עזרה הזמנתי מנקסט לפני 3 שבועות ועדיין לא קיבלתי

  • הוסף לסימניות
  • #21
שמעתי מהרבה שיש עיכובים במשלוחים שלהם, גם לי היה עיכוב,
וכן ההזמנה מתחלקת משום מה לכמה.!!!!!!
שימו לב שאם הזמנתם כמה זוגות מכנסיים הם יכולים להגיע ב-3 משוחים, כמו שקרה לי :rolleyes:
 
  • הוסף לסימניות
  • #22
לי היה עיכוב של כמעט 20 יום התקשרתי לשירות לקוחות ואמר לי הנציג שאחרי שיגיע אתקשר ואקבל זיכוי של 25 ש"ח.
 
  • הוסף לסימניות
  • #23
שמעתי מהרבה שיש עיכובים במשלוחים שלהם, גם לי היה עיכוב,
וכן ההזמנה מתחלקת משום מה לכמה.!!!!!!
שימו לב שאם הזמנתם כמה זוגות מכנסיים הם יכולים להגיע ב-3 משוחים, כמו שקרה לי :rolleyes:
או שצירפו לנו כמה משלוחים לאחד ואז היה צריך לשלם מכס. ולהחזיר עולה 25 ש"ח
 
  • הוסף לסימניות
  • #24
יש סגר באנגליה, והכל מתעכב. הזמנתי נעליים לפני 7 שבועות. עד שתפסתי אותם בטלפון אמרו לי או לחכות שבוע-שבועיים נוספים שזה יגיע אליהם כי זה חסר בלאי, או שיזכו אותי.
לי גם אמרו להמתין כבר מלפני חודשים ואמרו לי השבוע שאין במלאי ושהם החזירו את הכסף
אני מקוה שיגיע לך
 
  • הוסף לסימניות
  • #25
אף אחת לא קיבלה את החבילה מהר?
כי עשיתי הזמנה היום לבגדים ונעלים שממש דחופים לי.
להתייאש מראש?
אפשרי לבטל?
אני הזמנתי ב-17.11.20
והגיע אלי ב-26.11.20.
(9 ימים)
וגם קיבלתי הודעה שההזמנה מתעכבת...

אבל כדאי לקחת בחשבון שלוקח זמן, לפעמים יש הפתעות:)

מה העניין לבטל? מקסימום אל תסכימי לקבל את החבילה, אוטומט זה יחזור לנקסט ויזכו אותך.
 
  • הוסף לסימניות
  • #26
אני הזמנתי ב-17.11.20
והגיע אלי ב-26.11.20.
(9 ימים)
וגם קיבלתי הודעה שההזמנה מתעכבת...

אבל כדאי לקחת בחשבון שלוקח זמן, לפעמים יש הפתעות:)

מה העניין לבטל? מקסימום אל תסכימי לקבל את החבילה, אוטומט זה יחזור לנקסט ויזכו אותך.
אני הזמנתי ב15.11 והגיע היום.
חבילה אחרת שהחזרנו עלתה לנו דמי טיפול 25 שח חבל
 
  • הוסף לסימניות
  • #28
אגב נקסט ודואר ישראל, לאחרונה אי אפשר להפנות דואר לממ"ס רק לסניף דואר. מה נסגר איתם???? :(
משהו מוסמך?
לראשונה ניסיתי להפנות שתי חבילות לממ"ס
ובעקבות כך הן נתקעו לעוד 3 שבועות, ובסוף הגיעו לסניף הקרוב ולא לממ"ס.
כשפניתי לדואר ישראל בצאט אמרו לי שהחבילות בסטטוס ניתוב שגוי, ותהליך מיון מחדש לוקח 3 שבועות.
יש לציין שהם עמדו במילתם ואכן לקח 3 שבועות ולא יום אחד פחות.
היום הגיעה אלי חבילה שהזמנתי ב-3/11!
 
  • הוסף לסימניות
  • #29
היחידים שיפסידו מזה זה נקסט
אנחנו נלמד להכיר עוד אתרים ונעבור לחברות אחרות
בל"נ זה פעם אחרונה שאני מזמינה, אלא אם כן המצב ישתנה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #30
היחידים שיפסידו מזה זה נקסט
אנחנו נלמד להכיר עוד אתרים ונעבור לחברות אחרות
בל"נ זה פעם אחרונה שאני מזמינה, אלא אם כן המצב ישתנה.
זה לא רק נקסט, אלא כל החנויות אונליין באנגליה. שמעתי שגם אמזון UK מתעכב.
אם הסגר שלהם כולל צמצום טיסות, אז זה די מובן.
 
  • הוסף לסימניות
  • #31
באמת סרט..
הוצאתי כמה מאות טובות של שקלים וכבר כמעט חודש אין לי איך להנות מהם:(
 
  • הוסף לסימניות
  • #32
אני קבלתי עכשיו הודעה שהמשלוח הגיע לסניף שלי,
ולא היו דברים מעולם...
זה לא שם.
ועוד חבילה אחת בכלל תקועה במצב בלתי ידוע..
מי מכירה אתר מקביל שווה מספיק וגם ידידותי למשתמש?
 
  • הוסף לסימניות
  • #33
יואוו
בדיוק שלשום עשיתי הזמנה,
כבר קיבלתי מספר מעקב,
ופתאום היום כזאת הודעה של התנצלות על עיכוב, רק שאצלי הם כתבו על עיכוב של יום-יומיים,
מקווה מאוד שלא אצטרך לחכות 3 שבועות,
הזמנתי כמה זוגות מכנסיים וזה ממש דחוף לי
לפני כחודש גם עשיתי הזמנה וקיבלתי ממש תוך שבוע בערך
 
  • הוסף לסימניות
  • #34
הזמנתי ב22.11, ובמעקב משלוחים לא הופיע שהגיע עדיין לארץ, והיום מתקשר אלי מישהו שאמר שהוא מהדואר, ושארד לקחת חבילה מנקסט. לא הבנתי מה זה והוא אמר שהם מנסים לצמצם את העומס בדואר.
ןכך קיבלתי חבילה עד הבית :) :) :)
 
  • הוסף לסימניות
  • #35
אני משתגעת....
ממש החליטו להעביד אותי על מידת הסבלנות :rolleyes:
הזמנתי חבילה כבר ב21 ועדין נמצא בנשלח מחו"ל
-לא זז....:(
עד שקבלתי את המעקב גם לקח מלא זמן...
מה יהיה???
אני חייבת את הדברים!!!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #36
גם אצלי היתה חבילה תקועה יותר משבועיים בסטטוס נשלח מחול.
התקשרתי לשירות לקוחות, ענו ממש מהר
הנציגה אמרה לי שהחבילה כבר בארץ ובגלל עומס יש הרבה עיכובים
כמו"כ אמרה שהיא שולחת הודעה לדואר ישראל לגבי החבילה שלי שיטפלו בה.

האמת ,לא תליתי יותר מידי תקוות אבל באותו יום קיבלתי הודעה מדואר ישראל
שהחבילה תימסר תוך 3 ימים
ואכן כך היה!

שווה לנסות
 
  • הוסף לסימניות
  • #37
הגיע לי אחרי שבועיים
 
  • הוסף לסימניות
  • #39
הזמנתי בשלישי שעבר, פצלו את החבילה לשתיים.
אחת להפתעתי היום כבר הגיעה והשניה עדיין בנשלח מחול...
 
  • הוסף לסימניות
  • #40
אני הזמנתי לפני חודש
שבועיים לקח עד שהגיע למרכז מיון במודיעין, ומאז במשך שבועיים לא השתנה הסטטוס
אתמול סוף סוף הגיע לסניף הדואר ויכולתי להוציא את החבילה.
מה קורה במרכז מיון במודיעין? שביתה?
למה לוקח שבועיים?
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה