה, חפשו HCG נדמה לי או בגוגל על תרסיס ההומאופתי
חברה שלי עכשיו בעבודה סימה, וזה מדהים איך היא ירדה! שומנים של שנים שלא הועילו כל הדיאטות שהיא התעקשה פשוט התקלפו
 
  • הוסף לסימניות
  • #10
נכתב ע"י start;691635:
התרסיס ההמואופתי, קשה אבל עובד כמו שצריך

מה ז"א? מרססים על השומן והוא נושר?....:D:D:D

אבל באמת, - איך זה עובד?
 
  • הוסף לסימניות
  • #11
מרססים בפה :)
 
  • הוסף לסימניות
  • #12
אמנם זה לא פורום דיאטניות אבל יש לי המלצה מוכחת בדרך ארוכה שהיא קצרה:
לאכול מיני מאפה מקמחים מלאים בלבד, להפחית פחמימות ריקות (תפו"א, פסטה רק מנה קטנה בארוחה) ולהינזר ככל האפשר מסוכר לבן. הממתיק הכי מומלץ- סוכרלוז יש בRC, דיאט ספרינג ואולי בעוד. לשתיה חמה יש להשתמש בממתיק מלאכותי על בסיס סוכרלוז, וכן לתבשילים.

"דיאטת מסטיק" היא דיאטה יעילה למי שעובד בסביבת אוכל ויש לו אופציה לאכול בכל עת ובכל שעה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #14
נכנס עכשיו חזק וכל רגע אני שומעת על עוד אחת שהתחילה...
מה ידוע על המסיימות?.... כמה זמן זה מחזיק?....
בדיאטה אין אפס - מה שנכנס זה מה שיש. אי אפשר לאכול ולרזות בניסים, וגם לא באמצעים ששורפים ומוחקים ומעלימים וכו'.
הרעיון לאכול בצורה בריאה ונכונה שתחזיקי מעמד לאורך זמן וגם בריאה ובטוחה יותר לגוף הנאבק בדיאטות היו-יו. דיאטות מוזרות למיניהן כמו לאכול ממשהו או לוותר על משהו לא מחזיקות.
פעילות גופנית - כמובן עוזרת מאד, וגם משפרת מצב רוח, אבל לא לבנות על זה הכל, ולומר שאם אני לא עושה זה לא שווה, כי כל דבר עוזר, אפילו להתחיל מתון.
הגוף כמו בנק - מה יש לנו בטור החובה ומה בטור הזכות. הדיאטה מתרחשת כאשר סך הקלוריות הנכנסות (אוכל) קטן מהיוצאות (פעילות טבעית של הגוף = צריכת קלוריות, ופעילות גופנית)
פידבק חיובי, סביבה תומכת, חשוב ביותר!!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #15
נכתב ע"י ראש_יהודי;691699:
עבודה יפיפיה!

אפשר בבקשה פרוט,
מה זה לא קל? מה בדיוק צריך לעשות בנוסף למה שלוקחים?

עדין מידי להתנסח לא קל... זה קשה!
לחברתי באמצע התוכנית ממש היו ימים מפרכים, שהיא לא הסכימה לשכנע איש ללכת בעקבותיה, הדבר היחיד שמחזק זה התוצאות בשטח. כמובן הימים הראשונים הם הכי קשים, עד שנכנסים למסלול, לקראת הסוף סופרי םאת הימים ומשלימים עם זה יותר בקלות.
מה גם ששמעתי שחלק שזה אכן היה להם יותר קל, מכירה אחת עשתה 3 סיבובים עם הפסקות כמובן וירדה 40 ק"ג! כל אחת והרגלי האכילה והגוף שלה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #16
גילה, אני מכירה מקרה ממש מקורב של אחת שעשתה זאת, והעבר שלה הוא שנים טובות אצל יעל קריב, תזונה דלה ומאוזנת במיוחד, הליכה שעה מידי יום וכמעט אפס תוצאות! ועכשיו היא ירדה עם זה מדהים.


ולא, אין לי אחוזים. עוד אדרוש מתותים כמה......
 
  • הוסף לסימניות
  • #17
נכתב ע"י ראש_יהודי;691699:
עבודה יפיפיה!

אפשר בבקשה פרוט,
מה זה לא קל? מה בדיוק צריך לעשות בנוסף למה שלוקחים?

את כל הפירוט תקבלי בטלפון מהם
אגב, אם מישו רוצה הנחה דרכי, אשמח לעזור במייל:
<לא ניתן לפרסם מיילים באופן פומבי>


בגדול, זה מרגיל את הגוף לפרק את השומנים המיותרים, לכן גם לאחר הדיאטה לא עולים בחזרה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #18
האם יש לכם דיאטה מומלצת?
כן

להוציא מהתפריט:עוגות,מטוגנים,חטיפים וכיוצא בזה...
ותראו פלאים!


נשמע מדהים לא?
 
  • הוסף לסימניות
  • #19
גילה, אני מכירה מקרה ממש מקורב של אחת שעשתה זאת, והעבר שלה הוא שנים טובות אצל יעל קריב, תזונה דלה ומאוזנת במיוחד, הליכה שעה מידי יום וכמעט אפס תוצאות! ועכשיו היא ירדה עם זה מדהים.
לא התכוונתי לתזונה דלה, בדיוק לזה התכוונתי כשאמרתי אוכלים טוב!!!! ולא ליעל קריב!!! התכוונתי לתזונה נכונה ומשביעה!!! (מנסיון, כאורח חיים ולא כדיאטה, ובקלות יחסית הורדתי 10 ק"ג ב-3 חודשים)
וחלילה, יתכן שזה עוזר, ואפילו אשמח אולי לנסות, אני בעד "פוש" שיעזור לדחוף קדימה. רק התכוונתי שאין ניסים - גם פה צריכים לעבוד קשה, זה רק נותן עזרה. לא שמעתי על מישהו שאומר שעשו לו דיקור / קלוריד / ואפילו ניתוח - שאומר שהוא אוכל ה-כ-ל, רגיל, ויורד. כל הדברים האלו רק מסייעים לאכול פחות ולשרוף יותר.
אכן באמת - מה זה נקרא עובדים קשה ? התעמלות? פעילות גופנית? הינזרות מאוכל? במה זה מתבטא?
 
  • הוסף לסימניות
  • #20
הוא שהתכוונתי-אורח חיים לתמיד ולא דיאטות חסרות פשר!
פשוט לאכול בריא!
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

אשכולות דומים

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה