- הוסף לסימניות
- #41
לאחרונה יש שיבושים עם החבילות של נקסט.
ממתינים הרבה זמן להגעה אבל אם מתלוננים הם מזכים ואפילו מפצים זיכוי לקניה הבאה.
אני תקועה עם בעיה אחרת,
כשבועיים שאני לא מצליחה להשלים רכישה, מופיע לי שיש תקלה באתר,
התקשרתי וביקשתי לשוחח עם נציג דובר עברית אבל אין כזה אחד זמין.
מבטיחים שיחזרו אלי למחרת וזה לא קורה.
בינתיים המלאי הולך ואוזל.
ממתינים הרבה זמן להגעה אבל אם מתלוננים הם מזכים ואפילו מפצים זיכוי לקניה הבאה.
אני תקועה עם בעיה אחרת,
כשבועיים שאני לא מצליחה להשלים רכישה, מופיע לי שיש תקלה באתר,
התקשרתי וביקשתי לשוחח עם נציג דובר עברית אבל אין כזה אחד זמין.
מבטיחים שיחזרו אלי למחרת וזה לא קורה.
בינתיים המלאי הולך ואוזל.
הנושאים החמים